امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

عروسی خاله محبوبه!

1391/7/3 23:04
14,438 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام!

بلاخره انتظارها به پایان رسید!

بابت تاخیر پوزش میطلبم!

اینم از زهرا دختر داییم و امیرعلی خان


 عروسی جایه همتون خالی بود.آنچنان بهمون خوش گذشت که فکر نکنم تا آخر عمر فراموش کنم.

متاسفانه دیگه از اینجور عروسی باحالا نخواهیم داشت تا وقتی که امیرو دومادش کنیم.

فروردینه 90 عروسی داداشم بود و شهریوره 91 هم عروسیه خواهرم.

امیرعلی تو عروسی هر دوتا خاله و داییش بود.عجب سعادتیزبان

راسی عکسای جهیزیه رو اصلا حس نداشتم آپلود کنم وگرنه که بیشتر از ایناس.


 جناب مدیریت نی نی وبلاگ ماشالا چه سرعت عملی داره،بابا میزاشتی4تا رفیق فابریکه دیگم میدیدن اونوقت پاک میکردی عکسارو.

دوستانی که دیر رسیدن شرمنده دیگه با همین عکسا بسازین دیگهزبان

حالا که مدیریت جان با ما نمیسازن ما که میسازیم.اینم چنتا عکس مورده قبول مدیریت.نیشخند

آخی چه مظلومانه.

راسی بعد از اینکه امیر اومد قسمته زنونه اون بالا روی سِن از خجالت شروع کرد به نماز خوندنقهقههرفت بغله خالش یعنی همون عروسی چنتا نیشگونه درست وحسابی از دستش گرفتنیشخند

عشقه من راضیه سادات

اینم که پسره دومه منه.نیشخندعاشقشم

تو عروسی یه دختر بچهه بود که خیلی سیریش بود هی مینداختمش پایین سِن میگفتمش دیگه نیای بالاها.اصلا انگار نه انگار که دارم باهاش حرف میزنم.خلاصه که خیلی حرصیم کرده بودکلافه


اونایی که عکسامو دیدن آرایشه شبه عروسی شد 40 هزار استرساصلا به آرایشم میومد؟.تازه آرایشگر دوسته دوران دبستانمم بودنیشخندمن 35 بیشتر ندادم بهشعینک

لباسه اولی که پوشیده بودمو 73 تومن خریدمش.به نظره خودم خیلی خوب خریدمش تازه از پاساژ ستاره که همه میگن چیزاش گرونه.

لباس پاتختی هم 88 خریده بودم ماله عروسی داداشم بود.یادش بخیر

اینارو گفتم مَزَنِه بازار بیاد دستتوننیشخند


راسی یه مطلبه دیگه که اصلا به این پست ربطی ندارهنیشخند

3-4 شب پیش امیر با باباش رفته بود رژه برای هفته دفاع مقدس.وقتی برگشته بود چون من خواب بودم رفته بود خونه مادر شوهر.

وقتی از خواب پا شدم رفتم بیارمش خونه که دیدم امیر دمه در حیاط واساده و منو نگاه میکنه.

بهش میگم بیا تو خونه هیچ عکس العملی نشون نمیده.خودم رفتم جلو که بیارمش.دیدم صدای جیغ میاداسترس

رفتم تو حیاط خونه مادر شوهرم دیدم چراغه دسشوییشون روشنه و درشم قفل.

مادر شوهرم بلند بلند صدا میزد زهرا خانوم ،زهرا خانوم.

آقا دوزاریم تو اون حالت خواب آلودگی افتاد که جناب مادر شوهر توالت بودن که امیر آقا درو از پشت قفل کرده.

دیگه رفتمو نجاتش دادم بنده خدا رو ،میگفت یه ربع بیست دقیقه ای تو توالت بودمنیشخند

خیلی دلم سوخت براش.شانس آورده من زود از خواب بیدار شدم وگرنه باید تا آخره شب همونجا میمونده تا پسراش بیانو نجاتش بدن.

من موندم امیر که استاد همه چی دونه ،چرا درو براش باز نکرده.فکر کنم بچه ها هم تو مواقع اضطراری دستو پاشونو گم میکنن مثه آدم بزرگازبان

بازم یه مطلبه دیگه.

پریروزی یه خانومه زده به سپره جلو ماشینمون و کندتش.یه جورایی یه نیمچه تصادف داشته ماشینمون.

حالا سپرش نو شده .مبارکش باشه.نیشخندراسی من پشته فرمون نبودما بابایی راننده بوده چشمک

آخه من سابقم خرابه تو تصادفو سپر کندنو خطو خوط انداختنعینک

عکس جهیزیه تو ادامه مطلبه!

