امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

تولدمان مبارک!

1391/10/27 18:58
3,101 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بابا دمتون گرم .قبل از اینکه خودم پسته تولدمو بزارم شما ها زود تر اقدام کردین تو وباتون

منظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور مینا جون و سارا جون هستن

و بقیه هم که کامنتای عاشقانه گذاشته بودن هم تو وبه خودم هم تو وبه رفقا.

دسته همتون درد نکنه .دمتون گرم.عجب تولدی شد امسال.

خدایی تو عمرم همچین دوستای پـــــــــــــــــــــایه ای نداشتم.

دمه همتون گرم.دل منو شاد کردین ایشالا خدا دله همتونو شاد کنهفرشته


24 سال پیش خدا دل از یکی از فرشته های خوشگل و خوش اندامش که بنده باشم کندو فرستادش رو زمین .تا زمینیا ازش فیض ببرن.

که اسمشو دسته بر قضا گذاشتن زهرا.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته میگفتن زهـــــــــــــــــــــــــــــــــــرا دختری سبزه و آروم و بسیار تو دل بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرو بوده.

بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دیگه عرضم به حضور شریفتون که امروز روز تولده بنده میباشد و بنده بسیار خوشحال.

این 6-7 تا خطه بالایی برای خنده بود فقط میخواسم بگم که تولدمه همیننیشخند

امــــــــــــــــــــــروز برای خودش کلی ماجرا داشت.جدای از اینکه تولدم بود.

مامان عزیزتر از جانم که 24 سال پیش زحمت به دنیا آمدن مرا میکشیدند.پریروز زیر تیغ عمل بودندو عملشان به خوبی و خوشی و سلامتی تمام شد و بازگشتند.

ایشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالا خدا زود تر سلامتیشو بهش برگردونه تا بازم مثه همیشه شاد و سرحال باشه.

شنبه امتحان ریاضی علم کامپیوتر داریم .و بنده بسی بسیار ناراحت و پر ز استرس.خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی سخته،یه جورایی جلــــــــــــــــــــــــــــو این ریاضی من کم آوردم.

امروز کلاس مثلا تقویتی با همان استاد را داشتیم .که هیچ افاقه ای نکرد بر ما .ای شکلی خنثیرفتم سر کلاس و این شکلیابروبرگشتم.روز امتحان 100%این شکلیموقت تمامو پس از امتحانکلافهاین شکلی.

من که هیچ امیدی به پاس کردن ریاضی ندارم.ولی برای محضه احتیاط معلم خصوصی گرفته ام برای جمعه یول.

در خانه دوسته صمیمیمان سفره نمیدانم کدام حضرت بود که به آن هم نرسیدم.ولی گفته است مخلفاتش محفوظ است نیشخندالهی شکر...


این پست تکمیل میشود با یک هدیه بسیار ارزشمند.شاید هم دو تا .عینک

با پستی پربارتر برمیگردم بعد از امتحاناتم.

فقط یه خواهش دارم از همتونو التماس دعا.

تو رو خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا برام دعا کنید.

دعا کنید تو امتحانام قبول بشم.آخــــــــــــــــــــــــــــــه ترم یکم و زشته که هیچی نشده درسی رو پاس نکنم.نیشخندچشمک

 

 

 

 

 

 

سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اومدم فقط بگم تو این یکی دوسال اخیــــــــــــــــــــــــــــــر خیلی شانس بهم رو کرده

نمیدونـــــــــــــــــــــــــــــم چرا؟!

از تصادف جون سالم به در بردم.بعدش

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا بهم یه پسر خوشکل داد.

بعدش خدا 2 تا از بهترین فرشته هاشو برام فرستاد که خیلی مهربونن و بهترین دوستام شدن تو این 24 سال عمری که از خدا گرفتم.

یکی شون ماله این سر ایران و اون یکی هم ماله اون سر ایران.

