امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

دندون هفتمی و 6 تا عکس جدید

1390/6/1 19:35
850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

بگو چی شده؟همین 1 ساعت پیش میخواستم خوابت کنم ،که دیدم خواب نمیری و همش داری داد و فریاد میکنی.پیش خودم گفتم بزار ببینیم دندون جدید داری یا نه.که یه دفعه ناخنم خورد به یه مروارید ناز و کوچولو که تو فک بالایی کنار اون 2 تا دندونات خوشگلت در اومده بود.خیلی حال کردم.کلی غلغلکت کردم از خوشحالی.الانم هنوز خواب نرفتی .رفتی تو کمد دیواری و داری بازی میکنی.راسی چنتا عکس هم میخوام بزارم برات.

اینجا خونه عمو عباسه.از مشهد برگشته بودن و افطاری دعوتمون کرده بودن.

اینجا هم خونه عمو محمود منه.اونایی که پیشتن ملیکا دختر دختر عموم و سید محمد مهدی پسر اون یکی دختر عمومه.

اینجا هم خونه بی بی.سید ابولفضل پای کامپیوتر عمو کاظم بود که تو رفتی و روش نشستی.

اینجا هم بابایی داشت تلویزیون میدید و به خاطر تو گوشی گذاشته بود تا تو بیدار نشی به خاطر صدا. که  وقتی بابایی رو  با گوشی دیدی اصلا دیگه خواب نرفتی.

تازگیا کارای خیلی خطرناکی میکنی میری رو دسته مبل و کلیدا رو روشن خاموش میکنی.حتی صبحی از روی دسته مبل رفتی رو اوپن.مجبور شدم هر چی رو اوپنه رو جمع کنم.

صبحی هم 5 دقیقه آرامش برگشت به آشپزخونه چون داشتی ماشین لباسشویی رو تماشا میکردی.و بعد از 5 دقیقه برات تکراری شد. و بدیهاتو دوباره شروع کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهنا
1 شهریور 90 19:50
وای وای چقدر بلاست این امیر علی خوشمل به خونه نی نی منم سر بزن
خانم ایکس
2 شهریور 90 4:29
منم یه دونه پسر شیطون دارم..کافیه چند دقیقه ازش غافل بشم تا یه دسته گل خوشکل به آب بده...من همون مامان علی هستم که گفتم همشهری هستم...اینم وبلاگ جدیدمه...البته همش خصوصیه... موفق باشی
مهین مامان ستایش
2 شهریور 90 10:53
سلام گلم. ان شالله زودتر قسمت بشه برین دریا و خوش باشین راستی از کجا فهمیدی قالب وبم ویروسیه؟ من اصلا نمی دونستم قالب هم ویروسی میشه! یعنی این قالب دیگه به درد نمی خوره؟ درست نمیشه؟ گل پسرت هم شیطو ن شده هاااا! ببوسش
مامان سهند
2 شهریور 90 18:18
سلام عزیزم ماشاءالله به این امیرجون خاله. خیلی نازی خاله جون قربون خودت و شیطونیات بشم منننن
مهین مامان ستایش
3 شهریور 90 10:47
سلام. من می خواستم انتقال بدم بلاگفا چون قالب خوشگل خیلی واسه ی بلاگفا پیدا کردم اما گزینه ای به ایم انتقال مطالب نداشت چرا میگی توی نی نی وبلاگ بازدید کننده بیشتر میشه؟
آرمین
3 شهریور 90 15:42
وبلاگ خوبی دارید به ما هم سر بزنید
مامان پارسا
4 شهریور 90 14:24
مبارکت باشه خاله
تازگیها حساس شدم به دندون دراوردن بچه هر جا میخونم حسااااااااابی حسودیم میشه آخه پارسا هنوز هیچ دندونی در نیورده
واسه امیر علی جونم


خاله جون پارسا هنوز 8 ماهشه.دیر نشده که هنوز.اینقدر غصه نخور اینقدر گازت میگیره که پشیمون میشی از این خواستت
مامان آبتین
4 شهریور 90 15:48
مبارکه دندون هفتمت باشه گلم


مرسی خاله
مامان علي
4 شهریور 90 18:25
چه بلايي شده اين امير علي


کجاشو دیدی خاله