امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

گل پسرم تولدت مبارک

1392/5/12 12:59
4,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

خوبین؟چه خبرا؟نماز و روزه هاتون قبول؟خوشحالم که همتون مثه ما دووم آوردین و زنده ایننیشخندشیطانقضیه،قضیه ی روزه گرفتن تو این روزای گرم و وحشتناک طولانیه.عجب جون سختایی هسیم ماها.جامون یه راست و بی برو برگشت تو بهشت .من بهتون وعده میدم زبان

نمیدونم ضرب المثله ،شعره چیه این!(امروز چه روزیست روزه مُراد است امروز،امیرو ببین ....بقیشو بلد نیسم،خودتون جورش کنید)

از این تیکه میتونین حدس بزنین که چقد خوشحالم من.

بله دیگه آقا پسرمون،امیر طلامون،شاخه نباتمون،گل تو باغامون،شیطون بلامون 3 ساله شدن.بزن دست قشنگه روتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

امیر علیه مامان ،نفسم،قلبم،عُربَم(عمرم)،عشقم  تولدت هزار بار مبارک.ایشالا مدرسه رفتنتو ،درس خوندن برا کنکورتو،لباس فارغ التحصیلی پوشیدنتو ،لباسه دوماتیتو و نوه های خوشکلمو ببینم.خیال باطلخوشمزه

 

نمیدونم چِم شده،مثه وقتایی شدم که میخوام برم سر جلسه امتحان دست و پاهام داره میلرز،شایدم از گشنگی و تشنگی باشه.ولی هر چی هست حس شیرینیه بعد از یه عالمه وقت دارم اینجا پُست تولده امیرو میزارم(همراه با یه خبره بسیار ویژه)

میرسیم به خبر بسیار ویژمونشیطان


بله دیگه دیروز که همون روز قدس باشه آخرین روز و آخرین فرصت آقای احمدی نژاد بود.و چه با اعتماد به نفس ریاست جمهوریشو تموم کرد.

بر حسب شانس یا اتفاق بهترین روز بود براش برا وداع با این پُست و مقام،از آخرین لحظاتش به نحو احسنت استفاده کرد.نوش جونش.

تو نماز جمعه شرکت کرد.نشسته نماز خوند جلو ملتسوال.آخرین سخنرانیشو هم کرد جلو مردم.آخر شبم که تو تلویزیون گپ درست و حسابی زد با مردم.(فکر میکردم زیر آب بزنه ،ولی نزد .و مثه یه رئیس جمهور جنتلمن خداحافظی کرد)

آقای احمدی نژاد به سلامت.تو این 8 سال باهات کلی خاطره داریم.بای بای

و سلام ویژه به آقای روحانی.خوش اومدین آقا.ایشالا صندلی ریاست چرخش تا ابد براتون بچرخه و زمینتون نزنه.

خلاصه که آقای روحانی خیلی بهتون امید داریما .امیدوارم همونجور که قدمتون خیر بودو طلا و ارز اومد پایین.بقیه چیزا هم ارزون بشه و مردم از این وضع نابسامان نجات پیدا کنن.


 امسال جدا از اینکه سال خیلی خیلی خوبی بود یه چنتا اتفاق و مرگ ناگهانی هم توش بود که جیگرمو کباب کرد.

اولیش تصادف کردن فامیلمون و کشته شدن 3 نفر تو همون حادثه.

دومیش اومدن دزد ،متجاوز نمیدونم اسمشو چی بزارم به خونه داییم.و اینکه هنوز نتونسن این 3 تا شرور رو دستگیر کنن .واقعا متاسفمآخ

سومیش بازم یه اتفاق وحشتناک موقعه انتقال کولر به بالای ساختمون 4 طبقه در تهران.که اونا هم فامیلمون بودن و 4 نفر جونشونو از دست دادن.

چهارمیش فوت دایی سید جواد عزیزم.خیلی ناگهانی بود اصن فکرشو نمیکردم.همین چند وقت پیش که تهران بودیم مهمونش بودیم.ولی این سری که رفتیم تهران رفتیم تشییع جنازش.(دایی سید جواد ،شوهر خاله مامانمه،خیلی دوسش داشتیم برا همین دایی صداش میکردیم)


بگذریم...

بریم سراغ امیر علیه 3 ساله قصه ما:

این امیر علی خیلی شیطون شده،وحشتناک رقاص چنان قِرای ریز میاد انگاری نتیجه جمیله اسخنده

 

پسری بسیار ویرانگر.یه اسباب بازی سالم عمرا بتونی پیدا کنی تو خونمون.همه رو داغون کرده ترمیناتورعصبانی

 

چند مدته عاشقه مدل موی فَشنی شده به قوله خودش.ماشینشو میزاره زیر پاش تا قدش برسه به آینه.بعد با بُرس من چنان موهاشو کاکُلی میزنه که پیشونیش قرمز میشهقهقهه

 

