امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

امیرعلی "حاج امیرعلی" میشود!

1392/8/12 11:04
3,739 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

نونهالان مهد شکوفه بافق طواف نمادین کعبه به جا آوردند

 

 

سلام،داریم کم کم هممون از هم دور میشیما.

حالا من سرم تو درس و کتابامه.شماها چی؟

قدیما میومدم وبلاگم کمتر 20 تا عمرا کامنت داشتم.ولی حالا که میام یا یکیه یا دو تا.زبان

 

پیر شدیم رفت.جوونی کجایی که یادت بخیرنیشخند

از وَجَناتَم پیداس که 4 چشمی و با کله فرو رفتم تو درسا و کلاسامو دانشگاه مخصوصا درسای استاد پور شمسیاسترسوقت تمام.

 

 حاج امیر ما هم که با  یه جایزه، علاقه اش به مهدکودک دوچندان شده و عمرا یه روز نره مهد.

اوایل مهدش اصن شعر نمیخوند برامون.

ولی حالا یه 3-4 تایی برامون میخونه و ما کلی غش و ضعف میریم برا شُل شُل خوندنشبغل

صبحها که بیدارش میکنم حاضر بشه ،خیلی گریه میکنه.موندم چیکارش کنم.ولی وقتی میرسه دم در مهد کلی خوشحال میشه.(تو کار این بچه موندم من)

 

عید قربان کی بود.یادم نمیاد.براشون مراسم گرفتن تو مهد .که عکساشو میزارم ادامه.حتمن ببینید

 

عموهای فیتیله ای هم راه پاشون به بافق باز شد و تشریف فرما شدن .و امیرخان کلی کیفور شد بچم.

 

کنسرت احسان خواجه امیری هم رفتیم.که زیاد حال نداد.چون صداش اصن واضح نبود.ولی قبلش یه آقاهه اومد کلی جک گفت و ترانه خوند که اونجاشو حال کردیم مخصوصا امیر که قر تو کمرش فراوون بود.(راسی این کنسرت برای دادن جایزه به ما نخبه ها بودا!نیشخند)

 

مثه سالهای قبل تو عید غدیرخم مراسم آشپزون داشتیم.که جای همتون خیلی خالی بود.

 

راسی کابینتای خونمونو انتخاب کردیم و اومدن اندازشو گرفتن.منتظریم زنگ بزنن بریم طراحی سه بعدیشو ببینیم تا برامون بسازن.خیلی خوشحالم.اینجوری که داره پیش میره تا 1-2 ماه دیگه تو خونه خودمونیملبخند

 

راسی برامون دعا کنید یه عالمه.عمره دانشجویی ثبت نام کردم. خیلی دوست دارم برم خونه خداافسوس

 

آهان داشت یادم میرفت پسر دختر داییم هم به دنیا اومد.اسمش امیرارسلانِ.همون اسمی که من میخواسم بزارم رو امیرعلی ولی بابام نذاشتناراحت

بزرگتر  و خوشکلتر شد عکسشو میزارم اینجا.الان که زشتهنیشخند

 

یادم اومد.برای معدلم از طرف شرکت سنگ آهن بهم جایزه دادن.270 تومن پول رایج کشوراز خود راضیو 10 تا دونه دفترنیشخند

نُخبِه ای شدیم برا خودموناقهقهه

(اون روز که میخواستن جایزه ها رو بدن ،کارگاه لینوکس داشتم.چون جلسه اولم بود که سر کلاسش حاضر میشدم استاد نمیخواست بزاره برم.ولی گفتمش استاد من تنها کسیم که قراره تو کلاس جایزه بدنش.تازه قراره برم بالای سِن حرفم بزنم(چاخان گفتم که بزاره برم).گفت حالا که داری میری جایزه بگیری جلسه آینده یه جعبه شیرینی بگیر بیار.منم گفتم استاد چک سال آینده میدن .سال آینده پاس شد چکم اونوََخ میارم شیرینی رو.خلاصه که گذاشت برمنیشخند)

 

فعلا همینا باشه تا بعد ببینم چیا رو ننوشتم.

