امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

طاها و امیرعلی

1390/2/29 21:28
606 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یکی از بهترین و باحال ترین دوستام اومد خونمون فرشته.یه پسر داره ٢ سالشه .اسمشم طاهاست.بچه آرومی هستش.دستش یه ماشین کششی بدی برا خودش بازی میکنه.من صدای این بچه رو نشنیدم تا حالالبخند.اشتباه نشه ها هنوزم بلد نیست حرف بزنهنیشخند.برعکس تو که میخوای حرف بزنی و جیغ بکشی.کر شدیم به مولاکلافه.دیروز داشتم شاخ در میاوردم دیروز حسودی کردی.خیلی برام جالب بودمتفکر.یه ماشین دادم دسته طاها و تو گیر دادی که اونو میخوای.همش جیغ میزدی.بیچاره طاها ترسیده بودنیشخند.اون ماشینو داد بهت من رفتم یکی دیگه براش آوردم.دوباره اونم میخواستی .نمیذاشتی بیچاره بازی کنه.ناچار شدم توپ بیارم بدم به هر دوتون این دفعه دیگه هیچی نگفتی آخه خیلی بود توپا.سرت گرم بود باهاشون.قضیه جالب این بود هر عروسکی میاوردم برا طاها میترسید گریه میکردگریه.تازه تو جیغ میکشیدی اون میترسید.خیلی برام جالب بود.تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین نرگس نفس مامان
30 اردیبهشت 90 1:39
افرین امیر علی من عاشق بچه های زبلم
مادر کوثر
31 اردیبهشت 90 16:29
آی کوچولوی بلااااااااا
نازنین نرگس نفس مامان
31 اردیبهشت 90 16:58
چه پسر با حالی
عادله پازانی
2 خرداد 90 18:30
سلام روز به خیر وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید سیاه قلم از چهره کار میکنم www.adipaint.blogfa.com با تشکر پازانی