امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

طلبیده شدیم ،رفت!

1391/8/18 23:23
936 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

خبره فوریمو بدمو برم.

فردا بعد از ظهر بعد از کلاس برنامه نویسیم ،به صورت کاملا واقعی عازم امام رضاییم(همون مشهد)

چشم شیطون کَرنیشخندخدا بخواد این سفر ایشالا که کنسل نمیشه دیگه

دُبی که ما را نطلبید با این گرونی ویزا ولی امام رضا 3 سوته طلبیدمون.دمش گرم

خوب اگه خوبی بدی چیزی دیدین ،حرفی زدم که به دلتون نشسته دیگه خودتون حلالمون کنید.میدونید که هیچی تو دلم نیست خجالت

جناب شوهر جان در حال شستن ماشین هستنو امیرخان هم خواب .بنده هم باید پی جمع و جور کردن وسایل باشم ،که الان اینجامنیشخند

هی میگن تو وبلاگاتون نگین خونمون خالیه و داریم میریم مسافرت.ولی بنده همینجا پشته همین تیریبون اعلام میکنم که اوباما هم دوباره رئیس جمهور شدنیشخند

خوب دیگر عرضی نداریم .مابقی خبرها باشد برای هفته آینده که برمیگردیم از سفرمان

خدافظ .من که دوسِتون دارم!!!شما چطور؟؟؟چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان فری
18 آبان 91 23:39
امیدوارم که بهتون خوش بگذره ، التماس دعا


خیلی ممنون.
مامان علي خوشتيپ
19 آبان 91 3:10
به به به سلامتي بريد و برگرديد ايشاالله.خوش بگذره
مامان علي خوشتيپ
19 آبان 91 3:10
ديزيه سيد يادت نره


ایشالا
مامان علي خوشتيپ
19 آبان 91 3:11
راهنمايي ،چيزي خواستي اس بده...
البته مثله قضيه شيراز نشه ها


شیراز جمعیتمون زیاد بود.اینجا دیگه خلوتیم .فقط مادر شوهر عضو اصلی سفرمون هم هستن
مامان زهرا
19 آبان 91 10:47
سلام
زهرا جون خانمی
پیشاپیش زیارت قبول امیدوارم سفر خوبی داشته باشی
زود برگرد با یک پست خوب و دیدنی از خاطرات سفر مشهد برامون بذاری

التماس دعا یادت نره



مرسی عزیزم.
ایشالا
بافق
19 آبان 91 19:19
انشاالله خوش بگذره ضمنا چشم شیطون که نمیتونه کر بشه


خوش گذشت .جاتون خالی.چشمه شیطون آخه گوش داره
عمه اریسا کوشمولو
19 آبان 91 21:14
عزیزم همیشه به سفر التماس دعا
طرفای ما میاین به ماهم سربزنید


ممنون.طرفای شما کجاس؟نکنه وبلاگت؟
رسول
20 آبان 91 13:18
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا
به سلامتی واسه ماهم دعا کن


همه رو دعای دسته جمعی کردم
خاله ي اميرعلي
20 آبان 91 14:10
التماس دعا
به امام رضا بگو خاله اميرعلي رو هم بطلبـــــــــــــــه
خوش بگذره سوغاتي هم يادت نره


خاله ی امیرعلی که دیگه زوج شده .به جناب شو بگو میبرتت.
سوغاتی هم که دیر گفتی.قبلا رزرو شده بود
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 15:11
سلام.هیچس نشده معلومه که جات خالیه
ولی خوشحالم که راهی سفر شدی
تابستون که نشد رامسر بیای دبی هم کنسل ولی امام رضا رو عشقه.چه جورم طلبیدت عزیزم
خوب من برات آرزوی سفری خوش می کنم
خیلی دوست دارم زهرا گلی خودم


عشق میکنم کامنته عشقولانه میزاری .
مرسی عزیزم.
منم احساسه دلتنگی میکردم برای تک تکتون.
مامان مهنا
21 آبان 91 22:36
التماس دعا گلم
مامان کوثری
21 آبان 91 23:14
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
E.R
22 آبان 91 12:30
سلام
اول این که چه بچوک خشی دارید شما
دوم این که منو لینک کنید من زیاد آپ نمیکنم ولی میام به وبلاگتون.
سوم اینکه به نظرم فکر نکنم امیر علی تا موقعی که بخواد سر در بیاره که وبلاگ چیه این وبلاگ نباشه
پس دمتون گرم بازم به فکر بچتون هستید.
منتظرتونم بابای همشهری


حال میکنم همشهریا اینقد خود جوشن.دممون گرم که بافقی اصیل هستیم.
عرضم به حضوره شریفتون که .این وبلاگ نموند یه وبلاگه دیگه.
من به ادامه این کارم واقفم.
میخوام منو به نام مامان وبلاگ نویس بشناسن همه.
سمی مامان امیرین
23 آبان 91 9:26
به به به سلامتی..کاشکی زودتر متوجه میشدم ازت میخواستم منو دوبله دعا کنی...
ما هم دوستت داریم خانمی.


