امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

اولین تجربه دسشویی

1390/4/31 17:53
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و یه سلام مخصوص به امیرعلی خان مامان که الان خوابه کنار مامان


امروز مامان بزرگ امیر از مشهد برگشت خونه.اول اومد پایین که نوه خوشگلشو ببینه بعد رفت بالا خونه خودشونلبخند.ما هم رفتیم بالا برا تقسیم سوغاتی ها.نیشخند

مامان بزرگ گفت من میرم حموم مواظبه امیر آقا باشین .گفتیم باشه.چشمک

همه داشتیم حرف میزدیم که دیدیم اصلا صدای امیر نمیاد رفتم دیدم تو دسشویی نشسته داره با دمپایی بازی میکنهسبز.اولش جیغ زدم وقتی دیدمشکلافه.گفتم مگه اینجا جای بازیهکلافه که مامان بزرگ سرشو آورد بیرون از حموم.دید دارم امیرو از دسشویی در میارم گفت بدش ببرمش حموم.که به این خاطر رفتی حموم با مامان بزرگ.نمیدونم چه سریه که با مامان بزرگ میری حموم اصلا گریه نمیکنی.


نیشخندراسی برا اولین بار دسشویی رو تجربه کردی.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نی نی گولو
31 تیر 90 20:14
سلام نازی خاله جون امیر داله تملین می کنه تهنایی بله دستشویی دعواش نتن
دختر خاله
1 مرداد 90 10:42
عزیز دلم دستشویی نه دسشویی تو که واو به واو مینویسی بیشتر رعایت کن
بعد بچه بزرگ میشه میگه مامانم بی سواد بوده ها


به زبان کودکانه نوشتم ،حالا تو ایراد بگیر همش
دختر خاله
1 مرداد 90 10:43
امیر علی خنگ عشقه منه
خیلی دوسش دارم همه کاراشم شیرینه مثه خودش




دستت درد نکنه.دیگه چی؟
علی
1 مرداد 90 11:29
سلام وبلاگ بسیار خوبی دارید.
امیدوارم که به کار پر مشغاه خود ادامه دهید
(منتظر حضور شما در کلبه صغیر خویش هستم)





خیلی ممنون .خوش اومدین به وبلاگه ما.من به وبلاگه شما سر زدم
دختر خاله
2 مرداد 90 12:01
تو ام هی واسه کارات دلیل بیار خو بگو بلد نبودی

دیگه سلامتیه شما من از سهمه دختر خاله ایی استفاده کردم.

کیف میکنم تو رو اذیت میکنم اگه از کامنتام ناراحت میشی و بشی دیگه نمیام م م


شوخی کردم به بچه ام نگو خنگ بچه ام افلاطونه ندیدی کاراشو که
دختر خاله
3 مرداد 90 11:39
وصفشو همین جا میبینم کفایت میکنه
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:31
چه جایی رو تجربه کردی گلمحموم خوبه پسمل ناز گریه نکن جیگل طلا