امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

غَلَط نامه

1391/12/19 10:37
2,513 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام .خوبین ؟خوشین؟سلامتین؟

ما هم خوبین.از احوالپرسی هاتوننیشخند

چیزه خاصی ندارم برا نوشتن .اومدم یه چیزی بنویسم که یهو فکر نکنید جا گذاشتم رفتم خارجنیشخند

میخوام از کلماتی بگم که امیرمون خیلی جالب تلفظ میکنه.فقط همینارو اشتباه میگه .

قهقهه

اِمامزاده=====>اِدامزاده

یخچال=====>یخدال

آشپزخونه=====>آخشَموعه

قابلمه=====>قالمَنه

کامپیوتر=====>کامپیتِر

مینی بوس=====>نینی بوس

خطرناکه=====>خکرناکه

هواپیما=====>هَناپِیمان

چِشم=====>چِمش

ابرو =====>اَربو

چشم چشم دو ابرو=====>چمش چمش دو اربو

دُکمه=====>دُمکه

دکتُر=====>دتکُر

شلوار مُکَعَبی=====>شلوار مُتَکَبی

 آماده نشو=====>آدامه نشو

کُنتُرل=====>کُنتُلُر



این 3 تا دختر عشقای منن ،دخترای دایی رضام هسن.

ببینین چقد زهره بزرگ شده .مثه ماه شده .کُپُل و سفید برفی.اصن بهش نمیاد 2 ماهش باشه.ماشالله ش باشه.واسه پسرم میسونمشنیشخند

اون شازده هم که امیر خان خودمونه .تازگیا همش در حاله ادا و اصول در آوردنه.لباشو نگاه کنین .این بهترین عکسشه هابغل

ای جانم چه بوس آبداری.زهره چه تو حسه،قربونش برمنیشخندماچ

فکر کنم از حالت آبگوشتی و آبکی در اومد این پُستبازنده

راسی تو ادامه مطلبم چنتا عکسه،خواسین یه نگاه بندازین

 

مثلا رو تاب نشسته پسرکمان نیشخند

فکر کنم یکی دوهفته پیش بود که رفتیم روستای خوسف.آخه جناب خواهر شوهر جانمان سور میدادند برای فرزنده دخترشانبغلیکی دو ماه دیگه عکس همون دختره رو براتون میزارم.آخه هنوز تشریف فرما نشدنچشمک

اینجا هم بالای کوهِ.جاتون خالی عجب منظره ای داشت.توپ ،پِرفکت،بیست.اینجا مثلا داره ژست میگیرهنیشخند

حوصله شرح دادن ندارم!نیشخند

ای جانم چه دست به سینهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 11:00
سلام
یعنی آخر ضد حال پست گذاشتی.بی حوصله بی رمق انگاری به زور نشوندنت تا پست بزاری.مگه مجبوری دختر


یعنی اینقد پستم آبکی بود.
نگو بابا به وجدانم بر میخوره ها :دی
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 11:01
چه خوب امیر علی خوب حرف میزنه.من اگه بخوام مال ساقی رو بنویسم 4 یا 5 تا پست میشه


بزار بعدا میخونن کلی حال میکنن
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 11:01
همیشه به گردش.خوش بگذره.جای قشنگیه


جاتون خالی.ما ها وسطه بیابون دلمون به اینجور چیزا خوشه دیگه.عوضش شما ها میرین لبه دریا و رودخونه.وسط جنگل.
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 11:03
من موندم تو ژستای امیرعلیاگه این عکسها نبودا این پست آبگوشتی به درد خودت میخورد.
حالا ببینم ظرفیتت در مقابل این همه شوخی و ضد حالی من چیه؟
ولی عین واقعیت گفتم
تکمیلش کن دختر


راسی حواسم نبود آقای هوو چاوز مرده .ما عذاداریم
یه لحظه یاده خوبیاش افتادم اشک تو چشام جمع شد.

