امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

خاطرات یلدایی

1390/10/4 1:42
2,756 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینسلام عمرم ،نفسمشکلکهای جالب آروین

 

شب یلدا همه خونه بی بی بودیم.تولد علیرضا و مهدی عمو محمد رضا هم بود به خاطر همین کیک آوردن اونجا.ما هم سمبوسه درست کردیم بردیم.اونجا حسابی هندونه خوردی.به هممون خوش گذشت.

(همچنان از عمو محمد رضا غریبی میکنی)

فردای یلدا رفتیم یزد .برات از پاساژ ستاره این گوشی رو گرفتیم خیلی ناز میشی باهاش.تو این عکس آماده بودی تا با بابایی بری حسیه خواجه ها.من موندم خونه.

ایییییییییی جانم .این پسر خوشگل هم پسر خاله کوچیکمه.خیلی نازه.توپول موپولی.میخواستی قورتش بدی.١١ ماه ازت کوچیک تره.راسی اسمش طاهاست.از موقع تولدش دیگه ندیده بودمش.

الهی فدات شم با نمک من.اولش که اومدن کلی گریه کرد.غریبی میکرد.عجب گریه هایی میکرد.تا بغلش میکردم تو حسودی میکردی .

وای با اینکه ٥ ماهش بود .کلی برای خودش حرف میزد و ورجه ورجه میکرد.خونه مامان معصوم رو گذاشته بود رو سرش.

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان زهرا نازنازی
4 دی 90 8:05
شادی هاتون یلدایی
مامان متین
4 دی 90 11:03
ایشالله همیشه شاد باشین
زهره
4 دی 90 15:56
سلام چه گوشی بهش میاد. ماشالله چه پسر نازی داره میشه و چه پسر خاله ی خوش مزه ای واسه خودش مردیه راستی لینکتون کردم


مرسی
مهین مامان ستایش
5 دی 90 11:39
سلام خانمی رسیدن به خیر همیشه به شادی آپم
دخترخاله
5 دی 90 11:51
ای جانم نی نی مریمه؟؟؟


آره نی نی خاله مریممه.میبینی چه نازه فتوکپی مهرشاده
دخترخاله
5 دی 90 11:52
ای دونم امیر حسین.
خاله جونم بوس بوس
جوجویی ب مامان بگو بیارتت تهران دیگه


امیرحسین کیه مشکوک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر خاله
5 دی 90 14:58
ای وای ببخشید اشتباه لپی بود منظورم امیر علی بود امیر حسین نوه دایی محمود دیگه


میدونستم.در کل من همهچی میدونم.


راسی نگفتی کجا استخدام شدی؟
دختر خاله
5 دی 90 14:59
نه شبیه مهرشاد نیست این از مهرشاد خوشگل تره


نگووووووووو مهرشاد عشقه منه
دختر خاله
5 دی 90 15:01
تو اون عکس که امیر علی کنار طاها نشسته امیر شبیه بچه خنگای ناز افتاده قیافشو ببین چقدر مظلومه


خیلی جالب بود.دارم میخندم برا این حرفت.دیگه نگیا
عمه ی امیرحسین
6 دی 90 1:31
سلام . اره راست میگید شما . چند ماه پیش وب شما رو دیده بودم . از بس بهمون سر نمیزنید و ما هم که فراموشکار ولی شرمنده همین الان با افتخار لینک میشید


مرسی.بهتون سر میزنیم ایشالا
مامان علی خوشتیپ
6 دی 90 9:54
سلاااااااااااااااام خواهری خودم
خوبی؟امیر علیم خوبه؟
ماشاالله بزرگ شده.طاهاجونم خیلی نازه ،شبیه امیر علیه یه جورایی
ببخشید ما سه روز نتمون قطع بود.نتونستم بیام تشکر کنم،فقط تو اداره میومدم نظرارو تایید میکردم
خیلی ماهی تو به خدا.ایشاالله بتونم جبران کنم


خواهش وظیفس.دوستی به درد همین روزا میخوره دیگه
دختر خاله
6 دی 90 10:59
شرکت روزنامه رسمی استخدام شدم (وابسته به قوه قضاییه)
من از سهم خودم به امیر علی چیزی میگم شما کار نداشته باش


پس قاطی سیاسیا شدی.به سلامتی
دختر خاله
6 دی 90 11:01
جفتشونم خوشگلن خدا حفظشون کنه. (مهرشاد و طاها)
امیر علی هم از همه خوشگل تر(واست کلاس گذاشتم)


این که کلاس نبود واقعیته
دختر خاله
6 دی 90 11:03
توام هی مطلب بذار بعد هی بردار!!!!
چرا میذاری که بعد برداریشون؟؟


برا تنوع
ثمين
6 دی 90 12:18
اي جونم! زنده باشه!
مامان امیر علی
6 دی 90 13:03
عزیزم چه شبهای قشنگی داشتین همیشه شاد و سلامت باشین .راستی به کد 120 رای دادین ؟09354000537 ابته باید در هر شماره و موبایل سه تا کد باشه مثلا 120 170 188 بازم ممنون
مامان ریحانا
6 دی 90 16:33
سلام من چند بار کدتون رو گذاشتم توی وبم اما لوگوتون دیده نمیشه
دختر خاله
7 دی 90 11:16
نه جیگر هیچ ربطی به سیاست نداره. ببین از پسرت تعریف کردم لوس شدیا
زينب عشق مامان و بابا
7 دی 90 11:24
سلام سلام خوبيد گل زيباتون خوبه اميدوارم شاد و سلامت باشيدراستي زينب ما هم يكساله شده