امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

21 دسامبر عجب روز مهمی شده!!!خوش به حاله اونایی که تولدشون اون روز :دی

1391/9/26 18:36
922 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اگر بعد از 21 دسامبر (1 دیماه) زنده بودم

میخوام یه بخشه جدید به موضاعات وبلاگ امیرعلی اضافه کنم.

میخوام از اخبار و رویدادهای مهم که همه رو تحت تاثیر قرار میده هم بزارم براش

تا وقتی که تو آینده میخونه بدونه که چه کارا سرمون آوردننیشخند

و میخوام موضوعات وبلاگ رو هم ویرایش کنم.

آخه اصلا طبقه بندیش خوب نیست.

راسی اگه بعد از 21 نبودیم نیشخندحلالمون کنید.

اگه حرفی زدیم یا کاری کردم که کسی رنجیده .معذرتدروغگو

خلاصه که بیصبرانه منتظره شب یلدا هستیمو

و همچنین منتظره پیشگویی های یه مشت آدم از خدا بیخبرنیشخند

 

 نظرتون چیه؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

پویا تم
26 آذر 91 19:07
سلام برا طراحی تم تولد وجشن دندونی و شب یلدا به وبلاگم سر بزنید
زن دایی
27 آذر 91 9:06
تا شقایق هست زندگی باید کرد
اینا همش چرت و پرته.خودم به ناسا ایمیل زدم و اونام جواب دادن که همش خرافاته.و این انقلاب زمستانی اونی نیست که مردم ازش وحشت دارن...
خلاصه من راحت شدم آخه تازه اول جوونیمونه میخوام بچه مو بزرگ کنم و جهیزیه و عروس و...


نه بابا.عاروس تو و ناسا .مادر چه باکلاس.
ایشالا. شما برین تو فکر بچه .ازدواج و عروسی و جهیزیه پیش کش
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 آذر 91 10:30
سلام
1. امیدوارم صد تا دیگه از این شبه های یلدا و پیشگویی های جالب را ببینی
2. حلال حلال حلالت کردم
3. تو هم مرا فراموش نکن
4. مرتب کردن وبلاگ کار سختی ..امیدوارم موفق باشی


ایشالا.شما هم همینطور عزیزم.دوست اینتر نشنالم.
مرسی که حلالم کردی
عمرا من فراموشت کنم.اولین دوسته اینتر نشنالمی آخه.
دقیقا خیلی سخته.عذا گرفتم از حالا
رسول
27 آذر 91 13:11
ایشالله که زنده ایم

پیشاپیش یلدا مبارک
دوستون دارم
من آپم
بووووووووووووووووووووس



یه جورایی مطمئنم.همش خوزعولاته
ما بیشتر خاطر خاتیم
مامان محمد و ساقی
27 آذر 91 13:48
میگم هر وقت میخوای وبلاگتو سروسامان بدی حواست باشه ها هر پستی رو که باز کنی و ویرایش کنی تاریخش به روز میشه.بعد یه دفعه می بینی همه ی پستات تاریخشون شد دی 91
از من گفتن بود


حواسم هست.
گذاشتم این ویرایشارو برای بعد از امتحانا .الان اصلا وقت ندارم
مامان محمد و ساقی
27 آذر 91 13:50
میگم اگه زنده بودیم که امیدوارم زندگیمون درست و حسابی باشه.نریم از عصر حجر شروع کنیم


عصر حجر که عالیه.حداقل گرونی و تورم و غیره و ذالک دیگه نیست
مامان محمد و ساقی
27 آذر 91 13:52
ما نباید تو رو حلال کنیم.تو باید ما رو حلال کنی.تو ماهی عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم.
ای کشیدنیها رو با شیفت و J انجام میدم.
نمیدونم چرا هیچ برنامه ای برای شب یلدا ندارم


نمیدونسما.کو بزار امتحان کنم .چـــــــــــــــه باحــــــــــــــال.خوب شد ندونسته از دنیــــــــــــا نرفتمـــــــــــــــــ.
شب یلدا که برنامه نداره.یه هندونه و 4 تا انار بخر میشه شبه یلدا.
قرطی بازی که لـــــــــــــازم نیس
negin
27 آذر 91 14:20
ایشالله که باشیم.

