امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

سلامی دوباره...

1393/4/17 18:12
3,151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خواننده های وبلاگم

خوبی ،خوشین ،سلامتین؟؟؟

دیگه کم کم داشتم عذاب وجدان میگرفتمخندونکخیلی وقت بود نیومده بودم اینورا.

مگه این واتساپو لاین و وایبر برا آدم وقت میزارهعصبانیخندونک

اومدم تشکر کنم از اون خواننده های پر و پا قرص که جویای حال بودن و شاکی از اینهمه دوریمحبتدمشون گرم

حتی دمه اونایی هم که سر میزدن و مثه همیشه خاموش بودن هم گرمچشمک

تو این مدت اتفاقای زیادی افتاده که خوشبختانه همش خوب بوده و منم اصن یادم نی هیچکدوموخنده

تنها اتفاق بدش نمره نیاوردن درس سیستم و ساختارم بود که دستمو یه ترم عقب انداخت و با اجازتون 5 ترمه کرد منوخندونک

راسی بلاخره اومدیم خونه خودمون .آخرای اسفند 92 بود که کاملا مستقر شدیم.

تو این مدت مسافرت آنچنانی نرفتیم فقط 1 بار رفتیم تهران و همین اواخرم مشهد بودیم من و امیر ،تا چند روز دیگه هم عازم تهرانیم انشالامحبتمتنظر

کلی عکس داشتم از امیرمون ولی خوده شیطونش همه رو از تو گوشیم پاک کرده.مخصوصا عکساش با برف بهمن و اسفند 92

همین امروز پروژه دانشگاهمو تحویل دادم و راحت شدم .فقط مونده 7 واحد که اونم تلاش میکنم که این تابستون تموم کنم و برم برا کارشناسیدلخور

راسی طاعات و عباداتتونم قبول.یهو گشنم شد یادم افتاد روزه ایمزبان

راسی شرمندم که کامنتا بدون پاسخ تایید شدهفرشته

یه چنتا عکس تو ادامه مطلبه ،دوست داشتین ببینین

 

خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

شرمنده نمیدونم چرا آپلود نمیشه عکسا

زبانزبانزبانزبانزبانزبانزبان

پسندها (3)

نظرات (45)