با اینکه هنو افتخار دیدنشونو نداشتم ولی اینقد دوسشون دارم و عاشقشون شدم که حـــــــــــــــــــــــــــد نداره.

منو تو 24 سالگرده زندگیم اونقدر خوشحال کردن که نمیتونم بگمــــــــــــــــــــــ براتون

متاسفانه گفتن که اسماشونو نگم ولــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ایکاش میذاشتن .

واقعا از هردوتون ممنونم.مثه خواهر خودم دوستتون دارم .جـــــــــــــــــــــــــــدی میگم

ایشالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بتونم جبران کنم

(راسی هردوتن خیلی خوش سلیقه این.فکر کنم هماهنگ کرده بودینا.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مامان گیلاس
27 دی 91 19:08
سلام
تولدتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککک
انشالله تو امتحاناتتون هم موفق باشید خوبه که امیر علی جون بزرگ شده من ابوالفضل سه ماهش بود که امتحان داشتم واقعا سخت بود...


مرسی عزیزم.
وای دارم کچل میشم.
مامان محمد و ساقی
27 دی 91 19:22
سلام
تولدت مبارک
شاد باشی عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم


قربونـــــــــــــــــــــــــــت
مامان محمد و ساقی
27 دی 91 19:23
ایشا... حال مامان جونت خوب خوب بشه


ایشــــــــــــــــــــــــــالا
مامان محمد و ساقی
27 دی 91 19:24
تو یکی از اون فرشته های باحال بودی که فرشته بودنت رو حفظ کردی و شدی دوست گل ما
ایشا... کادو یا کادوها میرسه


ایشالا.دیگه طاقت ندارم
مامان محمد و ساقی
27 دی 91 19:25
وای منم با ریاضی مشکل داشتم همش دم مرز قبول میشدم.تا ترم آخر همش ریاضی داری عزیزم.اصلا" ناف کامپیوتر رو با ریاضی بریدن


ای مرده شور این ریاضی رو ببرن.
خیلی سخته.کچل شدم به مولا.
خدا کنه حداقل 10 بگیرم
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:04
تولدت مبارك عزيزم...كاري نكرديم...يه تبريك كوچيك بود...كمترين كاريه كه ميشه كرد براي يه دوست مهربون و با صفا و فرشته خو...اوووووووه چه شود


اما بازم دمتون گرم.ایکاش منم مثه شماها بودم یه ذره.
فرشته رو خوب اومدم مگه نه؟
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:07
ايشاالله امتحاناتت رو به خوبي به پايان برسوني...كامپيوتر رشته جذاب و شيرينيه من خيلي دوست داشتم تو اين رشته يا رشته رياضي قبول ميشدم ولي....
واي زهرا من عاشق رياضيم...وقتي ميخونم كلي انرژي ميگيرم...برعكسش زيست و شيمي(شكلك سبزه كو؟)
تو باهوشي ميدونم نمره خوبي ميگري...الكي استرس گرفتي


نه بابا.بچه درس خون.
اصلا مخه ریاضی ندارم.
کامپیوترو دوس دارما .ولی ریاضی نُچ
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:07
ايشاالله حال مامانتم به زودي خوب بشه...سلام ما رو برسون


مرسی عزیزم.همین الان رسوندم
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:08
خصوصي
مامان علي خوشتيپ
27 دی 91 21:08
اميرعلي جونو خيلي ببوس
مامان اتنا
27 دی 91 23:37
سلام زهرا جون خدمت رسیدم بهتون این روز قشنگ رو تبریک بگم ایشالله به همه آرزوهات برسی از جمله پاس کردن ریاضی.راستی من از دوستان وب مینا جون هستم.پیش ما بیا باشه?پسرت هم خیلی ماهه خدا حفظش کنه.


