امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

دریــــــــــــــــــــــــــــــــــا!!!

1392/7/23 11:01
2,881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خوبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ؟چه خبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟

چند روزی میشه که از سفرمون برگشتیم.تهران و بابلسر و مشهد و طبس و خونمون ،این مسیر سفرمون بود.

دو تا ماشین بودیم .یکی ماشین بابام اینا که خاله محبوبه و عمو رضا و مامان و بابام بودن.و تو ماشین ما هم که خودمون 3 نفر

سفر خوبی بود مثه بقیه سفرا بود دیگه...

از اونجایی که مسیرمون جاده چالوس نبود من زیاد حال نکردم  خمیازهآدم شمال بره و نمک آبرود نره که شمال نمیشه.

نمک آبرود هم نرفتیم متاسفانه امسال.خونه مینا اینا نیشخندهم نرفتیمناراحت

اصن نمیدونم چِم شده زدم تو کاره خلاصه نویسی.همین کارا میکنم که نمره نمیارم تو امتحانایول

بابلسر شهر باحالی بود .مرکز خریداش حرف نداشت .مخصوصا ایران کتانش.ولی خیلی گرون بودنعینک

به درد دور زدن و گشت زدن میخوردن مرکز خریداشون وگرنه که چیزی نمیشد خریدنیشخند

لب دریا و ساحلشم که افتضاح کثیف و شلوغ پلوغ بود.ولی دریا مواج و تمیز بود.

همون یه بارم که رفتم تو آب کلی بهم حال داداز خود راضی

سوئیتمون نزدیک دریا بود و طبقه ششم بودیم و نمای کامل به دریا داشتیم.

بعد از 3 روز بابلسر و مقصد مشهد ترک کردیم و شبونه راهی مشهد شدیم.

اصن تو جاده ای که میرفتیم از اون شهره که کلی مغازه کلوچه ،لواشک ،مربا ،ترشی فروشی داشت رد نشدیم.

هیچ جا مثه ساری نمیشه.از من میشنوینا رفتین شمال حتمن از جاده چالوس برین بعد برین ساری بعد هم رشت خونه مینا اینا ،بعدش برگردین برین نمک آبرود و بعد مشهدنیشخند

مشهد فقط 2 روز بودیم و همش خونه فک و فامیلابرو

اصن هیجان تو این پست نیس ،نمیدونم چرا .شاید چون خوابم میادنیشخند

برین ادامه مطلب عکس دارم براتون 

 

 

 

اینم نمای پنجره سوئیتمون که رو به دریا بود .البت تو شبشنیشخند 

شبا لب دریا خبر بودا.بزن و برقص و ترانه و آهنگ.فستیوالی بود برا خودش.امیر ما هم که بهونه میخواد برا رقصیدن،رقاصخیال باطل

این سطلم مامان منیر خریده .رنگشم خوده امیر انتخاب کرده.بد سلیقه اسزبان

گفتم که ساحلش کثیف بود راس میگفتم.اون بنده خداهه که کلاه سرشه ازش ماهی سفید خریدیم برا ناهار ماهی زدیم تو هیکلخوشمزه

یکی از همون مرکز خریدای بابلسر اینجا.فقط شهر بازیش مجانی بود نیشخند

امیرو نگا کن بچم چه ذوقی زده.چنان این فرمون قطار میچرخوند سر پیچا انگاری خودش داره رانندگی میکنهبغل

جناب علاالدین.ایکاش واقعی بودخیال باطل

شبا کنار ساحل شاممونو میپختیم.این یکی از همون شاماس.تخم مرغ و تن ماهیخوشمزه

اینم نمای اطاق خواب سوئیتمونه.خیلی بالا بودیما

نگاش کن پسر بزرگ از آب میترسیدقهر

نمیدونم این اسبای اونجا جای غذا آب دریا میخوردن .خیلی لاغر و استخوونی بودن.

هنر نمایی مامان زهرا.بعد از اینکه از آب اومد بیرون و یه دل سیر خاک بازی کردنیشخند

عباس آباد !

ژستای خفن امیرعلی!

آتلیه مامان زهرا!

امیرو باباش رفتن قایق پایی کرایه کردن بعد اومدن سمتمون .من و عمو رضا قاچاقی سوار شدیم.بعد با بلندگو مچمونو گرفتنقهقهههیچی دیگه منو پیاده کردنقهقهه

امیرعلی و صحن امام رضا و سنگای لیزشو و خیلی چیزای دیگه...بازنده

به به صحن آزادی و دید کامل به گنبد طلا و گلدسته و سقا خونهخیال باطل

امیرعلی و عشقولانه هایش با پسر مردمتعجباسترس

امیرعلی و یکتا !دختر دختر خاله ام.ازش عکس نداشتم که طبس بودیم گرفتم.