برا همین پستم آبگوشتیه.
راسی از بس همیشه پستام طولانی بوده .بد عادت شی آبجی من.یه ذره عادت کن به اینجور پستام
مامان متین
19 اسفند 91 11:04
عجب غلطایی خاله جونی
خوشبحالتون که این همه میرید بیرون .پوسیدم توی خونه


تو تهرون هم که یه عالمه جای باحاله .به جای اینکه بعداز ظهرا بشینی پای تی وی چایی و میوه آماده کن برین بیرون.
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 14:32
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات شم اینقدر باحالی


نه بیشتر از تو
مامان متین
19 اسفند 91 16:56
من که تهران نیستم .اندیشه ام ماشالله همه فضاهای سبزش دوره. آقای شوهر هم که دیر میاد.


اندیشه که قشنگه یه بار اومدم طرفای شما.فرقی با تهران نداره که.
خودت پاشو با پسرا برو پارک حالشو ببر
حسام
19 اسفند 91 21:16
سلام خواهر زهرا

عکس اولی امیرعلی مثل هنرمندا قیاقه گرفته...

کی بشه این بچه بره مدرسه.


از بس بچم خوش عکسه

ایشالا مدرسه هم میره
مامان متین
20 اسفند 91 0:08
میخوام ولی .همون ,وقتی که ما میخوایم بریم بیرون اینقدر باد میاد که پشیمون میشم و زود برمیگردم .
آره یه برف خفن اومد بعدشم یخبندونی بود که نگو دم پنجره نمیشد رفت از سرمای زیاد واسه همین مهبد رو نبردم یه وقت سرما نخوره


حالا تابستون نزدیکه ایشالا تابستون قشنگ تلافی کن.
مامانی مهدیار
20 اسفند 91 7:59
سلام.چه عجب شما پیداتون داد.یه باره میذاشتی موقع سال تحویل میومدی دیگه.تاب امیرعلی رو ببین با چادر؟عجججججب فکریه ها.همیشه به تفریح


ما که همیشه این دورو وراییم.

میترسم موقع سال تحویلم نتونم بیام.از بس مهمون داریم

فکر خلاق همینه دیگه.چه کارا ازش بر نمیاد

مرسی عزیزم
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 13:38
به به چه عکسایییییی
خیلی عسلی پسررررررر قربون حرف زدنت


خاله کجاشو دیدی!
mamane po0ochon
20 اسفند 91 15:30
cheghadr axsash ghashang shodeeeeeeeeeeeeee.

booo0o00o0o0s


آخه عکاسش حرفه ایه
حسام
20 اسفند 91 16:05
سلام
جمعه هفته آینده تو پارک آهنشهر با حضور نماینده های فدراسیون برگزار میشه

اگه موفق بشه تو کتاب رکورد های ایران ثبت میشه




آهان پ اینجور
ایشالا که موفق بشه
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:12
سلام
تو کی آپ کردی؟
بس که مشغول جواب دادن کامنتام دیگه فرصت نمیشه به دوستان سر بزنم


اصن یه وضی
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:13
آخی...قربونش بشم
ثبت نام برای کلاسهای زبان امیرعلی ای کی شروع میشه؟


ترم بهمنش تموم شد .ایشالا ترم مهر و آبان بیاین.
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:13
اگه کتاب هم بده بیرون و غیر حضوری باشه راضی هستیما


جلب رضایت مشتری ،هدف ماست!
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:14
نی نی بوس و هناپیمان خیلی باحال بود


خیلی
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:15
عکس رو تابش خیلیییییییییییی دیگه شبیهته...مهر کپی برابر اصل خورد


جدی تا این حد
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:15
چه روستای باحالی.همیشه به روستاگردی...


چه کنیم دیگر .
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:16
پیشاپیش قدم دختر خواهرشوهر مبارک


مرسی.هممون ذوق زده ایم
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:17
قربون ژستاش بشم با اون شلوارش و دست به سینه وایسادنش


شلوارش فکر کنم ماله 7-8 10 ماهگیشه. :دی
مامان علی خوشتیپ
21 اسفند 91 9:18
وقت نداشتم وگرنه هنوز میشد از تو همین یه ریزه پست نظر دراورد.ببین چقدر مستعدم


یه ضرب المثلی هس میگن ز غوره حلوا سازی آهان اولش گر صبر کنی بود.