مامان ماردین جون
17 تیر 93 21:46
سلام عزیزم با افتخار لینک شدین ممنونم سر زدین
دنیای کوچک ما(سمانه)
18 تیر 93 9:34
مرسی عزیزم.....دستت طلا
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 15:52
سلام زهرا جونی زهراااااااااااااااااااااااااا تو واقعا" درگیر هستی کامنتای منو با جواب تایید کن خونه نو مبارک...مسافرتا بیشتر... شیطنت های امیرعلی مستدام تر خو چی بنویسم الان وقتی میدونم هر لحظه و ثانیت چطوری میگذره
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
به به مینا خانم. شما کجا اینجا کجا مگه من جرات دارم کامنتای تو رو بی جواب بزارم هر چی دوست داری بنویس. فقط لووووو نده همه چیو
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 15:52
زهرا نمیتونستی قبل مطلب بنویسی عکس اپلود نمیشه...اومدی ادامه نوشتی
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 15:53
میگم زهرا تو واتس آپ و ... چیکار میکنی؟
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
من ؟! اصن واتساپ چی هست؟! هیچی فقط مدیر چنتا گروهم حقوقمم میلیاردی
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 15:53
زهرا هندووووووووووووووووووووووووووووووووووونه
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
نگو زشته عیبه اووووووووووو
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 15:53
چون میدونم کامنت دوست داری همینطور برات مینویسم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
❤مامان محمد و ساقی❤
18 تیر 93 15:56
دیدی تو پست قبل همش کامنتای منه راستی ننوشتی دیشب افطاری مرغغ شکم پر قیمه بستنی و ژله خوردی
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
من باس تو یکی رو اخراج کنم کم کم مراسم هندونه خوریرو هم اینجا مفصل توضیح میدیا
دخترقم
18 تیر 93 18:32
سلام زیارت قبول حق طاعات قبول حق سلامت باشید
فائزه
18 تیر 93 18:54
سلام خواهر همشهری به ما هم سر بزنید))
آجی مهدیه
19 تیر 93 8:10
چه عججججججججججججججججججججججب درس و دانشگاه و .... سرتونو خلوت کرد و کمتون پیدا شد دیگه کم کم داشتم با خودم فکر میکردم احیانأ زبونم لال مُردی داشت خوشحالیم دو چندان میشد که کامنتتو دیدم .... هیییییییییییییییییی ما که شانس نداریم
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
اصن شانس نداری ...
فائزه
21 تیر 93 13:39
سلام بابا من همه مطلب های شما رو خوندم!!! فقظ کامنت نمیدادم میگم اسم کوچیک شما مرجان خانم نیس؟!؟!
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلام خب کار خیلی بدی میکردی کامنت نمیذاشتی نه عزیزم اسمم زهرا خانمه
مامان مینا
21 تیر 93 19:57
سسسسسسسسسسسسسسسلللللللللللللللللااااااااااااااااااااام چطوری؟ خوبی؟ کم کم داشتم نگران میشدم. خداروشکر که خوبید .خیلی بهتر که اتفاقاتتون هم خوب بوده .اون بده هم تقصیر خودته واتسابو وایبر بودی دیگه بجای درس خوندن. راستی وایبر داری خواستی اسم بدم با هم اونجا هم باشیم اینجا نبودی خبر ازت بگیرم .البته اگه دلت خواست پس بعدا میام دوباره واسه عکسا.فعلا بای
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلام خانم گفته بودم که تنبلم ،نگرانی نداشت نبودنم دیگه شماره هامو فرستادم برات
مامان مینا
21 تیر 93 19:59
ای وای تبریک رو یادم رفت .ای بابا. مبارک باشه خانمی .خداروشکر که مستقر شدید.ان شالله روزای خوبی رو توی خونه جدید داشته باشید. آهنگ وبلاگتم قشنگه
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
مـــــــــــــــــــــــرسی عزیزم
فائزه
22 تیر 93 19:03
خب حالا خانم همشهری!! مارو لینک میکنی؟!؟ لینکت کنم!؟؟ خوشحال شدم یه همشهری تو صحنه مجازی پیدا کردم!!! کوچولوت ببوس از طرف خاله فائزه
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
آره ای بابا لینک کن منم بسیار مشعوف شدم از آشناییتون حتمن
محمد
27 تیر 93 21:23
شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد عکس ها و اس ام اس ها در وب من با تشکر
افسانه مامان رها سادات
28 تیر 93 14:38
سلام خوبی عزیزم عشق من و گلی من چطوره میبینم که تو هم مثل ما کم پیدایی و نیستی فکر کردم فقط خودم نیستم اما اومدم تو سایت و دیدم بیشتریا نیستن یا دیر میان چه خبر خوبی با دانشگاه چه می کنی؟ درسا خوب پیش میره راسی نی نی نداری ؟ من که باردارم و 6 ماهمه تو ابان بدنیا میاد تو این یک سالی زمین خریده بودیم و می ساختیم الان 3 هفته ای است تو خونه خودمون ساکنیم و راحت شدیم و گفتم رها هم از تنهایی دراید یه نی نی بیارم ولی خیلی سرم شلوغه و کارهای حسابداری زیادی برداشتم و نمیرسم بیام بنویسم اما همیشه سر میزنم بهتون رها هم خوبه خیلی بزرگ شده و خانوم قشنگ حرف می زنه و بازی می کنه عاشق نقاشیه هر چه را می بینه سریع با تمام جزییات میکشه و من در تعجبم که چقدر خلاقه خلاصه اومدم خبری بدم و برم معلوم نیست کی بر گردم تیر را بگذرانم از خونه جدیدمون عکس می گیرم و میزارم تو سایت سر بزنید به ما خیلی دوستان داریم
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
به به افسانه خانوم چه خوب که کامنت گذاشتی از حالت باخبر شدم رفیقه قدیمی ایشالا مشکلاتتون هم حل میشه کم کم آخه کیه که مشکل نداشته باشه تو این اوضاع نی نی نو هم مبارک پ یه شیرینی حسابی افتادیما عزیزم دلم برا رها تنگولیده بود خفن
