امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

نزدیک بود سکته بزنم امروز

1390/4/5 16:55
716 بازدید
اشتراک گذاری

استرسامیر مامان امروز نزدیک بود سکته بزنم.استرس

خمیازهصبح که از خواب پا شدم دیدم بابایی رفته بیرون تو هم همون موقع بیدار شدی.خمیازه

من رفتم دشویی اما صدات میومد خیالم راحت بودخجالت.وقتی اومدم بیرون دیدم نیستی تو اطاقا رو گشتم تو آشپزخونه تو حیات بازم نبودی تعجب.کلی صدات زدم.بعد دیدم که سوییچ بابایی رو طاقچه است.فهمیدم یه کاسه ای زیر نیم کاسه استسوال .اومدم و تو کمد دیواری رو هم نیگا کردم بله دیدم هر دوتون اونجایین.نیشخندبابایی میخواست منو اذیت کنه که کاملا موفق شد.عصبانی

بابایی گفت که نرفته بودم بیرون رفته بودم آب کولر رو ببینم.وقتی اومدم تو اتاق دیدم حاج امیر تو کمد دیواری پای چرخ خیاطیه.منم برش داشتمو قایم شدیم.یول

نگرانبهم گفت دیگه این در کمد دیواری رو باز نزارم.خطرناکه.منم که از عمد باز نذاشته بودم.نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه مامان سهند
5 تیر 90 19:39
ای بابا و پسر بلا مامانی رو ترسوندین فدات شم که بلدی قام باشک بازی کنی