امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

کمکِ اضطراری

1391/5/9 10:35
5,396 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب
آروین

سلام مامانای مهربون



تو رو خدا کمکم کنید.همه زندگیم داغون شد.

  

اصلا فکرشو نمیکردم اینقد سخت باشه از پوشک گرفتن امیر.


از پریروز ساعت 12 ظهر که باباش رفت سرکار این ماموریت خطیر رو آغاز کردم.

  

کلا برای دوایی یه بارم تو صندلی توالتش جیش نکرده تا حالا.

  

به زور باید رو صندلی توالت نگهش دارم وگرنه که اصلا خوشش نمیاد.


با اینکه روزی هزار بار با مهربونی بهش میگم عزیزم اگه جیش داشتی بگو تا باهم بریم توالت .


اصلا انگار نه انگار فقط کله شو تکون میده و میگه باشه.و هنوز 10 دقیقه نگذشته میاد میگه اُف .یعنی جیش کردم بیا منو بشور.


نمیدونم شایدم هنوز نمیفهمه و درک نمیکنه .اما من موندم چجوری بعضی مامانا بچه هاشونو اینقد زود از پوشک میگیرن.


از شانسه افتضاحه من وقتی شورته آموزشی پاشه جیش میکنه و وقتی شلوار یا شورته معمولی پاشه پیپی.از پریروز تا حالا کلی پس گردنی خورده برای هر بار جیش کردنشناراحت


هم اکنون نیازمنده یاری و تجربه های سبزتون هستم.فقط فوری.التماس میکنم



 دیشب وقتی بابایی از سرکار برگشته میگه ضبطه ماشین نه صداش کم میشه نه خاموش میشه .تازه صدا هم میده و از جاش یه ذره اومده بیرون.

همون نصفه شب ساعت 12 پا شده رفته تو کوچه تا ضبطو درست کنه.برگشته میگه 10 تا سکه تو ضبط بوده یکی، 500 تومنی و بقیش 100 تومنی.


 

من موندم کی اینا رو امیر ریخته تو ضبط.بیچاره ضبطه چی کشیده.

 


 

 

تازگیا خجالت کشیدن هم یاد گرفتی .تا یه کاره بد میکنی مثه گوسیدن یا کارای دیگه که دعوات میکنیم سرتو میندازی پایین و دهنتو باز میکنی بعد لبات رو میکشی تو.

از این حرکتت خوشمان میاید.روزی 1000 بار برای دله خودمان میگوییم خجالت بکش امیرنیشخند

     


  چند وقته علاوه بر مداحی کردن رو به مصیبت خوندن آوردی.میخونی اُشِن مُد(حسین مُرد)و دستتو میزاری رو چشمت و الکی گریه میکنی .تازه به ما هم میگی تا الکی گریه کنیم.

       


 

  دیروز دراز کشیده بودم که آقا اومدن روم نشستن و جیش کردنگریه.

 

اینم یه عکس از تلاش بی وقفه من برای جیش کردن آقا.به زور عکس و فیلمو کباب و پارکو گوگه،تونسم رو صندلی نگهش دارم

 

 دیشب هم برای اولین بار بدون تجهیزات(همون مای بیبی)خوابید.از وقتی که دیگه مای بیبیش نمیکنم .دیگه حتی نمیخواد شلوار یا شورت هم بپوشه.بچه بی جنبه که میگن یعنی ایننیشخند



امیر مامان خیلی دوست دارم.فقط تو رو خدا زود زود یاد بگیر گفتن جیشو.به خاطر دعواهایی که میکنمت منو ببخش.آخه برام تو این ماه رمضونی و دهنه روزه ،اعصاب نمیزاری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان علی خوشتیپ
9 مرداد 91 11:24
آخیییییی چرا دعواش میکنی؟اینجوری برای جلب توجه هم شده کارای بدشو تکرار میکنه


خودمم دلم میسوزه براش.ولی چیکار کنم اعصاب مصاب برام نمیزاره
مامان علی خوشتیپ
9 مرداد 91 11:26
من چون میدونستم علی چقدر به چقدر جیش میکنه خیلللللللللللیییییییی راحت از پوشک گرفتمش
اگه بدونی تایم جیش کردنش چجوریه همین کارو کن.تازه اولش که نباید خودش بگه جیش دارم .باید اینقدر ببریش دستشویی تا عادت کنه فقط اونجا جیش کنه