مامان کوروش
29 تیر 93 14:42
سلام مدیر مدیر مدیره خود مدیره ببخشید شما منو میشناسی
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
آچار فرانسه نمیشناسمت
❤مامان محمد و ساقی❤
2 مرداد 93 0:35
چرا کامنت محمد رو بی جواب تایید کردی حواسم بهت هستا هندونه...بخور با آب و دونه کامنت لیلا رودوستیهاتون مستدام تررررررررر
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
من با پسر مردم بدون اجازه مامانش گپ نمیزنم این هندونه عجب سوژه ای شده ها غربانتان
مامان پریسا
6 مرداد 93 7:01
سلام اع ببخشید خانم مدیر سلام اخراجم نکنی هاااااااا
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلام ماری خانم نه شما رو چشم ما جا داری . لیلا و مینل رو اخراج میکنم اما تو نه
مامان پریسا
6 مرداد 93 7:02
به قول مینا چی بنویسم وقتی از همه چیز خبر دارم
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
غربونت همین که اومدی وبم کافیه کامنت دوس دارم حتی خالیشو
مامان پریسا
6 مرداد 93 7:02
به نظرت از هندونه خوری بنویسم؟
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
هندوانه میوه ای بسیار شیرین و آب دار است .
مامان پریسا
6 مرداد 93 7:03
چند تا شد؟ بیخیال فهمیدم ادامه عکس نداری
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
اه از کجا فهمیدی تو هم میرفتی مثه بقیه ضایه میشدی .من میخندیدم
مامان پریسا
6 مرداد 93 7:03
واسه پست پایین هم چند سال قبلنا کامنت داده بودم.
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
آره همه پستام از تو کامنت دارم فراوون
مامان پریسا
6 مرداد 93 7:04
اهان الان پست جدید گذاشتم
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
او مای گاد بهت سر میزنم سر فرصت
مامان پریسا
6 مرداد 93 7:04
من دیگه رفتم
❤مامان محمد و ساقی❤
7 مرداد 93 0:57
پای لیلا تو وبت باز شد
فائزه
12 مرداد 93 12:04
به ما سر بزنی خوشحال میشیم))
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
چشم چرا که نه ....خب آدرسه وبلاگتو میذاشتی
مهرانه
12 مرداد 93 18:15
سلام عزیزم تولد پسر نازتون مبارک ایشالا این گل پسری همیشه و در کنار خانواده شاد و سلامت باشه
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
مرسی عزیزم .غربونت
بانو
13 مرداد 93 9:57
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
خوشبختانه امیر من شب ادراری نداره عزیزم.بازم مرسی
مامان کوروش
14 مرداد 93 17:55
سلام ببخشید مدیر ما گم شده میخواستم ببینم شما پیداش نکردید جایزه داره ها
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
عجب آچار فرانسه ای هستی ها من پیداش کردم با یه لوستر و ماکروفر و هندونه عوضش میکنم
حوران
14 مرداد 93 21:10
سلام به امیرعلی خوشکل ومامانش که اینقدر هوای امیر علی راداره امیدوارم همیشه شاد وسالم باشید.
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلام شما لطف دارین همشهری
فائزه
15 مرداد 93 11:36
راستی تولد 4 سالگی گلت هم مبارک!!! با اندکی تاخیر))
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
قبوله همشهری جان
ayso
15 مرداد 93 17:57
چه جالببببببببببببببببببببببب
ayso
15 مرداد 93 19:34
واقعا مامان باحالی هستین...کاش مامان ماهم باحال میبود ولی مامانا فرشته روزمیننن..
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
کلا همه مامانا باحالن
حسنحوران
15 مرداد 93 22:47
باسلام خدمت شما برای امیر علی خوشکل یک عکس متحرک درست کردم بعنوان یاد بود ازمن قبول کنید.مرسی از حضور سبزتان اینم روستای مااست البته کوچیک ولی باصفا؟ این آدرس آپلودشده عکس متحرک رادر یکی از پست های وبلاگ بگذارید. http://eniu.net76.net/up/346dc723395e.gif
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلام. واقعا لطف کردین.چه خوشکل درست کردین حتما میزارم تو وبلاگش ایشالا پست بعدیمون عکس شما اولین مطلبمه بازم تشکر
مامان مینا
16 مرداد 93 12:29
سلام عزیزم .بهم رمزت رو میدی یا ؟؟؟؟؟؟
مامان ماردین جون
17 مرداد 93 20:22
سلام دوست خوبم تولدت مبارکککککککککککککککک
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف کردی
بانو
20 مرداد 93 12:16
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
دخترقم
21 مرداد 93 9:33
سلام رسیدن بخیر زیارت قبول حق طاعات قبول حق
ترنم
24 مرداد 93 13:14
چطوری زهرا جان خوشحالم که اومدی و نوشتی کلی دلم براتون تنگ شده بود ،را ستی خونه جدیدم مبارکتون باشه ایشالله تو خونه جدید فقط اتفاقات خوب و خوش براتون بیفته
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلام ترنم جونم دلم منم برات تنگیده بود مرسی عزیزم برای دعای خوشکلت
فائزه
1 شهریور 93 10:55
سلاااااااااااااااااااااااااام هی به همشهریت که دیگه باید رمز بدی!!!! نه؟؟ وگرنه میام خونتون خراب میشم!!!! گفته باشم
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
همشهری جان برات گذاشتم خصوصیت
ستارگان آسمان من
5 شهریور 93 3:30
سلااام...خوش اومدین...فقط من رمز ندارم...
مامان سمیه
9 شهریور 93 14:40
salam manam mamanam bafghie vali khidam yazdiam be ma ham sar bezanid
بانو
10 شهریور 93 15:00
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو