امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

قاطی پاتی!!!

1391/3/19 14:08
3,663 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام پسر مشهورم

شکلکهای جالب آروین

پسرمون جهانی شده تو اینترنت تو ماهواره همه جا سخن از امیرعلی ماست.

شکلکهای جالب آروین

پرشین تون هم که یه برنامه گذاشته برای تولد بچه ها ایشالا عکس و فیلم تولد دو سالگیت رو میفرسم براشوننیشخندالبته اگه تو خونه خودمون باشیم و برات بگیریمنیشخند

شکلکهای جالب آروین

دیشب جاتون خالی رفته بودیم عروسی .وحشتناک شلوغ پلوغ بود.فکر کنم نصفه بافق اومده بودن تالار برا عروسی .تنها کسی که راحت بود تو عروسی ،فکر کنم خوده عروس و دوماد بودن .چون اون بالا راحت رو مبل تکیه داده بودننیشخند

شکلکهای جالب آروین

امیر علی خان ما هم که با بابابزرگش رفته بود سمت مردونه و بعد تحویل بابای خودش دادنش.اینجوری که بابام و باباش تعریف میکنن.پسر نسبتا خوبی بوده.

شکلکهای جالب آروین

فقط بابام گفت یه پسره رو زدی بعد هم نازش میکردی.راسی یادتونه که به نازی میگفت دایی حالا میگه دَسی دَسیسوال

شکلکهای جالب آروین

تو عروسی هم انگاری شناسایی شده .پیش بابای خودش بوده که یه آقایی گفته این همون امیرعلی معروفهزبانبعد هم به بابایی گفته که تو اینترنت دیدمش.و یکی از خواننده های خاموش ما تشریف دارنعصبانیلا اقل این پستو خوندین یه کامنت بزارینمنتظر

شکلکهای جالب آروین

یه بار دیگه هم رفته بودیم تهران عقد کنون دختر خاله مامانم .اونجا هم مثه اینکه آقای داماد به همراه برادراش امیر ما رو شناختن .البته از ماهواره دیده بودنشمژه

شکلکهای جالب آروین


امروز هم امیر علی خانمون برا اولین بار فرشای خونمون رو مُزَیَن کردن.بالا بودیم که مای بیبیش رو در آوردم .چون بالا مای بیبی نداشت گفتم میارمش پایین مای بیبیش میکنم.که وقتی رسیدیم پایین به کل یادم رفت.رفتم سراغ کارای خودم.

شکلکهای جالب آروین

همین که اومدم تو اطاق کامپیئتر دیدم یه چیزی رو سرامیکاس .بعله یه پی... بود.با یه بدبختی برداشتمو انداختم تو توالتسبزبعد اومدم رختخوابارو جمع کردم که بزارم سر جاش که یه چیزی زیر پام لِه شد.بعله بازم پی... سبز با یه بدبختی پامو شستم.گفتم حتما دیگه تموم شده.اومدم بشینم پای کام که یه چیز مرطوب خورد به پشت پام.با دلهره برگشتم نگاه کردم که دیدم بعله بازم پی... .سبزدیگه ایندفعه کل خونه رو گشتم برای کشف پی... ،که چیزی کشف نشد خوشبختانه. اینم داستان اولین خرابکاری مستر امیرعلی خان ما

شکلکهای جالب آروین

بابای امیر اومده تو خونه میگه مای بیبی داره گرون میشه.اگه میخوای بازم مای بیبیش کنی برم بخرم چنتا بسته تا گرون تر نشده.گفتم آره بگیر این امیری که من میشناسم فکر نکنم حالا حالا ها جیششو بگه.قیمتشم برا محضه احتیاط میگم قابل توجه اونایی که خوشحال بودن از نتیجه انتخابات سال 88نیشخند

قبلا 8 هزار تومن .از فردا پس فردا میشه 9800تعجبخاک وچوک.پاشین بار بندیلمون و ببندیمو بریم ماه زندگی کنیم.نیشخند

شکلکهای جالب آروین


امیر علی ما تازگیا کلمات رو با هم ترکیب میکنه.مثلا مامان بَه بَه بالا(مامان غذامو بزار بالا)

توپ مُبل اِ (توپ زیر مبله،بیار بیرون) - مامان ایی علی اَگوش(مامان ،امیرعلی و خرگوشو ببین)و خیلی چیزای دیگه که یادم نیست.