از کجا بفهمم کیا جیش میکنه.
fatima
9 مرداد 91 11:27
سلام گلم خوبی
فکر کنم اگر خودت تند تند هر 10 دقیقه یه ربع یه بار ببریش دستشویی زودتر یاد بگیره. یه چیز دیگه من موقعی که دخترم را مای بی بی می کردم قبل از اون حتمن یه سری می بردمش دستشویی تا کم کم یاد بگیره دیگه آخراش خودش می گفت جیش و اصلا تو مای بی بیش جیش نمی کرد ولی موقعی هم که دیگه مای بی بیش نکردم همه زندگیم رو کثیف کرد ولی زیاد طول نکشید.
موفق باشی عزیزم


میبرمش دشویی .فقط میشینه و هیچ کاری نمیکنه فقط بلده تو شلوارش جیش کنه.
وقتی هم میره دسشویی دوست داره آببازی کنه و کلی کثیف کاری میکنه.
مامان علی خوشتیپ
9 مرداد 91 11:27
یه قلک براش بخر.معلومه به خالش (من)رفته.تو کار پول جمع کردنه


قلک داره.فکر کنم با ضبطا مشکل داره.
مامان علی خوشتیپ
9 مرداد 91 11:28
عکس خوابیدنش خیلی خوشگل بود.


اتفاقا داغ داغ هم هست همون موقع گرفتمو گذاشتم تو وبش
مامان علی خوشتیپ
9 مرداد 91 11:30
دعواش نکنی دیگه ها
من علی پی پی هم میکرد یه عالمه قربون صدقه خودشو پیپیش میرفتم.الانم یه موقعایی از دستش در میره اصلا دعواش نمیکنم و بهش میگم اشکال نداره و ....
اگه بفهمم دوباره دعواش کردی با من طرفیا


خیلی دوس دارم دعواش نکنم.اما دعواهام 3-4 جانتبه شده .از یه طرف غذا نمیخوره.از یه طرف خیلی بدی میکنه.از یه طرفم که همش داره تو شلوارش جیش میکنه
مامان محمد و ساقی
9 مرداد 91 13:04
سلام عزیزم.تو اول از همه باید در این زمینه مطالعه کنی.باور کن کوچکترین اشتباهت باعث میشه که باهات لجبازی کنه.
3 ماه طول کشید تا ساقی یاد گرفت به خاطر اشتباهات من.
اون کتاب رو براش بگیر.تو اینترنت سرچ کن.روشهای جالبی گذاشته.
اصلا" حساسیت نشون نده.
الان با تو مامان یسنا گلی هم داره بهش باد میده.لینکش تو وبمه.اون هم از دو نفر دیگه روشهایی رو یاد گرفته.بخونی بد نیست.
موفق باشی عزیزم.


وای خدا کنه برای من اینهمه طول نکشه.
الان میرم وبش
مامان محمد و ساقی
9 مرداد 91 13:05
ایول امیر علی ظبط خراب کن.چه سکه های باحالی هم گزاشته.



قبلا ماشینمون ضبطه کاست خور داشت که توش بیسکویت و آب ریخته بود.نه که این یکی سی دی خوره فقط سکه تونسه بندازه توش
fahime
9 مرداد 91 14:10
یه پیشنهاد میدم مثه خودم. منم هرکار می کردم نمی تونستم پسرمو از مای بیبی بگیرم به مامانم پناه آوردم چند روز از صبح تا شب می رفتم خونمون مامانم می بردش دشویی با هزار تا ناز و قربون صدقه که آقا کمی جیش کنن. 4 روز طول کشید ولی ارزش داشت. بیچاره مامانم 10 دقیقه یکبار همش تو دستشویی بود.
در ضمن خیلی وب باحالی داری



بابا ایول به مامانت.
دمش گرم.مامانه من که میگه بیخیال مای بیبیش کن.
مرسی گلم
مامان محمد و ساقی
9 مرداد 91 19:18
سلام عزیزم.ممنون که اومدی و رویای زیبای منو خوندی.
امیدوارم که تو این ماه عزیز به همه ی آرزوهات برسی.


عزیزه دلمی.عاشقتم.تو هم همینطور
مامان محمد و ساقی
9 مرداد 91 19:22
3 روز تا تولد امیرعلی جون مونده.مبارکش باشه.
عکسهاش صبح باز نمیشد.خیلی خوشگل خوابیده.وقتی روی لگن میشینه بهش نقاشی بده.


