امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

اتفاق وحشتناک

1390/4/31 23:23
573 بازدید
اشتراک گذاری

راسی امیر مامان یه اتفاقه خیلی وحشتناک رو یادم رفت بنویسم.

چند روز پیش رفته بودیم بالا مامان و بابا بزرگت نبودن مشهد بودن فقط خاله محبوبه بود.داشتیم فیلم میدیدیم تو هم تو روروئکت بودی که یه دفعه صدای شترق شنیدیم.بله بگو چیکار کردی و نزدیک بود چه بلایی سرت بیاد؟


سیم چراغ اضطراری که رو طاقچه بودو کشیده بودی چراغ اضطراری هم از نیم سانتی سرت گذشته و خوردش زمین.یعنی خدا رحمت کرد.من که ٢-٣ تا سکته رو زدم.باور نمیکنی که خیلی ترسیدیم هم من هم خاله هم خودت.


بغلت کردمو کلی چیزیت گفتم تا یه ذره آروم بشم.البته به خودم گفتم همه اونا رو که از این به بعد حواسم جمع باشه

خلاصه خیلی خدا رو شکر کردم که مامانی اتفاق بدی نیوفتاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دختر خاله
1 مرداد 90 10:36
یه کم بیشتر به بچه توجه کن اگه خدایی نکرده . . .



غافلگیر شدم
مهین مامان ستایش
1 مرداد 90 11:31
سلام عزیزم
الهی چه پسمل بانمکی دارین
خدا حفظش کنه.
اسمش هم خیلی قشنگه مثل خودش
به ما سر بزن خوشحال میشیم
با تبادل لینک موافقی؟


سلام مرسی عزیزم لطف داری شما.راسی وبلاگت برام باز نشدا.دوباره بده وبلاگتو.
افسانه مامان رها جون
1 مرداد 90 12:17
سلام مامان امیر علی خوبی 4 ماه پیش اومدی و خواستی با هم دوست بشیم در نی نی سایت و دیگه خبری ازت نشد ولی من هی برات می نوشتم که کجایی پیدات نیست و کلی حرف داشتم که برات بزنم فکر کردم دیگه نیستی
خوب می دونی دختر نازمنم رها جون تقریبا همسن امیر علی و مثل امیر علی عاشق لفن بازی یکسره می ره رو اپن و گوشی رو بر می داره تا ببینه که صفحه تلفن آبی شده و حالا دیگه مثل خانوما راه میره
امیر علی رو من و رها خیلی دوست داریم و مامان امیر علی را هم دوست داریم که اینقدر باحاله و برای امیر علی مینویسه
امیر علی را از طرف ما ببوسید به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مواظب امیر علی گل ما هم باش



افسانه جون خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدی.خیلی وقت بود که نیومده بودم نی نی سایت.لینکت میکنم با اجازه.رها خوشگله رو از طرف من یه ماچ آب دار کن.
دختر خاله
2 مرداد 90 12:15
مگه رها اسم دختره ؟؟؟؟ [hr

حتما هست دیگه
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:29
مراقب باش پسر گلللللللللللل