حالا بگو چه ربطی داشت .اما زیادم بیربط نبود
مامان محمد و ساقی
21 اسفند 91 14:09
سلام عزیزم
من هر وقت میام نت به وبت سر میزنم ولی گاهی چیزی برای نوشتن ندارم.
منتظرت هستمتا اونو برام بفرستیا.
امیرعلی جون رو ببوس


همین الان فرستادم برات
مامان محمد و ساقی
21 اسفند 91 23:33
سلام عزیزم.نصب کردم.ممنووووووووووووووووووووونم
از این به بعد با کام میام فیس
خیییییییییییییییییییییییییلی باحالهههههههههههه


یه ذره سرعتش پایینه ولی قابله تحمله
مامان دوقلوها
22 اسفند 91 12:47
سلام خوبید بنظرتون من تا اون موقع که پسرم اندازه پسر شما بشه ززززززززنده میمونم
دوام میارم؟


آره زنده میمونی
مامی امیرین
22 اسفند 91 14:51
یعنی واقعا فقط همین چند تا کلمه رو اشتباه تلفظ میکنه؟
خوب پس.
عکسهاشم از همیشه قشنگتر بود.


آره تقریبا .اینا مهما و با مزه هاشه.

بقیه حرفهاو جمله هاش عالین
مرسی گلم
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 91 15:52
اوه اوه اخطارو به من دادی هااااااااااااااااااان
آره والا.دخترداییهات شبیه خودت هستن زهرا.چقدر بامزه ان اینا


دقیقا به خوده خودت دادم.
خیلی دوسشون دارم .مخصوصا دومی و سومی رو که میمیرم براشون.بزرگیرو هم دوست دارم.ولی چون بزرگه زیاد رابطمون عشقولانه نیس.
جدی شبیه منن؟!
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 91 15:53
تو عکس اولی امیر چقدر باحال نشستهمثل مرداست


نه بابا صورتشو نگاه کن .داره ادا و اصول در میاره
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 91 15:53
چه ماچی.نوش جونشوووووووووووووووووووووون


گوارای وجود
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 91 15:54
فقط مواظب این تاب باش تو رو خدا.آدم دلش میلرزه


تاب به این امنی .

ارتفاعش کم بود .قشنگ پاش به زمین میرسید
زن دایی
23 اسفند 91 10:01
سلاااااااااااااااام.چه عجب تشریف اوردی عزیزم.امیرجون چه ژستی گرقته تو عکسا به زن داییش رفته ماشاالله قربونش برم.جووووووووووووووووونمه
بعدشم گفته باشما حق نداری دختر داییتو واسه پسرت بگیری خداییش ناراحت میشمااااااااااا



چه عجب از این ورا عاروس.
کی میرین خوی؟
کمال همنشینی در او اثر کرد.خوش عکسی عروس

تو یه دختر بیا .عمران برم سراغ دختر دایی خودم.تا نیاری اون فعلا عروسمه
مامی امیرین
23 اسفند 91 10:51
الان که خبری از برف نیست!
ولی 5 شنبه و جمعه خیلی حال داد .کلی برف نشسته بود.
جای شما خالی.


قربونت دوستان به جای ما
مامی امیرین
23 اسفند 91 10:52
خوب کاری نداره یه دختر بیار تا عروسم بشه!
تو که حالا واسه دختر آوردن وقت داری
راستی آهنگ وبتم خیلی قشنگ و آرامش بخش.


آره هنوز فرصت فراوونه.

آهنگه قابلتو نداره .برا شما ها گذاشتم که لذت ببرین
مامی امیرین
23 اسفند 91 11:07
راستی ممنونم از کامنتات.
با عنوان خانه تکانی باز نوشتم.


خواهش.

باریکلا اکتیو به تو میگن
negin
23 اسفند 91 12:35
الهی........

شیرین زبونی بچه ها خیلی لذت بخشه

شاد باشید

اپم


حتما میام
مامان دوقلوها
23 اسفند 91 13:11
اونجایی که شرح ندادی بزار من بدم
چند تا بچه در حال یه قل دو قل امیر علی فارغ از کار دنیا در حال عکس گرفتن خداییش خوشم اومد ریلکس بازی گل پسر اگه من بودم از فضولی میمردم اونا دارن چکار میکنن بیخیال عکس میشدم


خوب اومدی کارش به این کارا نیس
مامان دوقلوها
23 اسفند 91 13:30
به مناسبت سال نو یک پست متفاوت خوشحال میشم در خدمت باشم


ممنون از دعوتت حتما میام
زن دایی
23 اسفند 91 13:44
اگه خدا بخواد بعد یه سال و عمری یکشنبه فرار میکنم و میشم عروس فراری.
البته فکر نکنی بچم تو دستم بمونه ها.از الان چند تا پسر واسش سراغ دارم.فقط رقابت فشرده شده اخه همه دختر میارن.منم اگه خدا بخواد اعلام میکنم میخوایم نی نی بیاریم اما فعلا در مرحله تحقیقاتیم.عملی نشده خواهر


به سلومتی برین و برگردین.خوشتونم بگذره.

