امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

عاخه تنبلیم حدی داره والا....

1395/9/7 9:09
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وای خیلی وقت بود این طرفا نیومده بودم .عاخه تنبلیم حدی داره

سر امیرعلی هر روز میومدم اینجا و گزارش روزانه مینوشتم براش، طفلی حلما بچم از وقتی اومده تو زندگیمون اینقد تنبل شدم که حال ندارم کامپیوتر رو روشن کنم

نمیدونم همه اینجورین یا فقط من خندونک

یه گزارش کلی میدمو میرم سراغ عکسا

امیرعلی قصه ی ما الان کلاس اولیه و من خیلی بهش افتخار میکنم .عاغای دکتر خودمه

حلما در عین مظلومیت بسیار تنبل تشریف داره که این دو خصوصیتش به بنده رفته چشمک

بچم راس 6 ماهگی تونست بشینه .

تو سن 6 ماه و بیست روزگی اولین دندونش در اومد .

و الان که یک سال و 1 ماه و 12 روزشه 10 تا دندون داره.

اینجاش خجالت آورهترسو.دخترک ما تو 10 ماه و 10 ماهگی تونست چاردستو پا بره خندونکو همچنان تو همین حالته ولی از نوع پیشرفته .به مبلا راه میره تو کمد میره .از پله پایین و بالا میکنه و هزار جور آتیش دیگه میسوزونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)