دیوونه ی تعارف کردناشم.مثلا من روزه ام،تمام امیدم به یه قطره آب خونکه.میوه میاره میخوره تهشو که نمیخواد میاره جلو صورته من میگه بخور خوشمزه اس.میگم میدونم ولی روزه ام.میگه بخور اشکال نداره فقط یکی بخور دیگه نخورنیشخند(مثه اینکه یکی از علما فتوا داده برا خوردن آب تا جایی که عطش رفع بشه،ایکاش فتوا برا میوه خوردنم میدادخنده)

 

سرگرمی این روزای امیرمون شده تبلت از خود راضیچنان با مهارت بین منوها حرکت میکنه که انگار خودش مخترعش بوده.عاشقه بازیه این قورباغهه هست که باید توپو بخوره .اسمشو نمیدونم ولی خیلی دوسش داره وقتی توپو میخوره خودشم اَداشو در میارهنیشخند

 

میخواسم کارنامه درخشان ترم دوممو بزارم براتون ولی چون هنو یکی از استادامون نمره نذاشته.دیدم ناقصه گفتم باشه برا وقتی که کامل شدابرواین ترم بر خلافه ترم یک خیلی خراب کردمهیپنوتیزم

 

شاید این آخرین پُستم باشه تو این خونه .یه جورایی اعتصاب میکنم تا وقتی که خونمونو بدننیشخندولی کم و بیش بهتون سر میزنم.پس تنهام نذارینقلب

 

آهان نگفتم که 206 سرطانیمونو بلاخره فروختیم و از دسش خلاص شدیم.یه سمند ال ایکس سفید خوشکل زیر سر کردیم.ایشالا واممون رِله بشه  سمند دار میشیم.

و مینا مامان خوشتیپ محمد و ساقی منتظر باش داریم میایم شمالدروغگو

 

دلقکراسی این پُست عکس دار میشود.منتظر باشیددلقک

  

امیر مامان ببین چی بودی.یه مُشت بینی و چشم ورقلمبیدهنیشخندماچ

حالا ببین چی شدی،یه پسر خوشکل و خوش تیپ و شیطون و جنتلمنبغلماچ


زهره جون مامان مهتاب،یکی از همشهریای گلم گفته تو این نظرسنجی شرکت کنم.من گفتم چَشم:

1- اگه ماهی از سال بودم ؟مرداد

2-اگر روزی از هفته بودم؟  جمعه
3-اگر عدد بودم؟ 20

4-اگر نوشیدنی بودم؟نسکافه


5-اگر ثواب بودم؟ روزه قرضی

6-اگر درخت بودم ؟سرو

7-اگر میوه بودم؟انار

8-اگر گل بودم؟ بامبونیشخند

9-اگر آب و هوا بودم؟سرد

10-اگر رنگ بودم؟قرمز

11-اگر صدا بودم؟ پیانو

12-اگر پرنده بودم؟ شاهین

13-اگر فعل بودم؟ما اینیم

14-اگر ساز بودم؟ویولون

15-اگر عضوی از بدن بودم؟مو

16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟شن های روان

17-اگر یک حس بودم؟ هیجان

حالا هر کی دوست داره و عشقش میکشه مثه من شرکت کنه.وگرنه که اجباری نیسنیشخند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (98)

مامان زری
12 مرداد 92 12:09
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
مادر
12 مرداد 92 15:08
سلام
تولدت مبارک امیرعلی خوشتیپ
پاینده و برقرار و شاد و و سلامت و موفق باشی پسر خوب


مرسی عزیزم
خانم برزگری
12 مرداد 92 15:59
سلام خوبین ؟!!!
تولدت گل پسرتون هزار بار مبارک
والله تو این هوا من موندم چطوری طاقت میاریم تازه روزه هم میگیریم
من که ابزار نمره نیاوردم
شما چطور درسا رو پاس کردین ؟!
شمال خوووووووش بگذره


سلام.شما خوبی؟؟؟

مگه استاد رنجبر نمره هارو داده؟؟
نمره های منو نوشته تایید نشده!!!

قربونت که اومدی
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 16:48
تولد تولد تولدت مبارک
سلام
محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست
تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه
با تشکر از لطفتون


عزیزم من رایامو دادم.شرمنده
بچه محله
12 مرداد 92 17:04
باسلام :تولد پسرتون را تبریک میگم خصوصا به دوست عزیزم اقا روح الله وعموهای امیر علی.میخوام اگر میشه دو تا انتقاد کنم
البته اولش عذرخواهی میکنم1داریم به ایام شادی میرسیم الاخصوص فردا شب که شب دوست دوسته پس از مرگ مردن کمتر بگید2 بابا این هندونتون چشممون رو کور کرد.