ایول اینم پیشنهاده خوبیه.ولی دوباره بیخیال شدم.گفتم بزارم یه ذره بزرگتر بشه اونوقت میگیرمش از پوشک.بازم مرسی
مامان گیلاس
9 مرداد 91 20:15
سلام
تورو خدا دعواش نکن .انتظار نداشته باش تا اراده کردی همون روز اول یاد بگیره هر کاری رو باید با صبر و حوصله به نتیجه رسوند.
خصوصی


مرسی عزیزم.الان میام
مامان گیلاس
9 مرداد 91 20:29
من روز اول که شروع کردم ابوالفضل اصلا نمیدونست تو دستشویی که میریم باید چی کار کنه هر ده دقیقه می بردمش دستشویی شب کمر درد گرفته بودم آخه من اصلا براش قصری نخریدم.دوروز اول وقتی میبردم و جیش نمیکرد آب گرم باز میکردم روش تا خودشو شل میکرد تا اینکه یاد گرفت.دیگه روز سوم ساعتش اومد دستم.یه هفته ای هم تو شلوارش پیپی میکرد تا اینکه خودش وقتی پیپی داشت میومد پیشم و گریه میکرد تا بشورمش.الانم کامل یاد نگرفته و بعضی موقع ها که من مشغول باشم خودشو خیس میکنه.ولی هر دفعه که ببرمش دستشویی حتی اگه جیش نداشته باشه دو قطره ای با زور جیش میکنه و پیپیشم همیشه تو دستشویی میکنه. اولا هر دفعه که جیش میکرد بهش میگفتم آفرینعسل وقتی میومدیم بیرون به باباش میگفتم براش دست بزن تو دستشویی جیش کرده البته الانم همینطوره و تشویقش میکنیم.پس حوصله به خرج بده تا یاد بگیره وای چه طولانی شد تازه سانسورش کردم
محمد
10 مرداد 91 10:07
مامان زهرا
10 مرداد 91 10:56
سلام خانمی
خوبی ؟ می بینم امیر علی جون کلی کلافه ات کرده ؟ حالا چرا از ماه رمضان شروع کردی که ادم نه انرژی اره و نه حوصله

با نظر مادر ها موافقم اصلا با دعوا کارت پیش نمی ره

سعی کن بهش رشوه بدی
من هر باز دخترم می رفت دستشویی بهش جایزه عکس برگردون های زیبا می ادم و بعد اون هم همه را روص صندلی اش می چسبوند تا بگه چه دختر خوبی

خیل یخوب هم جواب داد دو روزه از پوشک به طور کامل برداشته شد.


از اونجایی که من خیلی زود جا میزنم.اینبارم بیخیال شدم و موکول شد به یه وقته دیگه.خودم به خاطره رفتارمپشیمونم
مامان گیلاس
10 مرداد 91 11:14
سلام
من نظر قبلی رو خصوصی گذاشته بودم چطوری تاییدش کردی؟



کدومو میگی میخوای حذفش کنم؟
مامان پریسا
10 مرداد 91 18:43
ای بابا این این پروژه ی عظیم نگو که تمام تنم میلرزه

من هنوز هیچ کاری برای پیریا در این زمینه نکردم.
نمیدونم هم باید چکار کنم.
راهی پیدا کردی به من هم بگو


تنها راهش بیخیال شدن تا 2 و نیم سالگیه
مامان پریسا
10 مرداد 91 18:44
خوب قلک جدید ب.ده خوشش اومده دیده براش اواز میخونه جا پول خورد هم که داره.....


چی بگم والا!
زن دایی سونیا
11 مرداد 91 8:05
یه راهکار واست پیشنهاد دادم در حد مامانای حرفه ای.به بچه نداشتنم نگاه نکن تو رویاهام چند تا بچه بزرگ کردم.حتی عروس و دومادم دارم.این جمعه که دعوتتون کردم حنابندون دخترمه


بیخیال حنابندونه دخترت.تولده امیر ماس
مامان علی خوشتیپ
11 مرداد 91 8:36
سلام امیر علی جون برات تولد گرفتیم


