امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

مامانی خیلی بده

1390/3/3 21:26
549 بازدید
اشتراک گذاری

بغلسلام گلکمبغل

دیشب بردیمت دکتر آخه چند روزی بود که خیلی سرفه میکردیناراحت.دکتر گفت که یه ذره سرما خوردی،گلوت و گوشت چرک کرده.برات دارو دادآخ.صبحی اومدم خودم تنهایی بهت دارو بدم که سرت داد زدم الان خیلی ناراحتم عذاب وجدان دارم وحشتناکافسوس.معذرت ،بار آخرم بود.دیگه سرت داد نمیزنم.مژهآخه میدونی داد زدنم دلیل داشتا آخه هر چی دارو رو با سختی دادمت از بس گریه کردی بالا آوردی همش روقهر.وقتی مامان بزرگ از بیرون اومد گفتم بیاد دوباره بدتتچشمک .نمیدونم چرا از دست اون میخوری ولی از دسته من نه؟سوال

فرشتهفقط دعا میکنم که زود زود خوب بشی که دیگه نخوای دارو بخوریفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 13:23
سلام روز مادر مبارك
نازنین نرگس نفس مامان
8 خرداد 90 22:08
اخی بمیرم ایشالا که زود زود خوب میشی
بهناز
21 تیر 90 15:41
سلام خیلی باحال بود مخصوصا خاطرات مامان وعکساش ازطرفم ببوسش


سلام.مرسی که اومدی .بازم بهمون سر بزن.