امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

مِهر و مَهد!

1392/7/4 10:39
2,783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

خوبین ؟خوشین؟چه خبرا؟

تو این مدتی که کمرنگ تشریف داشتیم ،در حال استراحت دادن به چشمان و کَله مبارک بودیمنیشخند

کمتر میگرن به سراغمان آمد و در وقت های بیکاری به کلاس هنری رفتیم.

کارام تو ادامه مطلبه.نظراتتون خواهشن همش تعریف و تمجید باشه ها کمتر از انتقاد منتقاد بگیننیشخند

بریم سراغ اصله کاریا که به خاطرشون پست جدید گذاشتمچشمک

اول از همه اینکه بعد از دو ماه بسیار سخت و طاقت فرسا ،سمند دار شدیم اونم از نوع ال ایکس و نوک مدادیشنیشخند

خیلی سخته بی ماشینی ،من موندم بعضیا چه جوری تحمل میکنن.واقعا صبر ایوب میخواد.

اینقدری که من تو این دو ماه سختی کشیدم عمرا بی خونه ای تو این 8 سال روم تاثیر گذاشته باشه هانیشخند

----------------------------------------------------

از کلاس هنریم بگم که عمرا باورم نمیشد یه روزی یه وقتی یه جایی اینقد من اکتیو بشم.اصنا محال بود .هنوز خودم تو شوکم.اطرافیانم که دیگه از من بدترنیشخندزبان

امیر بچم چه حالی میکنی وقتی کارامو میبینه میگه اووووووووووووووووووووووو نگا کن چه کرده!بغلاینقدی که امیر روحیه میده ،یک هزارُمِشم باباش نمیدهنیشخند

-----------------------------------------------------

مهر هم شروع شد و کلی شور و انرژی برا بچه دبستانیا داره و کلی وحشت برا دبیرستانیا و دانشگاهیانیشخند

امیر ما هم برای اولین بار طعم اول مهر و بیدار شدن راس ساعت 8 و خسته و کوفته برگشتن به خونه رو چشید و رفت مهدکودک.فکر میکردم روز اول اذیت کنه و گریه کنه،ولی خیلی مُتمَدِنانه ،مربیش گفت حتی یه ثانیه هم گریه نکرده و همون موقع شروع کرده به دست زدن و بازی کردن

یه جورایی حال میکنم که مثه خودمه سریع خودشو وفق میده با محیط.بچه انعطاف پذیر به امیر ما میگناقلب

 ساعت 10:30 رفتم دنبالش و دیدم جورابش تو دستشه و همونجوری داره دست میزنه.نیشخنداشارش کردم گفتم بزار زیرتنیشخند

 بدون شرح!!!

به امیر میگم مامان مدرسه خوش گذش میگه:مدرسه چیه مهد کودک!چشمک

اسم دوستشم بهنازه که روز اول پیدا کرده!

 تاریخ عکسا یه روز جلوِ!نیشخند

---------------------------------------------------

دیشب امیرو باباش رفته بودن بیرون تا ماشین ببره چکاپ تا آماده باشه برا سفرمون.

باباش تو کوچه یه ذره گاز داده،امیر برگشته گفته بابا حالا نمیخواد جَو گیر بشی!خنده

 

نیشخند

رسیدیم به بخش هنریمون .برا اینکه یهو شوکه نشین کم کم برین پاییین.هر گونه اتفاقی که افتاد به عهده خودتونه من اصن مسئولیت قبول نمیکنمانیشخند

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دارین نزدیک میشینا،خودتونو آماده کنیدنیشخند

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این تقریبا اولین کارمه(گل کوکب)از خود راضی

این دومین کارمه(گل لاله واژگون)از خود راضی 

اینم سومین کارم و اصله کاریه چون ماله مامانمه(گل داوودی وحشی و انگور)از خود راضی 

اینم یه نمای دیگه! 

