امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

تولد ۲ سالگی حلما بانو 😍😘

1396/7/29 8:36
643 بازدید
اشتراک گذاری
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت می کردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت می نواختم

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق

اما هر چه هستم دوستت دارم دخترم

تولدت مبارک

دختر قشنگم تولدت هزار بار مبارک باشه مامانی
آرزو میکنم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی
۹۶/۷/۲۵











پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه ابزار نیترو
8 اسفند 96 12:43
مبارک باشه