خوده مریم سادات بود یکتا فقط سایزش کوچیک تر بودنیشخند 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

زینبی
23 مهر 92 19:33
عکساتون عشقه دختررررررررررر.
اما کاش جاده چالوس میرفتین.
حالا اینم تجربه واسه سفرای داخلیه بعدی




دقیقا.گول خوردیم نرفتیم جاده چالوس

فقط باید تو ساری سوئیت گرفت بابلسر به درد 1-2 ساعت میخوره فقط
بچه محله
23 مهر 92 23:02
سلام:زیارت قبول.


علیک سلام.جای شما خالی
ایمان
24 مهر 92 11:06
سلام خدا براتون نگهش داره....اگه با تبادل لینک موافقین من رو با اسم وبمون لینک کنین و بعد بهم خبربدین


لینک شدی
negin
24 مهر 92 14:55
به به همیشه به شمال همیشه به مشهد. شاد باشی عیدتم مبارک آپممممممممم
زینبی
24 مهر 92 22:40
اما من نمیدونم چرا آمل رو دوست دارم


الان چه ربطی داشتی.ما رو گرفتیا.
زینبی
26 مهر 92 23:12
نه بابا.اختیار داری.

منظرم اینه از شهر های شمال , آمل رو دوست دارم. چون خاطره ی خوبی دارم.


آفرینکلا...
محمد
27 مهر 92 14:41
زیارت قبول
همیشه به شادی وگردش


ممنون

شما هم همینطور
❤دو نیمه قلبم❤
28 مهر 92 23:53
سلام زهرا جون
رسیدن بخیر
خلاصه نویسی؟؟؟یعنی تو امتحانات خلاصه مینویسی جوابها رو؟؟؟
اگه اینطوره پس عین خواهرم میمونی اون هم موقع امتحاناتش تا جایی مینوشت که قبول بشه میگفت دستم درد میگیره
واقعا" حیف شدا همدیگرو ندیدیم.ایشالله دفعه بعد
خدا رو شکر که دریا دیدیچه خوب پس ویوتون دریا بود
3 روز بابلسر موندین؟؟؟خسته نشدین اونوقت بس که دریا دیدین خوب چند کیلومتر می اومدین این طرف تر میرسیدین چالوس و نمک آبرود دیگه!!!!!!!
کدوم شهر کلوچه داشت؟؟؟؟



آره دیگه حیف شد نیومدیم پیشت.هنو دارم حسرتشو میخورما تا اونجا اومدم پیشت نیومدم

بابای منو که نمیشناسی تو.

کوتاه ترین راهو پیدا میکنه تا برسه به مقصدش که مشهد باشه.

از بس دریا دیدیم تو اون 3 روز دریا زده شدیم به مولا

یه ذره هم برا راه رضای خدا جنگل باحال ندیدیم تو راهمون که حداقل 2 تا عکس بگیریم

از جنگل گلستانم که رد شدیم شب بودو هیچی معلوم نبود.

اصنا باید اینجور سفرارو تک ماشینی اومد که آدم به همه کاراش برسه
❤دو نیمه قلبم❤
28 مهر 92 23:55
زهرااااااااااااااااااااااااااااا چرا اینقدر داری از طرف من مهمون دعوت میکنیکلی خندیما
من ساری رو تو شب دیدمقسمت نشده تو روز ببینم هر چند اونجا هم فامیل داریم
ولی از بابلسر تا مشهد راه زیادی نبود دیگه فکر کن ما از رشت بخوایم بریم مشهد میشه 1000 کیلومتر
وقتی هیجان نداری پست نذار.ما عادت داریم پستهای هیجانی بخونیم
بریم عکسها


از بس مهمون نوازم خوبـــــــــــــــــــــ

خوب فاصله ما هم از بافق تا مشهد 1000 کیلومتره .به عشق امام رضا این 1000 تا که چیزی نیس

زین پس سعی میکنم وقتی حال و حوصله دارم بنویسم.

صبح بود گذاشتم پستو تازه امیرو رسونده بودم مهد.چشام داشت از خواب میترکید.

