امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

مثه دخترا شدی خفن

1390/4/10 1:17
600 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از ظهری که بالا بودیمتو رفته بودی تو اطاق خاله سر لوازم آرایشش.صورتت و دستاتو رژی کرده بودی.هر چی صدات کردیم نیومدی حوصله هم نداشتم بیام دنبالت.زندایی اومد دنبالت دید پای میز نشستی اونم تله خاله رو سرت کردو آوردت بیرون هممون جا خوردیم خیلی بانمک شده بودی .مثه دخترا شده بودی.ای جانم مامان فدات بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زیبا
10 تیر 90 1:59
سلام . من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است . اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی . اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی . حتما به وبلاگ من بیا . این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم . اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده . حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن . با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن . منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم . اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی . با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است . بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست . امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی . موفق باشی .
زیبا
10 تیر 90 12:09
سلام حل مشکل اول : موست رو بکش رو عکس تا آبی بشه بعد کپی کن احتمالا مشکلت حل میشه حل مشکل دوم : باید از انگلیسیش استفاده کنی که بستش باید با ف+ی+ل+ت+ر شکن بری تو ، اینم یه نمونه اش U1016 تو گوگل فارسی سرچ کن .یه برنامه کم حجمه . به جز این عدد U1016 اگه شماره های پایینترش هم بود می تونی بگیری مثلا U98 . پسوردت هم باید هم عدد باشه و هم حروف چون ظاهرا باید طولانی باشه . مال خودم که اینطوری جواب داد
نی نی توپولی
10 تیر 90 14:11
به به چه پسمل نازی
دایی محسن
10 تیر 90 20:29
سلام امیر دایی.
من تازه امروز یاد گرفتم که تایپ کنم به خاطر همین نتونستم نظری بدم.بهر حال بوس
از قدیم گفتن بچه حلال زاده به داییش میره.تو بیش از اندازه به من رفتی.به مامانت بعدها بگو که عکس کودکی منو نشونت بده تا بفهمی که چقدر شبیه منی.


چه عجب بلاخره نظر دادی.عکس بچگی هاتو دارم نشونش میدم
دختر خاله
11 تیر 90 14:03
الهی این همه منتظر نظرش بودی؟؟؟؟

عزیزم تو دیگه باورت نشه که بچت شبیه داییشه امیر علی یه دونست فقط خودش


آره بابا همش میومد نیگاه میکرد وبشو ولی نظر نمیداد.بلاخره طلسم شکسته شدو نظر داد.
میدونم پسرم یدونه است.بزار دله محسن خش بشه(به قول یزدیا)
دختر خاله
11 تیر 90 14:04
عروسیه خالش کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


محبوب فکر کنم حالا حالا ها مهمونه خونه بابام.ایشالا وقتی حامله شد میره خونه خودش(چشمک)
زن دایی سونیا
11 تیر 90 18:03
فداتشم که هم دخمل بودنت شیرینه هم پسل بودنت.وای که من چقدر دوستت دارم


فدددددددددددددددددات
نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:48
چه خوشکل شدی
زیبا
11 تیر 90 23:51
سلام .
مشکل شما حل شد ؟


سلام
ممنون حل شد
دختر خاله
12 تیر 90 10:24
خیلی هم عالیه به این میگن حداکثر استفاده
محبوب
13 تیر 90 11:48
سلام . خسته نباشی امیدوارم که شناخته باشی انشاالله خدا برات نگهش داری و انشاالله چند برابرش کنه تا بیشتر ذوق کنی


سلام امیریان هستی .درسته؟
مرسی که اومدی بهمون سر زدی