امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

بلاخره عکسا رسید

1390/6/14 16:47
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره بعد از یه هفته و 3 روز انتظار سفارش هام رسید.خیلی خوشگل شدن.دسته عکس پرینت درد نکنه.

اینا قاب های شاسی هستن از اون بزرگه که لباس آبی تنته 2 تا سفارش دادم یکی هم ماله مامان بزرگ.تازه میخواست یکی از شاسی کوچیکاتم کش بره که من نزاشتم.

2 هم مگنت برا در یخچال.اینا  هم خوشگلن.

برا محمد صالح پسر طاهره دختر عمه ام هم یه کتای عکس و یه شاسی بزرگ سفارش دادم .اونا هم خوشگل شدن.امشب براش میبریم اس ام اس بهش دادم که شب میایم خونتون.

راسی منصوره دختر عموم هم زنگ زد گفت بیاین با هم بریم چادگان.اگه مرخصی بابایی جور بشه شاید باهاشون بریم.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

طاهره مامان امیرعلی
14 شهریور 90 17:02
سلام
خیلی عکساش خوشگل شده.


مرسی چشات خوشگل میبینن
مامان زینب دخمل ناز
14 شهریور 90 22:05
مبارکه قشنگه خیلی
دختر خاله
15 شهریور 90 0:00
جیگر خیلی غلط گفتاری داری درستشون کن
دست عکس پرینت درد نکنه عنی چی؟



سلام دختر خاله.دلمون واست تنگیده بود حسابی.خوش گذشت ؟
آخه از سایت عکس پرینت اینارو سفارش دادم برا همین .یه جور تبلیغه دیگه.راسی عنی نه یعنی
دختر خاله
15 شهریور 90 0:01
man omadam m m m m m m
jaton khali mosaferat bodimmmm



خوش اومدین
مامان آبتین
15 شهریور 90 0:16
عالیییییییییییییییییییییی شدن
مامانی
15 شهریور 90 8:48
سلام خوشحال می شم یه سری هم به ما بزنی من لینکتون کردم
مامان زهرا نازنازی
15 شهریور 90 9:25
عالی بود
دختر خاله
15 شهریور 90 11:30
منم دلم براتون تنگ شده بود
خیلی خوش گذشت جای شما خیلی خیلی خالی
چی شد شما تهران نمیان؟؟


کجا رفته بودی؟
نه فکر نکنم حالا حالا ها بیایم.وضعیت اقتصادی خرابه
s
15 شهریور 90 17:02
سلام من زن عموی مهدی ام . آخه خیلی دوسش دارم . واسه همین هم واسش وبلاگ ساختم
دختر خاله
16 شهریور 90 0:07
آمل-بابل-خزر شهر-نکا-ساری
جای شما هم خالی


ایول.
محمد حسین قلی زاده
16 شهریور 90 0:29
با عرض سلام مدتی است از ویلاگ زیباتون و عکسهای امیر علی جون دیدن می کنم من داماد شوهر آمنه خانم هستم دختر عموتون از وب سایت من دیدن کنید با تشکر


خیلی ممنونم که بهمون سر میزنید.شنیدم پسر آمنه مریضه خیلی ناراحت شدم.به وبسایتتون حتما سر میزنم
مامانی
16 شهریور 90 8:32
مرسی
محمد حسین قلی زاده
16 شهریور 90 14:06
سلام مدتی هست از وبلاگ زیبا و عکس های امیر علی جان بازدید می کنم من داماد آقای میر علمی هستم شوهر آمنه خانم لطفا از وبلاگ آتلیه من دیدن نمایید .
محمد حسین قلی زاده
16 شهریور 90 14:16
سلام امیر علی جان چطوره , آدرس خیابان 15 خرداد نبش کوچه شهید فهیمی جنب آشپزخانه امام رضا مجتمع ناجی آتلیه حرفه ای ها تلفن تماس 09132554356


حتما مزاحمتون میشیم.راسی شما فایل عکسا رو هم به مشتری میدین؟
مامان پارسا
17 شهریور 90 3:22
خیلی نااااااازشدن مخصوصاًاون مگنتها ایده ی خیلی جالبی بودن من تا بحال ندیده بودم،خود عکاسی مگنتها رو براتون درست کرده؟ برای امیر علی خان
مامان سهند
17 شهریور 90 18:22
خوش بحال امیرعلی جون چقدر عکسای قشنگی داره کاش به من هم میدادی خاله جونمممممم


خاله جون مرسی