امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

خوب و بد

1390/5/2 1:24
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

وای نمیدونی دیروز چه اتفاق بدی برای مامانی افتاد.میخواستم برات کمپوت زرد آلو رو با گوشت کوب برقی له کنم که ناخن شستم رفت تو تیغه اش یعنی شانس آوردم ماله مامان بزرگ اینا کند بود تیغه اش وگرنه فکر کنم جانباز میشدم.

اما یه اتفاق خیلی خیلی خوب افتاد که حسابی حالم اومد سر جاش.تونستی ٢ متر خودت به تنهایی راه بری.تو آشپزخونه مامان بزرگ اینا بودی از پیش مامان بزرگ خودت رفتی اون سر آشپز خونه.فقط من و مامان بزرگ دیدیم.هر کارت کردیم دوباره تکرار کنی.انگار نه انگار.

بیشتر وقتا ٤-٥ قدم و میری.تازه اینقدر حرفه ای شدی که وقتی واسادی میرقصی.دستاتو خیلی ناز تکون تکون میدی.حتی پاهاتم تکون میدی.تقریبا ٣-٤ دقیقه وامیستی.

راستی یه خبر خوب دیگه یاد گرفتی وقتی بهت میگیم مثلا اون چیزی که دستته رو بده تو هم میدی ولی زود دوباره پس میگیریش.امروز بابابزرگت که از تهران برگشته بود نمیدونست که بلدی اینکارو بهت گفت قوطی نوشابه رو بده تو هم دادیش.کلی ذوق کرد.ما گفتیم ٢-٣ روزه که یاد گرفته.تیکه کلامت شده فقط دت دت.

راسی شاید فردا بریم قشم برای خرید و تولد امیر آقا اگه رفتم خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خانوم موشی
2 مرداد 90 10:24
سلام... آپم. زود بیا...
hesam
2 مرداد 90 11:24
سلام وای چه پسر خوشکلی واقعا نازه میخوام بغلش کنم و یه عالمه بوسش کنم البته اگه اجازبدید!!!! من خوشحال میشوم به وبلاگ من سری بزنید واگر خواستید باهم تبادل لینک میکنیم!!!!! منتظرشما هستم
دختر خاله
2 مرداد 90 12:03
مادر و پسر فقط خراب کاری بلدن یه اسپندی صدقه ایی واسه خودتون کنار بذارید احتمالا چشمتون زدن
اگه رفتی مسافرت خوش بگذره


راست میگیا چرا خودم حدس نزدم چشممون زدن.پا شم بم 10-20 هزاری صدقه بدم(خنده)
مامان آروین
2 مرداد 90 14:15
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید اگه دوست داشتید لینکتون کنم خبر بده خوشحال میشم از وبلاگ دیگه ایی که آروینم داره دیدن کنید آدرس: asal-pesar-1387.niniweblog.com
مامان آروین
2 مرداد 90 14:52
جدا کننده متنها را چک کردم مشکلی نداشت بخاطر شما دوباره سری جدید جدا کننده متن گذاشتم
hesam
2 مرداد 90 18:45
لینکیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شمارا
افسانه مامان رها جون
3 مرداد 90 11:26
سلام مامان امیر علی خوبین امیر علی خوبه خوشحالم که راه افتاده تو رو خدا میبینی که چه جوری از زمین خودشون و می کنن و روی پای خودشون وای میستن خیلی جالبه من که خیلی حس خوبی دارم و ناراحتم از این که نزدیک بود دستت داغون بشه تو رو خدا مواظب باش امیر علی به این مامان با سلیقه نیاز داره راستی گفتین که بافق هستی خیلی خوشحال شدم چون من هم در اردکان یزد هستم خودم بچه کرجم و شوهرم هم مازندرانیه برای کار به اردکان امدیم و دو سالی هست که در اردکانیم خوشحال میشم شمارت رو داشته باشم و با هم دوستای خوبی باشیم تو رو خدا پیش ما بیاین دوستون دارم راستی معلومه تو وبلاگ نویسی حرفه ای هستی چی کار کردی که اینقدر باز دید کنندگانت زیادن؟ شکلک هایی هم که در وبلاگت گذاشتی خیلی قشنگن کار خاصی انجام دادی یا این که مال خود قالب است ببخشید پررویی کردم اخه من زود با همه صمیمی میشم. امیر علی رو خیلی برام ببوسش و نازش کن
دختر خاله
3 مرداد 90 11:36
همون 50 تومنه خودمونم کفایت میکنه پولاتو جمع کن جایی دیگه خرج کن
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:28
مامان جون بیشتر مراقب باش@};امیر علی جون افرین به شما که پرتلاش و زرنگی-
علی بافق
5 مرداد 90 15:48
_____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ سلام اپم بدو بیااااااااااااااااااااااااا
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:27
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم. از اتفاقی که براتون افتاد خیلی متاسفم. پسر خوشگل خاله رو ببوسید با این قدمهای رمانتیکی که بر میداره