امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

محرمانه!(من و امیرعلی و یه عکس خرابکن)

1391/4/6 2:10
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

اگه با دقت پیشونیمو ببینید.چنتا خال روشه.همش کاره امیرعلیه.نیشخند

میبینید یه خط رو بینیمه.فکر کنید خطه عمله.همه کوچیک میکنن ما بزرگش کردیم.(برای اینکه نگن چقد این حسوده)

اون کله هم که میبینید آدقِ یا همون صادق خودمون.کلا حرفه ایه تو عکس خرابکردن.

اینجا منتظر بودیم که فالوده شیرازی بیارن برامون.که حاج امیر شاهرخ خان شده بودنیشخندمنظورم احساساتیهنیشخند

بچه ها من چیکار کنم 20 کیلو اضافه وزن دارم.برام دعا کنید تا 10 شهریور بتونم حداقل 10 کیلو کم کنم.ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (79)

الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 2:22
مامانی قابل میدونی به من رمز بدی؟
مادر کوثر
6 تیر 91 7:13
سلام سلام منم رمز
مامان رها
6 تیر 91 8:39
سلام ما هم رمز می خوایم دیگه
ببینم نباید که بهت بگم
خودت باید وظیفت رو درست انجام بدی دیگه
قبل این که من بگم رمز بزاری برام خصوصی


اومدم.یادم میره وظیفه ام رو همش
مامان نيما
6 تیر 91 8:40
رمز ميدي عزيزم
مامان مريم گلي
6 تیر 91 9:39
وا سلام من كه رمز داشتم حالا باز نميشه بدو بيا رمز بده
مامان زهرا
6 تیر 91 10:52
زهرا جون
منم رمز
بااینکه میگی سرکاری ولی بازم رمز می خواهم


این. گفتم که بعدش خودتون نگین این که سرکاری بود!


الان میامو میدمت رمزو


مامان زهرا هر کار میکنم وبلاگت برام باز نمیشه.میگی چیکار کنم؟
مامان زهره
6 تیر 91 10:56
منم رمز ندارم.گلي راستي ممنون كه به تاج سر راي دادي


خواهش میکنم
مامان زهره
6 تیر 91 11:08
و اما برو خصوصي
مهتاب
6 تیر 91 13:52
سلام سلام چطورید شماها (امیرعلی ومامانش )
به من هم رمز میدی


چجوری بهت رمز بدم.حداقل ایمیلتو بزار تا بفرسم برات
مامان سامان
6 تیر 91 14:24
منم رمز بدو تا نت قطع نشده
مامان زهره
6 تیر 91 15:22
منم دوست دارم چهره شما را ببينم
مامان زهره
6 تیر 91 15:24
الهي چقدر چهره معصومي داريد خدا جمع خانواده اتان را حفظ كنه


مرسی!
مامان زهره
6 تیر 91 15:35
راستي يادم رفت بگم چقدر شبيه هم هستين


جدی؟؟؟!


بابای امیر همونیه که سوار اسبه
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 15:38
رمزو رد کن بیاد
مادر کوثر
6 تیر 91 15:42
به به به چه مامانیههههههههه مهربونیییییییی
خوشبختم از دیدارتون. بوس بوس
خصوصی


کو خصوصی پس!
مادر کوثر
6 تیر 91 15:46
ماشالله به سرعت تایییییییییییییددددددد


عاشق تایید کردنم خو!
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 15:46
آخیییییییییی چه نانازی.امیرعلی عین خودته
میگم از اون عکس قبلیه لاغرتر شدیا


نه بابا !الان شوخی کردی مگه نه؟
مادر کوثر
6 تیر 91 15:54
آفرییییییییننننننننننننن
خب حله دیگههههههههههه
ماشالله
حتما کم میکنی و خوشتیپ میشی عزیزم. بوس


خدا از زبونت بشنوه.
مامان سامان
6 تیر 91 15:59
چرا نمی دی بده دیگه


برو خصوصیتو چک کن اونجاس
مامان رها
6 تیر 91 16:10
وای عجب بغل محکمیه
نمیدونم چرا هروقت محبتشون فوران میکنمه می خوان ما مامانا رو خفه کنن
تا برای باباها چیزی نمونه
خوش باشین


بیخیال باباها !
مامان رها
6 تیر 91 16:11
راستی گفتی که کلی کامنت گذاشته بودی خواهر ما که شانس نداریم یه دوستم که همش بهمون توجه میکنه
دیگران نمی زارن
به هر حال متاسفم که کامنتات نیستن