شاد باشی. فکر خوبیه.

رژیمت در چه حاله؟؟؟


ایشالا که هسیم.
فقطــــــــــــــ برنج نمیخورم .ورزشمم گذاشتم کنار.دیگه همه چی میخورم.
رضا
27 آذر 91 23:45
سلام,در مورد 1 دی هر چی خدا خواست همون میشه,

خوشبحالتون ازدواج کردین بچه دارین,منم 24 سالمه خیلی دوست داشتم ازدواج میکردم تشکیل زندگی میدادم,شرایطشو ندارم.برایم دعا کنید


آقا رضا نبینم غصه بخوریا.ایشالا دوماد میشی صاحبه زن و بچه و نوه میشی.
خدا بزرگه .امیدت به خدا باشه
مامان پریسا
28 آذر 91 2:27
حواست باشه مرتب میکنی تمام تاریخ ها به روز میشه. فقط تاریخ!!!!!

هیچ خبری نیست خیالت راحت

بادمجون بم افت نداره

مال گند بیخ ریش صاحابشه

دیگه یادم نمیاد یه ضربالمثل در این رابطه خودت بگو

خییییییییییییییییییلی دوستت داریم گللللللم


میدونم بری نیس.
من اصلا اهله ضرب المثل نیسم .آخه نصفه کاره میگم و بقیه باید کاملش کنن.
منم دوستـــــــــــــــــــــــــون دارم
مامان پریسا
28 آذر 91 16:44
فقط فقط فقط اومدم بگم اپم
هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 16:52
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان محمد و ساقی
28 آذر 91 19:00
من که هر هفته یه پست میزارم جیگر


بیشــــــــــــــــــــتر بزار
کیانوش
29 آذر 91 9:57
سلام امیر علی پسر گلم عمو جون ! امید وار باش انشااله 120 سال زنده باشی من تصادفی وب زیبای تورو دیدم مثل خودت زیبا بود منم یه وب دارم سر بزن خوشحال میشم


مرسی عموجون.حتما میام
محمد
29 آذر 91 15:09
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدا پیشاپیش مبارک
مامان متین
29 آذر 91 20:01
سلام عزیزم. من اومدم .هر چی خدا بخواد همون میشه. شما گلی عزیزم. .راستی بالاخره آپ کردم.


میام پیشت
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:03
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:04
همش خالی بندیه...هیچی توش نیست


میدانیم
سمی مامان امیرین
30 آذر 91 11:54
وای زهرا جون نمیدونم ولله..ولی من شنیدم از 3 دی یه اتفاقاتی میفته که تعداد زیادی از آدمها فوت میکنن.
هر چی خدا بخواد همون میشه.ایشالا که وقتی از اینجا میریم آماده باشیم.


سمی جون هیچی نمیشه عزیزم.
مامان محمد و ساقی
1 دی 91 14:07
سلام عزیزم دیدی هممون زنده هستیم آپیم
مامان محمد و ساقی
1 دی 91 21:25
میگم امروز با اون آدرسی که دادم کجاها رفتی؟


تقریبا به همه سر زدم
چنتا از خواننده هام ماله لس آنجلسو .دبی و اینجور جاهان.کفمان برید
fatima
2 دی 91 8:22
دیدی که هیچ اتفاقی نیافتاد و همه زنده هستیم
بابا این حرفا رو بعضیا برای بازار گرمی خودشون انجام میدن دیگه
نمی بینی چه پولهایی به جیب زدن؟؟؟؟؟؟؟


دخیخا.
قضیه اشو بشنو جالبه:
این قوم مایاها تو آمریکا یه تقویم دارن که دقیق روز 21 دسامبر 2012 تموم میشه.
اونا هم برا همین کله دنیا رو پر کردن که دنیا تموم شده اس.
احتمال زیاد اون قدیما کاغذ کم آوردن یا فقط تا 21 بلد بودن بشمرن یا شایدم نویسندشون فوت کرده بوده :دی
زن دایی
2 دی 91 13:45
آغاز سال 1/1/1 به تمام بازماندگان دنیا مبارک!!!
خوشحالم شما هم زنده اید



