امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

از پایتخت در خدمتتونم

1395/5/1 20:31
1,412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.خوبین؟خوشین ؟یهو جو گیر شدم اومدم پای لبتاب مای فادر تا براتون پست بزارم

تقریبا یه هفته اس که تهرانیم بدون همسر محترمخندونکخیلی شیک و مجلسی داریم خوش میگذرونیمچشمک

از امیر بگم که 12 روز دیگه تولد 6 سالگیشه و ما اصن برنامه تولد نداریم متاسفانهغمگین

کلی اینجا داره آتیش میسوزونه و با ماچ های محکمش حرص حلما خانومو در میاره

کلی مامان منیر داره لوسش میکنه و هر چی میخواد براش فراهمه

حلما خانمم که برا خودش خانمی شده بیا و ببین

سوپش رو قشنگ میخوره .تازگیا بلا هم شده تا یه چیز میزارم دهنش میخواد با دست در بیاره تا اول ببیندش

کلی برا خودش خوانندگی میکنه و قر میده .

دختر تنبل ما هنوز ثابت تشریف داره و چار دستو پا نمیره و فقط نشسته به همجا نظارت میکنه.

ولی برا برداشتن چیزای دورو ورش کلی خم میشه و تلاش میکنه

یه سری خبر هم دارم براتون که وقتی برگشتم بافق سر وقت مناسب مینویسم اینجا

بریم سراغ عکسا تا هنو کله ام داغهخندونک

در راه تهران

غزل عمه مدتی بود که تهران بود خونه مادربزرگ مامانش .

حلما بعد از کلی خرید در یک روز گرم

 

 

 

بقیه عکسا باشه بافق آپلود میکنم اینجا سرعت نت لاک پشتیه خفن

پسندها (3)

نظرات (6)

محجوب بانو
14 مرداد 95 18:46
دختر چیست؟ موجودی است که فقط شیطونی‌اش به یه دنیا می‌ارزه روز دختر مبارک روزت مبارک حلما جووون
نسیم خانومـــ♡
14 مرداد 95 23:21
امیدوارم مثل حنا با مسولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی دختر خانوم! روزت مبااااااااااااااااارک
هنرمند
9 آبان 95 13:59
زمستان "،زمستان است نگاه سردتو بر من زمستان است صدای سرد تو بر من زمستان است بهار چشم تو بر من زمستان است به گرمی دل نمیبندم دلم لبریز از سردیست ...........................سلام و عرض ادب
تبادل لینک
9 آبان 95 15:19
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر
مامان نفیسه
28 دی 95 14:10
جیگر حلما خانوم
مامان مرضیه
17 تیر 96 17:48
سلام دوست خوبم بعد از مدتها دوری از شما دوباره برگشتیم خوشحال میشیم به وبلاگ ما دوباره سر بزنید . منتظر دیدن پیامهای قشنگتون هستیم. tiam2012.niniweblog.com