امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

اومدن هماروس(جاری) جان جانان

1391/3/9 11:05
2,576 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

سلام مرد کوچکم


چطوری مامانی؟خوبی خوشی؟رفیقای شفیق من چطورن؟


از اونجایی که بنده خیلی انتقاد پذیرم.به خاطر روی گلتون اومدم یه پُست جدید بزنم که بیشتر حال کنید.حالا بزن اون دست قشنگروتشویق.شُله شُله.آها این شد.نیشخند


اول کار بهتون بگم که الان چند وقتیه که دل و دماغ ندارم.حالم گرفتس.همشم به خاطر این خونه های مهره.بدقولی هم حدی داره به مولا.قرار بود آخر سال 90 تحویل بدن خونه هامونو .ولی اینجور که از قضایا معلومه فکر نکنم تا 3-4 ماه آینده بتونن تحویل بدن.


حالا ما خونه و زندگی داریم و راحتیم.4 تا جوون دیگه که خونه ندارن و باید اجاره سنگین بدن ،چه گناهی کردن که باید اینجوری بشه.


بعد یه آقایی که خیلی هم خوشکل و خوشتیپه برگرده بگه که این دولت ،دولت عدالت محوره.تو رو خدا خندتون نمیگیره.عدالت تو این کشور تو این دوره زمونه.عدالت مثه سیمرغ افسانه شده داداش من.بیخیال خونِ خودمو کثیف نکنم که حرف زیاده.


دیشب جاتون خالی هماروس بزرگه اومده بود خونمون.بعد از تولده 1 سالگی امیر بار اولش بود که اومده بودن.خلاصه دیشب همه چی قاراش میش شده بود .عمه ام هم بعد از ظهرش زنگ زده بود و گفت بیاین خونمون آش بخورین .من از خیاط وقت گرفته بودم برای دوختن مانتو.با دوستم قرار گذاشته بودم که همو تو پارک ببینیم.خلاصه که همه ی اینا به خاطر جناب هماروس مالیده شد.


اشکال نداره.آخه من هماروسامو خیلی دوست دارم.جدی میگم .اینجوری نگام نکنید.به مولا دوسشون دارم.مثه خودم باحالن.


خبر نداشتم که میخواد بیاد خونم منم زرنگ شده بودم کلا چند وقته چِشم خوردم و کارای اکشن انجام میدم.شیرینی زنبوری داشتم درست میکردم یه تنهنیشخنداز خود راضی.من که خوشم اومد بقیه هم به خودشون مربوطهزبان.دمه این دنیای نفیس درد نکنه که این آموزشا رو میزاره نیشخند.مرسی.جمله بندی رو داشته باشین.دم=>دردقهقهه

اینم یه عکس از هنرای پنهان مننیشخند


امیرعلی خان ما هم کلی ذوق زده شده بود.کلی با علی و مهدی بازی کرد.کلی استعداداشو نشون عمو و زن عموش داد.زن عموش حسابی حال کرده بود که امیر صداش میزنه نَن عمو.ما که شانس نداشتیم کسی زن عمو صدامون کنه.همشون زهرا خانم صدام میزنن.نیشخند


علی میخواست با اسکوتر بازی کنه ولی امیر مجبورش میکرد که دنبال بازی کنن.حیووناش رو آورد و برای عموش اسماشونو میگفت .تازه از عموشم میپرسید.طبق معمول!


ساعت 11 هم که شرک رو داشت نشون میداد از پرشین تون.تا نصفه اش دیدن و رفتن .


بعد منو جناب همسری برگشتیم تو خونه و آشپزخونه رو جمع جور کردیم.دمش گرم خیلی شوهر خوبیه.قبل از اینکه بیان کل خونرو جارو کشید و آب طالبی درست کرد.خیلی دوسش دارم فراوونبغل



خرید عروسی خاله محبوبه هم قرار شد بریم قشم خرید کنیم.حالا که دیگه مَه نمیخوری میتونم با خیال راحت، پیش بابایی جات بزارم و برم.


23-24 خرداد وقتی که امتحان بچه ها تموم شد قرار شده با عمو ها و عمه و بی بی بریم شیراز.مطمئنم که خیلی خوش میگذره.چون همشون خوش سفرن.


