امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

اَندر این روزها!

1391/11/5 18:16
2,786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسر مامان زهرا

و سلامی ویژه به دوستان همیشگی

چه خبرا؟خوبین ؟خوشین؟سر حالین؟

بلاخره اولین امتحانمان را دادیم.30 تومنی برایمان آب خوردنیشخندبا اینکه از خودم راضی نبودم ولی میگن که قبولم.الله و اعلم

11 بهمن امتحاناتمان تمام میشود و راهی سفری هستیم بسی جدید.

چون بنده چشمانم کمی ش و ر تشریف دارد عینک،لـــــــــــــــــــــــو نمیدهم کجا ،تا بعدا برایتان مفصل بتعریفم.

پسرکمان امیرعلی خان را میگوییم برای خودش مردی شده است .با احساساتی بسیار لطیف .ذوق هنریش دارد شکوفا میشود.از سخنان گهربارش نمیگویم که زبانم قاصِر است از بیانش.

در این مدت نه چندان طولانی اتفاقات خوب و بد فراوانی روی داده است .که خوب هایش کثیر تر است.

البت هیچ کدام نیز در خاطرمان نیستنیشخند

راسی اسم دختر دایی جدیدمان نیز به صورت کاملا رسمی ( زهره) تشریف دارد.

کل خانواده امان به همراه پدر و مادرِ خانم ،خان داداش و مادر شوهر آجیمان رفته اند به قشم.خوشا به سعادتشان.و بنده نیز کم سعادت بودم تا همراهیشان کنمناراحت(علت:امتحانات آخر ترم)

عکسها تو ادامه مطلبه...

عشقتون کشید ببینید

خیلی این پست کوتاه و خلاصه شد،یه ذره عجیبه.مگه نه؟!نیشخند

 

 

بخاریمان دچار سانحه شده بود .و 2-3 ساعتی استراحت تشریف داشتن

وقتی مادر و پسر تنها باشن ،آثار هنری خلق میکنن

امیر علی و زهره خانم لُپالو

هفته پیش رفته بودیم سده نمیدانم کجا یا شادکام یا قطرم.بافقیا کمکــــــــــــــــــ

آب سد فروکش کرده بود.ولی برای بافق آب ندیده ما همان هم جای شکر داشت

امیرمان است در آن کادر قرمز رنگ.پسرم سر به بیابان گذاشته است

عجب عشق و حالی بکردیم.جایتان بسیار خالی.جوجه کباب و ماهی دودی زدیم.عجب صفایی داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان پریسا
5 بهمن 91 19:21
سلام زهرا جون.
اول کاری بگم بیا پیشم تا نرفتی سفر یادت نره منتظرتم.کار واجبه


اومدم دیدم.دستت واقعا درد نکنه.خستگیم در رفت
مامان پریسا
5 بهمن 91 19:22
من که میدونم کجا میخوای بری

راستی مبارک باشه.دیدی دعا کردم قبول شدی ایشالله 15 بشی

برم اون ور


قبلا لــــــــــــــــــو داده بودم ولی عمومی اش نکرده بودم.
دسه یه بنده خدایی درد نکنه.قبولیمو مدیونشم
مامان پریسا
5 بهمن 91 19:31
وای این فسقلی زیر این پتو چکار میکنه اینقد سرد شده؟


عجب برج میلادی ساختید ها.

ماشالله زهره خانم خیلی نازه


من دیگه برم. یادت نره هاااا

جریان همون ماهیه هستش


آره خیلی اینجا سرده.
کــــــــــــدوم ماهیه؟
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 19:57
امیدوارم سفرتون جور شه.به نظر منم اگه نگی بهتره.همون رو هوا میپره


ایشالا.اما جوره جوره این دفعه.
آره پیش پیش نگم بهتره
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 19:59
هنوز منتظرم عکسات باز شن ولی چرا اینقدر طول میکشه
اون کلاه امیرعلی چقدر خوشگله
میگم نترسیدی امیر علی رو تا اون فاصله تنها گذاشتی.من الان دارم سکته می کنم بخدا


نمیــــــــــــــــــــــــدانم.
ماله مشهده.فقط یه ذره پُرز شده
تازه میخواست تا پشته تپه هم بره.که دیگه گفتمش برگرد.آخه بافقه ما یوزپلنگ داره
مامان ساقی و محمد
5 بهمن 91 20:00
عکس زهره کوچولو و اون ناهار خوشمزتون باز نمیشهحالا یه کم دیگه میمونم ببینم چی میشه.راستی اسمش مبارکش باشه زهره خانم