شکلکهای جالب آروین

بهش میگم بگو مامان دوست دارم میگه آلالو یعنی آی لاو یونیشخند

شکلکهای جالب آروین

از وقتی که دیگه بهش مَه نمیدم.خیلی رُمانتیک شده میاد منو بغل میکنه و لبامو بوس میکنه.

شکلکهای جالب آروین

وقتی میخواد از دست مامانم یا باباش یا خاله اش فرار کنه و اونا نمیزارن بره ،اونم میگه اُف (یعنی منو وِل کنین پی پی کردم)نیشخند

شکلکهای جالب آروین

تِلَم از دیشب تاحالا گُم شده،دعا کنید پیداش کنم.دارم دیوونه میشم موهام میاد تو صورتمنیشخند

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

شکلکهای جالب آروین  

پریروزی برای اولین بار رفتی تو حموم و آب بازی کردی .تازه تنهایی.کلی کِیف کرده بودی و نمیخواستی بیای بیرون.

شکلکهای جالب آروین  

بعضی وقتا مثه حاجی بازاریا دستتو میزنی به کمرت و راه میری و فکر میکنی.عاشق این ژستتمقلب

شکلکهای جالب آروین  

چون از دیشب از خودت عکس ندارم.چون مثه مردا سمت مردونه بودی.از پسر دوستم عکس گرفتم.وای اینقد این سامان حرف داره.وقتی آقا گریه میکنن حتما باید بزارنش تو چادر و تابش بدن.الانم وسط عروسی دارن همینکارو میکنن.نیشخند

شکلکهای جالب آروین  


شکلکهای جالب آروین

این عکسا هم داغه داغه آخه همین الان گرفتم.

شکلکهای جالب آروین

الان با خاله محبوب داشتیم راجع به لباس عروس حرف میزدیم .که دیدم با شلوار بابایی و اتو مشغولی.اتو میکردی.میتکوندیش .صافش میکردی بدون اینکه متوجه بشی داریم نگاهت میکنیم و عکس میگیریم.نیشخند

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (81)

محدثه
19 خرداد 91 14:56
خاله ي اميرعلي
19 خرداد 91 16:25
سلاممممممممممم
به به ميبينم كه پست جديد گذاشتي چشممون رو روشن كردي
هميشه به عروسي عزيزم راستي چطوري اميرخان رو تو ماهواره ديدن؟
اميرعلي اينجا اميرعلي اونجا اميرعلي همه جاااا حال كردي ؟
واااي از دست اين وروجكها!!! حالا فرشهارو ميخواي بشوري؟بيام كمك؟؟
وااااي ميبينم عكسهاي داغي هستن بگو اتو توشه واسه اون داغه عكسها
ببوس اين قند عسل رو


مگه نگفتمت عکسه امیرو فرستادم برا دکتر کپی!
نه بابا کی حوصله شستن فرش داره.ایشالا برا وقتی خواسم برم خونه خودم همرو میدم قالیشویی .دستت درد نکنه خودتو به زحمت ننداز.
اتو تو برق نبود خنکه!
فداتتتتتتتتتتتتت
خاله ي اميرعلي
19 خرداد 91 16:26
سلام خوبي؟ اومدم بگم تشريف بياريد آپـــــــــــــــم!!! ههههههههه
خاله ي اميرعلي
19 خرداد 91 19:25
گلم چجوري عكسو فرستادي؟


فرستادم به ایمیل دکتر کپی.
خاله ي اميرعلي
19 خرداد 91 19:26
دکتر کپی همون ميمون باحال تو manoto1 هست؟


آره خوده خودشه!
یه بی کس
19 خرداد 91 21:27
تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک نیست تو بزرگی سلام خیلی قشنگ بود منم آپم خوشحالم میکنی یه سر بهم بزنی آرزومند آرزوهات یه بیکس
مامان ساقی و محمد
19 خرداد 91 22:57
سلام زهرا جون خوبی گلم؟
آفرین به این امیر علی که خونه رو مزین کردن.حس بدی دارم ولی کلی خندیدم.
منم امیر علی رو تو دکتر کپی دیده بودم.همون موقع که اعلام کرده بودی.
همیشه به عروسی.
من یه کامنت تو اولین پستی که گداشته بودی گذاشتم چرا تایید نکردی؟با هزار بدبختی پیدا کرده بودم.
بیا وبلاگم عکسهامون رو ببین.تازه گذاشتم.



