امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

امیرعلیِ ما 1000 روزه شد!

1392/2/15 15:51
3,397 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام به همگی .

شنبه 7 اردیبهشت بود که ساعت 10 از خواب بیدار شدم و همونجا تو رختخواب شروع کردم به حساب کردن اینکه امیر الان چند روزشه که دیدم 995 روزشه.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یهو به ذهنم خطور کرد چرا که نه بزار برا امیر تولده 1000 روزگی بگیریم .هم جدیده هم دیگه تو ماه رمضون نیس .هم میشه تو خونه مامانم گرفت.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

که با تماسهای تلفنی قرار بر این شد که 12 اردیبهشت یعنی تو 2 سال و 9 ماهگی امیر براش تولده 1000 روزگی بگیریم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کارای تزئینات و طراحی رو سپردم به دوست خوبم مهدیه.که الحق و والانصاف کارش بیستهاز خود راضی

فرداش با خان داداشم راهی یزد شدم برا سفارش کیک و خریدن جزئیات مثله لیوان و بشقاب و کلاه و کادو و شمع و یه عالمه چیزای دیگه.

کیکو که یزد قبول نکرد بسازه چون سرشون شلوغ بود .

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یه جا هم که قبول کرد.چون دیده من خیلی کیک لازمم میخواسته 4 کیلو کیکو 80000 حساب کنه.که گفتم برو بابا فکر میکنی قحطی کیکه.همون بافقه خودمون سفارش میدم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

بقیه قضایا با عکسا میتوضیحم:

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کارهای طراحی شده همش کادو خاله گرگه خودمون یا همون خاله مهدیه اس.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم دستپخت زندایی سونیا.بهش میگن تخم غاز.خیلی خوشمزه اسخوشمزه

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

هنو مراسممون شروع نشده بود امیر آقا تغییر جنسیت دادننیشخند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قبل از اینکه کیک بیاد امیرمون کلی رقصید .اگه تونسم فیلمشو میزارم تا شمام مثه ما غش برین از خندهقهقهه

کیکش اصلا اون چیزی نبود که من سفارش داده بودم.من کیک مستطیلی میخواستم با کیکه شکلاتی و خامه نسکافه ای و البته مغزدار.که هیچ کدومشو نداشتعصبانی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم پسرامون که هنو یخ زدن.جز امیرموننیشخندکلی تهدیدشون کردم تا کلاهارو سرشون کردن.گفتم بهتون کادو نمیدماشیطان

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

حالا بدک نبود .قابل تحمل بود با اون چشای باباقوریشنیشخند

چون هنو همه بچه ها یخشون آب نشده بود رفتیم تو حیاط تا آبشاری روشن کنیم که کلی رفتیم سره کار.یه آبشاری باحال از یزد خریده بودم که کار نکرد.کلافه

هیچی دیگه همگی ضایع شدیم برگشتیم تونیشخند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

بعد از اینکه اولین بار شمعو فوت کرد گفت دوباره روشنش کنیننیشخندتقریبا 3 باری شمعارو فوت کرد نیشخندبچم کمبود تولد داشتهبغل

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

هیجان تولدا به همین فشفشه هاس به مولاچشمک

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

این شکلاته با اون خودکاره که به یقه امیره،بعد از عکس گرفتن به همه بچه ها کادو دادمشیطان

کادوهاشونو که گرفتن دیگه همشون کلاهاشونو در آوردنعصبانی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یه صحنه از فیلم برداری کاملا حرفه ای محسننیشخند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

در حال برداشتن اثرات باقیمانده از فشفشه ها(با اینکه من گفتم تولده 1 سالگی با همین اثرات فشفشه ای بهتون کیک دادم)نیشخند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عمو محمدرضا و امیرعلی!

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

چشمه هایی از کادوها!نیشخند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پیتزا خونگی و سالاد توپی ،شاممون بودیول

تازه کاسه یخی هم درست کرده بودم که اصلا ازش عکس ندارم.ولی وسطه همین سفره معلومه یه ذرهاز خود راضی

راسی از نوشابه ها هم عکس ندارم اونا هم لیبلش کار خاله گرگه بودهنیشخند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

این البته دورنگشه ها .سه رنگ بود که عکس تکی ندارهنیشخند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ژله تخم مرغی.چقد من زحمت کشیدم برا پوست کردن ایناآخ

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 آخر شب و افتتاح چادر عروسکی عمو کاظم!خمیازه

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

فکر کنم تقریبا همه جزئیاته تولدو گفتم ،اگه دیدم چیزی جا افتاده باز میام همینجا مینویسم.راسی کادوهارم سر فرصت میزارمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (140)

مامان متین
9 اردیبهشت 92 19:09
ایول تولد تولد.


میدونسی خیلی تیزی
مامان متین
9 اردیبهشت 92 19:16
بی اجازت یه پست گذاشتم توی وبلاگم. اگه دوست نداشتی بگو پاکش کنم.


نه اتفاقا مرسی برای پستی که گذاشتی.خوشحالم کردی.ایشالا جبران کنم
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 22:27
سه روز دیگه چه خبره؟؟؟
12 فروردین روز معلمه


نه دیگه
زینبی
9 اردیبهشت 92 23:06
پیشاپیش روزت مبارک مامان گل و مهربون امیر علی جوووووون.

این روز رو به همه ی مامانای دنیا تبریک میگم.