دقیقا ببین پسر من چنتا خواهان داره .تو که هنو دختر نداری خواهانشی.اعتماد به نفسو حال کن.

به سلومتی بلاخره تصمیمتان نهایی شد .ایشالا به زودی خبر عمه شدنمان را باید انعکاس دهیم.

ایشالا کم کم عملی میشه
سوری مامان زهره
23 اسفند 91 16:17
چه خوشمزه حرف می زنه، خدا حفظش کنه، خوشحال میشم بهم سر بزنید


ممنون خاله .باشه حتما میام
سوری مامان زهره
23 اسفند 91 17:56
سلام گلم ممنون اومدی پیشم، لینکتون کردم


خواهش عزیزم.
مرسی .منم لینکت میکنم
مامان محمد و ساقی
23 اسفند 91 19:28
سلام عزیزم
خدا رو شکر که عید تنها نیستی
خیلی خوبه که دعای آدم اجابت بشه
راستی ببخش تو اون قالب قبلیم بنر امیرعلی باز نمیشد.بعد هم دوستان گفتن که وبت سنگینه بار نمیشه همشونو پتک کردم.شرمنده


آره به خدا .خدا هوامو داشته اوله سالی.حتما تا آخرش همینجور میخواد بهم حال بده.

اصن اشکالی نداره.بهتر که پاکش کردی.
مامان محمد و ساقی
23 اسفند 91 19:29
ولی اون مورد سرعتش خیلی پایینه.ولی از هیچی بهتره.بدیش اینه که دیگه نمیتونم خصوصی کارامو انجام بدم


آره بدجورم پایینه.من که بعضی وقتا منصرف میشم.

اوه مای گاد کار خصوصی ازت بعیده ها :دی
زن دایی
24 اسفند 91 7:42
سلااااااااام.نه تو رو خدا هنوز انعکاس نده .ما اخرای سال 92 خبرتون میکنیم.شنیدم امشب میاید یزد به سلامتی.فقط بیا ببین عاروس چیکار کرده.میبینمت عزیزم


نه دیگه لوس نشو آخر سال 92 چیه دیگه.تا اون موقعه معلوم نیس زنده باشیم یا نه.
خوبه میخواین یه بچه بسـ.... نمیخواین که بمب اتم بشکافین

شب میام میبینم که چیکار کردی عروس
آجی مهدیه
24 اسفند 91 11:10
تو کلأ همینجوری هستی زهرا
بیچاره امیر که گیر تو افتاده
بیچاره حبیب


ما اینیم که هسیم.چته دلت از کجا پُره؟!
خدا بهش رحم نکرده
آجی مهدیه
24 اسفند 91 11:10
جالبه که بیشتر نی نی گولوها غلط نومه هاشون شبیه همه


کشف بزرگی بود
negar
24 اسفند 91 13:32
سلام خوبین وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین حتما به وبلاگ منم بیاین راستی میخواستم بپرسم شما واسه تزئین اتاق بچه تون چکار میکنید؟؟


ایشالا خونه خودمونو بدن .یه کاریش میکنم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:40
دوست گلم
این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم
سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره.

با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.



در خونه ما همیشه به روی شما بازه.تعارف نکنی بیا تو.

منم ساله نو رو به خودنو زهرا جونم تبریک میگم.

حتما مگه میشه یادمون بره همچین دعای مهمی رو

زینبی
24 اسفند 91 23:21
جونم چه گل پسر نازی

خوشم اومد مامان امیر علی جون از وبلاگی که ساختین.
ایشالله همیشه این گل پسر بهتون افتخار میکنه
از جانب من با افتخار لینک شدین
خوشحال میشم بهم سر بزنین


قربونت خانمی.

منم از وبلاگه تو خوشم اومد.

