امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

به کمی کمک احتیاج دارم!!!

1390/5/7 15:07
814 بازدید
اشتراک گذاری

مژهسلاممژه

برای تولد امیر میخوام بدونم که شما اگه جای من بودین کدوم لباس رو تنش میکردین؟سوال

نظرات خودمو گفتم میخوام نظر شمارو بدونم لبخند.کدوم برا تولدش مناسب تره؟؟؟سوال

این لباس کاملا اندازشه.فقط رنگش سیاست.نیشخند

این لباس کاملا مناسبشهقلب

شلوارکش برموداستزبان ولی چون هنوز قدش کوتاه مثه شلوارهنیشخند

این یه ذره براش گشادهناراحت هم لباس هم شرتش.ولی قشنگهاز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 23:50
سلام من لباس سفیده رو با شرت لباسی که نوشتید کاملا مناسبه رو پسندیدم البته همشون قشنگ بودن


مرسی عزیز دلم
مادر سامان
8 مرداد 90 0:07
سلام همشون قشنگ هستن نظر من آخری (سفیده) شما هم لینک شدی
دختر خاله
8 مرداد 90 1:16
به نظر من با اون تی شرت سفیده از همه قشنگ تر شده
دختر خاله
8 مرداد 90 1:20
خیلی صفحه وبت شلوغ شده آدم سردرد و چشم درد میگیره
فکر کنم یه ذره سادتر قشنگ ترم بشه


باحاله که
مونا (مامان النا )
8 مرداد 90 1:58
عزیز خاله
پیشاپیش تولدت مبارک
من فکر میکنم لباس دومیه که براش مناسبه از همشون بهتره
میبوسمت عسل خاله


مرسی که بهمون سر زدی.
نیلوفر مامان آوا
8 مرداد 90 8:31
سلام
تولد یکسالگی امیرعلی مبارک اون لباس آخری از همه اش نازتره منظورم سفیده است.
انشالله بخوبی و خوشی تا 12000000 سالگی براش جشن تولد بگیرید.


مرسی.بازم بهمون سر بزنید
دختر خاله
8 مرداد 90 14:50
من ک نگفتم بی حاله یا بده فکره چشای مارم بکن که میخوایم بخونیمو نظر بدیم


چشم یه دونه دختر خاله که بیشتر نداریم.چشم.به خاطر روی گل شما کمی رعایت میکنم
علی
8 مرداد 90 15:15
سلام تولد غنچه زندگیتون مبارک باشه راستی درباره لباس ها به نظر من اون لباس ابیه(عکس سومی )و شلوارک ابیه (عکس چهارمی ) قشنگ تره
.
.
.
بای


پیشنهاد خوبیه.مرسی که اومدین
دختر خاله
8 مرداد 90 20:17
همین شعور بالات منو کشته عزیزم


آره دیگه رو نمیکنم اینارو
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
9 مرداد 90 9:53
سلام دوستم اون تیشرت سفیده خیلی بهش میاد.


معصومه مامان سهند
9 مرداد 90 15:11
تولدت مبارک عزیز خاله


مرسی خاله جون