بهترین ها رو واستون آرزو دارم

عزیزم میدونم بهترین مامان هستی.ایشالله سایت بالا یر خانواده ی خوبت باشه.

عاشقتتتتتتتتتتتتم

راستی واسم بگی که شوهریت باز چه سوپرایزی واست داشته؟


مرسی زینب جونم.ایشالا تو هم روزی مامان بشی و من بهت تبریک بگم.
یه تولد داریم.میزارم پستشو
مامان آبتین
10 اردیبهشت 92 14:05
این شمارش معکوس برای ما که اجرا نشد سرکاری بود یا واقعا اتفاق خاصی می افتاد ؟؟؟؟
اما پسرم آبتین با دیدن امیر علی و دهانش که برای آش باز بود بلافاصله تشخیص داد که ظرف آش جلوی امیرعلی هست و گفت این کیه داره آش می خوره ؟؟؟؟؟ نوش جونت گلم


اجرا میشه به زودی.وقتی یه ذره خستگیم در بره.



قربونش.جاش خالی موقع آش خوردن
مامی امیرین
10 اردیبهشت 92 14:48
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بیصدا مادر ای زیباترین شعر خدا پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.
مامی امیرین
10 اردیبهشت 92 14:48
خوب الان من برای این 2 چه کامنتی بزارم؟!!!!


2 یعنی 2 روز مونده که البته الان 2 روز هم گذشته
مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:16
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن ..... روز مادر پیشاپیش مبارک
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 92 18:20
حالا من زود زود میام بهت سر میزنم یا شما خواستم بدونی ایراد کار کجاست
********************
*;%”*
*%;;%”*
*;%*;%”*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
این دسته گل تقدیم تو ، روزت مبارک


حالا یه بار تو زود اومدی.
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 23:04
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
مامان محمد و ساقی
11 اردیبهشت 92 0:36
خاله جونی
11 اردیبهشت 92 2:55
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:47
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:47
به چی؟


به تولد
زینبی
11 اردیبهشت 92 11:06
کجایی عزیزم
این چند روز نیستی،نگرانتم


زینب نگو که از خستگی اصن نا ندارم
اتنا مامان نگین
11 اردیبهشت 92 12:44
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
محمد
11 اردیبهشت 92 12:46
ولادت حضرت فاطمه (س) روز مادر بر شما مبارک باد
مامان نگار
11 اردیبهشت 92 15:24
شمارش معکوس برای چی؟؟؟


برای یه تولد باحال
مامان مهنا
11 اردیبهشت 92 18:25
خداوند لبخند زد و از لبخند او ، زن آفريده شد . اي لبخند زيباي خدا روزت مبارک


مممنون
مامان محمد و ساقی
11 اردیبهشت 92 23:19
مامان محمد و ساقی
12 اردیبهشت 92 23:19
چه خبره؟



سلامتی.تولد داریم براتون
قالب های اختصاصی کودکانه
13 اردیبهشت 92 11:41
قالب هاي کودکانه زيبا با عکس فرزند شما
طرح هاي دو ستونه و سه ستونه ي شيک و زيبا
با طرح هايي فوق العاده و قيمتي ارزان به نسبت ديگر
طراحان
از ديدن قالب هاي ما پشيمان نمي شويد
با سفارش هر قالب اشانتيون دريافت کنيد

http://gogoli-temp.blogfa.com

برای دیدن نمونه کار بیشتر به وبلاگ های زیر که قالبشان توسط ما طراحی شده سری بزنید
parsajooon.niniweblog.com/

sarajonam.niniweblog.com/


مامان علی خوشتیپ
14 اردیبهشت 92 11:59
سر کاری بود.کلی به این منفیه 2 خندیدم


آخه دو روز گذشته از اون روز اصلیه.برا همین.
نه سرکاری چیه
مامان علی خوشتیپ
14 اردیبهشت 92 12:11
زهرا بچه دار شدی؟مبارکههههههههههههههه


آره 1000 روز پیش
زینبی
14 اردیبهشت 92 12:15
لو بده دیگه
تولد تو هست؟
جون به لبم کردی خواهر.
ایشالله که این تولد خستگی از تنت رو در بیاره.




تولده من که 27 دی.
تولده امیرمون هم که 12 مرداده.
تولده باباشم که 25 شهریوره.
یه تولده مخصوص داریم.
آجی مهدیه
14 اردیبهشت 92 12:21
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جوووووووووووووون فقط من میدونم چه خبره


خوشحالی؟
آجی مهدیه
14 اردیبهشت 92 12:22
زهرا یا حق سکوت بهم میدی یا لوت میدم
یالاااااااااااااااااااااااااااا


زین پس کامنتات تایید نمیشه
زهره
14 اردیبهشت 92 18:55
پیشاپیش تولدامیرعلی جون مبارک


مرسی
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 1:26
خوب تولد کیه؟؟؟خوشت میاد ما تو سوال بمونیم؟


تولده یه بنده خداییه دیگه.
آره اینقده خوشم میاد
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 8:39
تولد دوسالگی وبتونه؟هرچند فکر کنم فروردین بوده


نه اون که گذشته .ما که برا وبمون تولد نمیگیریم روش زیاد میشه.
مامان متین
15 اردیبهشت 92 8:45
مرسی از لطفت عزیزم .همش میترسیدم نکنه ناراحت بشی بابت پستی که گذاشتم.


