امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

کمتر از 20 روز تا اولین سالگرد زندگیت

1390/4/23 15:05
656 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مامان کمتر از 20 روز دیگه تولد یک سالگیته.هورا

خیلی خوشحالم که پسرم داره یه مرد میشهلبخند.مامان جونم برای تولدت 1000 جور نقشه دارمنیشخند.آخه تولدت میوفته روز 3 ماه رمضون میخوام هم افطاری بدم هم تولد.با یه تیر دو نشون.از خود راضی

نقشه ها از این قراره:یولبرا افطاری میخوام مرسح پلو بپزم با سالاد شیرازی و دوغهورا

بعد از افطاری هم پذیرایی با چای و آب هندونههورا

بعدش هم کیک تولد و منور و بمب شادی و کادو هاهورادلقکهورا

فکر کنم خیلی باحال بشهزبان

ایشالا میخوایم هر سال برات تولد بگیریم تا موقعی که خودت بگی بسه من دیگه بزرگ شدم ناسلامتی.چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملیکا
25 تیر 90 14:37
سلام مهمونی تولدت خصوصی یا همه دعوت هستند راستی برای پسر گلت حتما اسپند دود کن خیلی بامزه است


سلام.مریم،دختر عمو.باورم نمیشه که به ما سر زدی.غافلگیر شدم.مرسی.سر فرازمان کردی.به علت کمبود جا و مکان فقط فامیل های خیلی نزدیک دعوت دارن.مثلا عمه و عمو و خاله و دایی خود امیر علی.شرمنده.
دختر خاله
27 تیر 90 10:40
خوب تولودشو مردونه زنونه کن همه جا بشن
این بنده خدا فقط واسه اومدن به تولد برات کامنت گذاشته


زنونه مردونس از نوع اسلامی.جا کم هم میاد.
دختر خاله
27 تیر 90 10:42
به من ربطی نداره میخوای جا داشته باش میخوای نداشته باش من که میام . . .


جدی اگه میای من تو فکرت باشم.
دختر خاله
28 تیر 90 10:44
نه خواهر نیفت تو زحمت نه که میخوای گاو و گوسفند بکشی باید از الان خبر بدم


دختر خاله میخوای ضایعم کنیا.حال میکنی.خدا رو چه دیدی شاید کشتیم.