 

 

 

چون همشون مثه همن.دور امیرو خط کشیدمنیشخند 

الهی فدات بشم که اینقد آقایی.حداقل یه لبخند کوچیک بزنبغل 

ایشالا تو لباس احرام واقعی ببینمت مامانمژه 

 بدون شرح!

 یه دست بالا ،یه دست پایین.ترازوی دعاهاش سنگین و سبکه بچمزبان


امیرعلی،آقا مهدی پسر دختر عموم،محمدحسین پسرعمو کوچیکم 

 بدون شرح!

آخی چه رمانتیک! 

 اینم از عموهای فیتیله ای!


اینم از سری دوم کارام.این گلدون برای دختر عمه امه.استادم گفت 50 حسابش کن ولی من 40 گفتم بهش 

حلقه در!(از این خوشکل تره ها )

لاله واژگون دومم.برای دخترعمومه.25 حسابش کردم 

تاج سر.که تو عروسی فامیلامون زدم به سر زینب .همه عاشقش شدناز خود راضی 

نمیدونم اسمش چیه ولی خیلی کوچولو و خوشکل موشکله ماچ

اینم که برا آشپزخونه ام درست کردم.


 

امیرعلی کنار دیگ های آش رشته عید غدیر

امیرعلی و ریحانه دختردخترعموم

پسرامون!

زهره دایی رضام.الهی قربونه چشمای ورقلمبیدت بشم من که باید عملش کننماچ


و در آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

شومینه های  ال سی دی خان داداشم.از هر کجای ایران که باشین میتونین سفارش بدین .عکسا و قیمتاشم براتون میل میکنم.

خیلی شیک و باکلاسن.پولدار شدم یکیشو حتما میخرم ازش.

قیمتاش از 800 تومن شروع میشه تا بالا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

ایمان
26 مهر 92 15:34
سلام...ممنون مامان امیر علی شما هم با افتخار لینک شدید...


مـــــــــــــــــــــرسی
negin
27 مهر 92 11:38
به به چه عالی. چه کار خوبی......
محمد
27 مهر 92 14:38
شادباشیدوسلامت
مامانی
29 مهر 92 1:34
سلاااام دوست مهربونم .ما رو فراموش کردین ؟ مثل همیشه عالی بود. پسر گلمون رو می بوسم .


مرسی مامانی عزیز که تو به یادمونی
مامان مهنا
29 مهر 92 3:16
چ باحال


باحالی از خودتونه
مامان پریسا
1 آبان 92 20:24
اینجا مثلا فیلم هست؟

ما چیزی ندیدیم....

کل پست ها رو هم دیدم. اثر به جا گذاشتم.


مراسم عید قربان و طواف خونه خدا داشتن تو مهد

مامان مهنا
2 آبان 92 1:42
عید غدیر مبارک
زینبی
6 آبان 92 13:05
سلام عزیزم. ماشالله به امیرعلی جونمون. میگما کم پیدایی گلم
جملات کوتاه و زیبا و اس ام اس
7 آبان 92 18:32
سلام وب زیبایی داری
ایمان
11 آبان 92 12:48
سلوـــــــــم امیر علی چه خبر؟

خوبه ؟

خدا رو شکر!

من چطورم؟

خوبم؟

چی؟

آها می خوای بیای تو وبم؟

از کجا فهمیدی آپم....

پس حالا که اومدی نظر یادت نره!

بای!



آخه تا حالا کی شده بیام وبت از 5 تا کمتر کامنت بزارم برات.ها ها ها
مامان نگار
13 آبان 92 12:40
به به حاج امیر آقا
کی بیایم حاجی خورون ایشالا؟



شما دعا کن یه پول قلمبه از آسمون برامون بیفته.حاجی خورون هم دعوتی
مامان نگار
13 آبان 92 12:41
راستی آدم نخبه مملکت باشه و نتونه استادشو بپیچونه!!!
ما هم منتظر شیرینی هستیم
راستی نظر خصوصی هم براتون گذاشتم


این استاد به قول خودش پیچوندنی نیست.حتما
نیلوفر
13 آبان 92 18:45
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
__________●_______███████████
_████____████____███████
██████_██████_____████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
_________█________●____●

ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود


به به......به سلامتی ما هم دلمون تنگیده بود
زینبی
13 آبان 92 22:04
سلام گلم ماشالله به این همه خبر خوش.
ایول ایشالله همیشه به شادی باشی گلم.
اما بهترین خبرت این بود که میری خونه ی خودت.
یههههههههههههههنی صاحبخونه ای


من به خودم امید میدم،ولی هنو معلوم نی که کی میدن
❤دو نیمه قلبم❤
14 آبان 92 0:13
سلام
به خودت رفتیم
ایشالله فردا میام پستتو میخونم


من سرم شلوغه،تو که میتونی بیای
مامان متین و مهبد
14 آبان 92 19:36
به به خانم گل بالاخره تشریف فرما شدید .شما که نباشی من که دل و دماغ ندارم بیام نت.
ایشالله به هرچی میخوای برسی. هم خونتون ،هم عمره ای که خیلی دوست داری.
قدم نورسیده هم مبارک.ااا چه جالب منم میخواستم اسم متین رو امیر ارسلان بزارم ولی نشد.خیلی این اسم رو دوست دارم.
مبارک باشه .حالا میخوای با این همه پول چیکار کنی
نیاز به خط نبود ماشالله گل پسر مثل دسته گل خیلی مشخصه..لبخند نداره که بچم جدی بوده .
ما هم یه بار که از طرف شرکت اقامون دعوت بودیم عمو فیتیله ای ها رو زیارت کردیم .اتفاقا با متین هم عکس انداختن.
به به کارای جدید داری حرفه ای میشیااز اون لاله واژگونه خیلی خیلی خوشم اومد.آخی گلدون کوچولو ها چه بامزن.


قربونت مینا جونم.اگه تو نبودی اینقده انرژی مثبت ساتع کنی ،آخه کی اینکارو میکرد

این عمره رو که باید خابشو ببینم.آخه اینقد آمار ثبت نام کننده ها زیاد شده که عمرا اسم ما در بیاد.حالا گیریم اسممون هم در اومد.پولش کوووووووووووو.تو این اوضاع بد اقتصادی تا مشهد رفتنم کلی پول میخواد

نگوووووووووووو دختر که دلم خونه.یعنی بی برو برگشت میخواسم اسم امیرو بزارم امیر ارسلان.ولی بابام گفت اگه این اسمو بزاری دیگه دخترم نیسی.

چه پولی چه کشکی همش همون دو روز اول خرج شد.پولای حالا اصن خیرو برکت نداره به مولا

باباشما که خیلی دمتون گرمه.کسی که با ما فقیر فقرا عکس نمیندازه که

حرفه ای شدیم.یه پا مربی شدم برا خودم.

زن دایی
15 آبان 92 7:33
سلام.امیر جونم دیشب خیلی باحال برامون شعرهای مهدتو خوندی.
تو لباس احرام خیلی ناز و خوردنی شدی.
بوووووووووووووس


زندایی تو دست و دلت به گذاشتن بیشتر از یکی کامنت نمیره مثه اینکه!!!

دختر یه ذره اکتیو باش.تو این اوضاع کمبود کامنت یه ذره بیشتر کامنت بزار .تا روحم شاد شه
علی
15 آبان 92 17:44
سلام.چقد جالبین شما.


چشاتون جالب میبینه
علی
15 آبان 92 17:45
خیلی جالبین شما
محمد81
16 آبان 92 21:43
ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) را به شما تسلیت می گویم.عکس ها و متن های ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) در وبلاگ من.با تشکر.


منم بهت تسلیت میگم عزیزم
محمد81
17 آبان 92 12:46
سلام.خوبین؟من عکس های جدید ماه محرم و شهادت امام (ع) رو تو وبلاگم دارم.اگه دیدین یک نظر هم بدین.


عزیزمی.چند روزیه با تبلت آن میشم.نمیتونم بیام وبلاگت آخه آدرستو اشتباهی وارد کردی تو قسمت کامنت.