به به بازم همشهریای خوبمون قدم رنجه کردن تشریف آوردن وب ما.
حتما سلام میرسونم.
مرگ و میرارو برا این گفتم که هیچ وقت از یادم نره و هر وقت خوندم این پُستو ازشون یادی بکنم.هدفم ناراحت کردن نیست فقط برای به یادشون بودن نوشتم .همین.وگرنه که من اصلا اهل غم و غصه نیسم

هندونه هارم به چشم جمعشون میکنم
خانم برزگری
13 مرداد 92 0:06
از واحدهای گذرانده شده معلوم میشه که همه ی واحدها رو پاس کردیم یا نه
مثلا 20 واحد گرفتین ولی تو واحدهای گذرانده شده نوشته 17 واحد این یعنی سه واحد افتادین خدااااااااااای نکرده



نه به مولا اینقدا هم تنبل نیسم.فقط 3 تا از درسای استاد رنجبر نمره اش نیومده.وگرنه که استاد نمره هارو داده به آموزش.آموزش هنو نذاشته رو سایت.
مامان نگار
13 مرداد 92 8:48
مبارک باشه ایشالا 120 سال زیر سایه پدر و مادر زندگی کنی و همه آرزوهای مامانتو برآورده کنی لباس دومادی بپوشی و مامانتو نوه دار کنی!
اون بازی که امیرعلی عاشقشه نگار منم عاشقه ولی بلد نیست بازی کنه فقط صفحه اش رو دوست داره از بس رنگاش جذابه اسمشم :‌cut the rope یا طناب رو ببر هست البته منم عاشقشم
به سلامتی ایشالا مازراتی بخرین



ایشالا هممون به این آرزوهای مشترک برسیم...
آره دقیقا اسمش همینه امیر منم زیاد استاد نیس فقط بلده طنابو ببره یا حبابشو بترکونه و شانسی بره تو دهنه قورباغه هه.

نه خواهر من اصن آرزوی همچین ماشینایی ندارم.206 داشتم اونجور تصادف و ملق کردم.فکرشو بکن مازراتی داشته باشم باید مستقیم برم تو گور بخوابم قبل اینکه سوار شم
زینبی
13 مرداد 92 11:52
خوشحااااااااااااااااااااااااااااااالم که بالاخره آپ کردی دختر.



گفته بودم که برا تولده امیر مینویسم
زینبی
13 مرداد 92 11:57
بههههههههههههههههه
تولدت مبارک عزیز دل خاله. ایشالله هرچی که مامی جونت گفت, همون بشه عزیزم.
عاشقتم خاله


ما هم عاشقتیمــــــــــــــــ
ایشــــــــــــــــــالا
زینبی
13 مرداد 92 12:01
ایشالله ارزونی همراه با امنیت بیاد عزیزم.


ایشالا.ما که بخیل نیسیم
زینبی
13 مرداد 92 12:02
امیدوارم دیگه ازین حوادث تلخ دیگه واست پیش نیاد زهرا جوووووونم


خدا از دهنت بشنوه زینب جون
زینبی
13 مرداد 92 12:04
میگمااااااااااا ویارنکاری و مدل مو زدن خصلت بچه هاست تو این سن, خودت رو غصه نده گلم.
تازه خوبه آب نمیزنه به سرش


قدش به شیر آب نمیرسه وگرنه چندبار تا حالا درخواستشو کرده
زینبی
13 مرداد 92 12:05
الهی بگردم. امیرمون که فتوا داد , یکی بخور, دیگه نخور , اشکالی نداره


راس میگیا
زینبی
13 مرداد 92 12:06
الان ما فهمیدیم که تبلت دارین




منظور همین بود
زینبی
13 مرداد 92 12:11
کارنامه نگو که خیلی این ترم عالی بود بر عکس چیزی که فکر میکردم.


بابا ایول دمت گرم.بچه درسخون مثبت.

زینبی
13 مرداد 92 12:12
مگه کی میدن خونتون رو؟؟؟؟؟؟؟؟

نبینم بری باز 1 سال دیگه بیاد
من قلبم ضعیفه


خبر مرگشون .هی میخوام فحش ندم دهن روزه ولی نمیزارن توفه ها.

از پارسال تا حالا دارن میدن .من که امسالو اصن چشم آب نمیخوره بریم خونه خودمون.

برا عکس گذاشتن میام
زینبی
13 مرداد 92 12:13
ایول به سلامتی باشه. مبارکتون باشه.
اما از من میشنوی یک ماشین خانمی هم بگو همسری واست بگیره
منکه پشت سمند دیده نمیشم.


تا حالا هر چی ماشین داشین داشتیم خانومی بوده .بزار یه بارم آقایی باشه ببینیم با ما حال میکنه یا نه؟! :دی
زینبی
13 مرداد 92 12:15
دقت کردی زهراااااااااااااااا
بدون هماهنگی قبلی من فرت فرت نظر میذارم توهم تایید میکنی؟
چه باحال.قدرت خدا


الله و اکبر.همش معجزه اس
زینبی
13 مرداد 92 12:17
اینقدر تا به حال فشرده درس نخوندم بودم.
خداییش اگه واسه کنکور اینقدر خونده بودم. رتبه اول ریاضی فیزیک بودم.


منو بگو که اصن اهل فشرده درس خوندن نیسم.من اصن اهل درس خوندن نیسم چی بگم والا!