سلام عزیزم.
من همه کامنتارو تایید میکنم.
باشه میام
نایسل
20 خرداد 91 0:54
ای جانننننننننننننن مشهور شدی پس خاله خراب کاریییییی میکنی


خاله کارای دیگشو ندیدی!
حسام
20 خرداد 91 1:57
امیرعلی جهانی

مایه افتخاری

شعار خوبیه مگه نه؟؟؟؟؟


عالیه!
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 7:34
این وقت صبح چیکاری میکنی پای کام؟


خوابم نمیاد.وگرنه الان خواب بودم
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 7:35
الان باید برم میام سر میزنم بهت


اوکی.بیا حتما
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 8:48
همیشه به عروسی ایشاالله برای عروسی امیر علی همه بافقو دعوت کنید


نه مرسی از این دعا ها نکن.عروسی شلوغ اصلا خوب نیست.
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 9:06
فاصله زمانیه بین نظرامو داشته باش.ببین چقدر سرم شلوغه
امیر علی معروف تا سرت خلوته یه امضا بهم نمیدی؟
من برم از حسابم پول دربیارم برای بچه علی مای بیبی بخرم


آره بخر ذخیره کن.ما که کمرمون خم شده تو این اوضاعه بد اقتصادی(خنده)
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 9:08
کلا خصلت همه مردا همینه .وقتی از یه چیزی محروم شدن بیشتر قدرشو میدونن و رمانتیک تر میشنمیتونی موارد دیگه رو امتحان کنی


نظرت چیه رو باباش امتحان کنم!(خنده شیطانی)
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 9:11
امیر علی جونم هم مثل مامانش شیرین زبونه
آلالو امیر علی جونمممممممممممممم
فکر کنم از برکت وب امیر علی ما هم تو بافق معروف شده باشیم


آره بابا تو رو بیشتر از من میشناسن!
مامان نيما
20 خرداد 91 9:24
مي بينم عزيز خاله معروف شده ها.راستي فيلم و عكس تولد رو چه جوري بايد بفرستيم .آخه به اين زودي تولد پسرمه مي خوام از اين طرح استقبال كنم


همآدرسه فیس بوک دادن هم ایمیل.فیس بوک که فیلتره.عکسو فیلماتو براشون ایمیل کن..همون پرشین تون اعلام میکنه همیشه آدرسشونو .ببین
حسام
20 خرداد 91 10:21
چشم حتما بهتون میدم
فقط دعا کنید این آخری ها رو خراب نکنیم
خداحافظ


ایشالا موفق میشی
مامان پریسا
20 خرداد 91 11:29
یعنی اگر اینجا بودید براش تولد نمیگیری؟
آفرین به امیر علی مشهور ما.
اقا به ما امضا میدید؟


نه نمیگیرم.آخه باطن خونم خیلی کثیفه.ظاهرش خوبه ها.
اگه 1 ماه هم بگذره از تاریخ تولدش بازم میگیرم.اما باید تو خونه خودم باشم حتما
مامان پریسا
20 خرداد 91 11:35
پس کلا" خونه باید بره فرش شویی
چه خبره مگه چه مارکی استفاده میکنی؟
با یه کش ببند مشکل حل میشه


آره دیگه.
من ممتاز مای بیبی استفاده میکنم براش.
اونموقع پاش نبود مای بیبی
مامان پریسا
20 خرداد 91 11:38
از اتو معلومه عکس داغه.حرارتش به من هم رسید.
دست بچه نسوزه
حاجی بازاریمون میخواد مامانش رو بخندونه . کار بدی کرده؟؟؟
خوش بگذره


تو برق نبود اتو.خنک بود.
فدات
مهین
20 خرداد 91 11:57
سلام به مامان آقای امیرعلی معروف
بابا شهرت!! بابا معروف!!
قربونش برم من که جهانی شده
در مورد مزین کردن خونه باید بگم اگه می خوای راحت باشی ول نکن باز مای بیبیش کنی،فایده ای نداره...فقط حواست رو جمع کن تند تند ببرش دستشویی
ستایش از 10 ماهگی توی خونه و از 16 ماهگی بیرون اصلا پوشک نشده!!
فقط زحمتش یه فرش دادن به قالی شویی بود