نه که عادت ندارم زود تر از 10 بیدار شم.بد عادت شدم صبحا ساعت 8 بیدارم
❤دو نیمه قلبم❤
28 مهر 92 23:57
الان تو این عکس اولی از سوئیت عکس انداختی؟؟؟
یعنی نباید تو روز از تو سوئیت عکس میگرفتی تا دریا رو نشون بدی؟؟؟
زهرا حالت خوب بود تو بابلسر
عاشق اون شب های بزن و برقصش هستم.اینجا هم همینطوریهولی از حد بگذره خوشم نمیاد
ماشالله با امیرآقای رقاص و موقشنگ


عکس گرفتما ولی من عاشقه شباش بودم.روزشم به خاطره تو میزارم.تو جون بخواه

آره حالم خوب بود به مولا

اتفاقا من عاشق اونجاهاشم که از حد میگذره!

که شانس ما اصن نگذشت
❤دو نیمه قلبم❤
29 مهر 92 0:00
زهرا جون ماهی نوش جونتون.من هم دوست دارم تو مسافرت غذاهای سبک و راحت بخورم
بچه بافق باید هم از آب بترسه
نه اسبش اسب نیست اسبای اینجا باحالترن
دقیقا" هنرنماییت کجاست؟؟؟
اون عباس آباد کجا بود؟؟؟چقدر قشنگه
زهرا چرا مچتو گرفتن؟؟؟چرا واضح نمینویسی؟این چه پستیه زهراااااااااااااااااااااااااااااا



نه بابا کجاش راحت بود.دو ساعت فقط داشتیم ماهیو پاک میکردیم.

به قلعه من داری توهین میکنیا

سئوالای سخت میپرسیا.چه میدانم کجا بود .تو همون راهمون بود دیگه

مچمو گرفتن دیگه.3 نفری سوار قایق 2 نفری شده بودیم.

بیچاره قایقه نمیتونست تکون بخوره.

بیچاره عمو رضا و بابای امیرعلی اینقده پا زدن تا رسیدیم لب دریاچه تا من پیاده شم.

تازه میخواسن جریمه هم بکنن.


❤دو نیمه قلبم❤
29 مهر 92 0:02
آخی مشهد
زیارت قبووووووووووووووووووول
واسم دعا کردی؟؟؟؟؟
آخی این یکتا چه گوگولیه
زهرا جون ایشالله همیشه به سفر
خوش باشی عزیزم
ما هم آپیدیم


اوفــــــــــــــــــــــــــــــ

حسابی برات دعا کردم.

تازه میخواسم تو حرم بهت بزنگم که موبایلم خط نمیداد .مثه اینکه تو حرم آنتنا رو میگیرن

میبینی چه نازه عروسمـــــــــــــــــــه
مامی یلدا و سروش
30 مهر 92 0:34
اول خصوصی رو چک کن تا برسیم به بعدیهااااااااااا


به روی چشم!
مامی یلدا و سروش
30 مهر 92 0:42
زیارتت قبول خانومی. سفر تون همیشه بی خطر باشه و همیشه همیشه بهتون خوش بگذره.
لطفا من روشن کن که کجای ساری قشنگه. آخه حیف گرگان نیست نکنه احیانا شما از ساری تا مشهد رو پرواز کردین که گرگان و ناهار خوران ما و جنگل خوشگل النگدره ما رو ندیدین...
الان من شدید بهم برخوردههههههههههه
حالا اگه بار دیگه قسمت شد بیاین از اینطرفا رد شین برین مشهد یا ساری و نتونستین برین خونه مینا اینا بیاین خونه بهناز ایناااااااااااا


اینجاها که میگی اصلا نرفتیم دیگه وگرنه که بهم خوش میگذشت.

ما فقط بابلسر رفتیم که اصن صفا نداد بهم.

ناهار خوران میخواسیم بریم که بابام رای هممونو زد که راش دوره و بیخیال بیاین بریم تا زود برسیم مشهد.

باباهه ما داریما والا
مامی یلدا و سروش
30 مهر 92 0:43
خصوصی هم داری خانوم گل
مامان پریسا
1 آبان 92 20:22
زیارت قبول زهرا جون.

ماشین هم مبارک. خیرشو ببینید


جات خالی عزیزم

ایمان
9 آبان 92 16:08
سلام آپم خوشحال میشم پیشم بیایین.
ایمان
12 آبان 92 10:44
آخه بی ذوق رفتی زیارت یا از طرف خبرگزاری رفتی عکاسی...


خوب میگی چیکار کنم.
ایمان
18 آبان 92 13:04
سلام....مثه همیشه می خواستم بگم آپم......
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
کاره دیگه ای هم بلدی.
ستارگان آسمان من
17 آذر 92 2:37
مخفی
9 شهریور 93 23:34
ایول باا عجب مامانی باحالی داره خوش به حالش قربون مامانت امیر علی که ایین همه باحال
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
فدایی داری مخفی جان بگو کیستی ای مهربان؟