امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

موتور امیرعلی

1390/6/6 17:43
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

یه چند شبی هست که با هم میریم میدون قارچ.دیشب موتورتم بردیم،که شما بیکار نباشی.شام سالاد الویه درست کرده بودم .به جای نخود فرنگی توش ذرت کرده بودمنیشخند.بدک نشده بود.قابل خوردن بود.تو هم که دوست داشتی.خوشبختانهمژه

راسی از سبزه اصلا خوشت نمیاد وقتی راه میرفتی خوب بود .ولی وقتی میخوردی زمین گریه میکردی تا بیام بلندت کنم .حتی دستتم نمیذاشتی زمین تا بلند بشی.خنده

الان به کجا داری نگاه میکنی؟یا ژستته؟سوال

اینم که یکی از حرکتای آکروباتیک باباته.چه پرشی میکنه امیرعلی.تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پارسا
7 شهریور 90 2:09
تک چرخم که میزنی
مامان رادمان
7 شهریور 90 12:29
ممنون- البته هنوز امتحان نكردم ولي در اولين فرصت امتحانش ميكنم- درضمن پسرت مثل مامانش خيلي باحاله


مرسی لطف داری
مامان طاها
7 شهریور 90 19:29
نی نیت خیلی نازه خدا نگهدارش باشه واسش اسفند دود کن و از طرف من ببوسش. این وبلاگه پسره منه http://mohamad-taha-jooon.niniweblog.com/
samaneh
8 شهریور 90 1:16
خدا حفظش کنه این امیر علی جون رو که مامانش اینقدر واسش زخمت میکشه . بزرگ شدی قدر مامانتو بدون
مهسا
8 شهریور 90 15:27
سلام، چه وبلاگ پیشرفته ای داری خاله. خوب با موتورت حال میکنی.. مواظب باش زمین نخوری.
دختر خاله
9 شهریور 90 1:43
تو سالاد الویت دیگه چیا ریختی؟؟؟



فقط ذرت جای نخود فرنگی.همین
مهرداد
11 شهریور 90 2:38
آخ کف کردم !!!!
تاحالا نینی بلاگ ندیده بودم تو این 11 سالی که تو نت هستم !!!
عجب ابتکاری!!!
عجب مامانای آپدیتی!!!
واقعآآ کاتون عالی و بیسته!!!
واقعآ خوش به حال اون خانواده ای که شما توش زندگی میکنید
بلاگم رو گذاشتم سر بزنید خوشحالمون میکنید ، شب خوش


مرسی آقا مهرداد.الان کلی ذوق کردم.اعتماد به نفسم دوبرابر شد.مرسی بهمون سر زدین.
مهرداد
11 شهریور 90 15:08
سلام مامان امیر علی منم لینکتون کردم تو بلاگم
راستش سر سفره ناهار تو این فکر بودم که بیام نظر بدم برای اون سالهایی که آقا امیر علی هم سن من میشه و میاد تو بلاگ بچه من کامنت واسش میذاره !!!
این بلاگها جز بهترین یادگاری های روزهای خوش کودکی و بهترین هدایای دوران بزرگسالی افراد میشن !!!
امیدوارم این نینی بلاگ سالیان سال دوام داشته باشه
روز خوش


آره منم امیدوارم که بتونم همینجور ادامه اش بدم تا موقعی که خودش بتونه تایپ کنه
مهین مامان ستایش
12 شهریور 90 10:22
به به چه حالی می کنه گل پسر