امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

عکس العمل عجیب امیرعلی!!!

1390/10/7 17:57
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

الان که دارم این مطلب رو مینویسم ١ سال و ٤ ماه و ٢٥ روز و٥٧ دقیقه سن داری.

دیروز با مامان بزرگ و خاله و تو نشسته بودیم و داشتیم درد و دل میکردیم .داشتیم از  اوایل زندگی مشترکمون میگفتیم .که مامان بزرگ  تعریف میکرد از اون روزاش.وقتی حرفاش تموم شد تو یهو دویدی سمت مامان بزرگ و دستش رو بوسیدی.هممون هاج و واج موندیم.انگار تو هم میفهمیدی .کاری رو که ماها باید انجام می دادیم رو تو انجام دادی بدون هیچ خجالتی.الهی مامان فدات بشه که اینقدر با شعوری.

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان متین
7 دی 90 23:36
آفرین به این گل پسر باهوش و با احساس مامانش یاد بگیر


به مولا بلدم.خجالت میکشم .
مامان ماهان
8 دی 90 8:42
سلام ممنونم که لوگوی ما رو گذاشتین من هم لوگوی شما رو با کمال میل گذاشتم امیر علی جوون ببوسین
مامان طاها
8 دی 90 10:51
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...
مامان امیر علی
8 دی 90 11:22
آخه نازی گل پسر باهوش .پس چی خانمی زیر 7 سال از ما بیشتر میفهمم ما درکمون ناقصه و اینها را بچه فرض می کنیم .مرسی به ما سر زدین و ممنون از تبریکاتت .هنوز معل.م نیست خدا داند چندم میشیم
مامان متین
8 دی 90 18:46
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
خاله ی امیرعلی
8 دی 90 19:00
سلام مامان امیرعلی خوبید؟ مرسی که به ما سرزدید امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم امیرعلی جان هم خیلی نازن شما هم لینک شدید هم لوگوی امیرعلی جان در وب قرار گرفت امیرعلی جان رو ببوسین
مامان علي خوشتيپ
10 دی 90 0:45
ماشاالله به اين پسر باهوش و با معرفت و با محبت
دقيقا مثل مامانتي


مرسی.سارا جون خوشحالم که اول شدید
سمانه
10 دی 90 9:41
سلام گلم وااایییییی چقدر نازه این وبلاگ
منم برا نی نیم همینجور وبلاگی درست میکنم بعدا بهش
چه تولدشو هم دقیق حساب میکنه
منم لینکت کردم گلم ممنون اسمم توی لینکات بزن


مرسی که اومدی
دخترخاله
10 دی 90 12:35
ولی الان که من این مطلب و میخونم امیر علی 1سال و ٤ ماه و ٢8 روز و45 دقیقه سن داره.



تو امیرعلی بودی و من نمیدونستم
مامان امیر علی
10 دی 90 14:12
خانمی خیلی ممنون .بوس
دخترخاله
10 دی 90 15:22
نه عزیزم من امیر علی نیستم من سن امیر علی رو گفتم


من به امیرعلی دارم سنش رو میگم.طرفم اونه.که وقتی که بزرگ شد اون مطلب رو خوند بدونه دقیقا چند سالش بوده که من اونو نوشتم
دخترخاله
11 دی 90 10:58
منم سن امیر و نوشتم که وقتی بزرگ شد و خوند بدونه من این کامنت و سه روز بعد گذاشتم. یعنی سه روز بزرگتر شده


آفرین که اینقدر به فکرشی مرسی
مامان متین
11 دی 90 15:49
پیشکی منو دوست نداره رمز داره چرا؟


شرمنده.چیز خاصی نیست.
مامان گیسو
12 دی 90 1:15
سلام عزیز دلم آفرین به این پسر با محبت ببوسش
لیلیوم
12 دی 90 9:52
وای چه مامانه با حالی
خوش بحال امیر علی
همه ی پیوندات رو که نگاه کردم
دیدم همه واسه بچه هاشون نوشتن
نمی دونم من چرا دارم اینجا نظر میذارم
شاید چون مامانه خیلی با حالی هستی


مرسی عزیزم.شما لطف داری.