خیلی عجیبه آخه.من اونروز اومدمو همه پستت رو خوندم و یه عالمه کامنت گذاشتم.خودمم تعجب میکنم که چی شدن
ني ني شكلك
6 تیر 91 18:08
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
ني ني شكلك
6 تیر 91 18:21
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به يك كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
مامان محمد و ساقی
6 تیر 91 18:47
رمز!؟


باشه
مامان زهرا
6 تیر 91 19:12
سلام چه مادر و پسر ملوسی من هم با مامان علی خوشتیپ موافقم ... امیر علی شکل شماست همیشه خوش باشید
مامان محمد و ساقی
6 تیر 91 19:18
وای.چه باحال.
10 کیلو کم کنی!اونم تا شهریور!
می میرم برات.
خیلی دوست دارم.
مادر و پسر کپ همینا.


جدی میگی؟!
ني ني شكلك
6 تیر 91 19:20
راستي ماماني چرا هر بار با يه آي پي نظر مي دي؟


نه .من به 3 نفر فکر کنم رای دادم.شایدم 4 تا
به زهرا و محمد سپهر و روشا


برای چی؟
مامان محمد و ساقی
6 تیر 91 19:22
ببین اون چند تا دونه پروانه رو حذف کردم.بیا ببین درست شد یا نه؟


الان میام
مامان مريم گلي
6 تیر 91 21:10
رمز من كوش
مامان مريم گلي
6 تیر 91 21:32
واي خداي من
نيگا كپي برابر اصله
انگار سيبيه كه از وسط نصفشون كردن
چه نازي عزيزم چه خوشكلي خانومي
ماشالله به مادرو پسر
چند سالته



بیخیال بابا!الان دستوپامو گم کردما!
23 و نیم
رایکا(پوسترساز)
7 تیر 91 1:02
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون امیرعلی عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان آیدین
7 تیر 91 1:46
خانومی به ما هم رمز میدین ؟؟؟
مهتاب
7 تیر 91 9:02
سلام صبح بخیر ببخشید حواسم پرته این هم ایمیل
مامان زهرا
7 تیر 91 10:55
خانمی
سلام
کمکت را می خواهم
اول خوشحال میشیم به زهرا جون در مسابقه زیر رای دهید
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

دوم لطف کن از طرف دوستان گلت هم برای دخترم رای بگر
جبران میکنیم ها


من بهت رای دادم باشه سعی خودمو میکنم
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 11:18
باور کن لاغرتر شدی.بعد 20 کیلو که کم کنی میشی مانکن.واسه چیته مانکن شی.همون 10 کیلو رو هم اراده کنی میتونی تا شهریور کم کنی .
نرمالش بیشتر از 4 کیلو درماه نباید کم کنی وگرنه زود برمیگرده...ادامه دارد


دیروز که از آب درمانی برگشتم رو مبل دراز کشیدم.بعد آقا شیطونه هی بهم مزه خوشمزه نیمرو رو یادآوریم میکرد.
دیگه نتونستم طاقت بیارم.پا شدمو 3 تا تخم مرغ با روغن فراوون و رب گوجه درست کردمو خوردم.
میبینی چه اراده ای دارم.-20
دیشب هم کلی تخمه خوردم.
فکر کنم تا 10 شهریور 20 کیلو اضاف کنم تا کم کنم.
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 11:19
به قول شوشومون زن باید یه خورده دنبه داشته باشه...ادامه دارد


آره همه شوشو ها میگن.
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 11:20
میگم ادامه دارد چون ممکنه یکی بیاد بالاسرم بقیش بمونه
آخه حسابرس دارایی داریم
یه سیبیلایی داره.آدم میترسه ازش
....ادامه دارد


تا نیومده پس تند تند بنویس
بهش یه ژیلت تعارف کن!
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 11:21
راستی به زهرا جون رای بده .اومدم براش تبلیغ کنم

...ادامه دارد...ووووووووووی حسابرسه اومد...


بهش رای دادم.همون وبلاگه اومده میگه تو چندبار رای میدی.دعوام کرد منم ترسیدم
سلام برسون!
مامان نيما
7 تیر 91 11:24
رمز چي شد؟؟؟؟؟؟؟


برات خصوصی گذاشتم
مامان يگانه
7 تیر 91 11:47
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه
اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم بهش راي بدين اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين



عزیزم من 3 تا رایمو دادم.شرمنده.ایشالا یه وقته دیگه
مامان يگانه
7 تیر 91 11:49
اگه دوست داشتين به منم رمز بدين
حسام
7 تیر 91 13:09
نه بابا دشمنتون شرمنده