دیدی اخبارو رتبه برترارو نشون داد
زینبی
13 مرداد 92 12:17
روحانی مجکریم


ما که چاکرخواشیم!
زینبی
13 مرداد 92 12:20
آره والا. خوش به سعادتشون



الان کیو گفتی .احمدی نژاد ،روحانی یا مینا مامان محمد و ساقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زینبی
13 مرداد 92 12:22
راستی عکس مکس قدیمی, شکسته شده, داری بده بهم تا واست رتوش کنم. کلی روش کار کنم. یک عکس جلتلمن بهت تحویل بدم.


جدی ؟؟؟آره دوتا دارم.یکی عکس کلاس اولمه.یکی هم عکس 3 سالگیمه با داداشم.یه جا دادم روتوش کردن اصن حال نکردم.خیلی بی ریخت کردنش
زینبی
13 مرداد 92 12:23
رتبه های برتر کنکور رو میگم.
راستی, اینورا هم بیااااااا


گفتمت که تو عروس شو من برا عروسیت میام
زینبی
13 مرداد 92 12:26
اره. مگه من باهات شوخی دارم

زینب جونت کلاس فتوشاپ میره ناسلامتی.
اسکن کن بعد سند کن تا واست درست کنم که کفت ببره.


ایولا دختر زرنگ.میدونی من چند سال پیش رفتم کلاس فتو شاپ!کلاس دوم راهنمایی بودم یادش بخیر!
زینبی
13 مرداد 92 12:27
چه گیری دادی به عروسی من حالااااا

اومدیم من عروس نشدم. خوب همینجوری پاشو بیا


نه دیگه اینجوری میگم که زودتر عروس شی
زینبی
13 مرداد 92 12:32
فقط همین دوتا عکس رو گذاشتی آیااا؟؟؟؟


بیشترش میکنم.بصبر
زینبی
13 مرداد 92 12:34
زینب رو دست کم گرفتیاااااا.

تازه کلی هنر دیگه تو این مدت از خودم در وکردم.


آفرین.واقعا حیفه توئه تو خونه بترشیا :دی
زینبی
13 مرداد 92 12:37
خوشت میاد مردم آزاری

1 سال از پست قبلیت وقت داشتی, بازم بصبرم؟؟؟


آره خیلی حال میده!!!
تو این 1 سال کلی کار مار داشتم.اصن وخته فکر کردن به پسته جدیدم هم نداشتم.دنیا رو با صبر ساختن.من موندم چرا تو صبر نداری!
زینبی
13 مرداد 92 12:38
هنوز که سنی ندارم خواهرررر


من هم سنه تو بودم 20 تا بچه داشتم
زینبی
13 مرداد 92 12:45
پس کوش 19 تای دیگه؟؟؟


تو قابلمه ان دارن دم میکشن!
زینبی
13 مرداد 92 12:46
چه کاری مهم تر از آپ کردن پست امیر علی جووووووونم.
امیرجون اعتراض کن, اعتصاب کن خاله


نه قربونت اصن میخوای رمز وبلاگو بدم تو بیای آپش کنی؟! :دی
زینبی
13 مرداد 92 12:55
30 تا بچه منم دارن دم میکشن پس


آهان نکنه تو هم مثه حضرت مریمی !!!
زینبی
13 مرداد 92 12:57
نه قربون دستت.
بذار وب خودم رو آپ کنم.


پ ببین تنبل تر از منی.
بچه محله
13 مرداد 92 13:09
سلام:ازاینکه هندونه ها را جمع کردید ممنونم اخه غیر از اینکه چشمهامون را اذیت میکرد ماه رمضونی دلمون راهم اب میکرد.به قول دخترم سمانه اهنگتون عالیه ولی به نظر من تهش یک کم غمه.ولی در کل وبلاگتون بیست بیسته .
موفق باشید.


این وبلاگ برا همس پس نظراتشون برامون مهمه.
ایکاش میگفتین کی هسین آخه هم برا من هم برا آقامون سئوال شدین؟

اگه با آهنگ حال نمیکنین عوضش کنم؟
زن دایی و دایی
13 مرداد 92 14:45
سلام.قربونت برم امیرعلی جونم.عزیزم انشاالله همیشه تنت سالم و زیر سایه پدر و مادرت باشی.میبوسمت عزیز دلم


سلام زندایی سونا.خوبی؟چرا نمیای بافق؟
عاطفه
13 مرداد 92 14:56
از بی حوصلگی داشتم وب گردی میکردم ! آخ حالمان جا اومد از این همه انرژی که تو وبلاگ گل پسره ! میشه من به جای امیر خوشگلم بگم : ایول عجب مامانی باحالی ؟! با اجازه ، با خوشحالی لینکتون کردم . همیشه موفق باشید و سلامت.