از ناهارمون که عکس نذاشتم.فقط گفتم دل همگی آب بیوفته مخصوصا خودم.
دایی من اسم بچه هاش با ز شروع میشه:زینب.زهرا.زهره
مامان محمد و ساقی
5 بهمن 91 20:10
عکس آخری باز شد.من فکر کردم غذاست نگووووووووووووو گل پسریه
عکس زهره کوچولو تا نیمه بازه


ای بابا نمیدونم شاید سرعتت پایینه.حتما فیلتر شکنت فعاله
مامان متین
5 بهمن 91 22:04
ان شالله که قبولی.
هر جا میری خوش بگذره
عزیزم چه سردش شده
به به از این مادر همچین پسری بعید نیست .هنرمند کوچولوی من


خدا از زبونت بشنوه
مرسی خانومی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 12:23
سلام خانمی
ما برگشتیم

می بینم سفر کوتاه و خوب و خاطره انگیزی بوده
من از کویر می ترسم ولی دیدن عکس های شما یک کم نظرم را عوض کرد
امیدوارم توی امتحانات هم موفق باشی
سفر آینده خوبی هم داشته باشید




خوشا به حالتان که امتحاناتون تموم شده.من هنو 4 تا دیگه دارم
برا چی میترسی.ما کویر نشینا کلی با کویرمون حال میکنیم
مامان علي خوشتيپ
6 بهمن 91 21:51
به سلامتي.خسته نباشي.ما هم شاااااااااااااااااايد يه جايي بريم.نمي گم چون چشمام شوره


شما هم.بیاین با هم برین همونجا که ما میخوایم بریم.حال میده ها


من بدترم به مولا
ماماني مهديار
7 بهمن 91 2:27
سلام سلام صد تا سلام به اين مامان با حال بافقي.عجب جاييه اين جا واقعا حال ميده بري اونجا ماهي دودي و كباب بزنيا.هميشه به تفريح.مسافرت بهتون خوش بگذره.


سلام بر مینا خانم گل گلاب.
آره دیگه بافق ما اینه.همه دسه کمش گرفتن.ولی کلی استعداد داره و ما خبر نداشتیم
مرسی عزیزم.پیشاپیش جات خالی
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 11:37
به به چه خوبببببب ایشالا خوش بگذره
دقیقا امتحانای شوهر منم 11 تموم میشه ماهم 13 میریم مسافرت اگه خدا بخوادددددددددددددددددد

همیشه به گردشو تفریح عزیزمممم خوش باشی


به به عجب شوهره درس خونی ایکاش شوهره منم یه ذره به درس و کتاب علاقه داشت.
پیشاپیش بهت خوش بگذره عزیزم.
راسی خوب شد نگفتی کجا میخوای بری وگرنه خودتو چشم میکردی مثه من و ننه علی
محمد
7 بهمن 91 14:06
همیشه به گردش وشادی
گوگولی
7 بهمن 91 18:27
سلام گلم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر موافق بودی منو لینک کن و خبر بده تا منم شما رو لینک کنم وبلاگ اولم با نام گرافیک های کودکانه http://baby-graphic.niniweblog.com و وبلاگ دومم با نام قالب اختصاصی برای نی نی وبلاگ http://gogoli-temp.niniweblog.com پیشاپیش ممنون گلم
مامان اهورا
8 بهمن 91 13:26
سلام مامانی هزار ماشاالله به گل پسرت خیلی عزیزه اگه اجازه بدین لینکتون کنم پیش ما هم بیا


مرسی عزیزم.
منم لینکت میکنم
حسام
8 بهمن 91 21:39
سلام خواهر زهرا

اینقدر براتون نظر مدادم که دیگه خجالت میکشم
دلم برای تصاویر امیرعلی تنگ شدخ
راستی قدم نورسیدتون مبارک دختر دایی گرامتان

تولدتون مبارک باشه انشاا...12000000000سالگی
و مسافرت هم خوش بگذره



ه به داش حسام خودمون.
شما کجا و اینجا کجا
ما هم دلمون براتون تنگ شده بود.
حتما درس و امتحان داشتی مثه من
زن دایی
9 بهمن 91 7:33
سلااااااااااام.عزیز دل وقتی پشت تل باهام میحرفیا منو مدهوش میکنی جیگر.خیلی بانمک حرف میزنی.حالا چرا سر به بیابون گذاشتی...نکنه دلت واسه زن داییت تنگ شده
دلم میخواد یه بوس از اون لپات میکردم....
راستی کادوهات خیلی خوشگلن.دست دوستات درد نکنه که انقدر خوش سلیقه ان.



مرسی زندایی خانوم.
محمد
9 بهمن 91 9:40
ولادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد
مامان آرنیکا
9 بهمن 91 15:45
سلام عزیزم
هنوز نیومدی اینورا، نکنه همین مسافرتت هست که به کسی نمیگی!!!
راستی تولد گذشته ات مبارک ببخشید که دیر رسیدم ، به علت مشغله زیاد آخرین سوالت رو هم نتونستم جواب بدم راستش ما برای خریدهای عمومی به خیابون مصطفی و شریعتی میریم که پاساژهای خوبی داره....
راستی ما هم ممکنه بریم چابهار


آره دیدم جواب ندادی!
ولی مرسی که آخرش جوابمو دادی.
آره همین سفرمونه که نگفتم
امتحانام فردا تموم میشه 19 عروسی یکی از هم کلاسیامه.ائونم میرمو بعد میام شهرتون
خاله جونی
9 بهمن 91 20:59
دو نهال بارور در باغ دین روئیده شد یاسهای آسمانی در زمین روئیده شد نخل سبز در سرزمین مشرکین روئیده شد لاله در باغ دل اهل یقین روئیده شد ولادت پیامبر اکرم (ص) وامام صادق(ع) بر شما مبارک
مامان ماني مسافر كوچولو
10 بهمن 91 15:37
سلام خوبي
چه جالب كه مامانتون مياد قشم چون من قشم زندگي ميكنمم


آره مامانم سالی یکی دو بارو میاد قشم.
چه خوب پس حسابی کیف میکنید تو قشم.
مامان محمد و ساقی
12 بهمن 91 22:16
آپیم
لطفافیلتر نفرمایید!!!
13 بهمن 91 16:13
سلام حالتون چطوره؟؟؟امیر علی نازنین خوبه؟؟؟این ادرس وب خانمی دوست داشتید سر بزنید


سلام.داش سامی خودمون.از این ورا ؟راه گم کردین.به به ورود خانومتون به دنیای مجازی مبارک.ایشالا پای هم پیر بشین.
مامان محمد و ساقی
13 بهمن 91 19:07
سلام
ممنون از کامنت های زیبات عزیزم
راستی امتحانات تموم شد؟نتیجه گرفتی؟
مارو در جریان بزار حتما"


آره خوشبختانه تموم شد.
حتما معدلمو میزارم یه ذره تشویقم کنید
رضاعباسي
14 بهمن 91 11:36
HI
آمدی،جانــــــــم به قربــــانت ولی حــالا چرا؟

بی‌ وفا حـــــالا که من افتـــــاده‌ام از پــا چرا؟

نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمــــــدی


چـــــــــــــــــــــــــی شده؟من در جریان نیسما.چیزیو گردن من ننداز
رسول
14 بهمن 91 17:43
خوش گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟
خوش باشی مهربووووووووووون


اِی بد نگذشت جاتون حسابی خالی
تو بیشتر عزیزم
هدیه
14 بهمن 91 19:40
سلام این زهره خانم که تو عکس هست کیه؟:؟آجی جدید امیر علی جون هست


نه خـــــــــــــــــــــــــــدا نکنه.
دختر دایی جدید بنده هستن خدا رو شکر
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 91 10:54
آخی چه بامزس عکس زیر پتوش


سارا یه سئوال میپرسم ازت راس و حسینی راسشو بگو!
تو تازه امروز دیدی این پستمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 91 10:54
پس امیر علی هم عاشق شدسر به بیابون گذاشت


بله دیگه فقط علی بلده عاشق شه ،پسر ما هم خـــــــــــــــو بلده
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 91 10:55
خسته نباشی از امتحانات
حالا معدلت چند شد؟


هنو خو از معدل خبری نی
اصن خوب شد پرسیدی ،بزار برم تو سایت ببینم نمره هارو گذاشتن یا نه
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 91 10:55
کی میرید سفر؟


سفر انشالا انشالا
تا آخر هفته
هدیه
15 بهمن 91 12:17
سلام مامان خانم
خوبید؟امیر علی جون خوبه؟
از لطفتون ممنون/ نه مامان جون مگه مغر مو گاز گرفتن


خدا کنه نگیرن
ذانش آموزان قدیمی
15 بهمن 91 17:09
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . سلام به دوستان گل ما وخانم معلم دوست داشتنیمون خوبید؟ دوستای گلمون به روز هستیم با یه پست متفاوت نیاز به راهنمایی های شما داریم حد امکان راهنمایی مون کنید منتظر راهنماییتون هستیم
laya
15 بهمن 91 22:30
سلام مامان امیرعلی جان.خوبید گل پسر خوبه؟
خیلی خوشحال شدم اومدین وبم مرسییی
خدا نی نی تون رو واستون حفظ کنه انشاالله....
سایه شما هم کم نشه بازم انشالله....
امیرعلی رو ببوسید
بازم سر بزنید


مرسی که اومدین