امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

وحشتناک فعال شدم!!!

1390/5/8 15:06
721 بازدید
اشتراک گذاری

 


بای بای سلام عشق مامان بای بای

امیر مامان امروز حسابی خسته شدمخمیازه.وحشتناک به خاطر تولدت زرنگ شدماز خود راضی.باید برا خودم 7-8 کیلویی اسپند دود کنم.تا خودمو چشم نزنمچشمک.چیکارت کنم عاشقتم دیگه قلب.به خاطرت بر تنبلی خودم غلبه کردم و کلی خونه رو تمیز کردمتشویق.شاید تولدتو 4 شنبه نگیریم بیوفته 5 شنبه یا جمعه ناراحتبه خاطر دایی چون مرخصی نداره که چهارشنبه بیاد بافقعصبانی.الانم دایی رفته خوی دنبال زندایی تا بیارتش تولد تولبخند.راسی بابا بزرگ تو تولدت نیست خیلی بد شدگریه.آخه برا خونه مشهد مشتری اومده داره میره مشهدافسوس.اما کادوتو نقد میکنیم . نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی بنی جون
8 مرداد 90 19:56
سلام اره حتما نقد به نسیه ندید خسته نباشید وبلاگ قشنگی برای امیر علی درست کردید
تولدت مبارک علی جونم
به وبلاگ بنی ما هم سر بزنید


مرسی که تشریف آوردین اینجا
دختر خاله
8 مرداد 90 20:19
خوشحالم که بالاخره یه چیزی تو رو به وجد آورد که یه کمی به بقیه چیزا هم برسی


آره دیگه
معصومه مامان سهند
9 مرداد 90 15:11
سلام عزیزم به نظر من لباس دومی معرکه اس خیلی خوشرنگه فکر کنم توی این لباس عکسهاش خیلی قشنگ بشه.چون رنگیه. در هر صورت نظر خودتون محترمه
ضمنا از حضور گرمت توی وبلاگ سهند ممنونم


خودمم دومی رو بیشتر میپسندم
افسانه مامان رها جون
9 مرداد 90 19:14
سلام زهرا جون افسانه هستم مامام رها خوبی خسته نباشید قبلا هم اومدم و وبلاگ تمیر علی رو خوندم و فهمیدم که رفتید قشم و با ذوق کلی وایتادم تا عکساش رو ببینم اما موفق نشدم اما امروز که دیدم خیلی خوشحال شدم تولد امیر علی هم پیشاپیش مبارک امیدوارم که سالها سال با هم خوب و خوش باشید از راهنماییهات هم ممنون راستی چه تفاهمی من هم همه سرویس هاس رها رو سبز گرفتم . آخه دخترم سیده رهاسادات مصطفوی
hesam
10 مرداد 90 12:59
تولد گل پسرتون مبارک....
hesam
10 مرداد 90 13:22
یه لحظه به وب من سربزنید یه سوپرایز براتون دارم...درباره ی امیرعلی