الهی که مامان فدات بشه که اینقدر تو حرف زدن پیشرفت کردی.عاشقتم عشقم


آهان بزار از رژیمم بگم.پریروزی رفتم مطب دکتر گفت منشیش که نرم افزار رژیم خراب شده و فرستادن تهران برا تعمیر.به خشکه این شانس.حالا ما بالا غیرتن تصمیم جدی گرفتیم واسه رژیم .این زمون و زمان دست به دست هم دادن که من همین شکلی بمونم.اَه ول کنین منو دیگه.

چیزی رو هم که نمیخوای میگی نَخوام.اگه هم چیزی رو بخوای میگی خوام.

به الاغ اسباب بازیت هم میگی اییاغ


دیشب 10/3/91 با بابایی رفتیم بیرون و برات شورت آموزشی خریدم .قیمتشم میگم شاید مثه من شوکه شدین 7000 تومن ناقابل.وای خدای من تورم دیگه تا این حد.


خدا جون ،یکی از سیاره هاتو آماده کن که ما داریم میایم.میخوایم فرار کنیم از دست این تورم.وسط بیابونم ما رو ول نمیکنه.


خیلی پسر آقایی هستی .فقط شبا موقع خواب اذیت میکنی.هی میخوای بری تو اطاقت و اونجا رو کُن فَیَکُن کنی.که با دعواهای بنده رو برو میشی و با گریه میخوابی.چاره ای نیست.زیاد نباید بهت رو دادنیشخند


نهایتش ساعت 2 میخوابی و 11 صبح بیدار میشی.همگی با هم ماشالا...چِشم نخوری ایشالانیشخند


مامان بزرگ اینا هم برگشتن از تهران و برات 3 تا سی دی آوردن.


خاله محبوبه هم تو قرعه کشی پیاده روی یه دوچرخه برنده شدهخنثی


آهان بزار یه کلاس خصوصی آموزش گویش بافقی هم بزارم برای علاقه مندان:نیشخند

هَماروس=جاری یا همون زن برادر شوهرنیشخند    هَم دوماد=باجناق

 

بازدید دیروز : 2407

ایول

 


چند روزی هست همین که از در پامون رو میزاریم بیرون انگار داری میری کاراته بازی کنی.آخه همین که پاتو میزاری تو حیاط میگی اُس یعنی سوسک.آخه یه سوسک مرده تو حیاط دیده بودینیشخند

 

 

میاد دستمو گاز میگیره، من جیغ میزنم، بعد میگه چی شد؟منتظر

 

 

 

 

 

 

اینم یه ورژن جدید از امیرعلی درس خون.با عینک دست و پا شکسته مامانشنیشخند

این عکسم ماله 1 ماه پیشه و لباسشو خیس کرده منم چون حسه اینکه برم پایین براش لباس بیارمو نداشتم.چادر کردم تو لباسش.اینم یه فیگور هنرمندانه

پریشبی هم دایی رضام اومده بود بالا و امیرعلی وحشتناک ابراز احساسات میکرد با دختر دایی بنده.تازه باباشم بغل دستش نشسته بود.رو که نیست سنگ پا قزوینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مامان علی خوشتیپ
9 خرداد 91 11:02
چه عجججججججججب آپیدی
عجب شیرینیایی بابا ایول.خوشم اومد
میگم اون آقا خوش تیپ خوشگله کی بود؟
عکسا با اینکه کم بود خیلی باحال بود به خصوص اونی که چادر زیر لباسش گذاشتی
هماروست چند سالشه؟اگه خوبی باهاشون چرا دیر به دیر میان پیشت؟


چشم خوردم.
خوشمزه اس درست کن .تازه خیلی هم آسونه.
نمیشناسمش فکر کنم شایعه باشه.
هماروسم 29-30 سالو داره فکر کنم.
از قدیم گفتن دوری و دوستی.ما همو تو خونه مادر شوهر میبینیم.
حسام
9 خرداد 91 11:07
سلام همشهری گرامی
اول بگم هنوز صبحانه نخوردم تازه از سر جلسه امتحان اومدم خونه دلم لک زده برای اون شیرینی ها
راستی به روزیم....