نه برا چی آخه .دیگه چی بهتر از اون میشد آخه
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 13:28
زهرا با این رمز باز نمیشه


مگه میشه؟فاصله نداره وسطشا
زن دایی
15 اردیبهشت 92 13:48
سلااااااام.وای زهرایی عالی بود جشنتون.بهم خیلی خوش گذشت.بهترین تولدی بود که رفته بودم.همه چیز عالی و بی نقص.خسته نباشی.امیرمونم سلامت باشه و همیشه خندون.


سلام زن داداش.چون شما بودین تو جشنمون.برا همین بی نقص بود
زن دایی
15 اردیبهشت 92 13:50
راستی یادت رفت بنویسی اون فشفشه آبشاری بعد از یه بار ضدحال کار کرد و همه رو محو خودش کرد.عزیزم دقت کن


اتفاقا نوشتم.شما دقت کن
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 13:53
منم رمز


رمزمون عوض شد
مامان نگار
15 اردیبهشت 92 14:01
من که رمز ندارم!!!


خصوصی برات گذاشتم
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:07
چه ایده قشنگییییییییییییییییییییی
مبارکششششششششش باششششششششششششه


یُهو خطور میکنه این ایده ها.خودمم غافلگیر شدم
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:08
دست خاله مهدیه و زندایی درد نکنه و دست خودتم درد نکنه.همه چی عالی و زیبا بود


ممنون عزیزم.لطف داری
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:09
جان من شوخی نمیکنم...اصلا موندم تو این قضیه...بابا چرا هی شوهرت تغییر میکنه!!!!!!!!!!!!


نمیدونم والا.
شاید.زین پس باید بیشتر دقت کنم
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:09
دستور تخم غاز رو سریع بفرست آشپزخونه


سونیا تخم غاز درست کن.مرحله به مرحله هم عکس بگیر میخوام بفرسم برا وبلاگ آشپزی سارا.یالا دختر
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:10
سالاد توپی رو از رو ما یعنی از رو وبمون درست کردی؟


آره.ولی نشد اونجوری.مجبور شدم همه رو قاطی کنم باهم بعد توپیش کردم
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:10
کادوها هم خیلی خوشگل بود و عکسا و غذاها و خووووووووووده امیر علی جووووووونم


کادوها که زیاد نیس عکس ازشون.جدی گفتی غذاها رو.
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:11
راستی تخم مرغا رو که خالی کردی چیکار کردی؟


این پوستا که ماله خیلی وقت پیشاس.هروقت تخم مرغ میخواسم بپزم پوستاشو نگه میداشتم برا روز مبادا
مامان علی خوشتیپ
15 اردیبهشت 92 14:12
خدا رحم کرد تازه ناهار خوردم ولی فکر ما نیستی فکر بعضی زنان باردار بازدید کننده باش


سارا نگووووووووووووووووووووووو من یه حدسایی زده بودما.ولی بازم داری چاخان میگی مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتنا مامان نگین
15 اردیبهشت 92 14:15
سلام عزیزم.خوبی?1000روزگی امیر علی جون مبارکتان باشه.ایشالله شاد شاد باشید.خیلی قشنگ بود.دست خاله گرگه هم درد نکنه.


ممنون عزیزم.
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:39
سلام باز شد.یه قسمتی رو تایپ نمیکردم.
مبارکه عزییییییییییییییییییییییییییزمسورپرایز شدیم


خیلی زحمت میکشیدی.

میدونسم میشی
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:40
چقدر حساب کتابت درست بودا.عذاب وجدان داشتی تولد دو سالگی نگرفته بودی؟
ولی کارت باحال و نو بود.خیلی خوشم اومد
بذار ببینم سافی چند روزشه؟


شانسی شد به مولا.الکی الکی داشتم حساب میکردم که رسیدم به 1000

ساقی از 1000 گذشته
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:41
دست مهدیه جون درد نکنه
تزئینات قشنگن


قربونت
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:42
دست زندایی سونیا جون درد نکنه
حتما" فیلم رقصشو بذار برامون


یه عالمه فیلم دارم برا گذاشتن.همرو میبرم تا حجمشونو کم کنن.اونوقت میزارم همشونو یه جا
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:43
همین کیک هم خوشگله زهرا جان.احتمالا" اونی که تو یزد گرون میگفت همون کیکی میشد که دوست داشتی


نه بابا.تولده یک سالگی امیرو یادته که کیکش تصویری بود.
همون شیرینی فروشیه هم قرار بود عکس انگری بیرد رو روش کیکش چاپ کنه اونوقت برا همون عکس میخواس 30000 هزار بیشتر بگیره خوده کیکشم که 50000.میشد 80000 .گفتم بیخیال
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:45
بیچاره بچه ها .حالا چه اصراری بود.بعضیاشون بزرگن.خوب خوششون نمیاد
عکسهای خانوادگی خیلی خوشگلنچهره ی پدرت خیلی مهربونه.سلامت باشند


من اونهمه پول کلاه دادم .اجباری بود گذاشتن کلاه.
قربونت
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:45
قدم نو رسیده عمه زکیه مبارک باشه


مرسی.هنو ندیدیمش این نی نی رو.شب میریم دیدنش
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:47
آخی من جای تو بودم 10 بار روشن میکردم تا فوت کنه.من لذت میبرم از این شادی فوت کردن شمع بچه ها
من هم همیشه تو تولدها از این فشفشه ها میذارم.خیلی هیجان دارهببینم این شکلک چی میشه


آره با همین 3 بارم کلی حال کرد.
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:49
از دست تو زهرا.اول به زور کلاه سرشون گذاشتی.تا آخر هم سرشون بود به خاطر یه شکلات و خودکارواقعا" بچه ها خیلی ساده و دوست داشتنی هستم.جای من خالی بود.حسابتو میرسیدم


آره جات خالی.خیلی خوش گذشت.
آره دیگه این شکلاتا و خودکارا معجزه میکنه
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:50
چقدر دقیق هم دارن اثرات فشفشه رو بر میدارن
کادوها مبارک باشه.اون خونه خیلی قشنگه
اون عروسک رو خیلی دوست دارم


اوه بابا این عمو عباس خیلی حساسه.گفتم بابا بیخیال سال اول من با همینا بهتون کیک دادمو الان همتون سالمین.

