امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

اطاق امیرعلی ترکید.

1390/5/30 18:18
966 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

امروز چنتا عکس از اطاقت میزارم ،تا یادگاری برات بمونه .چون امکان داره تا چند ماه دیگه بریم خونه خودمون.حداقل چنتا عکس از اولین اطاقت داشته باشی .این اطاقت ١٢ متریه.ولی اطاقت تو خونه خودمون ٩ متریه.به نظرت همه اینا جا میشن تو اطاقت؟؟؟

این تابلوئه که به دیوار آویزونه عکس حیوونا توشن ،همین سری برات خریدیم.وقتی روش راه میری صدای همون حیوونا رو میدهنیشخند

این استخرو هم سوراخ کردی بلا.نیشخند

این ساعته رو میبینی که رنگش نارنجیه.همین یارو که ازش 206 رو خریدیم اشانتیون داده به تو.هورا

این چرخ آبیه هم که آقای تقیزاده آورده بود برات.و با موتور دایی رضا عوض کرده بودیمخنثی

این مثلا تخت دوران طفولیتت بوده،که الان تبدیل شده به کمد لباس.نیشخند

این استخرو هم با دندونای مبارک سوراخ کردین.نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ملیکا
30 مرداد 90 16:02
شما هم یادگرفتی رمز بزاری رمزرابده میخوام


مامان ملیکا وبلاگت برام باز نمیشه.آدرستو درست بده
مامان پارسا
30 مرداد 90 16:10
من رمز ندارمااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان پارسا
30 مرداد 90 16:11
من رمز ندارمااااااااااا
مامان گیلاس
30 مرداد 90 16:38
سلام خوشحال میشم اگه به من رمز بدین به ما سر بزنید
مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 18:57
مامان ملیکا
30 مرداد 90 19:37
دختر عموت هستم منکه وبلاگ ندارم


دختر عمو خوب چرا نمیگی.تو که میگفتی نظر نمیدی ناقلا.رمز رو که نمیشه اینجا گفت.برات اس ام اس میکنم
مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 22:12
ماشاالله چقدر اسباب بازی آدم سرش گیج میره عالی بود مامانی امیدوارم همواره سلامت و شاد باشید
مامان ملیکا دخترعمو
31 مرداد 90 12:42
وای زهرا جان این اتاق یابازار شام ببینم امیرعلی روکجامی خوابونی @


فکر کنم اطاق باشه.تو هال جلو کولر.تو اطاقش که گرمه.
مامان علي
31 مرداد 90 14:40
ياالله من رمز مي خواااااااااااام
مامان علي
31 مرداد 90 14:55
ممنون كه رمز دادي
ميگم اسباب بازيي توي بازار مونده كه نخريده باشي؟
امير علي قدر مامان و بابا رو بدون.فكر كنم جهازت كامل باشه ها


خواهش میکنم عزیزم.
(خنده)
آترین
31 مرداد 90 19:31
وای ی ی ی
چه اتاقی امیرعلی
دوست دارم بیام با هم بازی کنیم


آره آترین جون اگه میشد که منم خوشحال بودم
دختر خاله
1 شهریور 90 2:18
اول از همه خیلی قشنگ بود دومم نمیدونستم این همه با سلیقه ایی رو نکرده بودی ناقلا


آره کجای کاری.سلیقه های من یهو رو میشه
نازنین نرگس نفس مامان
1 شهریور 90 2:24
طفلی امیر علی شب که میخواد بخوابه اگه سایه این عروسکا رو ببینه که میترسه چقدر عروسکککککککککککککککککشاد باشی کوشولو


این اطاق مخصوص خرابکاریاشه.نه خواب
دختر خاله
1 شهریور 90 2:25
پس به سلامتی ماشینم خریدید مبارکتون باشه هورا هورا


مرسی مرسی.تشویق بس است.
دختر خاله
1 شهریور 90 2:26
نامرد جریانه رمز چیه؟؟؟؟؟؟
به منم اس کن


قبلا این مطلب رمز داشت.حالا رمزشو بر داشتم.همین
hesam
1 شهریور 90 12:19
بابا اتاقش صحرای محشر شده...فکر میکنم قیامته....خیلی شلوغ شده..


آره وحشتناک شلوغه.
مهین مامان ستایش
1 شهریور 90 13:23
واااااااااااااااای چه همه اسباب بازی دیگه فکر کنم چیزی نبوده که واسش بخرین اتاقش هم خیلی نازه راستی خونه ی نو مبارک شاد باشین
مامان سهند
1 شهریور 90 19:14
خوشبحالت خاله جون چقدر جی جی داریییییییی من فکر میکردم سهند خیلی اسباب بازی داره تو که روی ما رو سفید کردی
مامان پارسا
1 شهریور 90 23:45
سلام
من انقد دلم سوزیده بود چرا رمز ندارم
الان اومدم دیدم رمزو بربداشتی
خاله جون فکر کنم فقط اطاق تو فسقلی دوروز جمع کردنش دوروزم چیدنش طول بکشه


خوب مامان پارسا میگفتی رمزت میدادم.آره اینقدر خراب کاره که هر روز باید تمیزش کنم
طاهره مامان امیرعلی
2 شهریور 90 15:47
سلام امیر علی خوشگله
وسلام مامانیش
واااااااااااااای من که دارم عکسارو میبینم گیج شدم چقدر اسباب بازی داری گل پسری.انشالله خونه ی نو هم مبارک باشه


سلام مامان امیر علی.مرسی که اومدین اینجا بازم بیاین
الهام
3 شهریور 90 2:22
چه اتاق خوشملیییییییییییییی
مامان زینب
9 شهریور 90 17:38
ای ول بابا عجب اتاقی ...چیزی نمونده که براش نخریده باشین شما منم میییییییخوام راستی سیسمونی دخمل من سبز بود همرنگ سرویس کالسکه و ...جیگر شما
مامان پارسا
13 مهر 91 18:59
سلام مرسی خیلی باحال بود واقعا داره می ترکه


میترکید.دیگه تو اون خونه نیسیم