دوسته مینا دوسته منم هست.
مرسی عزیزم.حتما میام ایشالا
ماماني مهديار
27 دی 91 23:44
الهي صد ساله شي نه صد و بيست ساله شي نه صد و بيست سال كمه هميشه زنده باشي.تولد سبزت هزاران هزار بار مبارك خانومي


چه باحاله ها.
مرسی عزیزم
بیکار
28 دی 91 8:48
چراتونوشته هات ف را پ ننوشتی بافقی


اگه خیلی دوس داری مینویسم.
فکر 60-70 سال داشته باشی پدر جان.آخه فقط پیر مردا و پیرزنای بافقی این شکلی حرف میزنن.
پدر جان خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه.برو کنار بزار باد بیاد.




مامان بی معرفت
28 دی 91 9:21
سلام امید که موفق باشید تولدتون هم مبارک و عمر ی پر از خیر و برکت
باسلامتی
وبلاک مخصوص امیر علی جونه ولی خبری ازش نیست نکنه تواسترس درس مامانی مثل من بشی


زدی وسطه خال.کلی ازش چیز میز دارم بنویسما.ولی اصلا حسش نی.
مرسی برای تبریک
زن دایی
28 دی 91 9:23
HAPPY BIRTH YOU
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک
تولدت مبارک
ایشاالله 120 ساله بشی خواهر


مرسی عروس جان.تولده شما هم مبارک پَساپَس
مامان محمد و ساقی
28 دی 91 18:51
سلام.شرمنده که دیر شد.برو خصوصی؟
راستی نرسید؟



مرسی عزیزم.
نه هنوز نرسیده احتمالا فردا میرسه دیگه
مامان محمد و ساقی
28 دی 91 18:55
حالا رسید؟


آره
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
28 دی 91 22:22
_____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ تولدتـــــون مبارک ...
مرجان مامان آران
29 دی 91 1:19
عزیز دلم خصوصییییییییییی داری
مامان زهرا دختر دوستداشتنی
29 دی 91 13:43
زهرا خانم گلم تولد تولد تولدت مبارک امیدوارم سالهای سال زند خوبی کنا خانواده داشته باشی
مامان زهرا دختر دوستداشتنی
29 دی 91 13:44
سلام دوباره
خانمی منم با کلی درس و امتحان فقط اومدم بهت تبریک بگم و برم
از هفته آینده مفصل میایم و همه پست های جا مونده را می خونم. امیدوارم تو امتحانات موفق باشی


تو هم همینطور
مامان پریسا
30 دی 91 0:14
سلام زهرا جون باز مدرسم دیر شد.
چکار کنم خبرم نمیکنید اپ میکنید دیگه من هم دیر میرسم.


چه کنیم مریم جون.سرمان پر رفت و آمد است!
زین پس سعی میکنیم خبرتان کنیم
مامان پریسا
30 دی 91 0:15
عزیزم مجددا تولدت مبارک ایشالله سایت تا 120 سال بالای سر امیر جان باشه.

ببخش میخواستم در پست جدیدم برات تولد بگیرم یادم رفت


دستتان درد نکند.با اینکه ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه اس.ولی بیخیال.دستت درد نکنه.قبوله
مامان پریسا
30 دی 91 0:17
دلم برا خدا سوخت که فرشته به این خوبی از پیشش رفت
اخی مامان چی شدن خدا بد نده بلا دور باشه.
الان بهتر هستن؟


آره خیلی بهتره.تازه هفته دیگه هم میخواد بره قشم!
مامان پریسا
30 دی 91 0:19
اینقد نترس یه بار بیفتی ترست میریزه

شوخی کردم دعا میکنم ایشالله نیفتی 10 بیاری و قبول بشی


خـــــــــــــــــــــدا از دهنت بشنوه خواهر جان
ترم یکم نمیخوام هیچی نشده بیوفتم.هنو زوده!
مامان پریسا
30 دی 91 0:20
ها چیه ناراحت شدی؟


باشه 11
کمه؟
12
کمه؟
15
کمه؟

نه دیگه با اون ترسی که داری 15 از سرت هم زیاده.ایشالله 15 بشی.