عروسکه دایناسوره کادو خاله محبوبس
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:51
به به عجب سفره ی شامی
آفرین به این ژله های خوشگل.خسته نباشی زهرا جون


مرسی
مامان محمد و ساقی
15 اردیبهشت 92 14:52
هر چی جاموند بذار.منم میام کامنت میذارم برات.میدونم دوست داری
خیلی خوب بود.خیلی خوشم اومد.ایشالله شاد باشین در کنار همدیگه.کار خوبی کردی یه جشن برپا کردی


چیکار کنم عذاب وجدانه خیلی داشت اذیتم میکرد.


مطوئن باش میزارمو منتظره کامنتاتم
مامان پریسا
15 اردیبهشت 92 14:56
سلام زهرا جون اول این که با تاخیر روز مادر رو بهت تبریک میگم. حالا برو کامنت بعد که دارم میمیرم از خنده


قربونت.تبریک منم بپذیر.پخ
نخند زشته
مامان پریسا
15 اردیبهشت 92 14:58
زهرا ؟ خوشم میاد خلق والله رو گذاشتی سر کار ولی من از همه جا بی خبر خیلی راحت رمزو گیر آوردم پریدم وسط

اصلا هم بهت نمیگم از کجا پیدا کردم
اما خیلی راحتتتتتتتتتتتت پیدا کردم. کسی هم بهم نگفت به هیچ کس شک نکن

فقط مراقب باش چون رمزت در دسترس همه هستش


رمزارو برا اونایی که کامنت گذاشته بودن گذاشته بودم.وقتی گذاشتم دیدم که بازه کامنتشون.دیگه کاری بود که شده بود.

حسش نبود عوض کنم.ولی الان عوض کردم
مامان پریسا
15 اردیبهشت 92 14:59
خب برم سر اصل مطلب

وایییییییییییییییییییییییی چه فکر بکری کردی ها افرین به زهرا جون

تولد هزار روزگی
امر جان 1000 روزه شدنت مبارک عزیزم.


هنو پریسا وقت داره تا 1000 روزگی .بگیر براش.
مامان پریسا
15 اردیبهشت 92 15:00
راستی زهرا؟ از دانشگاه و درش و مشق چه خبر؟

وسط این تولد بازی به فکر درس و مشق هستی یا شب امتحان هی التمایس میکنی که برات دعا کنیم؟


راس میگی به خدا.بازم ترم قبل یه ذره میخوندم.ولی این ترم فقط میرم سر کلاسا و برمیگردم.هنو یه نگاه به درسام نکردم.تازه 8 خرداد هم شروع میشه امتحانامون
مامان پریسا
15 اردیبهشت 92 15:02
دست همه هم درد نکنه از خاله گرگه تا پدر و مادر داماد

معلومه که خیلی زحمت کشیدید

ایشالله سنش به شماره شمع تولدش برسه


مرسی عزیزم.
داماد منظورت امیره؟
ایشالا
مامان مهنا
15 اردیبهشت 92 16:53
سلام عزیزم
وب من نظراتش خودش بدون تایید من میاد رو صفحه
بااین حال ابجیم بم زنگ زد و خبر داد و من رفتم حذفش کردم

حالا بیا دوباره بم رمز بده ولی خصوصی لطفا


آره دیگه وبلاگ شما کارو خراب کرد.از خواهرت تشکر کن.دمش گرم
باشه میفرسم برات
مامان ریحان عسلی
15 اردیبهشت 92 16:58
مگه رمزت این نیست تولد1000 پس چرا باز نمیشه
راستی تایید نکن


اشکال نداره.این رمزو عوض کردم.جدیدرو برات میرفسم
زینبی
15 اردیبهشت 92 17:47
واسه منم که باز نمیکنه دختر


باز میکرد عوضش کردم
زینبی
15 اردیبهشت 92 17:51
با اینکه هنوز موفق به خوندن پستت نشدم
بهت میگم مبارک مبارک
ایشالله تولد 1393 روزگیش
که تا اون موقع سال 1393 هم فرا میرسه.
حال کردی


تلاش کن موفق میشی

خیلیییییییییییییییییی خلاقیا
مامان مهنا
15 اردیبهشت 92 20:00
باز خوبه متوجه شدی عوضش کردی



آره همون موقع دیدم.
مامان مهنا
15 اردیبهشت 92 20:01
چ تولد باحالی اونم هزار روزگیش
خیلی باحال بود
قربونش برم تولدش مبارک


مرسی عزیزم
مامان مهنا
15 اردیبهشت 92 20:01
وای ژله رو دیدم کفم برید من دو سه تاشو میگیرم پوست میکنم کچل میشم بعد تو اونوقت اینهمه
خسته نباشید داری مادر


وای باور نمیکنی .2-3 بار شیطونه اومد سراغم که همشو یه جا بریزم سطل آشغال تو ظرف معمولی درست کنم.ولی بازم بیخیالش شدم
زینبی
15 اردیبهشت 92 20:36
پس چی فکر کردی؟؟؟
کجای کاری هنوز خواهررررررررررررر


اول کارم
زینبی
15 اردیبهشت 92 20:48
اخییییییییییش حالا میشه نظر داد
به نام خدا


دیدی موفق شدی
زینبی
15 اردیبهشت 92 20:53
امیر علی جون به مامانت کار ندارم تو این کامنت.