پس شما هم مثه من بی حوصله میشی .تازه این پستام از رو بی حوصلگیه ها.خوشحالم که مارو یافتی .منم از وبلاگتو خودتو پسرت خوشم اومد 100%لینک میشی
طاها
13 مرداد 92 17:04
راستی رشته نرم افزار هستین این ترم جدید شروع نشد


آره هستم.وای چقد عجله داری.نه هنوز خوشبختانه .من هنو دارم مخمو شستشو میدم از اونهمه جزوه که برا امتحانا خوندم
مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 17:17
تولدت مبارک.... ان شالله هزار سال زنده باشی زیر سایه مامان و بابا


مرسی عزیزم
مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 17:17
سلام.. عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


عزیزه دلم من رای هامو دادم دیگه هم خط ندارم دوباره بدم.شرمنده
زن دایی
14 مرداد 92 7:39
واییییییییییی قربون اون زندایی سونا گفتنت.عزیزم به مامان زهرا بگو چرا پنجشنبه افتخار نداد بیاید یزد همه بودیم جاتون خالی.
انشاالله این پنجشنبه ای هم ما میایم


زندایی خبر داری که ماشین نداریم.سخته بی ماشین جایی رفتن.ما که نبودیم به جاش محبوب و عمو رضا که بودن.

شما بیاین بهتره
مهین
14 مرداد 92 14:50
سلام زهرا جان
خوبی؟ نماز روزه هات قبول باشه
من که حسابی کم آوردم خداییش خیلی سخته...
تولد گل پسرتو تبریک میگم...ماشالله آقا شده واسه ی خودش
الهی همیشه شاد و خندون باشه امیرعلی نازمون
انشالله ماشین تون هم به سلامتی خریداری بشه و سفرای خوب و خشو باهاش برین
بووووووووووووووووس



خیلی دلم برات تنگ شده بودا.

مرسی که اومدی
بافق مظلوم
14 مرداد 92 14:52
معنی جمله زیر در ماه رمضان کامل معنا میشود

ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد . .


دخیخا
زینبی
14 مرداد 92 15:11
استغفرلله خواهر
حضرت مریم کجاو ما کجا

اره خودم اعتراف کردم زهرا جووووون.


الان قضیه رو ندارما
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:08
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اومدم تا یه جاهایی کامنت بذارم و برم.

تولدت مباررررررررررررررررررررررک امیرعلی جووووووووووووووون



ایشالله دومااااااااااااااااااااااااد بشی عزیزم


قربونت.تو که کامنت میزاری من کِیف مرگ میشم
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:09
من که الانش هم بهشت رو دارم میبینم
یعنی میشه؟؟؟
چرا نشه؟خدا خودش وعده داده


خوشبحالت .اونجا برا ما هم جا رزرو کن
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:10
منظورت اینه؟
امشب چه شبی ست شب مراد است امشب....
بقیش رو هم بخونم
بلد نیستم


دقیقا منظورم همونه که تو میگی.اصن هرچی تو بگی همونه...
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:11
برای همه اون دعاهای که برای امیر کردی میگم آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین

ایشالله هیچ وقت دست و پات نلرزه عزیزم


ایشالا
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:12
واسه این قسمت حرفی ندارم


الان کدوم قسمت؟!
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:13
ایشالله هیچ وقت اتفاقات و مرگهای ناگهانی و غیرناگهانی تو زندگیتون نبینی.
روحشون شاد


خدا از دهنت بشنوه.ایشالا برا همه اینطوری باشه البت
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:15
نتیجه جمیله

ایول از الان کاکل میذاره
وای اون لحظه اون ته مونده میوه رو میبینی چه حسی داری؟
من هم شنیدم این فتوای عجیب و غریب رو


آره دیگه پسر منه و نوه حاجی بی فاطی :دی
حسه خفه کردن امیر! :دی

میبینی تو چه مملکی داریم زندگی میکنیم
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:15
اوه مای گااااااااااااااااااااد.تبلتت مبارکاپیدمی شده این بازیها برای بچه ها.بیا ساقی ما رو ببین همش تو سایت بازار داره دانلود میکنه


بابا دمش گرم.امیر ما که هنو به اون مراحل نرسیده خوشبختانه.ولی اصن جرات نمیکنیم وقتی آقا تشریف دارن دست به تبلت بزنیم
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:16
منتظر کارنامه درخشانت هستم
ایشالله سمند دار بشین.رخشی هست برای خودشیادش بخیر ما هم برای اولین بار وام گرفته بودیم سمند خریده بودیم.خخخخخخخخ


خودمم بدجور منتظره کارنامه و معدلمم.اگه معدلم بالای 17 بشه از طرف شرکت جایزه میدن.

ایشالا فردا
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:17
منتظرم عزیزم تا بیای شمال.ولی تو میخوای بیای بابلسر.اونوقت من باید با چی بیام اونجا تو رو ببینم.
بابلسر جز گیلان نیستاااااااااااااااااااااا
5 الی 6 ساعت با ما فاصله داره


جیگر غصه نداره خودم میام پیشت
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 92 23:20
آخی نگو این حرفو.یه مشت بینی چیه؟تو پست تولد دو سالگیش هم نوشته بودیا.همون که 8 ماه اول رو براش تو یه پست نوشتی.زود پاکش کن
ببین چه جیگریه آخی
امیر علی جونم تولدت مبارک گلمممممم
منتظر عکسها هستم.ببین پستتو دو بار خوندما.واسه همش هم کامنت گذاشتم.
بای


خوب راس میگم دیگه رو صورتش فقط بینی بود با دوتا چشم قلنبه
حالا که برا خودش جَکی شده
زینبی
14 مرداد 92 23:53
اینکه به چی اعتراف کردم؟؟؟؟؟