به مولا با این وضعی که من امتحان دادم.10 از سرم زیاده
مرجان مامان آران
30 دی 91 20:43
عزیزم رمزو دیدی؟
مهین
1 بهمن 91 10:51
سلام زهرا جان
تولدت خیلییییییییییییییییییی مبارک

عجب تفاهمی!!!!!!!
آخه تولد من 28 ام دی ماه هست یه روز بعد شما ولی من ازت 6 سال بزرگترم
الهی همیشه شاد و خندون باشی

راستی اگه اینجا بودی 2 روز باهات ریاضی کار می کردم نه تنها پاس می شدی که بالای 15 هم می شدی
اگه اینترنتی کاری از دستم بر میاد خبرم کن در خدمتم دوست عزیزم

موفق باشی


پس تولدت مبارک مهین خانم.
ای کاش بودی.
30 تومن دادم به معلم خصوصی الحق خوب یادم دادا.ولی همش از مخم پرید سر امتحان
fatima
1 بهمن 91 13:45
هرچند دیر ولی تولدت مبارک


مرسی.ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه اس
negin
1 بهمن 91 19:45
به به تبریک می گم دوست من.

منم دی ماهی ام 20 دی.

شاد باشی


پس تولدتون مبارک
مرضيه
2 بهمن 91 11:50
ايشالله موفق بشي
مامانی روژینا
2 بهمن 91 13:52
تولدت مبارک مامانی عزیز ایشالا توهمه مراحل زندگیت موفق باشی خانومی بوس برای پسر گلمون ومامانش


مــــــــــــــــرسی عزیزم
محمد
2 بهمن 91 14:13
بیکار
2 بهمن 91 22:43
اولا بنده هم جنس تو وتاج سرت مال خود یزدم نه بافقی بعدا مگم بافق واین غلطا کی تاحالا یتا بچه پس انداخته خیال مکنی چه کار کرده انیشتن زاییده


آخخی دلم داره برات کلی میسوزه .داری از هفت ناحیه میسوزی.
یزدی جماعت هسیو ایقد زبون داری اگه جرات داری اینا رو تو روم بزن .ببین سالم میمونی و چیزی برات باقی میمونه یا نه.
حداقل من عرضه بچه پس انداختن داشتم.تو که فقط عرضه زرت و پرت کردن داری.
از انیشتین هم نابغه تره چشمت کور دندتم نرم.برو دیگه این دورو ورا نبینمت.که حسابتو میزارم کفه دستت.
آی پی تو دارم وگرنه با پلیس میام در خونت
مامی امیرین
3 بهمن 91 14:21
اوممممممممممممم زهرا جون تولدت بوده؟تولدت مبارککککککککککککاینقدر خودت نیستی که دیگه ما هم نیستیم


مرسی عزیزم.شما نبوده هم عزیزی.چی گفتم
ﻣﺎﻣﺎﻥ محمدرضا
3 بهمن 91 22:31
ﺳﻼﻣ ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ . ﺩﻭﺳﺘ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻬ ﻣﺎ ﻫﻤ سربزنید


سلام مرسی.حتما
مامان دخمل
4 بهمن 91 14:22
سلام
ما ساکن یزدیم و خوشحال می شیم تبادل لینک داشته باشیم.
امیرعلی جون رو ببوس


خوشبختم از آشناییتون.لینکی
مامان محمد و ساقی
4 بهمن 91 14:34
سلام
حالت چطوره؟
می بینم فعالیتت جای دیگه زیاد شده


میبینی تو رو خدا .دیگه اصلا حسه اومدن به اینجارو ندارم.
مامان علي خوشتيپ
5 بهمن 91 12:25
سلام
شايد بخوام حذفش كنم
ميبينم اينجا هم خبراييه.باز خوبه شما فحش نميدن...ما كه يه جاييشونو همه جا گذاشتن