سلام همشهری.ایشالا تو امتحاناتت موفق باشی.مثه من نباشی که بیخیال بودم.
بگو مامانت درست کنه خیلی خوشمزه است و آسون.لینک کردم رو شیرینی زنبوری.
حتما میام
مامان سامان
9 خرداد 91 11:40
ماشاا... خانم زرنگ خوبی ؟پسر خوشکل و حرف زنت چطوره
اون یکی که خوب نشد این یکی رو درست کنیم ببینیم چطوره؟
خوش بگذره مسافرت کی عروسی محبوبه اس؟



جدی خوب نشد ؟!چرا ؟
فکر کنم بعد از ماه رمضون باشه
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 12:06
سلام عزيزم
اميرعلي جونم در مسابقه ي ني ني و شكلك شركت كرده خوشحال ميشم به آدرس زير برويد و با دادن راي مارو خوشحال كنيد ممنونم
http://noruz1391.niniweblog.com/post795.php
راستي 10-15 روز تمون شد كه آپیدی؟


حتما رای میدم بهش.
چه کنیم خاطرخواه خیلی داریم مجبورم زود زود بآپم
مریم مامان نخودچی
9 خرداد 91 12:21
شرمنده دیر شد.... 3030
مامان ساقی و محمد
9 خرداد 91 12:25
سلام.اول بگو هماروس یعنی چی!؟


یعنی همون جاری شما.یعنی زن برادر شوهر.هماروس یه کلمه ترکیبی هم+عاروس
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 13:03
سلام
بابا من اول فك كردم كه اسمه هماروس ميخواستم بگم اين چه اسميه كه از كامنت مامان ساقي و محمد فهميدمولي ما به هماروس ميگيم جاري
شيريني زنبوري هم نوش جونتون عجب هنرمندياااا گلم
دست همسري هم درد نكنه كه تو مكاراي خونه بهت كمك ميكنه
راستي عكس اولي اميرعلي خيلي باحاله و بامزس با عينك انداخته
ممنونم بابت حمايتت تو مسابقه


جدی جدی نمیدونستی هماروس چیه؟عجبا ما از هر دو نوعش استفاده میکنیم هم هماروس هم جاری.ولی هماروس برامون جاافتاده تره.
مامان ریحان عسلی
9 خرداد 91 15:41
سلام
به به بالاخره آپیدی
هی از خودت هنر در وکن آخر سر میدونم که چشم می خوری
خوش به حالت چه همسری خوبیییییییییی




آره تازه منم اینقدر بیجنبه سریع چشم میخورم.
آره دیگه.از این نظر شانس آوردم اساسی
آجی مهدیه
9 خرداد 91 15:55
ینی خدا وکیلی همه این تعریفا رو از هماروست کردی که من جواب بله رو به خاطر تو هم که شده بدم
بابا شیرینی زنبوری
اما چرا نصفشون بی بالن
مگه من هماروس کوچیکی نیستم بیخود اونو دوس داری باد منو دوست بداری گفته باشم زورکیه



چه کنم دیگه هماروس زلیل دیگه.
چون حوصله نداشتم وقت هم کم بود .داشتن مهمونا میومدن.
کوچیکی نه بابا 2 تا دیگه بعد تو هستن تو نوبت.
لطفافیلتر نفرمایید!!!
9 خرداد 91 19:29

چه جالب کلی خندیدم.
به به چه شیرینی های خوشمزه ای...
خوشبحال شما چه آقای شوهر خوبی
راسی سلام


چی جالب بود؟!
آره جاتون خالی خیلی خوشمزه بود.
آره یاد بگیر ازش همسرداری رو!
راسی علیک سلام
مامان ساقی و محمد
9 خرداد 91 19:55
سلام.ببین این هماروس چطوری گفته میشه؟آخه ما 4 تا هماروس هستیم و من از هم بزرگتر.تلفظش رو بگو تا یه کم رو اون 2 تا کوچیکه هماروس بازی دربیارم....
بگذریم.شیرینی هم که بلدی.هنرهاتو از زیر رو میکنی.


هَم عاروس.اینجوریه تلفظش.
ایول بابا 4 تا داری.من 2 تا دارم از خودم بزرگترن از پسشون بر نمیام.
آره دیگه هنرمندم
مامان شاهزاده ها
9 خرداد 91 20:30
سلام
چه اسمی هماروس.ما میگیم جارو خوب راست میگم جارو هستن دیگه
چه شیرینیهای خوشگلی.افرین بزنید اون دست قشنگروعکسها هم قشنگ ود.شیرازم بهتون خوش بگذره.راستی شما یزد ساکنید؟؟


هماروس که خوشگل تر از جاریه.
من بچه بافقم یکی از شهرای یزد
دختر خاله
9 خرداد 91 22:35
با لهجه نوشتنت تو حلقم م م م م م
عروسی کی هست حالا؟