راستی تیپ حاجی بازاریش خیلی باحال بود
ببوسش


نه بابا مای بیبیش میکنم.اونموقع بالا نداشت.گفتم میارمش پایین کهیادم رفت مای بیبیش کنم.
راسی مرسی که اومدی
مامان محمد و ساقی
20 خرداد 91 12:36



چی شده؟!
محمد
20 خرداد 91 12:40



باریکلا
مامان سامان
20 خرداد 91 13:00
نیشم بسته نمی شه با این کارسونی که تو داری تا سه نشه بازی نشه همه خونتو گل کاری امیر علی شیطونمیسسی که عکس سامان رو گذاشتی از طرف من امیر علی معروف وسرشلوغ رو ببوس


حالا خدا رو شکر عنایات امیر آقا فقط تو یه اطاق بوده.خواهش وحیده خانم.دوست شفیقه قدیمی
مريم مامان آريا
20 خرداد 91 13:48
سلام
واي چه خرابکاري. من شوهرم از اون وسواسي هاست اجازه نمي ده آريا رو باز بذارم.
راستي براي تولد طرح ديگه اي پيدا کردي؟
من چند تا رو از همون آدرسي که دادم براي ريسه برداشتم. اگه نداري برات ايميل کنم.


منم حواسم نبود وگرنه همیشه مای بیبی پاشه.
آره بفرست برام عزیزمی
مامان رها
20 خرداد 91 15:27
خانم دایم به گردش و تفریح و شادی
حالا دیگه امیری رو این قده معروف کردی چند تا بادی گارد براش بگیر یهو ندزدنش



پیشنهادی خوبی بود.باید ببینم دستمزده بادیگارد چنده.اگر صرف کرد میگیرم
مامان رها
20 خرداد 91 15:29
ای پسر شیطون و بلا این چه بلایی بود سر خونه زندگی مامان آوردی آبروی هر چی مرده رو که بردی
مامانی می خوای بازش بزاری شورت عینکی تنش کن که پی... همون جابمونه و زمین نیوفته


به مولا یادم رفت مای بیبیش کنم.اصلا قصد نداشتم باز نگهش دارم.یادم رفت
مامان رها
20 خرداد 91 15:30
رها هم مثل امیر علی خیلی جملات رو می گه مثلا می گم رها دختر بدیه می گه نه دخت خوب است
قربون اون حرف زدنتون بشم


عاشقه جمله بندیاشونم!
مناء
20 خرداد 91 17:21
......¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*......................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............✿............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶

عجـــــــــــــــــــــــــــــب
اتو هم میکنه
همیشه به عروسی گلم


fadat
مامان محمد و ساقی
20 خرداد 91 18:57
سلام.وصل شدیم دوباره.
یه پیشنهاد دارم.حالا که امیر یه کوچولو خونه روکثیف کرده بیا تا قبل از اینکه از اینجا بری و فرش بشوری بهش آموزش بده.حیف نیست خونه تازه و تمیز رو گند بزنه.ولی قبلش اول خودت در این زمینه مطالعه کن.


خودمم همین کارو میخواسم بکنم .ولی همه میگن بزار حتما 2 سالش تموم بشه.بیشتر میفهمه
نایسل
20 خرداد 91 20:42
مامان متین
20 خرداد 91 22:05
سلام عزیزم .خوبی. گل پسرت چطوره؟ میبینم که بدجور خودت رو کنترل میکنی پست نذاری.من که بخوام هم خیلی نمیتونم پست بذارم .البته تا اطلاع ثانوی
امیر خان چه با حال شده. چه اتویی میکشه جیگر.
مشهورم که هست. حیف دختر ندارم وگرنه امیر میشد دوماد خودم روی ماهشو ببوس


ایشالا که نی نیت دخمله و ماله خودم میشه
خاله جون
21 خرداد 91 1:51
واااااااااااااااای که چه گلکاری کرده این پسر
کنفیکون کرده خونه رو
امیدوارم هر چه زود تر از این مرحله سخت زندگی بگذری و امیر علی جیشش رو بگه


وای منم امیدوارم.
مامان رها
21 خرداد 91 9:43
خاله لگن از این بزرگتر نبود توش بازی کنی قربونت برم
چجوری اون تو جا شدی