او مای گاد.پ ایرو................
من دیگه نافشو بریدم از اینجا.با اون تهدیدی که کردمش دیگه جرات نداره این دورو ورا آفتابی بشه.بدون فحش هم میشه پوزه کسیو زمین مالید
مریم
5 بهمن 91 17:50
یالا یالا ما بوس می خوایم یالا
پس عکسات کوش؟


بــــــــــــــــــــوسه چی .من بی گناهم.
عکسه چی بابا تولدی در کار نبود که .فقط گفتیم که باشد
مامان متین
5 بهمن 91 22:11
وااااای تولدت بود . خیلی شرمنده شدم .من دیر فهمیدم .خیلی خیلی ببخشید .فکر نکنی به یادت نیستم .واقعا شرمنده نرسیدم زودتر بیام .
ایشالله 120 ساله بشی.اینم هدیه ناقابل من با کلی تاخیر


مرسی عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 بهمن 91 2:43
با چند روز تاخیر تولدت مبارک
یکی از اون دو نفر
8 بهمن 91 10:38
سلام زهرا جون.
خواهش میکنم.ببخش خیلی ناقابل بود.شرمنده.توذهنم دنبال چیز قشنگتری بودم ولی تو قحطی فیروزه اومده بود اینجا
مبارکت باشه.ایشاالله به خوشی استفاده کنی.
هدیه...جون هم خیلی خوشگله.دستش درد نکنه


چه سیکرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازم مرسی .من که حسابی ازش خوشم اومده.مامانم دیگه بیشتر از من.
واقعا مرسی.با اینکه اصلا راضی به زحمتت نبودم ولی خیلی خوشکله.
مامان محمد و ساقی
8 بهمن 91 13:13
سلام عزیزم
مبارکت باشه
عجب ست خوشگلی برات فرستاده.
من فکر نمی کنم هماهنگی کرده باشن.فقط این یکی به اون یکی گفته که چی میخواسته بخره اون یکی هم از بس سلیقه داره دونسته باید چی بخره.
به هر حال مبارکت باشه.ولی یادت باشه برای هر دو جبران کنی



تو از کجا میشناسیشون دختـــــــــــــــــــــر.
آره هر دوشون خیلی خوش سلیقن.برعکسه من:دی
حتما جبران میکنم.کجاشـــــــــــــــــــــو دیدی.صَبَر کن
مامان محمد و ساقی
8 بهمن 91 13:14
میگم زهرا جون این دو تا دوست مجازی اینقدر خوبن فکرشو کن تو دنیای واقعی چه طورین؟؟؟


نمیتونم فکرشو بکنم.در ذهنم نمیگنجــــــــــــــــــــــــــــــد.
حسودیت میشه من همچین دوستایی دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
8 بهمن 91 15:36
عزیزم...
مبارک باشه.هم تولدت هم هدیه هات.
صدوبیست ساله بشی الهی.


به به مامان طهورا خانوم از این ورا
خاله جونی
9 بهمن 91 21:01
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 11:27
وای چه کادوهای نازی
مبارکت باشه
دست دو نفرشون درد نکنه ..البته حدس زدن اینکه کار کیاست سخت نیست

دوست گلم
آپیم


میبینی چه خوشکلن.
یعنی اینقد ضاین؟من خودم نمیشناسمشون!
laya
15 بهمن 91 22:33
منم تبریک میگم البته با چند روز تاخیر انشاالله هزار ساله شین صد کمه
با افتخار لینک شدین


مرسی یلدا عزیزم.
شما هم لینک شدین
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــ
4 اسفند 91 10:29
سلام دوست جونی
من اگه سوال فنی بپرسم جوابمو میدی؟؟؟؟؟
منی که اینهمه شکلک میزارم برات
چجوری قالبتو تغییر دادی..............
قسمت سربرگ عنوانات خیلی لازممه دوست دارم یه شکلک بزارم
جوابمو تو دخملی شکلک بدی ممنون میشم


اگه منظورت قالبه وبلاگمه.دادم برام طراحی کردن.سربرگ عنوانا هم ماله قالبمه