 

 

 

هورا

هورا

 

هورا

هورا

هورا

هورا

هورا

هورا

 

عکسای جهیزیه رو مجبور شدم با آپلود سنتر خانوم گل ،آپلود کنم.وگرنه همینجوری کارنامه ام سیاه هست پیشه مدیریتنیشخند

چیدمان همش کار خودمه ها!عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان ریحان عسلی
4 مهر 91 0:23
پس کو رمز ما ؟
مامان محمد و ساقی
4 مهر 91 7:58
من رمز می خوام.من رمز می خوام....
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:32
دست مامان و بابا درد نکنه چه جهیزیه ای
مبارکشون باشه(خواهرت اینارو میگم)


مرسی
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:32
وااااااااااااااااای ماشاالله خواهر عروس چه نازه.کی باشن اونوقت؟


این الان یعنی چه؟
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:33
تو کجاااااااااااااااا چااااااااااااقیییییییییییییییی؟هاااااااااااااان؟
هیکلت خوبه کهزن باید اینجوری باشه


نه بابا دارم میترکم که.
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:34
من از آرایش و مدل موی خودت توی عروسی بیشتر خوشم اومد...چون منم از موی فر بدم میاد


بزن قدش همسلیقه ایم.
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:35
آخیییییییی عروس هم تپلیهمعلومه جناب پدر خیلی خرجتون میکنه
ماشاالله ناز هم هست


از پایه هممون تپلیم
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:35
ای جان زن داداش شما هم مثله ماله ما خوشتیپن


آره برعکسه خواهر شوهراش اون باکلاسه
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:36
ایشاالله همیشه جمعتون شاد باشه.خیلی زیبا بودن عکسا .بخصوص خودتلذت بردم.مرسی که گذاشتی و ممنون بابت رمز



خواهش.منتظره تهدید آقای مدیرم تا بردارم عکسارو
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:37
چه حالی کردن آپلودیای نی نی وبلاگی از دیشب
ولی فکر کنم حذف کنن عکساتوها


آره بنده خداها.الان جاشون تو جهنمه
قبل از اینکه اونا پاک کنن خودم پاکشون میکنم
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:38
از دیشب که اس دادی تا الان دل تودلم نبود بیام ببینمت...صبح یه بار اومدم دیدم ولی نشد نظر بذارم
ولی خیلی حواست به این پستت باشه ها


حواسم هست.به دوستای خیلی فابریک و قدیمی فقط رمز میدم
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 91 8:44
تا پاکشون نکردی بازم رفتم نگات کردم.کشته منو چشاااااااااااااااااااااات
نخیرم خواهر شوهرا باکلاسترن


سونیا این ورا میادا نگو ناراحت میشه :دی
مامان محمد و ساقی
4 مهر 91 11:01
سلام زهرا.چه خوب صبح دیدم.نی نی وبلاگ بستشون
همونطور که بهت اس دادم شب عروسی خیلی خوشگل و باحال شدی.تریپت منو کشته.
دست پدر و مادرت درد نکنه.
حیف شد میخواستم تو کامپیوتر بهتر ببینما

به خواهرتم تبریک میگم.ایشا... خوشبخت بشه.
خواهر شوهرتم باحاله.مثل خودت
امیر هم جلوتر دلمون رو برده بود
میگم وقتی سینک ظزفشویی رو دیدم یاد جوراب امیر علی افتادم.یادته که
راستی ما هم آپیم


بابا ایول عجب سرعت عملی داره این نی نی وبلاگ.خوشمان آمد
خواهر شوهرم کیه دیگه.عروسمون بود
بابا ایول عجب هوش هواسی که جورابه رو یادته
بافق مظلوم
4 مهر 91 12:16
عکس های مردونه را برای آقایون بگذارید


عکسای زنونرو فیلتر کردن رفت شاید این پستو بازش کردم
نایسل
4 مهر 91 18:19
خیلی جیییگر شده بوده بودی: عروس تپلیییییییییییییییییییییییییییییی
مثه منه X


خانوادگی تپلیم متاسفانه.هی وای من.رژیم مژیم چه سخته
نایسل
4 مهر 91 18:19
خوشبخت شن الهی مرسی واسه رمز
نایسل
4 مهر 91 18:21
ای جان .... تپلی منم کلی تپلممممم
زن باید خوشگل باشه سفید کمی چاقققق


شاییییییید
مامان زهرا
4 مهر 91 20:15
دوست جونی منم رمز می خواهم



عکسای اصلی رو فیلتر کرده نی نی وبلاگ.باشه میزارم برات همونایی که مونده ببینی
مهین
4 مهر 91 22:03
سلام گلم
می بینم که یه خبرایی هست اینجا!
منم بازی

رمز برام بگذار
راستی از کنکور چه خبر؟
میگم علمی کاربردی که بدون کنکور هم ثبت نام داره چرا می خوای کنکور بدی؟
نکنه پارتی داری که مدرکشو لازم داری؟!
آخه این روزا با بهترین مدرک ها از بهترین دانشگاه ها بدون پارتی کار پیدا نمیشه!!!!!!!!!!!!!!

