امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

کوهنوردی

1390/1/19 13:18
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیره مامان

امروز به خاطره اینکه دوربین با خودم نبرده بودم کوه برات یادداشت میکنم که چی کارا کردی.

امروز یعنی ۱۹ فروردین تقریبا ساعت ۵ بعد از ظهر بود که مامان بزرگت گفت که بریم کوه.ما هم گفتیم باشه.هممون با ماشین بابابزرگت رفتیم.من بودم و خودتو و بابایی و مامان بزرگ و بابا بزرگ و خاله محبوبه.وقتی رسیدیم خیلی باد میومد کلاه سرت کردم بعدم بابایی بردت بالای کوه.وقتی اومدین ژایین تو تو بغل بابایی بودی .بابایی هم دورت پتو گرفته بود.خلاصه کلی حرف زدیم و خاطره تعریف کردم و آجیل و هندونه خوردیم.آخراش که میخواستیم برگردیم بابایی دوباره بردت بالای کوه .منم حسودی کردم و اومدم بالای کوه .ولی بابایی منو اذیت کرد من که داشتم میومدم بالا اون و تو اومدین پایین .منم ضایع شدم.هنوز نرسیده بودم بالا برگشتم پایین.

بعدش سوار ماشین شدیم ورفتیم تا پای کوه.یه جا ماشین گیر کرد مامان بزرگ گفت من و امیر پیاده میشیم شما هر کار میخواین بکنین.

وقتی داشتیم برمیگشتیم تو توی بغل مامان بزرگ خوابیدی تا رسیدیم.

همین برای اولین بارت کوهنوردی هم کردی عشق مامان

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)