به سختی!
وان خودش تو حموم مامانم ایناس.حوصله نداشتم برم بیارم
مامان مريم گلي
21 خرداد 91 9:45
واي چقد خوب كه هي به پات ميچسبيده
تا تو باشي بچه رو بدون ماي بيبي بزاري



دعا میکنم برای خودتم پیش بیاد ،ببینی چه حسی داره!(خنده شیطانی)
مامان مريم گلي
21 خرداد 91 9:46
عكس تو حموم خيلي قشنگ بود هزار ماشالله
ثمین
21 خرداد 91 12:18
خصوصی داری
مامان رها
21 خرداد 91 15:48
امیری جون بیا عکسای جدید دخملیم رو ببین دیگه قربونت برم
ثمین
21 خرداد 91 17:14
سلام گلم
ممنون میشم برام بفرستین!


باشه
مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 17:53
سلام
ما برگشتیم هوراااااااا
همیشه به شادی بری راستی شیراز رفتی؟
می بینم که دلتون برامون تنگ شده بود حسابی
عجب حکایتی داشتی با پ ی پ ی آقا امیرعلی
از این صندلی های مخصوصی پ ی پ ی (ما بهش میگیم قصری شما چی می گید؟ ) بگیر زودتر جواب میده


چه عجب.بلاخره چترتون ...
نه هنوز نرفتیم .میریم کم کم
چه اسم باحالی.ما بهش میگیم صندلی دسشویی:دی
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 19:52
همیشه به عروسی.خوب مهم عروس و داماد بودن که راحت بودن
وای نه پی پیبنده خدا دلم برات سوخت چه جوری تمیز کردیش ؟؟!!اره مای بیبی خیلی گرون شده باید دست به کارشیم.
پس پسرت بهت کمکم میکنه دیگه غم نداری.

عکسهاشم قشنگ بود.
راستی از پشه ها چه خبر؟؟


مرسی عزیزم.راس میگی مهم اونا بودن دیگه.
با یه بدبختی پاک کردم دیگه.
دایی محمد
21 خرداد 91 23:07
امیرعلی رو از طرف ببوسیدش.در ضمن خوشحال میشم به وبم بیاید.


مرسی از حضورت
کودک سیتی
22 خرداد 91 9:02
سلام بر مامان امیر علی و امیر علی گل

کارت دعوت تم زنبوری رو روی سایت گذاشتم

http://www.koodakcity.com/birthday-party/birthday-invitation/
آخرین کارت مال تم زنبوریه
امیدوارم خوشتون بیاد
پاینده باشید


مرسی
مامان زهرا
22 خرداد 91 11:58
وای زهرا جون کلی از این پستت خندیدم
اول ایمدوارم همیشه به شادی و جشن و خنده
برای پسرت هم به خاطر معروف بودنش اسفند دود کن
عکس گلت را هر جایی نفرست ...
امیدوارم هرچه زودتر هم تلاش کنی تا پسر گلت خودش بره دستشویی کلی از دردسرهایت تمام میشه و چقدر راحت میشی ... کار سختی هم نیست


مرسی عزیزم.ایکاش آدرس وبلاگت رو درست میزاشتی تا بتونم بهت سر بزنم.
منم امیدوارم زود تر دسشوییش رو بگه
مامان نیایش
22 خرداد 91 12:28
ما شا الله مامانی چه قدر با حوصله نوشتی این گل پسر معروفت رو هم از طرف من ببوسش الهی زنده باشه همیشه می بینم که از الان کمک حال تو هم هست لباس اتو میکنه و ...شاد باشید همیشه


چه اتویی....مرسی گلم
مامان پریسا
22 خرداد 91 14:02
اخه چی بنویسم.
بذار حا اقل یه هفته بگذره
راستی خودتون چی؟
بنویس بیام تقلبی کنم


چیو تقلبی کنی؟!بیا فقط سلام کن :دی
خاله ي اميرعلي
22 خرداد 91 15:50
ساااااااااااام عليك
ميگما ايميل اين ميمونه هه رو ميدي بهم؟
زمونه پيشرفت كرده هاااا حيونااا هم ايميل دارن !!!!!


drcopy@manototv.com اینم ایمیلش .آدرس وبلاگو هم بده بهش میاد بهت سر میزنه
آجی مهدیه
22 خرداد 91 23:42
هی مررررررررررررررررررررض
پستاتو خلاصه کن بابا آخه میمیری تو یکی دست به قلم نداشته باشی
این طوماره یا پسته