رایکا(پوسترساز)
7 تیر 91 13:14
سلام مامان امیرعلی جان.امیدوارم بتونم باب میلتون طراحی کنم.در خدمتتون هستم


مزاحمت میشم عزیزم
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 13:59
رفتش ولی حوصله نظر دادن ندارم.خسته شدم خیلی امروز.
فقط بگم تو میتونی ...ورزشم میکنی؟
راستی عمو عباس چطوره؟


آره روزای فرد میرم استخر برا آب درمانی .روزای زوج میرم پیاده روی.تو خونه هم دراز و نشست میرم
عمو عباسو دیشب دیدم .خوب بود.زن و بچه هاشم خوب بودن .فقط دخترش دندون درد داشت
مامان آیدین
7 تیر 91 14:32
سلام عزیزم ماشالا جفتتون خوشگل هستید پس بگو پسرتون چرا ماشالا قندعسله الهی فداش شم بووووووووس


خدا نکنه عزیزم
مامان يگانه
7 تیر 91 15:48
اشكالي نداره ماماني


چشمک؟!


خاله جون
8 تیر 91 0:00
لطف کن رمزززززززززززززززززز ما رو هم بده
مامان گیلاس
8 تیر 91 13:59
سلام اگه امکانش هست به ما هم رمز بده
مامان ریحان عسلی
8 تیر 91 18:10
سلام
به سلامتی برگشتین خوش گذشته ایشالا
پس رمز ما کو


ببین چقد دیر اومدی.واسا تا بیام رمزت بدم
مامان پریسا
8 تیر 91 18:48
رمز میدی؟


چرا که نه با اون قلب خوشکله
خاله جون
8 تیر 91 19:10
مرسی بابت رمز
کپی برابر اصل
چه پسمل احساساتی


قراره شاهرخ خان بشه
دختر خاله
9 تیر 91 13:36
Azizam 20 Kilo?
Behet Nemiyada!!
Jeegam Miar Bodi Hala
Ghose Nakhor Kam Mishe


خطه سومی رو نفهمیدم چی نوشتی؟



منم امیدوارم کم کنم
مامان ریحان عسلی
9 تیر 91 17:26
سلام
مرسی از رمز ، اگه رژیم بگیری حتما زود وزن کم می کنی البته ورزش هم در کنارش انجام بده و اراده تو قوی کن
خوشحالم دوباره دیدمت


قربونت
دختر خاله
10 تیر 91 10:26
همون قضیه تایپ تند و از این حرفاس


اوکی!
مامان پریسا
10 تیر 91 11:29
اسلام و علیک به مامان امیرخان.
حالا امیر خان شد شاهرخ خان

اول دعا کن اون لکه ها از رو صورتت پاک بشه بعد برا وزنت میشه یه کاری کرد
بابا برو پیاده روی من هم از دیروز شروع کردم.
ولی تا شهریور نمیتونی 20 کیلو کم کنی اصلا" خطر داره خواهر
تو اراده کن ایشالله درست میشه.


لکه ها حل شد.
منم از امروز تصمیم خیلی خیلی خیلی جدی گرفتم که دیگه زیر رژیمم نزنم تا اونموقع بتونم حداقل 3-4 سایز کم کنم
مامان پریسا
10 تیر 91 11:30
راستی یادم رفت بگم. چهرت مثل دختر دبیرستانی های 18 - 19 ساله میمونه


شوخی میکنی؟!
مامان پریسا
10 تیر 91 11:35
راستی کدوم قلب؟
پس به پریسای ما رای ندادی؟


چه قلبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من حافظه درست حسابی ندارما
من نمیدونم به 3 نفر رای دادم.یادم نیس به پریسا رای دادم یا نه
ترنم
11 تیر 91 13:01
منم رمز لطفااااااااااااااااا
ترنم
11 تیر 91 13:36
چه مامان و پسملی نانازی ایشالله خدا شما رو برایه هم حفظ کنه عزیزم


مرسی عزیزم
نیهاش
11 تیر 91 13:44
سلام مامان امیر خوبی اجی عززززززززیزم
وای دختر کامنتتو تو وب سام خوندم ترکیدم از خنده
خیلی باحالی
اول خوشبحال مامان باباو اجیو داداشیت بعدشم شوهرت بعدشم خوشبسعادت امیر علی جون با این مامان باحالش
ب خدا من در گیر امتحاناتمم تا 17 امتحان دارم
نتم فقط میرم وب سام حتی وب خودمم نمیرمخو سامی مهره مار داره
آهان راستی سامی 27 تیر عروسیشه