میگماااااااااااا 1000 روزگیت مبارک عزیزم.
ایشالله شاهد پیشرفتات باشم گل پسر خاله.
باعث افتخار مامانی و باباجونت باشی.
دست مامان زهرا جون گلت و دیگر دست اندر کاران درد نکنه
عزیزم قدر مامانی رو بدون واقعا ماهه.
عشق منهمثل خودت.
واست بهتریه ها رو ارزو دارم جیگرم


قربونت زینب جونم.تو هم خیلی ماهیو ما دوست داریم یه عالمه.

خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم
زینبی
15 اردیبهشت 92 20:59
کیک 80000

مگه سر گردنست؟؟؟
میگفتی خودم 800 میپختم
البته اون 800 هم کادو به امیر جون


با 800 تومنم که تو این دوره زمونه نمیشه 8 تا تخم مرغ خرید خواهر.ولی 80000 هزارم خیلی نامردی بود وراسی مگه بلدی آشپزی کنی؟
زینبی
15 اردیبهشت 92 21:00
تنبل چرا خونه مامان؟
مگه خودت خونه نداری؟


زینب جونم خونه دارم ولی الان اینجا که هسم خونه مادر شوهرمه الان 6 ماهه اینجاییم و منتظریم تا خونه های مسکن مهرمون آماده بشه تا بریم خونه خودمون.این خونه ای که الان توشم هم خیلی کوچیکه هم زیاد ترو تمیز و بابه میل من نیس
زینبی
15 اردیبهشت 92 21:02
تخم غاز نوش جونتون.
دست زندایی جون هم درد نکنه.
امیر علی جون یادت نرهاااااا،بزرگ شدی جبران کنی هاااا

امیدوارم یادش نره.خلاصه اگه هم یادش رفت دوباره یادش میارم با پس گردنی
زینبی
15 اردیبهشت 92 21:05
مبینم که عجیییییب ضدحال خوردین.
عب نداره بعدش حال کردین.
باید تو این کارا اوستاااااااااا بود


وای آره گفتم هی دل غافل 3500 از جیبه نازنینم پر پر.
ولی برادر شوهرم حوصلش بالاس و تو اینجور خفن بازیا فعال .درسش کرد سه سوته
زینبی
15 اردیبهشت 92 21:07
ماشالله به خانواده پر جمعیت شوهریت.
خدا بده برکت
اهاااااا پس اون ترشی هایی که گفتی اینان؟


چه دل پری داری هااااا


آره بابا دلم لَک زده برا یه عروسی باحال
زینبی
15 اردیبهشت 92 21:16
اره
عشق تولد و حالش به همون شمع و فشفه هست دیگه.
به من اگه ازون کادو قشنگا و شکلاتا میدادی قول میدادم تا اخر کلاه رو سرم نگه میداشتم


دقیقا منم همینو گفتم.تازه چون مراسم خونه مامانم اینا بود جرات نکردم زیاد فشفشه و ترقه و از این جور چیزا بخرم .وگرنه که من کشته مرده اینجور چیزام.


یادم باشه دفعه دیگه برا تو هم کلاه بخرم
زینبی
15 اردیبهشت 92 21:21
اشتباه نکنم نقش من رو عمو عباس اجرا میکنه تو تولدااااااااا

حال میده.

میگما گرشنم شد




پس تو هم فعالی.حال میکنم با خدا.دقیق آدمایی میفرسه برام که مثه خودم پر شورو هیجانن.
زینبی
15 اردیبهشت 92 21:24
میگما تخم مرغ ژله ای ها چه با حال شدن.
بی اجازت منم یاد گرفتم
دست عمو کاظم هم درد نکنه.
حالا کدوم یکی بود؟


اشکال نداره .منم از نت یاد گرفتم این تیکهشو.
عمو کاظم اون لباس قرمزس.
مامان آبتین
15 اردیبهشت 92 21:42
خیلی بامزه است من اولین باره که می شنوم 1000 روزه ؟
عزیزم 1000 روزگیت مبارک


قربونت خانمی
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 1:27
من رمزززززززززززززززز
زدم درست نبود یه بار دیگه بیا


باشه
آجی مهدیه
16 اردیبهشت 92 9:21
دختره بدجنس
رمزو اشتباه بهم دادی


هر چی میزنم باز نمیکنه


رمزو عوضش کردم با اون وبلاگتو کامنتای بازش.
مامان نگار
16 اردیبهشت 92 9:34
مبارکه
معلومه که خیلی خلاق هستین. ایده تولد 1000 روزگی خیلی خوب بود
ایشالا تولد 1000 سالگی امیرعلی جون


قربونت .
ایشالا البت اگه زنده بودیم
زهره
16 اردیبهشت 92 10:12
عزیز این رمزی که دادی که باز نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عوضش کردم
آجی مهدیه
16 اردیبهشت 92 10:33
چشه؟؟؟؟
دلتم بخواد

