امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

مادر روزت مبارک

1390/3/2 21:27
617 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام مامانمقلب

امیر مامان امروز روز مادرلبخند ،میخوام اول از همه به مامان خودم که خیلی دوسش دارم تبریک بگم ماچو بگم که آرزو دارم که همیشه کنارمون باشهبغل.مامانم خیلی خوبه اگه مامانم نبود من نمیتونستم از پس تو بر بیاماوه یا دیوونه میشدم یا کچلنیشخند.بعدش به مامان معصوم تبریک میگمماچ و ازش ممنونم که مامانمو به دنیا آوردهتشویق.بعد به مادر شوهرم تبریک میگم مژههمون بی بی خودتنیشخند که بابایی رو بهمون هدیه داده دستش درد نکنهچشمک.ایشالا خدا به همشون یه عمر طولانی بده که ما خیالمون راحت باشهخیال باطل.و در آخر هم به خودم تبریک میگم قهقهه،ایشالا 120 سال زنده باشم از خود راضیو برای پسرم مامانی کنمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
2 خرداد 90 18:00
سلام گلم روز مادر رو بهت تبریک میگم
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 19:23
سبدی هست در اندیشه ی من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از آنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم