امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

منتظر باشید.

1390/5/24 23:51
893 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و خاله محبوب و امیرعلی رفتیم آتلیه و تا موقع اذان شب 165 تا عکس انداختیم.فردا عکسای خوبشو میزارم براتون.میخوام اینجارو مثه همیشه نظر بارون کنیدا.

پس منتظر باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان رها جون
25 مرداد 90 9:58
راستی زهرا جون چه جوری وبسایتم رو در نطر را عوض کنم هی عوض می کنم باز همونه ودیگه اینکه چه جوری عکساش و تو امکانات گذاشتی
مامان سهند
25 مرداد 90 12:49
ماشاءالله به این پسر خوشگل من خیلی نانازی خاله جون عکست خیلی قشنگه دلم برات غش رفت