مبارکش باشه امیرعلی خاله
ایشالله تولد 1000 سالگیش



ما حرفی زدیم.
آجی مهدیه
16 اردیبهشت 92 10:34
بچه های مردمو میپیچونی با این رمز دادنت


من درست رمز دادم.همش تقصیره توئه دیگه با اون کامنتای بازت
آجی مهدیه
16 اردیبهشت 92 10:34
خسته نباشی واقعأ زهرا جون
خیلی زحمت کشیدی
ایشالله پسری بزرگ شد برات جبران کنه


جبران پیشکششش یادش بمونه بسه
آجی مهدیه
16 اردیبهشت 92 10:35
نالوتی کل طرحمو بردی زیر سوال

چرا ریسه تولدو اینجوریش کردی؟؟؟؟


چشه من این شکلی بیشتر حال کردم .تا اونجوری 3 طبقه باشه.اونجوری کامل تو عکسا نمیوفتاد.عوضش اینجوری کامل افتاده.

راسی مهدیه دمت گرم همه خوششون اومدا.خیلی قشنگ شده بود.ریسه های مثلثی اونی که عکس امیر روش بوده اصن چاپ نشده بود.
زهره
16 اردیبهشت 92 11:46
خیلی ایده جالب وتکی بود جشن 1000روزگی !چه فکروایده ای داری دختر ...........راستی قنادی ها خودمون مگه چشه مخصوصا کویرطلایی؟؟ که میخواستی یزد سفارش بدی . من که از کیک تولد مهتاب خیلی راضی بودم دقیق مثل خود عکسی بود که بهش داده بودم.


خوبن ولی به طعم و مزه شیرینی های گل یاس یزد نمیرسن.

منم از ظاهره کیکای بافق راضیم ولی طعمشون نه.ظاهره این کیکم اونی که میخواسم اصن نبود یعنی زمین تا آسمون فرق داشت
مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 92 11:50
lمنظورم از باردارا مینا بود


بابا تو دیگه کی هسی
مرجان مامان آران
16 اردیبهشت 92 12:00
ايشالا به سلامتييييييي
خيلي ايده جالبي بود خيلي هم خوشگل بود عزيز
خسته نباشددددددددددددددد
رمزو گذاشتم خصوصي


مرسی مرجان جون.
آجی مهدیه
16 اردیبهشت 92 12:15
اییییییییییییییییییش بهت
آجی مهدیه
16 اردیبهشت 92 12:15
بگو بینم کیا خوششون اومده بود؟؟؟

بهشون بسپر مشتری شن


تقریبا همه.باش
زینبی
16 اردیبهشت 92 13:04
با خودمو باشی راه میفتی خواهر.
خواستن توانستنه(واسه باز کردن صفحه)
اره عزیزم دست کم گرفتی مارو؟؟؟؟اره که بلدم.
ایشالله هر چی زودتر بری خونه خودت.


ایشالا خدا از دهنت بشنوه.

کمال همنشینی در من اثر کرد قضیه من و توئه
زینبی
16 اردیبهشت 92 13:11
پس گردنی که گناه داره بچم.
ایشالله که همین تابستونی ی عروسی راه بندازن واست.اونم باحااااااااااااااااااال.
راست میگیا ادم موذبه کمی تا خونه خودش باشه.
اخ جوون کلاه
شور هیجانت عشقه دختر.
مورد پسند واقع نشد

دوستت دارم دختر.


چقد مشکل پسندی دختر تو..........
راسی 31 خرداد عروسی پسر داییمه.از الان دارم خودمو آماده میکنم.
زینبی
16 اردیبهشت 92 13:13
راستی این کامنتم سند نشده واست.دوباره میزارمش.

به بهههههههههههههههههه
بزن دست قشنگه رو به افتخار مامان و بابای امیر علی جون
دو تا زوج هزار ماشالله خوشبخت کنار جیگر گوششون.


قربونت خیلی ماهی
مامان مهنا
16 اردیبهشت 92 13:40
میگم مام تصمیم گرفتیم برای خودمان تولد بگیریم از نوع هزارگی
با این تفاوت ک فک کنم تولد من بشه هشت هزارگی؟؟؟؟


خیلی هم خوب.از روزی که من این ایده رو دادم .همه دارن با ماشین حساب چند روزگیشونو حساب میکنن.بساطی داریم
ترنم
16 اردیبهشت 92 13:42
لطفا منم رمز؟؟؟


چشم
ترنم
16 اردیبهشت 92 20:22
پسر نازم 1000روزگیت مبارک عزیزم ایشالله سالیان سال سالم و سلامت باشی گلم دست مامانه مهربونتم درد نکنه که کلی زحمت کشیده


قربونت ترنم جونم.منم منتظره خبرای خوشتم
خاله جونی
16 اردیبهشت 92 20:27
مرسی عزیزم بابت رمز ولی رمزی که دادی باز نمیکنه


به خاطره اینکه لووووووووووووو رفته بود عوضش کردم.
مامی امیرین
16 اردیبهشت 92 21:07
چه جالب!تولد 1000 روزگی..
امیرعلی جون 1000 روزگیت مبارک.
میگم تولد مخلوط بوده..یعنی زن و مردا همه بودن..آهان خوانوادگی بوده
هدیه هاشم مبارک.
حالا کادوی خودتون چی بود؟تا پست بعد نمیشه صبر کرد.


