امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

ساقی خوشکلم تولدت مبارک!

1391/6/30 16:57
798 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه تولد داریم

اونم تولده دختره یکی از بهترین دوستای نتیم

خیلی ماهه مثله مامانش.

حرف ندارن فقط یه دونشون تو دنیاس

تولدت مبارک ساقی خوشکلم.

عاشقه خودتو اسمتو مامانتو داداشتم.

ایشالا 120 ساله بشی.

ایشالا مامان میناتو ،زود مادر زن کنینیشخند

تولدت مبارک

ایشالا 120 سال دیگه 120 تا شمعه رو کیکت رو فوت کنی

دوستت دارم.

قلبدوستتون دارمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان محمد و ساقی
30 شهریور 91 18:59
سلام زهرا جون.منو شرمنده کردی بخدا.دستت درد نکنه.سورپرایز شدم.ممنونم ازت عزیزم.
من دوست ندارم ساقی شوهر کنه.دوست دارم همیشه تو دلم باشه.
ولی خیلی دوست داااااااااااارم مادرشوهر بشــــــــــــــــــــــتم


مادر شوهرم یشی ایشالا.
شرمنده 8 ساعت دیر شد
مامان علي خوشتيپ
30 شهریور 91 19:26
منم عاشق همشونم.تولدش مبارك
نایسل
30 شهریور 91 23:52
ُلاممممممممممممممممم تولدش مبارکککککککک عزیز دل خاله 120 ساله شی الهی
نایسل
30 شهریور 91 23:52
عزیزممم کلی به جواب تستات خندیدممم


چه کنیم زیاد حرفه ای نیسم تو تست زدن
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 9:56
از طرف من هم بهشون تبریک بگید
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 9:56
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)



پیشاپیش تولدت مبارک آذری.

مامان محمد و ساقی
1 مهر 91 23:01
باز هم ممنونم.
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 91 0:28
اااااه از دست حواس پرته من فردا يه اس بده يادآوريم كن شرمندههههههههههههههههههه
دختر خاله
2 مهر 91 12:24
آخه این آهنگ ک گذاشتی اصن ب سن و سال امیر علی میاد؟؟؟؟ وبلاگ مال امیر علی باید یه چیزی بذاره که ب وبش بیاد نه اینکه هر چی خودت دوست داری بذاری. اگه اینجوری دوست داری یه وبلاگم واسه خودت درست کن.
اینهمه آهنگ کودکانه های قشنگ هست


الان تو همسنو ساله امیر علی هسی میای .خوب نیسی دیگه
نایسل
2 مهر 91 15:39
خیلی تست عالی بود امتیازم 43 شد



آفرین تا
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:42
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
محمد
3 مهر 91 14:37
تولدت مبارک ساقی
دختر خاله
4 مهر 91 8:10
چه مقایسه بی ربطی کردی. فکر کنم معنی آهنگ و متوجه نشدی. درکت از آهنگ درست نبوده وگرنه انتخابش نمیکردی


دختر خاله با وبلاگه من مشکل داری نیا .
دختر خاله
4 مهر 91 8:11
رمز و برام sms کن ببینم خاله محبوبه چ شکلی شده


اوکی
مامان امیر علی
6 آبان 91 19:08
اینقدر بامزه می نویسی کلی می خندم دارم خاطراتت رو می خونم بهتره بیای فیسبوک اد ما هم بشی اونجا مدیریت نداره که پاک کنه
رمز :


چه کنیم دیگر جز خنداندن دوستان.
فیسبوک ما رو قبول نداره.