ااااااااااااا تو هم زنده ای که :دی
زن دایی
4 دی 91 10:14
سلام.سر حرفت نیستیا.مگه نگفته بودی اگه زنده موندیم وبلاگو تغییرش میدی خواهرجان؟

عروس جان.قربونه شکله ماهت ناسلامتی آخره ترمه و کلی امتحان رو دستمه.بزار امتحانامو بدم چشم .درست میکنم همرو
مامان محمد و ساقی
4 دی 91 11:36
هی وای من
چه باحال شما از طریق ایمیل هم ارتباط دارین
چه با کلاسینا.هکر حالتون رو گرفت.احتمالا خانواده نداره زهرا جون.
اصولا آدمای بی ریشه و بی فرهنگ از این کارا می کنن.
آخه چرا فرستادی؟
شوهرت کار خوبی کرد.این یه جور غیرته که خودت هم گفتی.ایشا.... پیداش شه
ولی نباید ایمیل رو براش میفرستادی.میگفتی اول هکر رو پیدا کن بعد ایمیل رو بخواه.
چه طوری نگاش کنی؟؟
با روی گشاده و خندان
نه یکی هم جدی باش.جوری وانمود کن که خیلی دلخور و ناراحت هستی.بزار چند روزی اونم تو ناراحتی باشه.
اصلا این مدیر آقاست یا خانم؟
ناراحت نباش.
پیش میاد.


مرده طرف.
مثه اینکه طرف پیدا شده و از کارش پشیمون.
اما من اسمو فامیلشو گیر میارم از زیره سنگ.
مامان علي خوشتيپ
4 دی 91 12:05
خوبه حراستي شدي.تبريك ميگم
بابت قضيه 1 دي هم براي ما مسلمونا خيلي زشته كه باور مي كرديم و ...
ديگه حراستي شدي حواست به مطالبت جمع باشه ها


من که از همون اول گفتم مسخره بازیه قضیه.
امام زمانو دسه کم گرفتن اونا.
دخیخا
رسول
5 دی 91 0:13
زنده موندیما
نی نی ما هم فردا میاد
اینم سایتش
www.peranses.niniweblog.com


آره بابا تابلو بود.
مبارکه به سلومتی
زن دایی
5 دی 91 6:58
راستی واسه رفع اشکالات کی میای یزد؟جمعه بیا بریم پیست سخوید.با منصوره اینا تصمیم گرفتیم.پنجشنبه اشم درس بخون.موافقی خواهرجان؟



فردا یعنی 5 شنبه میام.
منو که میشناسی کلا پایه ام
مامان رها
5 دی 91 16:55
سلام عزیزم اومدم بگم الان بعد از 21 دسامبر و هممون زتده ایم و در خدمتتونیم هزار تا 21 دسامبر دیگه هم بیاد و بره تا خدا نخواد هیچی نمیشه اینا همه دسیسه و حیله دشمنان است که ضعفاشون رو خیلی خوب میشه به چشم دیدی عوض ساختن این سوله ها و پناهگاهها دلشون رو صاف می کردن که حداقل تو اون دنیا جای خوبی داشته باشند اما هنوز همون ... هستند که هستند
اینا فقط نظرم بود که خواسته بودی


دشمنو که نمیدونم.ولی ما مسلمونا اصلا نباید با اینجور چیزا گول بخوریم ناسلامتی امام زمان داریما تا اون ظهور نکنه که دنیا تموم بشو نیست
مامان ساجده
6 دی 91 18:13
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


باشه
مامان ریحان عسلی
7 دی 91 16:40
سلام
نکنه خانم دانشجوی ترم اولی ما هم باور کرده بوده؟


مــــــــــــــــــــــن عمرا .
من اصلا اهله این سوسول بازیا نیسم
شهاب
17 دی 91 18:17

چرا دیر اپ میکنییییییی؟؟؟؟؟؟
راستی
اول بذا
ماشالا بگم چش نخوره
مشالااااااااااه
پفففففففففف!
ماشالاااااااه
پففففففف
پسرتون خعلی ماهه!


مرسی آقا شهابه تالاری :دی