با افتخار لینک شدی
محمد
25 اسفند 91 9:40
شاد باشید وسلامت
همیشه به شادی و گردش


ممنون
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:34
سلام زهرا جون. ببخش دیر بهت سر زدم. اخر سال و کلیییییی کار.
تا یادم نرفته اینو بگم که برای سی دی بلاگ لازم نیست پست هاتو دست کاری کنی چون تاریخ ها بهم میخوره.در ضمن نگران شکلک ها نباش چون در سی دی بلاگ هیچ مشکلی برای شکلک وجود نداره من هم خیلی نگران بودم چون خیلی شکلک ها باز نمیشدن ولی در سی دی این مشکل وجود نداره.


سلام مریم خانم
جدی میگی یعنی اصن شکلکا نمیاد تو سی دی بلاگ؟!
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:36
زهرا جون دارم با عجله کامنت میذارم اگر غلط دارم خودت درستشون کن.

قربون گل پسرم برم با این حرف زدنش. همین غلط حرف زدن ها کلی کیف داره. من که گاهی درستشو یاد پریسا نمیدم. اینجوری خوشمل تره


شما راحت باش هر جور میخوای کامنت بزار.

نه بابا شوخی میکنی.بابا تو دیگه کی هسی
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:36
ماشالله به این دخمل ناز و خوشکل . خدا برای پدر و مادر نگهش داره


ایشالا
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:38
دای زهرا چه عکس های خوشکلی گذاشتی بعد از مدت ها چند عکس خوشکل در وبلاگت دیدم


چه کنیم دیگه.فکر کنم یه سری چشم خورده بودم.
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:39
شوخی کردم. به دل نگیری

زهرا جون من پست اخر سال رو گذاشتم. همین جا هم عید را به شما تبریک میگم. ایشالله سال خوبی داشته باشی


میام پیشت حتما.

سال نو تو هم مبارک
مامانی
26 اسفند 91 14:21
سلام عزیزم لینکت کردم . پسر خوشگل و نازی داری خدا حفظش کنه


مرسی.منم میلینکمت
مامان متین
27 اسفند 91 8:50
سلام امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم
یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت
سال ۹۲ میان سراغت !
پیشاپیش سال نو مبارک.


خطه اولو که خوندم گفتم ایول چه مشهور شدما.
مرسی عزیزم .
سال نو تو هم مبارک
محمد
27 اسفند 91 9:06
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . . سال 92 مبارک


سال نو شما هم مبارک آقا محمد
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:08
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635057218.jpg?26



سال نو شما هم مبارک سارا خانم گل
حسام
27 اسفند 91 13:16
مثل همیشه زیبا بود

چرا نمی رید عکاس بشید با این همه هنر

راستی یه سایت بهتون معرفی میکنم برید ببینید همش عکس های بافق خودمونه
www.bafghfarda.ir


به به آقا حسام.
از این ورا.

همه ایراد میگیرن از عکاسیم ،شما تعریف کن.
مریم (مامان روشا)
27 اسفند 91 16:15
پیشاپیش عیدتون مباررررررررررررررررررک


ممنون.شما هم همینطور
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:22
در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg


مرسی عزیزم.سال نوت مبارک
حسام
27 اسفند 91 18:04
سلام

بالاخره اگه ما بافقی ها هوای همو نداشته باشیم کی داشته باشه ؟


هیچی دیگه بازم خودمون
مامان متین
28 اسفند 91 0:20
میدونی چیه من خودم هم یادم رفته بود تولدم تا این که سوپرایز شدم.
ان شالله سال خوبی داشته باشید عزیزم.


بازم تولدت مبارک.
از بس که سرگرم شدی با فسقلیات
مامان رها
1 اردیبهشت 92 19:44
سلام عزیز دلم خوبید خوشید سلامتی
حسابی بهتون خوش گذشته ماشالله ایشالله همیشه به سفر و خوشی و گردش خوشبحالتو.ن عجب جاهای با حالی رفتید
چقدر هم امیر علی جونم ناناز شده فداش شم
ممنون که همیشه میای پیشم و من بی معرفتم بخدا سرم شلوغه الان اومدم و یکم آپ شدم


به به افسانه خانم گل.چه عجب از این ورا.
کی گفته شما بی معرفتی.شما سرت شلوغه