امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

جور وا جور

1397/3/20 14:44
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین ؟

من که هنوز درگیر میگرنم هستم و هیچ مدله قرار نیست خلاص بشم از دستش .فردا هم که ماه رمضونه ،میترسم نتونم روزه بشم 😢

فعلا بریم سراغ بچه ها

امیرعلی فقط یه هفته به پایان کلاس دومش مونده و امروز به همراه همکلاسیاش رفته بودن اردو

خدا رو شکر معلمش خیلی ازش راضیه 😊

احتمالا بعد تعطیل شدنش با مامان بزرگش بره تهران این ماه رمضونی رو

تازگیا علاقه ی زیادی به دوچرخه سواری اونم تو کوچه پیدا کرده و به هر بهونه میخواد از خونه بزنه بیرون که من تقریبا مانعش میشم

اولین معامله زندگیشم همین دیروز انجام داد و کلی ذوق زده اس از سودی که کرده🤣

مثه اینکه تو مدرسه یکی از بچه ها صدف داشته امیر گفته بهت شربت میدم تو بهم صدفو بده .

بعد یکی دیگه بچه ها به امیر گفته صدفتو بهم بده امیر گفته ۵۵۰۰ تومن بهت میفروشم .😂

خلاصه که این وسط ۵۵۰۰ تومن کاسب شده 😁

بریم سراغ حلما خانممون که واسه خودش خانمی شده از نوع پوشکیش😆

من هنوز موفق نشدم این دخترک ۲ سال و ۷ ماهه رو از مای بیبی بگیرم .

چرا این دهه ۹۰ ها اینجورین به مولا .لجبازن خفن .کچل میکننا 😣

تمام فرشارو که عید دادم بشورن الان همش نجس شده تو این سه باری که اقدام کردم برا اموزش توالت رفتنش😭😭😭😭😭

کلا بیخیال این پروژه عظیم شدم و گزاشتم هر وقت خودش دلش خواست و سرش شد و گفت بگیرمش  از مای بیبی.

راسی یه بی اعصابیه همین فسقلی که نگو 🤣موقع عصبانیت میگه مامان اَه،یا داداش اَه.

وقتی هم میخواد یکیو دعوا کنه میگه دَوواا🤣

از کلماتی که من خیلی عاشقشم و حلما میگه کلمه آگانو ینی قاشق😍

برا هر وعده غذایی ۳-۴تا آگانو باید همراهش باشه

به اطاق من هم میگه اُگا من 😁اُگا داداش

به موبایل میگه وا🤣به شکلات میگه شُکاکا🤣به کاکایو میگه عاعا یو 🤣به خرگوش میگه اَجوش🤣گلابی=اُلابی🤣بستنی=بَسَتی🤣
تَلَلُل=تولد😍لُل=گل😁سونیا=سونا😊خونه=اونه🏢غزل=لَلَل😙

برا صحبت کردن و تعریف از یه کاری که کرده با کلی ایما و اشاره و خنده ،دل ما رو میبره .

عاشق حرکات لبشم .کج و کوله میکنه لبشو همش غنچه میکنه کج میکنه .خلاصه که این لبا کلی حرف داره 😍😍😍😍😙😙😙😙

کلا هر کار اشتباهی که میکنه این حلما خانوم .داداشش باشه یا نباشه کار امیره و میگه امیر بَده

تو خونه مامان منیر اینا امیرعلی و کیان و حلما و گهگاهی هم غزل برو بیایی دارن واسه خودشون و کلی بازی میکنن و دور افتخاری میزنن و میرقصن و هر کار که سردسته اشون ینی امیرعلی بکنه اونام انجام میدن .



اینم از شاهکار دختر دایی کوچیکم زهره .مثلا ارایشش کرده



امیرعلی در کنار معلم مهربون و دلسوزش خانم شفیعی عزیز😍







اینم از حلما بانو در کنسرت علیرضا طلیسچی دوست داشتنی 😍



اینم امیرعلی کلاس دومیه ما😍😚


 

پسندها (9)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 اردیبهشت 97 16:06
سلام. چه جالب دختر و پسر منم همسن دختر و پسر شما هستن.
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
چه خوب عجب تفاهمی 😀
مامان صدرامامان صدرا
31 اردیبهشت 97 16:55
خدا حفظشون کنه 😚😚
مامان شهلامامان شهلا
23 خرداد 97 15:25
خوشحال میشم به وبلاگ دخترم الهه بیاین و ما رو لایک کنید و برامون نظر بذارید   ممنونم