امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

تولدت مبارک!

1391/12/3 10:11
1,829 بازدید
اشتراک گذاری

علي خوشتيپ

وای علی چه بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزرگ شدی،پســـــــــــــــــــر

علي خوشتيپ

چه خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوشتیپی

علي خوشتيپ

وای چه زلــــــــــــــــــــــــــــــــــــفایی داری ،منو کشته

علي خوشتيپ

مامانت یه پا هنرمنده ها،عجب لباسو وکلاه خوشکلی

خوب این تعریفا پاچه خواری نبود.

اینا سرآغاز این بود که بگم علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی جونم تولدت مبارک عزیزم

7 سالگــــــــــــــــــــــــــــــــیت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ایشالا دامادیتو ببنم عزیزم.

خیلی دوست دارم .هم خودتو هم مامانتو و هم ارادت خاصی به بابات دارمنیشخند

ماچبازم میگم تولدت 1000 بار مبارکماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 اسفند 91 11:39
سلام و سلام
منم از اینجا باز هم تولد علی جون را تبریک میگم


آره تولدش یه عالمه مبارک
مامان متین
3 اسفند 91 11:41
علی آقا تولدت مبارک.
مامان محمد و ساقی
3 اسفند 91 12:01
سلام زهرا جون
تولد علی جون رو اینجا هم تبریک میگم.ایشا... هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزار ساله بشه


ایشالا
مامان محمد و ساقی
3 اسفند 91 12:01
عجب تعریف و تمجدیدهایی
واقعا" لایق مادر و پسر


بعله دیگه.
ما خبره تشریف داریم تو تعریف و تمجید
مامان متین
3 اسفند 91 12:22
عزیزم بیا ،دلیل ناراحتیم رو نوشتم.
نیلوفر
3 اسفند 91 15:26
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
ماماني مهديار
4 اسفند 91 0:51
سلام سلام من هنوزم تو وبتم عزيزم.اينبار اومدم تولد گل پسري رو اين جا تبريك بگم.بهترين آرزوها رو واسش از خداجوني خواستارم.بوس


اگه منظورت علیه که پسره من نیس در صورتی که دوس داشتم باشه .پسر یکی از دوستای باحاله وبلاگیمه
مامان علي خوشتيپ
4 اسفند 91 1:52
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
يعني منو شرمنده كردين بدجوووووووووووووووور...وقتي شما رو دارم ديگه چي از خدا بخوام؟


هیچی دیگه.فقط یه لکسوز بخوا.شاید داد :دی
مامان علي خوشتيپ
4 اسفند 91 1:53
چه خوشگل هر عكس رو توضيح دادي...بسي لذت برديم و بسي تر باد كرديم


چه کنیم گفتیم یه ذره خلاقیت در کنیم مثه شما
مامان علي خوشتيپ
4 اسفند 91 1:55
براي باباي علي خوندم





عکس العملش؟
مامان علي خوشتيپ
4 اسفند 91 1:55
ما هم خيلللييييييييييييييييييييييييييييييييي دوستتتون داريم


ما خو بیشتر
مامان علي خوشتيپ
4 اسفند 91 1:57
ني ني وبلاگ مديوننننننننننننننننننننتم بابت اينكه منو با اين همه دوستاي مهربون آشنا كردي


الان سارا فکر کنم احساساتی شدیا،آبجی بیخیال این که کاری نیس در برابر خوبیای تو
مامان علي خوشتيپ
4 اسفند 91 1:57
اينم همينجوري


قربونت.چه میچسبه اوله صبحی
از جوانیم گله دارم
4 اسفند 91 10:26
خیلی باحال بود مخصوصا قول هو الله امیر علی ؟تولدت علی هم مبارک ببخشید که دیر گفتم


ممنون.نه اتفاقا زود گفتی
ترنم
4 اسفند 91 13:14
الهی فدای سوره خوندنت بشم خاله وااااااااااااااااااااای هیچی نگید بزارید من یه خورده بخندم از دست این وروجک با احد گفتنش وااااااااااااای من، الهی فدات خاله عاشقتم جگرم


قربونت خاله جون.
بخند عزیزم.هر چی دلت میخواد.
مامانی مهدیار
5 اسفند 91 0:35
باز هم سلام آره منظورم همین علی آقای گله.میدونم که پسر تو نیست.چون تو چند تا وبلاگ رفتم تولدش رو تبریک گفتم ٰاینجا هم اومدم دیدم باز هم یه پست دیگه واسه علی جون هست .خواستم اینجا هم بهش تبریک بگم


مرسی عزیزم برای تبریکش
محمد
5 اسفند 91 8:28
تولد علی آقا مبارک باد

ای ول به امیر علییییییییییییییییی


مـــــــــــــــــرسی
مامان پریسا
5 اسفند 91 9:22
سلام اول تولد علی رو اینجا هم تبریک بگم.
مامان علی خوشتیپ
7 اسفند 91 13:33
اونجا که سرده خواهرم خبر داره.همش 70%حراج زدن.با گرونی دلار بازم قبل حراج هرچی خواهرم خریده عالی بود...
اینجا هم که میریم دخترخالم زندگی میکنه.یه چیزای مفتی میخرن.حالا برم ببینم شانس ما چجوره.
راستی عکسای علی رو باید به ترتیب فصل میذاشتی.لباساش مال 4فصله


پَ خواهرت بوده اونجا.پس برو دختر اگه همه چی ارزونه.من اگه میدونسم اونجا این خبراس به جای اینکه بکوب بکوب برم زاهدانو هیچی نخرمو فقط خرج ماشین کنم.میرفتم اونجا .حداقل هم فال هم تماشا.

حالا اینجا هم که میخوای بری خوبه ها .هواهم که عالیه.ولی فامیلا و دوستای ما رفتن میگفتن چیزاش گرونه وحشتناک .شاید دختر خالت جاشو بلد باشه .

دیگه خواهر حواسم به ترتیب فصلا نبود دیگه .یه چیز میومد تو ذهنم مینوشتم دیگه.
حالا به بزرگواری خودتون ببخشید.
راسی رفتی اونجا تا میتونی خرید کن .به نظر من هیچ چیزی تو دنیا آرام بخش تر از خرید کردنای ارزون و حراجی نیست.من عاشقشم
دايي علي
9 اسفند 91 16:40
سلام من طوفاني وارد شدم خواهشا طوفاني بياين به وبلاگ پريچهرمون
وبلاگتون زيباس
حتما بياين نظر ندين.....اصلا امكان نداره نظر ندين
مرسي!!


باشه
javad
10 اسفند 91 8:23
شما لینک شدی با افتخار


مرسی