قربونت عزیزم.

آره دیگه مختلطه اسلامی بود.
کادو من یه کیف پر از خونه سازی با جعبه خمیر بازی آریا با یه کیف سی دی.
کادوی باباش 100 تومن پول
زینبی
16 اردیبهشت 92 21:34
کناریش بهتر بود خوب
ایول پس حسابی خوش میگذره.

منکه 11 اردیبهشت دعوت بودم،دختر همسایمون عروسیش بود.زیادحال نداد
کو تا عروسیه بعدی.



آقا شما هر کدوم پسندته بگو خودم آستین بزنم بالا .
همسایه که عروسیش حال نمیده.عروسی باید برا فامیلای نزدیک باشه که بتونی از جات بلند شی



زینبی
16 اردیبهشت 92 21:37
در ضمن از الان حداقل واسه امتحانا خودت رو آماده کن.


منکه افتضاح شده تاریخ امتحانام.

تو هم شانس اوردی که امتحانا جلو اومده تا به عروسی برسی.


وای زینب هیچی نگو افتضاحه این ترمم مطمئنم.
همشو باید با پارتی بازی نمره بیارم وگرنه هیچ کدومو نمیتونم پاس کنم.
آره موقع عروسی یه 10 روزی رو تعطیلم
مامان فائزه
17 اردیبهشت 92 4:12
سلام.من که واسه این پست رمز نداشتم اما با نگاه اجمالی به وبلاگ فهمیدم مامانی خوش ذوقی هستی
منم مامان یه امیر علی دیگه هستم که تازگی وارد جمع وبلاگیا شدیم و جلوی شما لنگ میندازم
خوشحالم می کنی اگه به ما هم سر بزنید و لینکمون کنی و نظر بدی
راجع به نی نی راجع به مطالب و خود وبلاگ
مسی مسی بای


شما تاج سر مایین ،لُنگ دیگه چیه.لُنگ انداختن کاره استقلولیاس :دی
مامان متین
17 اردیبهشت 92 8:15
رمز لطفا
زن دایی
17 اردیبهشت 92 11:47
سلام زهرایییییی.عزیزم دعا کن زود زود تخم مرغ بخریم چشششششششم.(راستی مامان علی خوشتیب جونو و مامان محمد و ساقی جون ممنونم بابت تشکر کردنتون عزیزان.)کاری نبود در مقابل لطفای بیکران مادر شوهرجونو خواهر شوهر جونم.


وای عروس خجالت داری میدیا
مامان متین
17 اردیبهشت 92 13:06
من نمیتونم باز کنم مطلبت رو با هیچ جستجوگری


مگه میشه؟!
مامان متین
17 اردیبهشت 92 14:03
خیلی خیلی عالی شده بود .همتون خسته نباشید .
آره واقعا بچه با این فشفشه ها کلی ذوق میکنن.
کادوها هم مبارک باشه امیر خان 1000 روزه .


بچه ها که هیچ منم کلی ذوق میکنم برا این فشفشه ها
مرسی عزیزم
مامان فائزه
17 اردیبهشت 92 15:52
واااای خدایاچه قدر همه چیز خوب بوده دختر
اما وقت کردی حتما طرز درست کردن اون ژله های بامزه رو واسم بنویس
من مرده ی این جور کارهام
ممنون که دعامونم کردیتوکل به خدا


ایشالا همه چیز درست میشه براتون.
امیدت به خدا باشه.
ژله ها همون ژله های معمولین .فقط تو پوست تخم مرغ درست شدن.
بلدی که چجوری تخم مرغو خالی کنی.
بعد پودر ژله تو به جای 2 تا لیوان آب با 1 لیوانو یه ذره آب قاطی کن.بعد بریز تو پوست تخم مرغا.من یه ذره تیکه های موزم ریختم توش
مامان ریحان عسلی
17 اردیبهشت 92 18:25
سلام
مرسی رمز
ایده ی جالبی بود تولد 1000 روزه گی دستتون درد نکنه که حسابی تو این چند روز کم سنگ تموم گذاشتی
خصوصی


حالا چرا کم دیگه بیشتر از این.باشه
مهین
17 اردیبهشت 92 21:40
سلام رفیق
رمز میدی؟


آره چرا که نه رفیق شفیق
مامان ریحان عسلی
18 اردیبهشت 92 11:42
من یادم رفته بود تیک خصوصی بزنم ولی آخه چرا شما تایید کردی


خصوصی بود من تو آخرین نظرات تاییدش کردم.نمیدونم والا چه مشکلی داره این نی نی وبلاگ.از عمد تایید نکردم به مولا
fatima
18 اردیبهشت 92 12:50
مبارکه عزیزم ایشااله عروسیش
رمز پلیز


باشه
مامان علي خوشتيپ
19 اردیبهشت 92 11:31
خصوصي
راستي ته چين چي شد؟حلال كن كلي غيبتتو با شوهرم كردم


هیچی دیگه پخمش.خیلی خوشمزه شد.
دمم گرم.دمت گرم .دمش گرم خواهرتو میگم
اشکال نداره.آخه تقریبا میدونم از چیم غیبت کردین
دایی محسن
19 اردیبهشت 92 11:51
شرمنده. از بس سرم این روزا شلوغه وقت نکردم نظرمو بدم .ولی مراسم باحالی بود . دست همه درد نکنه به خصوص زن داییت با اون پیش غذای توپش.




