امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

دوباره دندون نو مبارک!!!

1390/4/5 16:43
462 بازدید
اشتراک گذاری

بغلسلام قهرمان کوچولوی مامانبغل

میدونی دیروز چی شد؟تعجبدیروز از پله تو راهرو افتادی ناراحتو گریه کردیگریه.وقتی بغلت کردم تا آرومت کنم قلبتو دهنت یه چیز خوشگل و براق دیدم که جدید بودتشویق.آره مامانی دندون پنجمیت ٥ هم در اومد.مبارکهماچتازه شبشم دوباره دیدم که شیشمین دندونتم داره در میادهورا.خیلی ذوقیدممژه..داری کم کم بزرگ میشی.داری مرد میشی.لبخند


دیشب منتظر بابایی بودیم که بیاد دنبالمون بریم شرکت تعاونی خریدمنتظر که عمه زکیه زنگ زد و گفت که آش پختیم بیاین باغ دایی رضا ایناخوشمزه.که رفتیم اونجا .بابایی باید زود برمیگشت خونه چون باید میرفت سر کارناراحت.ولی ما موندیم و با عمه اومدیم خونهچشمک.وقتی رسیدیم در خونه من کلید نداشتم زنگ بابابزرگ زدیم گفت من تو راه تهرانمیول.بعد ما رفتیم خونه عمه خانم تا عمو رضا شوهر خاله محبوبه بیاد دنبالمون تا برگردیم خونه.عینک


راستی به این نتیجه رسیدم که اونروز که تب کرده بودی به خاطر سرما خوردنت نبوده بلکه به خاطر دندونات بودخجالت.شرمنده بهت تهمت زدم گلم.خجالت


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دختر خاله
6 تیر 90 13:40
مامانتم اومد تهران یا بابا واسه کارش اومده؟
شما هم که نیومدین



سلام دختر خاله.فقط بابام اومد تهران.آره دیگه فکر نکنم بتونیم بیایم.دعا کن زود زود خونمون تکمیل بشه.واسه خرید میایم تهران مزاحمتون میشیم
معصومه مامان سهند
8 تیر 90 1:36
از اینکه به من و سهند لطف داشتین ممنونم بازهم پیش ما بیاین خوشحال میشیم امیرعلی جون رو از طرف من ببوسین
دختر خاله
8 تیر 90 11:03
ishala ke be salamati bashe o har chi zodtar beri khone khodet balke mamanet ye nafasi bekeshe


دست درد نکنه .تازه مامانم میگه نرین از اینجا بمونین (چشمک)