اینم درخچه نامرتب (گل یخ )از خود راضی

 تشویق  بس استتشویقانواع سفارشات هم پذیرفته میشودفرشتهخیال باطل

 

 


اینم از کارنامه درخشان ترم دومم.خیلی گل کاشتم ابرو 

 

کارگاه کامپیوتر2      
17  
ساختمان داده ها و الگوریتم      
15.5  
برنامه سازی شی ء گرا      
18.25  
اصول طراحی و برنامه سازی تحت وب      
20  
زبان تخصصی1      
11  
مباحث ویژه2      
18  
ابزارهای اتوماسیون صنعتی و کنترل(درس اختیاری اتوماسیون صنعتی)      
16  
مفاهیم اتوماسیون صنعتی(درس اختیاری اتوماسیون صنعتی)      
16  

معدلم شده 16.96 فقط 4 صدم با 17 فاصله داشتما.کلی اعتراض زدما ،ولی هیچ کدوم از استادا یه نمره هم ندادن.ضایع شدم در حد تیم ملیقهقهه

ولی بازم مچکریم روحانی! 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

زن دایی
4 مهر 92 12:54
سلام عزیزم.امیر جون ازین جا بهت تبریک میگم.انشالله دانشگاه بری گلم.
و اما برسیم به زهرا خانم.اینا فوق العاده زیبا هستن.خصوصا گلدونی که واسه من درست کرده بودی.اما عکسشو نزاشتی.مال مامی هم قشنگه.خسته نباشی
سفرتونم خوش بگذره ما رو هم یاد کنید



انشالا...
از گلدونه شما عکس داشتم ولی چون با این گلدون اولیه تو یه مایه بودن فعلا همینا گذاشتم

ایکاش میومدین با هم بریم
خاله جونی
4 مهر 92 13:23
ایول بابا هنرمند بابا انگیزه بابا درسخون


مرسی از تعریفات.کلی انرژیم رفت بالا
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:35
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
چه عنوان باحالی
مهر و مهد
ببخشا اس دادی داشتم جارو میکشیدم بعد نشستم از گوشی پستتو خوندم.
یه همچین دوست با مرامی هستم من


اصن یه وضی.

دیگه گفتم اولین نفر باشی که بهت خبر میدم پست گذاشتم.تو هم همچین دوسی داریا.

خدا برا هم نگهمون داره[اعتماد به نفس]
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:36
خدا رو شکر.ایشالله میگرنت خوب بشه عزیزم
وااااااااااااااااااااای من یکی از کارهاتو میخوااااااااااااااااااااااااااااااام


من که از خدامه این میگرنه کوفتی ....

هر کدومو خواسی بگو برات میرفسم
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:38
سمندتون مباررررررررررررررررررررک
خیلی خوبه
اولین ماشینمون سمند بود سال 83 یه فامیل نزدیم کسخرمون میکرد و میگفت زیبا جادار مطمئنبا تبلیغ یخچال امرسان قاطیش کرده بود از سر حسادت
ایشالله باهاش سفرهای به یاد ماندنی و شیک و پیک برین

خیلی سخته بدون حالا من چی دارم میکشم
واقعا" راست میگی صاحبخونه نباش ولی ماشین داشته باش اون هم سمند ال لیکس نوک مدادی


وقتی مجرد بودم یه سری بابام سمند یشمی داشت بعد هم بژ.

چه کنیم دیگه از حسودی شما ما هم سمند خریدیم.

خیلی بی ماشینی سخته به مولا.کم کم داشتم افسرده میشدم.پِخخخخخخخخخخخخخخخخ
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:40
اصلا" این هنر تو خونت و تو ژنت بود و تو نمیدونستی
آفرین.اینقدر خوشم میاد پسر به مادر اعتماد به نفس میده.عین علی خوشتیپ.
محمد هم اینطوریه البته تو یه موردهای خاص


تازه خودمو کشف کردم .

دیدم تعریفای علی رو تو فیلم پرش مامانش.

محمد رو نمیکنه یهو جو گیر نشی!
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:42
تو وحشت داری ازمهر
دانشگاست دیگه میگذره
آفرین به امیر.واااااااااااااااااااااااای لباس فرمش رو ببین
زهرا عین مردای بزرگ شده
افرین پس به خودت رفته
آخی حتما" گرمش بوده جورابشو درآورده
بهناز


این وحشت از سال اول دبیرستان شروع شد.از وقتی که زبان و عربی به درسامون اضافه شد!

میبینی پسرم مرد شده برا خودش

❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:42

واااااااااااااااااااااای عجب حرفی به باباش زد
حتما" جوگیر شده بودن
از طرف ما هم تبریک بگین


احتمالا...