هر دو!
آجی مهدیه
22 خرداد 91 23:43


خیلی دعفات کردم دل خودم برات سوختید

نازی نازی گریه نکونیا امیرعلی خنده ش میگیره


کی منو دعوا کردی من نفهمیدم.کسی از این ج...
آجی مهدیه
22 خرداد 91 23:43
حالا عروسی کی بود که ما جزو اون نصف نیومده ها بودیم


پسر فلاح!
خاله ي اميرعلي
23 خرداد 91 10:29
سلام
ما آپيم تشريف بياريد
خودت يع مطلب ميذاري فرار ميكنني نه من


من یه پُست میزنم.میام به بقیه سر بزنم دم به دقیقه حداقل
حسام
23 خرداد 91 11:02
سلام خیلی ممنون که احوالپرس بنده بودید
حالا راستی شما از من چی گفتید

راستی پیغامتون رو هم بهشون قبلا رسونده بودما



اساسی نه ولی در حد خودمون
انشاا... امیرعلی اساسی درس بخونه و یه روزی بشه رئیس جمهور و بافق رو آباد کنه


هیچی ازت خوب گفتم.من آدم خوبیم!تعریفتو کردم.
ایشالا
زن دایی سونیا
23 خرداد 91 12:16
سلام امیرجون.دلم خیلی خیلی واست تنگیده.خاطره پی پی کردنت باحال بود.کلی خندیدما.خستگیم رفت.بوسیییی


آخی زندایی پا شو بیا بافق دلمون برات تنگ شده.
خاله ي اميرعلي
23 خرداد 91 12:27
الهي فدات بشم من
من به خدا هروقت ميام بهت سرميزنم ولي وقتي ميبينم مطلب جديد نذاشتي ديگه كامنت نميذارم
تو هميشه در قلب مني


هی وای من.خوب اینهمه زحمت میکشی میای .حداقل یه کامنت هم بزار خو.
جای دوری نمیره.
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 12:35
میدونی من چقدره طلا نخریدم.اونایی هم که داشتم فروختم.الان چندماهیه شروع کردم به خریدش.آخه ...هیچی...
باور کن من هیچی نگفتم.خودش خواست.تازه چندروزه گیر داده ست دستبندم برام انگشترشو بخرهحال کردی؟


منم عاشق اینم طلاهامو بفروشمو نو بخرم.
از فروختن طلا بیشتر لذت میبرم تا خریدنش باور میکنی.چون میدونم بعدش قراره طلای نو و بهتری بخرم.
نوش جونت غافلگیر شدنا!
خاله ي اميرعلي
23 خرداد 91 12:55
چشششششششششششششششم
راستي عكس اميرعلي رو فرستادم حالا برنامه ي اين دكتره كي هست؟كيا نشون ميده نگاش كنم ساعتشم بگو
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااات


وقتی قرار شد نشون بده تو برنامه اش .خودش بهت ایمیل میزنه.
فکر کنم برنامه اش پنج شنبه ها یا جمعه هاس.زیاد مطمئن نیسم.خیلی تبلبغ میکنه
مامان پریسا
23 خرداد 91 13:05
سلام مادر جان
هیچی مادر جان، با مدیریت نی نی وبلاگ دست به یکی کردیم


بابا ایول مارم معرفی کنید بهش
ترنم
23 خرداد 91 13:28
نازه گل پسر مشهورمو ،قربونت خاله عزیزم
ایشالله همیشه به عروسی گلم راستی عزیزم علت نذاشتن عکسا رو تو وبلاگ نوشتم دوست دارم زییییییاد


ما بیشتر....
وحیده مامان پارسا
23 خرداد 91 13:56
خدا حفظش کنه این پسر مشهور رو راستی جریان این عکس های پرشین تون چیه.پسرم چند بار گفته پرشین تون میگه عکسهای تولد رو بفرستید ولی من تا حالا خودم نشنیدم.محدودیت سنی داره؟آدرسی داره؟ممنون میشم بگید


آره پرشین تون یه بخش داره برای عکسای تولد و فیلماش.میخوان یه برنامه بسازن.اگه پرشین تون رو ببینین.بینش تبلیغ میکنه.آدرس هم میده
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 14:17
مادر تنبلم نوبره ها


برای چی؟
مامان محمد و ساقی
23 خرداد 91 22:39
سلام.ما اومدیم.ولی به خاطرشما کنار دریا نرفتیم و عکس نگرفتیم.
دلم برات تنگ شده بود اساسیییییییییییییییییییییی.