موفق باشی دوست خوبم
امیر جونو ببوس


رمزو برات میزارم ولی فایده ای نداره چون فیلتر شدن عکسا.
پودمانیشم ثبت نام کردم.
پاشو بیا شهره ما برات کار پیدا میکنم
نیلوفر
5 مهر 91 1:41
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........



نه بابا سرکاریه؟
نیلوفر
5 مهر 91 1:42
منم رمز میخوام


با اینکه عکسا فیلتر شدن.باشه
سمی مامان امیرین
5 مهر 91 8:38
بابا رمزو بیار
مامان زهرا
5 مهر 91 8:59
خانمی سلام
خسته نباشید .. عکس های جهیزه را دیدم جالب بود
دستتون درد نکنه ..امیدوارم خوشبخت بشوند

عکس های گل پسرت هم جالب بود و به قول خودت چه قدر خوب که امیر علی توی عروسی خاله و دایی بوده ... خوش به حالش

اما خیلی دلم می خواست شما و عروس خانوم را هم می دیدیم


همش تقصیره مدیریته دیگه.
مامان زهرا
5 مهر 91 12:09
سلام و سلام با چند پست جدید بروز شدیم منتظر دیدن شما هستیم.
مامان محمد و ساقی
5 مهر 91 12:28
سلام عزیزم.
ممنون کز کامنت های قشنگت.
منظورم همون زن داداشت بود عزیزم.


سوتی میدیا بدجور
کیمیا
5 مهر 91 16:01
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان ریحان عسلی
5 مهر 91 16:15
سلام
به به همیشه به عروسی ایشالا امیرعلیو دومادش کنی ما که کم سعادت بودیمو نتونستیم عکسارو ببینیم
ایشالا که عروس خانوم خوشبخت بشن الهی



مرسی.این حرفا چیه مدیریت یه ذره عجله کرد وگرنه خودم میخواسم برشون دارم
negin
5 مهر 91 17:17
آپم عزیزم.
مهین
5 مهر 91 19:13
سلام
گریهههههههههههههههههههههه دیر رسیدم عکسا نیستتتتتتتتتتتتت
عزیزم انشالله همیشه شاد و خندون باشین
عروسی خواهر وبردار خیلی حال میده!! من فعلا 1 داداشمو داماد کردم و 2 تا داداش و یه دونه آبجیم موندن
امیر جون خیلی خوشتیپ شده ود تو عروسی
بوووووووووووووووووووووووووس

جدی! شهرتون کار پیدا میشه!
بیرجند که هزاران لیسانس و فوق لیسانس بیکارن!!!!!



بابا ایول خوشبحالت چقد آبجی و داداش مجرد داری.
آره پاشو بیا شهر ما معدن خیزه یه عالمه توش شرکت و معدن هست بیای برات کار پیدا میشه
آجی مهدیه
5 مهر 91 20:03
به به موبارکا باشه عزیزم
ایشالله به سلامتی خانوم خوش سلیقه


بله دیگه.فقط شما که اهله قرو فر نیسین
مامان ساقی و محمد
5 مهر 91 20:59
سلام.
من هنوز عاشق تو یخچال خواهرتم.خوب به داماد رسیدینا.دمتون گرم.
اما وضعیت آرایشگاه.من فکر می کنم بیشتر از این هم میگیرن.حالا دوستای آرایشگرمون رو حساب دوستی بیشتر میگیرن.


چیزای تو یخچال با داماده.
همون فکر کنم دیده رفیقه چندینو چند سالشم بیشتر گرفته
مامان محمد و ساقی
5 مهر 91 21:00
وای لمیر علی چیکار می کنی با مادربزرگت.
باز هم میگم مادر شوهرت باید قدر مامانت اینا رو بدونه که تو این مدت یه حال درست و حسابی به شما دادن.