من که همه رو دعا کردم.سوبله چوبلش باشه با خوده امام رضا.خودش ردیف میکنه.
ما بیشتر
کویر بافق
24 آبان 91 11:19
سلام دوست عزیز
وب بسیار خوبی داری
انشا الله سفر بی خطری داشته باشید
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
www.riga.blogfa.com


بازم همشهری.خوش اومدین.
ایشالا لینکتون میکنم تو اولین فرصت
مامان زهرا
24 آبان 91 12:31
دوست گلم
با سه تا پست 40-41-42 بروزیم
خوشحال میشیم سر بزنید

هنوز برنگشتید ...بهر حال التماس دعای مجدد


میام ایشالا سراغت.
دیگه برگشتیم دیگه
محمد
24 آبان 91 13:31
زیارت قبول التماس دعا
مامان امیررضا
24 آبان 91 14:25
همیشه به سفر مارو هم دعا کنین
مامان پریسا
24 آبان 91 17:02
به سلامتی زهرا جون.
ایشالله که یادت میمونه بامون دعا کنی.
خوش بگذره.

درسو گذاشتی رفتی هاااااا


عمرا اگه من شماهارو یادم بره.
اَی به خشکه شانس .میبینی اوله ترمی چجوری از زیر درس مشق فرار کردم.
مامان رها
24 آبان 91 17:13
سلام خوب به سلامتی التماس دعا داریم به امام رضا بگو یه بار دیگه هم ما رو بطلبه ممنون میشم
خیلی خیلی التماس دعا داریم خوس بگذره


ایشالا میطلبه.
مامان متین
24 آبان 91 21:27
به سلامتی بریدو برگردید. ما رو هم دعا کنید.
هر وقت هم اومدی بیا که بالاخره مطلب گذاشتم.


چه عجب از اینورا.
دعام گرفت چه زود.
مامان محمد و ساقی
25 آبان 91 0:34
جات خیلی خالیه


جدیییییی!تا این حد؟این سارا که یه بارم یادم نکرده.عجب رفیقیه
مامان علي خوشتيپ
25 آبان 91 8:56
سلاااااااااااااااااااام...برگشتين؟
به امام حسين سه روزه ميخوام بيام نظر بذارم ولي هي يه چيزي ميشه...به جون علي راست ميگم...
جواب اسهام هم كه نميدي!


آره برگشتیم فکر کنم.
خطم تو مشهد قطع بود.پولشو پرداخت نکرده بود
اما الان وصله.هر چقد خواسی اس بده زین پس.
من زیاد با اس حال نمیکنم.
عاشقه کامنتم آخه عاشقه ولاگمم دیگه
مامان علي خوشتيپ
25 آبان 91 9:06
من بي معرفت نيستمممممممم...به خدا همش يادت بودم...مگه به نظر گذاشتنه؟؟؟؟


میخواسم یادت بندازم که منم هستم.رفیقه وبلاگیشونو که اینقد راحت ول نمیکنن به امان خدا که.
آره به نظر گذاشتنه برای من.منم به یادت بودم.تو حرم به یادت بودم همش.بدونه شوخی.
مامان محمد و ساقی
25 آبان 91 12:04
سلام عزیزم
زیارتتون قبول
ایشا... حاجی بشین
سی دی تو راهه
باید بین تو سارا قرعه بندازم چون فقط شما دو تا گفتین کردم کتاب رو میخواین.بقیه گفتن همشو.اصلا" فکر نکردن 98 تومن خریمشون
حالا آدرس بده تا برات بفرستم
همین دیشب نوشتم زهرا جات خالیه نمیدونستم اومدی.
ممنون که دعام کردی


جدی 98 تومن پول دادی؟؟؟؟؟بابا تو دیگه کی هسی.بچه مایه دار
نه بابا قربونت من کتاب آشپزی میخوام چیکار .من آشپز باشم از اینترنتم میتونم دستور آشپزی بگیرم.
زن دایی و دایی
25 آبان 91 12:29
سلام سلام زیارتاتون قبول.خیلی دوستون داریم.دلمون واسه پسمل ماهت تنگ شده


ما هم دلمون براتون تنگ شده.پا شین بیاین
مامان پریسا
25 آبان 91 16:46
برگشتی عزیزم.

مجددا زیارت قبول
ای وای من هم حرم امام رضا میخوام

عزیزم ممنون که اومدی برای تبریک .
پس پست جدید کوووووووووووووو


جای شما خالی.
کم کم میزارم این پستو
ترنم
25 آبان 91 19:02
عزیز من ایشالله بهتون خوش بگذره و روزایه بیاد موندنی رو داشته باشید التماس دعا


مرسی عزیزم.الان 2 روزه برگشتیم