آخی.خوب میرفتی.حالا من یه چیزی میگم .تو باور نکن
ما بیشتر...
خاله ي اميرعلي
23 خرداد 91 23:09
چطوري عزيزم؟ خوش ميگذره؟ آپ كن ديگه!!!


اتفاقا دارم مطلب جدید مینویسم.فردا شکلکاشو میزارم
وحیده مامان پارسا
24 خرداد 91 9:31
شما و وروجکتون رو به جمع دوستامون اضافه کردیم


ممنون.شما هم پیوستید!
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 13:10
سلام
الان 24 خرداده
رفتید شیراز؟


جدی!
جمعه میریم.
تاریخ 24 مصادف بود با پایان امتحانات پسر خواهر شوهرم! :دی
مامان علی خوشتیپ
24 خرداد 91 13:11
البته نی نی وبلاگ خلوته فکر کنم رفتی


هسم هنو.جمعه میریم اشالا
بافق مظلوم
24 خرداد 91 13:46
سلام یک پیشنهاد داشتم
اگه امکان داره وبلاگ های بافقی را در لینکتان در کنار هم قرار دهید.http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif


چشم اینکارو میکنم
مامان زهرا
24 خرداد 91 13:50
سلام خانمی
خوشحال میشم به این مقاله سر بزنید و نظر بدهید
http://koodakmedia.com/?part=article&inc=article&id=103



چشم
مامان رها
24 خرداد 91 14:38
سلام خوب خوشی کجایی نیستی
امیرمون خوبه ؟؟؟
راستی داریم میر یم سفر دلمون براتون تنگ میشه بیا پیشمون


الهی فدات شم.ازون ورا رد نمیشیم متاسفانه
نیهاش
24 خرداد 91 14:42
سلام مامان امیر علی
وای مامان امیر فکرشو نمیکردم ک اینقد باحال باشید
مرسی از حضورت
با افتخار لینکت کردم اجی
ایشاله بعد امتحاناتم میام وب نازنین امیر علی رو میخونم
مرسی
مرسی
مرسی


باحالی از خودته جیگر.حتما از تیکه 3-4 تا داداش خوشت اومده :دی
لینک شدی با افتخار
نیهاش
24 خرداد 91 14:49
نیهاش
24 خرداد 91 14:55
وای منکه مردم ازخنده
عجب خرابکاری کرده پسمل کوچولو مامان بودنم سخته ها
خوشبحال امیر کوچولو از همین بچگی واسه خودش مشهور ناقلاالبته اینا همش بخاطر مامان گلشهواقعا دستت درد نکنه اجی جون


از این بدترم کرده خرابکاری.
قربونه آبجی کوچیکه خودم!
نایسل
25 خرداد 91 17:15
خدا نکشتت دختر


نمیکشه!
نایسل
25 خرداد 91 17:15
چند تا نظر گذاشتی برام



نمیدونم.نشمردم.
نایسل
25 خرداد 91 17:16
دوستام گیر دادن دستور بده برای همشون گذاتم دیگه


من آخه رژیم دارم.
اشکال نداره.میبخشمت
نایسل
25 خرداد 91 17:16
خب من نی نی دار نمیشم


چرا خو؟
نایسل
25 خرداد 91 17:16
خوش بگذره شیراز عزیز دلم


مرسی گلم
نایسل
25 خرداد 91 17:17
آهنگ وبت خیلی فشنگه خیلی


منم عاشقشم
نایسل
25 خرداد 91 17:17
نایسل
25 خرداد 91 17:17
نایسل
25 خرداد 91 17:17
مامان ماهان
12 تیر 91 16:10
امیر علی جونم آلالو
واااااااااااااااااای چقدر قشنگ نوشتی کلی حال کردم
امیر علی حالا خرابکاری میکنی
حالا یه امضا به من میدی گلمممممممممممممم


خواهش میکنم مامانه ماهان.لطف داری عزیزم.
بزرگ بشه ایشالا امضا هم میده.
دختر خاله کجایی ببینی که همه تعریف میکنن ازم