چیو تبریک بگم؟تولدشو؟؟؟؟
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:44
زهراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این گلها خیلی خوشگلن
لاله واژگون خیلی خوشگل شدهمخصوصا" برگهاش
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشگلن


آفرین به این میگن تعریف و تمجید
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 13:46
به نظر من نمره هات خوبن
فقط زبانت مشکل داره که فکر کنم از پایه مشکل داری
راستی هاااااااااااااااا یه کمی مونده بود 17 بشی

ضایع

ایشالله موفق باشی عزیزم
ضربان قلبم بالاست همش به خاطر پستیه که گذاشته رفتی دیدی؟؟؟؟؟


نمره هام بدک نی ولی بهتر از اینم میشد که باشه.

زبانم که افتضاس.تازه زبان تخصصی هم کهدیگه بدتر.شانس آوردم که زیر 10 نداده.لب مرز قبول شدم.

اگه پست سارا رو میگی آره دیدم.خیلی باحال بود منم باید برم یه سر همدان.منم هیجانام داره سرکوب میشه کم کم
❤دو نیمه قلبم❤
4 مهر 92 20:42
عزیزم ماشین رو گفتم تبریک بگو به همسرت.تولدشون هم مبارک.چه جالب که همسرانمون همسن هم هستن
زهرا جون درسته وب سارا رو میگم.اصلا" اسم سارا میاد تنم میلرزه


چشم حتما میگم بهش.شما جون بخا
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:51
سلااااااااااااام ...خوبی؟بازم کجا میخوای بری؟


سلام خوبم.تو خوبی؟
رفتم و برگشتم.
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:51
ای فداااااااااااااااااااااااااش چقدر ناز شده تو فرم مدرسششششششش...خیلی ببوس و بچلونش از طرفم


چشات ناز میبینه
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:52
وووووووووووووی آهنگ وبت بدجور قر میاره...منم بی ظرفیت
مال کیه؟


حمید طالب زاده(چلچراغ)
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:53
آفرین به بچه اجتماعی...الحق مثه ننتی


چه کنیم دیگه....
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:53
ای جونم...اولین دوست دخترت مبارک


قضیه بهناز هم مثه قضیه ساراس ............
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:54
ووووووووااااااااااااااااااااااااااااووووووووو
براوووووووووووووووووووووووووووو
چه میکنه این زهرااااااااااااااااااااااااااااا





تعجب آوره مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:55
برای تولد امسالم مثه همون مامانت یکی برام درست کن...نمی خوام دیگه بری بازار و اذیت شدی گلم.ممنون


خوشکلترشو درست میکنم برات.تاریخ تولدتو بفرس فقط.تو جون بخوا
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:56
این اولین کار هنریه که واقعا ازش سر درنمیارم...کاش یه ریزه توضیح میدادی درموردش
ولی حرف نداشت..خیلی خوشم اومد...الان حس میکنم بیشتر تر دوستت دارم


به این کارا میگن گل کریستال.همه مهره هاش آماده اس .فقط باید بری بخری و پول خرج کنی.

بعد با کلی سیم بهم وصلشون میکنن تا شیبه گل بشن
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:57
نمره هات عالی بودن...اصلشم معدلت 17 هست...مهم خودتی که میدونی تلاشتو کردی
حالا واقعا کردی؟


آره به مولا...

مگه میشه من تلاشمو نکنم.فقط همون زبان مشکل دارم که اونم به قوله مینا از پایه مشکل داری
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:58
روحانی چی کارس این وسط؟قرار بوده برات نمره بگیره؟


آقای روحانی همه کارن....

اصنا از وقتی رییس جمهورمون شده ها من امید به زندگیم بیشتر شده
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:59
راستی آهنگت تو ادامه مطلب فقط اجرا میشه!شاید برای من اینجوریه!
در هر صورت سفر خوش بگذره...تونستی برو سمت مینا


امتحان کردم تو صفحه اصلی هم اجرا میشه...
خیلی خیلی دوست داشتم برم مینا رو ببینم.ولی سوئئیت ما بابلسر بود و تا رشت فاصله خیلی بود
بچه محله
5 مهر 92 22:24
سلام :ماشین جدید مبارک.چند روز پیش اقا روح الله را درب منزل مامانشون دیدم دارن با ماشین ور میرن وتمیزش میکنن خوشحال شدم که بچه محله سر پاییز وزمستونی سرما نمیخورن.به هر حال مبارک باشه اگر یکی از گلهای دستساز وزیبای ساخت وطن را عقب ماشینتون بذارید گمون کنم خیلی جالب شه.
از عکس مهد امیر علی که گذاشتید به گمانم با دخترم یه مهد میرن.مهد کودک بهاران درسته؟


خیلی ممنون...

