امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

خیلی حالم بد بود مامانی

1390/6/16 14:35
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان

وای دیروز خیلی حالم بود .همین که از خونه صالح اینا برگشتیم وحشتناک درد دل شدم.تا صبح خواب نرفتم . موقع نماز دیگه طاقت نیاوردم و بابایی رفتیم بیمارستان .اونجا حسابی حالمونو گرفتن.اولش که دکترو ٢ ساعت داشتن بیدار میکردن.تقریبا ١٠ دقیقه منتظرش موندیم وقتی دیدم نیومد خودم رفتم تو اطاقشو و در اطاق خوابشو زدم.همون موقع اومد بیرون.خوب شد خودم اقدام کردم وگرنه اصلا نمییومد.بعد از اینکه اومد.بهم گفت برو آزمایش .وقتی رفتیم آزمایشگاه کشیکش نبود .رفته بود از مریضا نمونه بگیره.٢٠ دقیقه هم منتظر آقا بودیم.رفتم گفتم اگه یکی داشته باشه بمیره اینجوری تحویلش میگیرین.گفتن شما که اورژانسی نیستین.گفتم عجب اونی که میمیره اورژانسیه؟خلاصه اینهمه پاشدیم رفتیم دکتر تا خوب بشم بدتر هم شدم.دل درد داشتم که هیچ عصبانیم هم کردن.جواب آزمایشا همه خوب بود.دکتر حتی لطف نکرد یه دارو بده یا یه آمپول بده تا دردم خوب بشه.خلاصه تا دیشب کم کم حالم بهتر شد.دکترای حالا همه قلابی شدن.همه رو از چین وارد میکنن.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زینب دخمل ناز
16 شهریور 90 15:15
ای الهییییییییییییی
افسانه مامان رها جون
16 شهریور 90 16:40
سلام عزیز دلم خوبی الان چطوری خیلی ناراحت شدم انشالله که بهتر باشی تو رو خدا مواظب خودت باش بیا بهمون سر بزن می دونی چی شده تو خاطرات عقب موندم و دارم سفرمون رو می نویسم اینقدر اتفاقات افتاده که می خوام بنویسم دعا کن بتونم زودتر به روز بشم راستی دیشب برای رها تولد گرفته بودم وجای تو امیر جان خالی بود شاسی هاشم خیلی قشنگ شده مبارکش باشه از طرف من و رها یه ماچ آبدارش بکن.
مامان پارسا
17 شهریور 90 3:20
سلام خدارو شکر که بهتری واقعاًخدا کار هیچ تنا بنده ای رو به بیمارستان نندازه که ............................. گاهی دکترها و بیمارستانها نه تنها درمان نیکنند که باعث آزردگی و ناراحتی بیشتر هم میشن
مامان ریحانه
19 شهریور 90 1:08
سلام مگنت روییخچالتون چه سایزیه و کیفیتش چطوره راضی هستید منم خیلی وقته که میخوام سفارش بدم اما به خاطر کیفیتش تردید داشتم بیشتر منظورم کیفیته سایزه 13.18 راضی هستید از کفیتش ؟ اگه خواستید جوابمو بدید پلیز نظر خصوصی باشه ممنون میشم
مامان ریحانه
19 شهریور 90 1:09
نظر خصوصی دارید
مامان آبتین
21 شهریور 90 13:44
سلام این مطلبتون که نوشته بودین دکترها رو از چین وارد می کنن واقعا بامزه بود امیدوارم هیچ وقت گذرتون به دکتر و بیمارستان نیفته


از دستشون عصبانی بودم دیگه.وگرنه بعضیاشون خوبن