ولی امروز به خاطره تو مامانت با کام آن شدم
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:00
سلام کی گفته سر من شلوغ نیست اون هم با دو تا بچه و پدرشون که همش تهران و من هستم این و دو تا بچه و وقت گذاشتن رو درسهای محمدباز هم بگم؟؟؟؟ واااااااااااااااااااای زهرا خیلی خوشحال شدم عمره ثبت نام کردی ایشالله به زودی اسمت دبیاد و بری.سفر به خونه خدا با هیچ سفری قابل قیاس نیست به خاطر همینه که سالهاست مسافرت نرفتم ولی مزه اون سفر هنوز شیرین شیرین برام
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
چقد تغییر کرده قسمت نظرات.بابا دمت هات آقای مدیریت جان. کم مونده فقط بیای بافق منو بزنی مینا دعا کن اسممون در بیاد که دلم بدجور هواشو کرده به مولا
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:01
ای جانم اینقدر ناراحت میشم بچه ها صبح زود برای مهد بیدار میشنگناه دارن آخه فکر می کنم تو دانشگاه داره بهت خوش میگذره هااااااااا چه جایزه ای هم گرفتیمبارکه دفتر الان هم گرونه ها.جزوه های خوبی میشه برات
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
اشکال نداره بیدار شه صبحای زود براش عادت شه.دو روز دیگه میخواد بره مدرسه بد عادت نشه کی من ؟تو دانشگاه عمرا اصلن به هیچ وجه.دو ترم قبل آره خوش میگذشت ولی این ترم دارم کم میارم
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:02
کابینت ها هم مبارک باشهخوشحال شدم پس به زودی راهی خونه نو هستی مگه دخترداییت تازه به دنیا نیومده بود؟ آهان این یه دایی دیگست قدمش مبارک باشه زهرا جون
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
وای مینا کابینتام معرکه ان.خودم طرحشو دادم.ایشالا تا 2-3 ماه دیگه خونه خودمم ایشالا.چشم شیطون کر دختر دایی کوچیک خودم الان 7 ماهشه.ولی این که تازه زایمان کرده دختر دایی علیمه.یک سال از خودم بزرگتره .بعد از 8 سال باردار شده امیدوار خیر باشه قدمش تا شاید باباش با خانواده داییم اینا رابطه اش خوب بشه
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:03
امیرعلی به کی رفته قر میده؟
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
خودمم موندم به کی رفته.شاید به جمیله رفته
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:05
آخی لباسشو ببین.محمد هم از اینا داره تو مدینه براش گرفته بودیم باید تن ساقی کنم و ازش عکس بگیرم ای جااااااااااااااااانم دارن طواف میکنن ایشالله عکستو تو مسجدالحرام ببینم در حال طواف حاجی کوچولو
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
ایشالا خدا از دهنت بشنوه خواهر
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:07
چه گلهای خوشگلی درست کردی آفرین به این هنرت پس وقت داری نت نمیای میشینی گل درست میکنی ایشالله همشون رو تو خونه جدیدت بزاری و خونتو باهاشون خوشگل کنی پس کار و کاسبی راه انداختی.آفرین
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
فعلا مشتریهام محدودن.چشات خوشکل میبینن.
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:09
اون ریحانه کوچولو چقدر نااااااااااااااااااااازه.ماشالله آخی چرا میخوان چشمای زهره کوچولو رو عمل کنن؟ ایشالله کار برادرت هم پررونق بشه.آفرین به خواهر گلش که داره براش تبلغ میکنه
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
آبجی با مرام به من میگن دیگه. کم مونده بروشوراشو تو دانشگاه هم پخش کنم باید چشاشو میل بزنن.مجرای چشمش بازه شایدم بستس.نمیدونم یه چیزایی تو همین مایه هاس.آبجی بزرگشم همین مشکلو داشت چششو میل زدن خوب شد
❤دو نیمه قلبم❤
17 آبان 92 23:10
خوب الان که نت اومدی دیگه یکی دو تا کامنت نداری.من پستتو خوووووووووووووووب خوندم و برات بیشتر از دو تا کامنت گذاشتم خوشت اومد؟ باز هم پست بزار