من اصن دوست ندارم تو ماشین گل بزارم.اصن جالب نیسش.این گلا فقط برا خونه اس.

مهد شکوفه میره.بهاران پیش دبستانیه!
مامان مهنا
6 مهر 92 16:26
به به سمند اونم از نوع ال ایکس مبارک باشه بانو

امیر جون هم روز اول مهدش مبارکش باشه


قربونت خانومی
مامان مهنا
6 مهر 92 16:33
عالی بود همچین
دست جیغ هوراااااااااااااااااااااا
خخخخخخخخخخخخ
چ رشته ایی میخونی ؟؟


کامپیوتر میخونم
fatima
7 مهر 92 9:31
مهر بر شما مبارک
ماشین نو مبارک
کارات واقعا عالین




مرسی
محمد
7 مهر 92 14:41
ماه مهر بر امیر علی مبارک باد
دیگه خیالتون راحت. برید ماشین سواری تو خیابوناااااااااااا


ماشین سواری دیگه تموم شد.دیگه پیر شدم.زمان جوونی عشق ماشین بودم.حالا 100 جور کار دارم.درس و دانشگاه و وووووووووووووووووووووو
محمد
7 مهر 92 14:44
بابا آبجی زهرا یک پا هنرمندی
سفارش قبول نمیکنید
نمیخواد براتون بازار یابی کنم


چشماتون هنرمند میبینه...
چرا که نه؟!

مامان متین و مهبد
9 مهر 92 22:13
به به خانم گل.
به سلامتی .ایشالله چرخش براتون بچرخه.
امسال همه بچه هامون ماشالله مهدکودکی و پیش دبستانی رفتن .چه زود بزرگ شدنا
قربون جیگر حرف زدنت عسل
باااااااااااااااااااااااااااابا هنرمند .کار دومت رو خیلی دوست دارم .نه این که بقیه کارا بد باشنا ولی از دومیه بیشتر خوشم اومد. خسته نباشی عزیزم.
بابا خرخون.
عاشق طنز کلامتم.


جدی متین رفته پیش دبستانی.ایول ...

مامانم بعد از گلدونه خودش عاشقه لاله واژگونه شده

چشاتون خر خون میبینه...

منم عاشقه خودتم
زینبی
10 مهر 92 0:15
ایووووووووووول تبریک میگم خاله جونی مهد رفتنت رو عزیزم.
زهرا جونی شمارت پاک شدهههه. واسه همین نشد بهت از تو حرم زنگ بزنم .اما به جات دعا کردما.

راستی منم مثل تو دیگه درگیر درسو دانشگاه سر صبح.
سخته به مولا. حال کردی تیکه کلامت رو یاد گرفتم؟؟
میگما چقدر خوشحالم که میگرنت خوب شد, به آرزوت (سمند) رسیدی , مسافرت هم میری, ...
ماشالله هزار ماشالله.
راستی یادم رفت بگم که هنرهات فوق العاده بود دختر.کفم برید.
میگماااااا , چه حرفی زدم من.
نظرت چیه یه پست بزنی حرفامو
دوست دارممممممممم


آرزوی من که بیشتر از این حرفاس من تو فکر بی ام و - لکسوزم....سمند که اصن جزو آرزوهام نبود.ولی فعلا خوبه

negin
12 مهر 92 12:45
به به کلی خبر مدرسه و کلاس خودتو و ماشینو .....

موفق باشی

آپم


مرسی.حتما میام
خاله جونی
13 مهر 92 11:05
خصوصی
هانیه
15 مهر 92 15:19
سلام همشهری عزیزم . چه بسر نازی داری


سلام.قربونت چشات ناز میبینه
هانیه
15 مهر 92 16:44
سلام همشهری . چه بسر نازی داری
زینبی
17 مهر 92 20:57
ایشالله اونا هم به موقش.
راستی زهرا جووووووون, بیا به ما هم یاد بده ابجی.
من خیلی خوشم اومد.


باشه تو اولین فرصت
نازنین نرگس
18 مهر 92 23:14
سلام مامان جون امیر علی و امیر علی گل هزار ماشالا به این پسر گل که آتیش میسوزونه
خانمی ما بالاخره برگشتیم


به به .به سلامتی.