دقیقا .بابای امیر همش امیرو دعوا میکنه به خاطره بدیایی که خونه مادر شوهرم میکنه.من میگم اااااااااااا تو خونه مامانه من هر چی بدی میکرد اشکال نداشت ولی اینجا داره.
من اصلا تو اینجور مواقع پاپیچه امیر نمیشم :دی
مامان محمد و ساقی
5 مهر 91 21:02
چرا اون دختر رو مینداختی پایین نرقصه.یکی با ساقی من این کارو بکنه اون عروسی رو روی سرش خراب میکنم.گفته باشم
حالا....
من تو این سه سال نه عروسی رفتم ونه ساقی رو عروسی بردم .فقط هم برای اینطور چیزا


بابا ایکاش میرقصید.ایکاش حداقل یه ذره خوشکل بود.ایکاش حداقل یه ذره خوش تیپ بود.
اه اه تو فیلم بود همش .
ساقی که تاج سره منه.
مامان محمد و ساقی
5 مهر 91 21:03
رضا هم اون هفته تصادف کرد یه طرف ماشین رو گند زد.با 100 تومن درست کرد از بیمه 400 تومن گرفت



بابا ایول عجب استعدادایی داره این آقا رضاتون.
شوهره من به تعمیر کار گفته بود 10 تومن بیشتر بنویس دست مزدتو من دعواش کردمو نذاشتم
سمی مامان امیرین
6 مهر 91 8:56
ای بابا یه روز نبودیما ببین از همه چی عقب موندیم!!!من میخواستم ببینمت.حالا بلاگفا اینطوری نیست خیلی راحت میتونی عکستو بزاری.
عروسیشون مبارک.خوشبخت بشن.دست مامن وبابای مهربونتونم درد نکنه.


کجا بودی به ما خبر ندادی؟؟؟؟؟؟:دی
مرسی عزیزم
مامان متین
6 مهر 91 14:04
ای بابا من دیر رسیدم عکساتو ندیدم
اشکال نداره.ه جهیزیه خوبی. چه تزئینی
ای وای . امیر شیطون.چی کار کردی؟ چرا درو قفل کردی روی مامان بزرگ. ای شیطون.
راستی عزیزم آپم با نقاشی های متین.خوشحال میشم بیای


چَشم حتما
نایسل
6 مهر 91 20:43
مامان گیلاس
7 مهر 91 8:00
السلام ای حضرت سلطان عشق یا علی موسی الرضا ای جان عشق السلام ای بهر عاشق سرنوشت السلام ای تربتت باغ بهشت --- ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک.
مامان امیرحسین ومحیا
7 مهر 91 11:58
اول اینکه دست مامان وبابات درد نکنه .
دوم .ایول ایول ایول .مامان امیر علی ایول.
منم رمز میخوام


مرسی.
رمز چیو میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه من که تازگیا مطلبه رمز دار نذاشتم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 12:47
زهرا جون سلام
عیدتون مبارک

عزیزم دیگه به ما سر نمی زنید ؟ مگه دیگه دوستمون نداری؟؟

امیر علی جون را ببوس


ای بابا اینا چه حرفی .مگه جراتشو دارم.
من که همش اونجام فقط یه ذره کمرنگ شدم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 12:47
خصوصی داری
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 12:49
من این حرفها سرم نمیشه لطف کن و عکس های عروسی که من ندیدم و همه دیدن را برام ایمیل کن اونوقت دست مدیریت بهش نمی رسه

marmargan83@yahoo.com

خوشحال میشم خیلی خیلی خیلی

آخه چرا باید سارا ببینه من نبینم ؟؟ از دست این مدیریت


سارا از بس زرنگه خو
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:51
دوستای گلم عیدتون مبارک 6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید مرسی از همراهی تون 07/07/1391.
fatima
8 مهر 91 13:06
واااااااااااای
چند روزی که نبودم چه خبرا بوده اینجا
چرا آخه عکسا رو حذف کردن
نمیشه دوباره بذاریش
دست مامان بابات بابت جهیزیه درد نکنه و دست اونی که سلیقه به خرج داده و این همه خوشجل چیدتشون



این مدیریت اصلا فرصت نداد.
سر یه روز همه عکسارو پاک کرد.
مرسی
محمد
17 مهر 91 9:56
خاله ي اميرعلي
25 مهر 91 19:55
هيييييييييييييييييي روزگااااااااااااااااااااااااار!!!! همه عروس شدن و رفتن سرخونه زندگيشون و من موندم وبا هزارتا ارزو......
عروسي خاله محبوبه هم مبارك بسلامتي انشاالله.... ايشالاه كه خوشبخت بشن ....
جهيزيه هم كه عالييييييييييييييي... دست گلت درد نكنه بخاطر چيدمانش


آره دیگه بیا اینجا خودم عاروست میکنم .3 تا برادر شوهر مجرد دارما.
همشهري
1 آبان 91 22:05
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........


همشهری بابا بیخیال کی حالشو داره
بافق مظلوم
3 آبان 91 9:23
شرکت در مسابقه به امید بافق آباد
ستاره
30 مرداد 92 17:24
aliii bood golam
رویا
12 خرداد 93 20:14
بابا سلیقه نداری خیلی شلوغ چیندی
مامان امیر علی و حلــــــــــما
پاسخ
هر کسی نظر و سلیقه خودشو داره مرسی برای ابراز وجود