تو هم خیلی باحالی نیهاش جونم.
آره اومد تو پیام خصوصی دعوتم کرد برا عروسیش.
میری نیهاش عروسیش؟
اگه رفتی جای منم برقص
نیهاش
11 تیر 91 13:49
نیهاش
11 تیر 91 13:50
آقا ما ی نظر قبل این گذاشتیم در مورد این پست بود نمیدونم ثبت شد یا نه
ایشاله ک ثبت شده


چیزی نیست که
مینا
11 تیر 91 14:49
عزیزم سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری من تازه برای پسرم وب باز کردم خوشحال میشم به وبلاگم نظر بدی (خاطرات آرازجون در وب)


حتما عزیزم میام
نایسل
11 تیر 91 21:22
آخی عزیز دلممممم
منن هم 35 کلیوو اضافه وزن دارم غصه نخور


الان روحیه دادی
مهین
14 تیر 91 12:00
من رمز می خوام
مهین
16 تیر 91 8:54
سلام گلم. به به خوشحال شدم چهره ی مهربونت رو دیدم.

وای قربون امیرجونم برم با اون بغل کردنش.خدا نکنه محبت بچه ها گل کنه!دیگه ول کن نیستن!!
راستی بابت معرفی کتاب خیلیییییییییییییی ممنون
ان شالله بتونم پیداش کنم.
عزیزم من 8 ما رفتم سرکار تا عید ولی شرایطش خوب نبود ولش کردم گفتم بچشبم به زندگیم ارزش نداره
الان خانه دارم
شاد باشی
ممنون بابت رمز


جدی ؟!من فکر میکردم شاغلی.
خواهش میکنم خانم گلی
ستایشو ببوس
خاله ي اميرعلي
16 تیر 91 21:33
رمزو رد كن بياد ببينم
خاله ي اميرعلي
17 تیر 91 16:33
سلام
اي جاااااااااااانم مادر و پسر چقدر شبيه هميد هردو خشگل و بانمك و صد البته ناز و دوست داشتني
منكه نديده عاشقت بودم از وقتي هم كه ديدمت عاشقتر شدم حالا هم كه دوباره ديدم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


منم عاشقتم
مامان سامان
18 تیر 91 2:16
گشتیم نبود


چی نبود؟!
مامان سامان
19 تیر 91 1:10
رمزشماره مامانت
مامان امیرحسین و امیرعلی
19 تیر 91 21:12
ههههههههههه من این پستتو اصلا ندیده بودم.رمزشم که فرق میکنه با قبلی اگه زحمتی نبود برام بزار.


حتما عزیزم
مامان امیرحسین و امیرعلی
20 تیر 91 18:14
اخه پسره ببین مامانشو چیکار کرده؟؟!!
ولی امیرعلی اصلا شبیهه خودت نیستا نه درست حدس زدم؟؟
اون اضافه وزنو منم دارم اگه میدونستم واسه خودم یه کاری میکردم
راستی چند سالته فکر کنم از من کوچیکتر باشی؟؟


آره میبینی چی به روزم انداخته.
من 23 سالمه.شما چی؟
مامان امیرحسین و امیرعلی
25 تیر 91 22:43
وای راست میگییییییییییی!!!اونوقت 7 ساله عروسی کردی!!!
هههههههه یکی نیست خودمو بگه..من 28 سالمه و 14 ساله عروس شدم



یعنی 14 سالت بوده ازدواج کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/نه بابا
شوخی میکنی.
بابا تو دیگه کی هسی.
7 ساله 7 سال که نه 6/5 ساله ازدواج کردم


سمیرا جون چرا من نمیتونم برات کامنت بفرسم.برام اون کده نمیاد
مامان امیرحسین و امیرعلی
26 تیر 91 9:45
نه 14 که نه ولی 15 نامزد کردم 16 رفتم خونه بختم


بابا ایول رکورد منو زدیا.
من 17 عقد کردمو 18 عروسی.21 هم امیرعلی اومد
fatima
26 تیر 91 9:50
salam golam


سلام فاطیما خانوم.خوش اومدین...
مامان امیرحسین و امیرعلی
26 تیر 91 19:10
اره فقط تو ازدواج رکورد زدم و الا که دیگه هیچی...
ولی من 23 سالگی مامان شدم.


ایول.چرا اینقد دور
مامان سامان
7 مرداد 91 18:51
زهرا جان تو می تونی


آره من موفق میشم
مامی محمدمهدی
13 مرداد 91 14:17
میشه به ما هم رمز بدید
مامی محمدمهدی
14 مرداد 91 22:51
اولا بابت رمز ممنون، جیگرشو، خیلی شبیه شماست



خواهش میکنم.جدی!