امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

تولد 5 سالگی حلما

سلام سلام بعد از یه تاخیر 2 هفته ای اومدم تا تولد دختر بانو جان رو ثبت کنم دختر قشنگم ،خود خود خود من تولدت کلی مبارک .امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی بعد از کلی کش و قوص قرار شد تم تولدمون فلامینگو باشه .آخه فلامینگو یه تم تابستونیه و تولد بانو تو پاییز . بریم سراغ عکسا ...
9 آبان 1399

تولد بابا روح الله

سلام سلام خوبین ؟خوشین ؟ پست امروز کاملا اختصاصیه 😅مخصوص بابا روح الله 40 ساله! هفته پیش با مامان منیر برنامه ریختیم با هم رفتیم و کادو خریدیم برا بابا روح الله از طریق واتساپم کیک سفارش دادم تا همچی سورپرایزی باشه برا شام رفتیم هتل نیکان و تولد بازی ...
27 شهريور 1399

محرم 99

سلام سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوبین خوشین رفقا سال 99 سال عجیبی شد با وجود کرونا .فقط دعا میکن زودتر واکسنش رو کشف کنن و طعم شیرین درد واکسن رو بازوهامون حس کنیم😍 اینم اولین صبحونه خانوادگی بعد از 8 ماه قرنطینه که کلی حال کردیم 14 شهریور 99 من و اردکای پارک آهنشهر😅 از جدیدترینای لوازم تحریر امسال-----ماسک و الکل😪 عزیز خاله اس آقا کیان امسال محرم خیلی غریبانه بود 😔 دختر مدلینگ من😊 اینم نذر ما در تاسوعا به نیت کوچه چترچی یه ذره عکسای قدیمی ببینیم حلمای 2 ماهه در شب یلدا حلوامون😍 ماه رمضون سال 95 شمال سال95 یادش بخیر چقد راحت...
15 شهريور 1399

حلمای رقاصمون

این توله سگ خوشگلو ببینید تو رو خدا .کاش میشد بیاریمش خونه😪 پیاده روی من و دوچرخه سواری بچه ها هر شب از ساعت 12 تا 1 نصفه شب جناب پدر فقط 2 بار افتخار دادن باهامون اومدن پیاده روی🙄 امیرعلی اصلا به کلاس گیتار علاقه نشون نداد و اینجا آخرین جلسه ای هست که رفت و بوسیدو گذاشت کنار 😖 به دمپاییای امیر اصن دقت نکنید😂 اینم حسن ختام این پست .حلما خانوم رویایی ...
21 مرداد 1399

امیرعلی 10 ساله می شود

بلاخره پسرک ما هم 10 ساله شد .به سرعت برق و باد .هنوزم باورش سخته برام که 10 ساله دارم طعم ملس😜 مادر بودن رو میچشم. من کلا خیلی دوست دارم امیر رو سورپرایز کنم چون عکس العملاش عالیه😍 این تولد هم کاملا سورپرایزی بود .و اصلا قرار نبود براش بگیریم و گفته بود به جای تولد برای من برا حلما بگیرید تولد خفن که همه باشن ما هم براش یه تولد کوچیک گرفتیم که احساس بدی نداشته باشه طبق معمول من خودم هیچ عکسی ندارم 😜 ...
21 مرداد 1399