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
امیدم به توئه خواهر. مگه میشه آدم از کامنت زیاد خوشش نیاد
مامان پریسا
18 آبان 92 21:12
سلام زهرا جون خوب عزیزم ما هم گرفتاریم فقط خودت درس و مشق داری؟ ببین با این حال الان اومدم.
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
مریم جون فکرشو بکن دقیقا پارسال کل وقتمو بیکار بودم.ولی الان چی.کلی درس و مشق دارم.امیرو دارم که یه سال بزرگتر شده و شیطون تر از هر روز میشه. دغدغه خونه نو رفتنم که هیچ جور ولم نمیکنه شما از اولشم زرنگ بودی.
مامان پریسا
18 آبان 92 21:13
وای خیلی خوشکل بود . مهد رو میگم. چه همه یه دست بودن.ایشالله راست راستکیشو برن
مامان پریسا
18 آبان 92 21:14
کارای شما هم خیلی خوشکل هستن. ایشالله همه رودر خونه ی نو استفاده کنی عزیزم.
مامان پریسا
18 آبان 92 21:14
حالا پاشو بیا اونطرف
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
راسی تولد پریسا خانم هم مبارک
ایمان
24 آبان 92 12:07
وای خسته شدم چقدر طولانی می نویسی آخه خواهر من .... د فکر من بی شعورم بکن چطور بخونم این همه متنو.... شوخیدم...خاطره نویسیت خوبه.... من آپم...بدو....
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
تازه از وقتی میرم دانشگاه خیلی خلاصه مینویسم پستای 1-2 سال پیشو ندیدی که چقد طولانیه.برا هر کدوم باس یه روز وخ میزاشتی دلم میخواست یه بار بیای اینجا خبر آپ بودنتو ندی
مامان محمدحسین
24 آبان 92 22:46
سلام... از آشناییتون خوشحالم... ساکن اردکانم... بهمون سر بزنین خوشحال میشم..
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
منم خوشحالم عزیزم. تقریبا به هم نزدیکیم
❤دو نیمه قلبم❤
27 آبان 92 23:50
سلام زهرا جون خوبی عزیزم دیدم انلاینی گفتم سلامی عرض کنم
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلام مینا خانم گل گلاب خوب کردی عزیزم. چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❤دو نیمه قلبم❤
28 آبان 92 0:19
خبر خاصی نیست عزیزم خودت اومدی وبم دیدی
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
فراوان کیفور شدم
مامان پریسا
3 آذر 92 16:40
خصوصی
پسر باران
9 آذر 92 12:09
سلام خوبی ؟ من آپم
دوست پريسا
11 آذر 92 18:36
خييييييييييييييييييييييلللللللللللللللللليي نازه
آجی مهدیه
20 آذر 92 11:08
عزییییییییییییییزم چقدر لباس احرام بهش میاد ایشالله حاجی واقعی بشی خاله جون . عاااااااااشق شومینه ها شدم ایشالله خدا بخواد برا خونه م میزارم خخخخخ
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
سلیقمون تقریبا مثه همه. خیلی شیکو باکلاسه .حتما بگیر. کاتالوگش تو مغازه کامله .اوله خیابون راه آهن
ستارگان آسمان من
29 آذر 92 2:50
من عاشق امیر علیام
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
2 دی 92 17:45
به یاد کربلا دل‏ها غمین است دلا خون گریه کن چون اربعین است . . .
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
8 اسفند 92 14:33
سلام عزیزم ،‌امیرعلی خاله چطوره چرا دیگه عکس های امیرعلی جون نمیذاری ،‌دلمون خیلی خیلی براش تنگ شده
مینو
18 اسفند 92 15:00
سلام من مامان امیرعلی 15 ماهه هستم گهگاهی به وبتون سر میزنم بسیار زیباست موفق باشید
ماشالله شمس الدینی
23 اسفند 92 10:51
سلام خیلی وب زیبا وفرزند خوشکلی دارید خدا بهتون ببخشه 120سال عمرباعزت در کنار خانواده وزیرسایه شما باشه من قبلا هم یه پیام داده بودم جوابی ندادید خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید و نظر بذارید اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید. ممنون dashmash2000.blogfa.com