تو که دم به دقیقه تو نتی.برا همین زود شوهرت نمیدن.پاشو یه سر برو تا بقالی سر کوچتون شاید 4 تا آدم تو رو دیدی و پسندید
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 3:04
سلام عزیزم نیستی خبری ازت نیست فکر کردم فقط من بی معرفتم
تولد پسر خوشگل و ناز مبارک ایشالا همیشه موفق باشیوووووووو سالم وصحیح و شاددد 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم
ای وای چقدر فوتی داشتید بنده خداها روحشون شاددد
عشق رییس جمهور جدیدیااا
مبارکت باشه
به ماهم سری بزنننننننن


مرجان جون من که کم و بیش بهت سر میزنم !
اوف تازه کجاشو دیدی!تازه دارم خودمو کنترل میکنم وگرنه که اینجا و همه جا رو برا روحانی ترکونده بودم
راسی آبجیهِ آران در چه حاله؟!
مامانی درسا
15 مرداد 92 3:07
عزیزم اومدم واستون آدرس موسو بذارم اینقده دیر کردم که خودتون پیدا کردین ببخشید درسا مریض بود دیر کامنتا رو جواب دادم دوستتون دارم .....ببوس گل پسری رو


قربونت عزیزه دلم.همین که دیدم خوشم اومد.سریع تو گوگل سرچش کردم
بچه محله
16 مرداد 92 3:10
سلام مجدد:اول های راه اندازی وبلاگتون خیلی کنجکاو شدم تا بشناسمتون که تلاشم نتیجه داد .حالا اقا روح الله یه کم سعی کنه میتونه پیدام کنه فقط اینو بگم فاصله خونمون با مادربزرگ امیر علی وعموش به قول بافقیها پری نی.موفق باشید وعیدتون مبارک
راستی بهم برخورد که به 206 میگید سرطونی.


یعنی بعد دو سال و 6 ماه تازه فهمیدین ما کی هسیم؟بابا ایول عجب پشتکاری!
ما همچین پشتکار و اراده ای نداریما برای یافتن شما.یه ذره جستجو کنیم سریع خسته میشیم.

مگه خبر ندارین 2 تا ماشین اخیرمون 206 بوده.206 اصن به ما نمیاد.با 206 اولیه که خیلی هم دلم براش تنگ شده.یه تصادفه جانانه کردم که تا یه هفته حافظه امو از دست داده بودم.206 دومیه هم که تا چششو درست میکردیم ابروش خراب میشد.
عاطفه
17 مرداد 92 0:53
آقا ترو خدا فکر ما خواننده های نصفه شبی رو بکن که بچه خواب تو بغلمون یهو وب و باز میکنیم با صدای بلند یه آهنگ قری مواجه میشیم هم خودمون از جا میپریم ، هم پسرکمون


به مولا اصن تو این فکرا نبودم.آخه چرا اسپیکرتو روشن میذاری؟

میخوای آهنگم جمع کنم ؟؟؟؟!!!!نگو آره که میکشمت ....
عاطفه
17 مرداد 92 1:07
چون به افتخار آهنگ ناناش ناشتون بچه بیدار شده بود طول کشید تا بخوابه و دوباره بیایم نظر بذاریم . عکس گل پسری و دیدم . این از الان مثل شاه دامادا میمونه ، داداد بشه چی میشه ؟ فکر کنم عروس دستشو ببره وقتی این بیاد تو


آخی الهی بمیرم برات .خیلی سختو نفس گیره خوابوندن بچه

پسرم از الان 4-5 تا فدایی داشته
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 مرداد 92 7:10
امیر علی جونم تولدت مبارک . امیدوارم پیر شی خاله
خانم خانم ها نماز و روزه قبول. عیدتون هم مبارک



خجالت میکشم به مولا .شرمنده بهت سر نمیزنم زیاد.این مدت که اصن حال نداشتم .ولی میام قول میدم.
تو هم نماز روزه هات قبول.زهرا جون خوبه؟قربونش برم
مامان پریسا
17 مرداد 92 9:32
سلام زهرا جون تولد امیر جان مبارک. میگم این همه نوشتی اما دریغ از حرف از تولد...


یه بار که تبریکشو گفتم.تولدم که دیگه نمیگیرم.همین چنتا پست قبلیه تولد 1000 روزگیش بوده.دیگه چقد تولدو خرجای هنگفت
مامان پریسا
17 مرداد 92 9:32
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
مامان علي خوشتيپ
17 مرداد 92 12:37
ســـــــــــــــــــــــــلام عزيزمممممممم

واااااااااااااي ببخش دير اومدم

تولدت مبارك عزيز خاله...




به به چه عجب.


شما دیر اومدنتونم جایزه
مامان علي خوشتيپ
17 مرداد 92 12:38
اينا هم كادوهاي تولدت
http://upload7.ir/images/78186796145524517659.jpg


http://upload7.ir/images/96183184618599158303.jpg


مرسی
مامان علي خوشتيپ
17 مرداد 92 12:48
يه جور گفت خبر ويژه گفتم حالا دوميش تو راهه
اتفاقا شب آخر دكتر جان همش ميخوندم براش نكن اي صبح طلوع
نكن اي صبح طلوع
عزيزه من كجا اومد پايين؟دوباره داره ميره بالا كه!!!!