خاله جون مرسی.خیلی مهربونی
مادر کوثر
11 مرداد 91 11:37
ای وای عزیزم الان خیلی زوده
یه فوق تخصص نوزادان و کودکان که مدرکشو از آمریکا گرفته میگه زمان از پوشک گرفتن پایان سه سالگیه
این پسملمون که دو سالش هم هنوز نشده
الان خیلی زوده
در ضمن دعواش نکن چون اثر منفی میذاره. باید پوست کلفت باش

راستی ما آپیم. بیا پیشمون


آره بیخیال شدم.خودمم فهمیدم که هنوز زودشه.
باشه حتما میام پیشت
مامان متین
11 مرداد 91 12:08
قربونت برم آخه هنوز وقتش نرسیده وقتش هم زمانیه که خودش بخواد .من خودم 3 بار این پروژه رو انجام دادم که 2 بارش بی نتیجه بود .بار سوم هم خودش خواست .الان این کار رو بی خیال شو اگه میخوای بیشتر از این خودتو امیر عذاب نکشید .بذار چند ماهی بگذزه بعد امتحان کن .اونم با روزی چند ساعت شروع کن کم کم.اصلا یکدفعه پوشک رو ازش نگیر .تازه من وقتایی رو که احتمال میدادم متین بخواد خودش رو کثیف کنه پیگیری کردم یعنی 10 دقیقه بعد اب خودرن جیش داشت و 1 تا 2 ساعت بعد غذا پی پی .توی همه بچه ها یکی نیست .متین صبحا پی پی داره و اگه چایی بخوره یا شیر ممکنه راه بندازدش .باید قلق امیر رو پیدا کنی و زمان میبره .منم با نظر مامانا موافقم که توی ماه رمضون که حال نداری این کار رو نکن که بدتر زده میشه .جایزه هم خوب جواب میده.حالا دیگه ببین کدوم را ه خوبه واست.
ای جانم جای قلکش رو اشتباه گرقته امیرم.
الهی بمیرم .امیرم رو دعوا نکن دیگه


مرسی بابته راهنماییت.
دیگه دعواش نمیکنم
مامان محمد و ساقی
11 مرداد 91 13:59
1 روز مونده به تولد امیرعلی جون.برو ببین سارا براش چیکار کرده.
امیرعلی جون تولدت مبارک عزیزم.


آره رفتم دیدم.دسش درد نکنه.
مامان امیرحسین ومحیا
11 مرداد 91 15:49
توروخدا باهش دعوانکن .با مهربونی وشاید یکم وعده دادن کارت درست بشه.من که هر 20 دقیقه می بر دمش کم کم خودش میگفت.


فعلا بیخیال شدم ایشالا چند ماه دیگه.
مامان پریسا
11 مرداد 91 19:00
بفرمایید تولد


واییییییییییی مریم جون تو اَم.
یاس
12 مرداد 91 2:43
تولد جیگر طلات مبارک دوست من.ببوسش.


مرسی قربونت
مامان رها
12 مرداد 91 9:39
خوش بحالت که شروع کردی من که هنوز جرات نکردم گفتم تا بعد از ماه رمضون صبر کنم شلید یه فرجی بشه
هیچ دیدی هم نداره که بتونم کمکت کنم
بعدا از تجربه هات استفاده می کنم عزیزم



من که بیخیال شدم
مامان یسنا گلی
12 مرداد 91 11:48
عزیزم با دعوا اصلا این کار پیش نمیره.تازه لج هم میکنه.واسه این کار باید صبر و تحملت را خیلی بالا ببری و اول خودتونو آماده کنین.
بعد هم اولش باید مرتب خودتون ببرینش دستشویی تا کم کم عادت کنه.کار وقت گیر و سختیه.اما باید انجام بشه.
در ضمن واسش جایزه بزار.حتما جواب میده.
امیدوارم موفق شی


مرسی بابته راهنماییت
شهره مامان مینو
20 مرداد 91 14:32
سلام خانومی.من از وبلاگ مریم گلی رسیدم در خونتون.چه پسر ناز و گلی دارید.راستش دیدم درخواست کمک داشتید چون خودم سر این موضوع یکم اذیت شدم و تازگی موفق شدم و یه پست هم درباره اش نوشتم گفتم بیام بهتون بگم شاید تجربیاتم بدردتون بخوره.ادرس همون پست را براتون گذاشتم.گل پسری رو ببوسید.



مرسی عزیزم .تو چه مهربونیا