بله دیگه خان داداش.تو نبودی که مراسممون باحال نمیشد.

سونیا که دستپختش بیسته.جایی برای حرف نمیزاره


راسی اون روز که یزد بودم خیلی بهت زحمت دادم ایشالا جبران کنم
بافق مظلوم
19 اردیبهشت 92 13:36
مبارک باشد


خیلی ممنون
بهاره
20 اردیبهشت 92 0:27
سلام دوستم امشب با وبلاگ پسرگلت اشنا شدم ایشالا شاه پسریو دامادش کنی


مرسی گلم.
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 12:01
سلام خانومی من به بنا به دلایلی مجبور شدم جابجایی مجازی داشته باشم. خوشحال میشم اون خونه هم با من باشید و ما رو بلینکید


حتما.چرا که نه
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 12:01
به ما هم رمز لطف میکنی دیگه


بله
مامان آبتین
20 اردیبهشت 92 14:46
ممنونم که بهم سر می زنید و دلداریم می دید راستی من رمز رو میدم اما مطلبت باز نمی شه !!!!!!!!!!!!!!!!!


دوباره فرستادم برات
مامان محمد و ساقی
20 اردیبهشت 92 20:34
سلام زهرا جون.ممنون که جویای حالم بودی.سرحالم عزیزم


سلام.وظیفمه عزیزم.
مامان آبتین
21 اردیبهشت 92 16:38
ما که رمز جدید رو هم دادیم اما نتونستیم دسترسی پیدا کنیم


مگه میشه.باید کپس لوکت خاموش باشه ها.حواست باشه که فارسی تایپ نکنیش
مامان آبتین
21 اردیبهشت 92 16:52
آخ بالاخره تونستم وارد بشم عجب تولدی انشاءا.. 36500 روزگیش




حالا این عدد میشه چند سالگیش؟


سوتی دادم :دی
مامی امیرین
21 اردیبهشت 92 20:00
اگه میخوای منو ببینی یه سر بیا وبم.




خوب یه دفعه رمزم میدادی


رمزو داشتم تو فایر فوکسم
مامان یلدا و سروش
22 اردیبهشت 92 0:41
1000 روزگی امیر علی جون مبارک. انشالله جشن 120 سالگیش رو بگیرین


مرسی گلم .ایشالا
خاله جونی
22 اردیبهشت 92 10:41
هزار روزگیت مبارک گل پسری
به چه مامان و خاله گرگه با سلیقه ای داری امیر علی جون


ممنون خاله ای.
بله دیگه ما اینیم
منصوره
22 اردیبهشت 92 12:32
مبارکش باشه. ولی ما جشن 1000 روزگی دخملمون شما رو دعوت می کنیما


قربونت دختر عمو.بزار دخمل شما به دنیا بیاد ما خودمون بدون دعوت میایم
مسیحا
22 اردیبهشت 92 18:32
مبارکه مبارکه مبارک ولی من که رمز ندارم راستی آپم


باش
مسیحا
22 اردیبهشت 92 19:42
خیلی با حال و زیبا بود چه ایده جالبی انشالله هزارسالگی


ممنون عزیزم
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:23
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
منم رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اِ وا من اومدم وبلاگت ولی هر کار کردم صفحه پایین نمیرفت تا بخونم پستاتو
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 12:15
ایول تولد.خیلی باحال بود انشاالله تولد 10000 سالگیت



مرسی قربونت
مامان رها
3 خرداد 92 7:42
سلام خوبین منم رمز می خوام
مامان علی خوشتیپ
7 خرداد 92 15:17
سلام خوبی؟ الان دیگه تهرانو خریدی.نه؟
مریم مامان محمد مانی
8 خرداد 92 14:23
اِ اِاِ باز من دیر رسیدم!!!!!!!!!!!!!! منم رمز دیگه
تینا
18 خرداد 92 12:25
امیرعلی جون مامانت ما رو که دعوت نکرد،اشکال نداره هدیه شما پیش من محفوظه.شناختی عزیزم؟
زهرامامانه ایلیا جون
24 خرداد 92 0:23
مبارک باشه
مینا
27 خرداد 92 11:36
سلام. خیلی خوشکل بود میتونین طرز تهیه کاسه یخ با ژله تخم مرغی را بنویسید


باشه حتما. ولی بعد از عروسی پسر داییم
یکشنبه
مامان حوریه
29 مرداد 92 17:06
سلام مامان امیر علی جون وبلاگ وپسر خوشگلی دارین منم زاهدانیم تو قسمت همشهری ها وبلاگتون رو دیدم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید
اگه دوست دارین تبادل لینک کنیم


قربونت لطف داری.
ما ارادت خاصی به زاهدانیا داریما
بله که موافقم
حسام بافق
23 مهر 92 0:03
بابا نمیگین ما گشنمون میشه؟

سهم من کو؟؟؟؟؟؟؟

چه حالی میکنن این عمو ها هر دوماهی یه بار شما بالاخره یه جشن میگیرین و اونا هم دلی از عزا در میارن

عم محممد رضا بزرگترین عمو امیرعلی هستش؟

زیاد دیدمشون


بای


به به آقا حسام.بسی خوشحال شدیم در این ایام دیدیمتان البت در وب

کجا دو ماه یک بار ...سالی ماهی یه بار از این شانسا در خونه عموها رو میزنه بنده خداها

بله عمو بزررگه امیرن