یعنی اینقده عاشق محمود جونی؟؟؟!!!
درسش میکنه روحانی
مامان علي خوشتيپ
17 مرداد 92 12:49
انشاالله بعد از اين برات خير و خوشي باشه...روح همه رفتگانتونم شاد


خدا از دهنت بشنوه.ایشالا
مامان علي خوشتيپ
17 مرداد 92 12:52
5تا پاراگراف اولت بابت امير علي دقيقا مثه عليه
حتي بازي قورباغه...فشن كردن موهاش...گفتن يه قطره اشكال نداره...
خراب كردن اسباب بازيهاش(البته الان نه...سن الان اميرعلي،نگران اين مورد نباش خوب ميشه)...


اصن این دوتا تلپاتی دارن.

امیدوارم این خصلت ویران گریش خوب بشه.به مولا حیفه اینهمه اسباب بازیاس
علي خوشتيپ
17 مرداد 92 12:52
ماشين نو هم مبارك


دلم خونهه به مولا سارا.حالا که واممون رله شد .صاب سمنده زنگ زده میگه استخاره کردم بد اومده.ماشینو نمیفروشم.
میخواسم همونجا آبچولوگی بیام تو صورتش
مامان علي خوشتيپ
17 مرداد 92 12:53
عكس دوميش خيلـــــــــــــــــــــــــــــــي خوشگله


چشاتون خوشکل میبینه.حالا که اومدی برا پست جددیدم.منم فردا میام وبت :دی
از حوانیم گله دارم
17 مرداد 92 13:47
سلام مبارک تولدت اقا پسرتون انشاا... هزار ساله بشن


سلام.نبینم از جوونیت گله داشته باشی .قربونت
pouya
17 مرداد 92 14:17
فطر آمده خوردنی فراوان بخورید / پیتزا و کباب و مرغ بریان بخوریـد

دزدانه اگر در زمضان می خوردید / شوال رسیده پس نمایان بخورید !


سلام دوست عزیز عید فطر پیش پیش مبارک باشه هم برای شما هم برای خانواده گرامی

به وب شما یه نیم نگاهی کردم ولی تو فرصت های آینده حتما سر میزنم فکر کنم یه جاهایی به دردم بخوره

من 2 وبلاگ دارم اگه با تبادل موافقی بهم خبر بده تا تو هر 2 تا لینک کنم فعلا بای..



آقا کی گفته ما دزدکی چیزی خوردیم.میخوای مچ بگیری?
زینبی
17 مرداد 92 14:40
میگما زهرا جونم , این دو روز که نبودم, رفتم بقالی سر کوچکون, خبری نبود
میگی چکار کنم ابجی؟؟؟


خوب بگردی پیداش میکنی!
عاطفه
17 مرداد 92 14:56
شانس و ببین ! حالا که ما یه جای باحال پیدا کردیم ، خانم استراحتش گرفته و آپ نمیکنه ... ای خدااااا


وسطای مرخصیم، کم و بیش میام برا آپ.منم تازه پیدات کردم به این راحتیم ولت نمیکنم
زینبی
18 مرداد 92 17:35
پس ما رفتیم ادامه عملیات


برو عزیزم.موفق میشی
314345
19 مرداد 92 19:44
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ (این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
مامانی
19 مرداد 92 23:09
سلاااااام .تولد گل پسر مبارک
الهی صد ساله نه صدوبیست ساله شه
نه صد بیست سال کمه هزار سال زنده باشه .تولدت مباررررک
آهنگی هم کخ گذاشتی خیلی قشنگ بو به منم یاد بدین بذارم لطفا.
خیلی باحالی مامان امیر علی


برگشتم دقیقتر یادت میدم
ماوا
20 مرداد 92 12:27
سلام وبلاگ قشنگي داريد
مامان اميرعلي جون خوشحال مي شم به وبلاگ من و دختر داييم بياين و نظر بدين
راستي ما لينكتون كرديم
www.77887799.blogfa.com



مزسی عزیزم که اومدی.منم شما رو لینک میکنم حتما
مامان محمد و ساقی
20 مرداد 92 12:36
سلام
اومدم ببینم عکس اضافه کردی که نکردی
دیدم اون سوالات رو جواب دادی.جال بودنبعد میام تفسیر می کنم.