حالا چرا آدرس وبتو اشتباه گذاشتی،نمیشه بیام وبت
❤دو نیمه قلبم❤
20 مهر 92 12:47
سلام زهرا جون
خوبی
رسیدن بخیر عزیزم
چه خبرا؟؟؟
چرا پست سفرو نذاشتی گلم؟؟؟
ساقی هم خوبه.من هم اواخر مهر پست میذارم

راستی زیارت قبول



سلام.ما هم خوبیم.

میزارم البته اگه وقت کنم

دانشگام شروع شده.هر روز کلاس دارم.فقط 5 شنبه ها بیکارم.

چنتا سفارش گل هم گرفتم .خیلی سرم شلوغه

negin
20 مهر 92 13:37
عالی بود عزیزم. از اولی خوشم اومد.

البته همشون زیبا بودند.

شاد باشی

ببوس اون وروجک شیطونوووووووووو


قربونت
مامان متین و مهبد
21 مهر 92 13:39
ناراحت نباش دفعه بعد که رفتید شمال از جاده چالوس میرید حتما


خدا کنه
طاقبستان کرمانشاه/بیستون کرمانشاه
21 مهر 92 14:22
سلام دوستان با مجموعه تفریحی توریستی باغ پرندگان کرمانشاه بزرگترین در خاورمیانه بروزم خوشحال میشم بهم سربزنی

باغهای دیدنی کرمانشـاه:1-باغ پرندگان کرمانشاه2-باغ گلها کرمانشاه3-باغ راه غربی(کمربندی غربی)4-باغ راه شرقی(کمربندی شرقی) و...

دیدنیهای کرمانشـاه:1-طاقبستان وپارک کوهستان2-بیستون کرمانشاه3-تکیه معاون الملک4-تکیه بیگلربیگی5-بازارسنتی کرمانشاه6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گلها کرمانشاه9-مسجد عمادالدوله10-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا11-معبد آناهیتا و.....

سوغات کرمانشاه:نان برنجی-نان خرمایی-کاک-روغن کرمانشاهی و...

غذاهای کرمانشاه:دنده کباب-خورشت خلال کرمانشاه-آش عباسعلی-سیب پلو و...


باید جالب باشه!
مینو
22 مهر 92 16:31
خدا حفظ کنه این امیر علی شیرین زبونو.
حالا سلیقش تو انتخاب دوست دخترش چطور بود؟


قربونت.
امیدوارم خوش سلیقه باشه!
طاقبستان کرمانشاه/بیستون کرمانشاه
22 مهر 92 20:06
سلام فکر کنم فاصله ی کرمانشاه تا یزد 15ساعتی باشه...من خیلی دوست دارم به یزد و کرمان و شیراز سفر کنم اما چون به شمال نزدیکتریم هر سال شمال می ریم اصفهانم زیاد اومدم چون خونه ی عموم اصفهان...خلاصه کرمانشاه خیلی خیلی دیدنی داره و اب و هوای بسیار خوبی هم داره و ارزششو داره یکبار بیایی کرمانشاه رو از نزدیک ببینی


وای شوخی میکنی ...چقد طولانی از مشهدم دورتره پس...
منو باش میگفتم اگه نزدیک باشه این 3 روز تعطیلی بیایم اونجا.

پ منتفی شد...باشه برا تابستون سال آینده که درست و حسابی وقت بزاریم


یزد ما هم بیا مخصوصا بافق...

یه ریگزاری داره که عمرا تو عمرت جایی دیده باشی...البته اگه دبی ندیده باشی

خوب تا اصفهان اومدی دیگه راهی نداری تا یزد که .
مامان علی خوشتیپ
23 مهر 92 13:51
سلااااام...خوبی؟
کجایی؟مشغول تحصیل؟


سلام.
خوبم. تو خوبی؟
آره بیچاره شدم.دانشگاه شما هم مثه دانشگاه ما اینقد بد ارائه میدن درسارو ؟این ترم فقط 18 واحد تونسم بگیرم.همشم پخش و پلاس.کل هفته کلاس دارم.فقط 5 شنبه ها تعطیلم
امیرعلی
24 مهر 92 22:38
سلام وبت قشنگه ماشالا به سلیقه منم امیر علیم فقط چـــــــــــــــــن سالی از خوشتیپه بزرگترم


این وب جای همه امیرعلیاس
مامان پریسا
1 آبان 92 20:16
پس امیر خان هم مهد کودکی شد

کارا خیلی خوشکل بودن. افرین


آره دیگه!

ایمان
5 آبان 92 16:14
سلام من آپ کردم........پیشم بیایین لطفا