سلام.تازه دیروز رسیذم از مسافرت.مامانم دسشو عمل کرده فعلا خونه مامانم موندگارم.
مهین
20 مرداد 92 17:50
سلام مامانی امیرجون
بدو بیا وبم با عکسای آتلیه ی دخملم آپم
راستی یه پست دیگه هم گذاشتم این پست رو بی زحمت بگذار وبت واسه ی زودتر پیدا شدن محمدطاها...
بوس


پسته عکسای آتلیه رو که دیدم.اون پست رو هم حتما میزارم
مامان مهنا
20 مرداد 92 21:09
تولدش مبارک
مهین
21 مرداد 92 13:03
سلام عسیسم
مرسی که اومدی ولی با موبایل قبول نیست باید با کام بیای که خوب ببینی...هههههههههههه
عزیزم مایه مون کجا بود من از شکمم می زنم ولی نمی تونم از خرج کردن واسه ی دخترم بزنم خخخخخخخخخ
چک دادیم هنوز پاس نشده خخخخخخخخخ
بوس


باریکلا.همه این شکلین فکر کنم
مامانی
22 مرداد 92 8:47
ایشالا که دیگه اتفاق بدی نمیافته
مامان امیرعلی قصه ما ناراحت نمیشه
امیرعلی رو ببوس




نه بابا مامان امیرعلی از جنس فولاده
مامان پریسا
23 مرداد 92 14:50
سلام زهرا جون عید شما با تاخیر مبارک.

ایشالله همیشه لبتون خندون و کنار خانواده خوش باشید


شما بیشتر
مامان رها
26 مرداد 92 8:42
سلام خوبی امیرم با تاخیر تولد 3 سالگیت رو تبریک می گم و ایشاله 100 ساله بشی عزیزم
خوبی زهرا جان دلم برات تنگ شده بود خیلی گرم کار بودم و کمتر میومدم
راستی شما هم به تولد رها دعوتید
ا


خورشید امروز از کدوم طرف طلوع کرده .خوش اومدین خانوم.
تولد رها گلی هم مبارک
مامان فائزه
26 مرداد 92 11:38
سلام امیرعلی جووووون
ببخش من دیر اومدم و به کیک خورون نرسیدم
از 12 مرداد تا حالا که از 3 سالگیت گذشته و برای تمامه عمر گل و بلبلیت برات آرزوهای قشنگ دارم


مرسی عزیزم.شما هر وقت بیای ما خوشحال میشیم
حسام
26 مرداد 92 14:32
سلام ببخشید خیلی دیر اما تبریک میگم[





یه خورده وقتی بود نبودم





امیرعلی تولدت مبارک




به به آقا حسام خوبی؟چه خبرا؟


مامانی درسا
28 مرداد 92 15:51
تولد گل پسری مبارکه عزیزم ..... انشاالله 300 ساله شی و همیشه سلامت و قبراق و شاد باشی
مامان محمد و ساقی
29 مرداد 92 14:15
تلگراف داری
زینبی
29 مرداد 92 16:00
سلام عزیزم. هنوز مسافرتی یا اومدی گلم؟
خوش میگذره؟


اومدم.الان 2-3 روزه
جات خالی خوش گذشت
مهتاب
31 مرداد 92 21:38
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی امتحان کن.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
اگه قبول نداریم شانستو امتحان کن....الکی الکی


وای اصن حسش نی همشو بخونم .تهشو خوندم منصرف شدم
آجی مهدیه
3 شهریور 92 13:14
دختر تو دهنت کف نمیکنه انقدر حرف میزنی


فکرشو بکن تازه تو ماه رمضونم بود.عجب پشتکاری دارم من!
آجی مهدیه
3 شهریور 92 13:16
بیچاره این امیر طفلی
گیر چه مامان لاتی افتاده


مهدیه اینجا یه مکان عمومیه آبجی.لات نه باحال
مامان متین و مهبد
7 شهریور 92 13:30
سلام خانمی.من که نبودم چقدر اتفاق افتاده. شرمنده بخدا نتونستم بیام فکر نکنی بی معرفتم.
تولد امیر خان هم مبارک .ماشالله شیطون بلا 3 ساله شدی خاله. چه پسریه ماشالله چه بزرگ شده .خوش تیپ باحال.
وای چه اتفاقات بدی .ایشالله سال جدید سال بهتری باشه.
ایشالله وامتون هم درست بشه به مراد دل برسی.
آآآآآآآآآرررررررررره .واقعا دارید میرید؟؟
جوابایی که دادی خیلی به نظرات من شبیه.


به به مینا خانم گل .چه خبرا؟پسریا خوبن؟بزرگشون کردی؟
مامی امیرین
9 شهریور 92 13:40
سلام..
تولد گلپسری رو یک بار تبریک گفته بودم..اما انگار ثبت نشده...
میگم چه بیوفا شدی تو دختر!!!
ببوس امیرعلی 3 ساله رو.


بدجور تنبل شدم که خودمم شوکه شدم!
سعی میکنم بهت بیشتر سر بزنم
pouya
12 شهریور 92 15:27
سلام پویا هستم، کدوم فیلتر شکن؟؟ اگه خواستین ایمیل تونو بدین تا براتون ارسال کنم


همین سیفون 3 رو میگم.
باشه حتما
pouya
13 شهریور 92 0:05
لطفا اگه به یاهو دسترسی دارین بیاین اوجا تا راهنمایی کنم ایمیل مثل اینکه کار نمیکنه

آی دیم اینه

pmabc


مگه میشه امکان نداره.باشه
مامان زینب
30 شهریور 92 15:33