لهجم به این خوشگلی.عاشق لهجمم.من اصیلم ناسلامتی.
چه میدونم.از ننه ام بپرس.بیخ ریش خودتونه که
مامان نيما
10 خرداد 91 10:21
سلام عزيزم چه خوب كه وقت شيريني درست كردن را داري من كه اصلا از اين كارا بلد نيستم


این شیرینی مثه آب خوردن آسونه لینکشو گذاشتم برو ببین.پختن نمیخواد اصلا
محمد
10 خرداد 91 10:30
مامان پریسا
10 خرداد 91 10:33
یه صفحه نوشتم همش پرید

اول اینکه یک ساعت فکر کردم تا فهمیدم منظورت هم عروسه.
هی فکر کردم هماروس کی میتونه باشه؟؟؟؟؟
منتظر دکتر نباش خودت دست به کار شو=>
پس امیر جان هم دیگه مرد شد و مه رو گذاشت کنار
دیگه یادم نیست چی نوشته بودم
حالا بفرمایید جشن تا بقیش یادم بیاد


یه صفحه برا من کامنت گذاشته بودی؟آیا؟حیف...
خیلی عجیبه نمیدونستید هماروس کیه.عجبا...
باید یه روز سر فرصت کلمه های رایج اینجا رو براتون کلاس خصوصی بزارم.
بافق مظلوم
10 خرداد 91 10:45
سلام
مشکل مسکن مهر را قبلا تو وبلاگم نوشتم اما کو گوش شنوا اگر اطلاعاتی دارید اعلام کنید تا پیگیری کنیمhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(10).gif


نه بابا چه اطلاعی.فقط میدونم که سر کارمون گذاشتن
مامان ساقی و محمد
10 خرداد 91 14:05
از اطلاعاتت در مورد هماروس ممنونم.
امیدوارم که خیلی زود صاحب خونه بشی نه مثل ما که 11 ساله خونه به دوشیم.



آخی ایشالا زود خونه دار بشین.من تو این 6 سال تو خونه بابام بودم.راحت بودم.آقا بالا سر نداشتیم.صاحبخونه نداشتیم.اجاره ندادیم.اما سخته درک میکنم اونایی رو که از خودشون خونه ندارن
ثمین
10 خرداد 91 17:56
سلااااااااااااام
چ خوشگل شدن!
راستی چون سه نفر دیگه هم درخواست تم زنبوری داشتن و قرار شد براشون چاپ کنم و بفرستم
اگه چیزی خواستین بفرمایید در خدمتم


وای مرسی گلم حتما بهت میگم اگه خواسم
نایسل
10 خرداد 91 18:04
آره خواهر راست میگی


دخیخا
مامان متین
10 خرداد 91 19:03
ایول .دسمریزاد . یه پا هنرمند شدیا .
ایشالله برید سفر خوش بگذره.



جو گیر شدم یه مدته.کارای اکشن میکنم.
مرسی
خاله ي اميرعلي
10 خرداد 91 22:26
سلامروي تو يه حساب ديگه ميكردم ناراحت نشيا;ولي تازه فهميدم مردم راست ميگن كه تو آدم دورويي هستي يه روت گله يه روت ماه يكي از يكي ديگه مهربونتر
ممنون بابت راي دادن به اميرعلي
"متن كامل اس ام اسي كه نصف و نيمه برات اومده"


چه اس ام اس خوشگلی .حیف که نصفه اومدش.
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 22:38
یشاپیش میلاد امام علی (ع) و روز مرد رو به مرد آینده تبریک میگم


مرسی مهربون
نایسل
10 خرداد 91 23:08
ایشالا که درست میشه گلم بهتون خونه میدن


ایشالا
الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 10:16
سلام دوست خوبم یسنا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده دوست داشتین برین به این آدرس و بهش رأی بدین
http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php


رای دادم
حسام
11 خرداد 91 10:33
سلام همشهری جان به این آدرسی که پایین براتون میندازم برید گفتم شاید ندیده باشید و فامیل باشید.خواهر شوهرن؟؟؟؟
http://www.bafghfarda.com/?p=4416


سلام.ایول بابا.نه بابا خواهر شوهر من نیست طرف.شاید فامیلاشون باشه.آخه منم نمیشناسمش.آقای کریمیان بیاد ازش میپرسم.دمش گرم.
مرسی
مامان علي خوشتيپ
11 خرداد 91 11:50

منم عاشقتم شدييييييييييييييييييييد


ما بیشتر...
حسام
11 خرداد 91 12:06
میگما بافق با داشتن این همه معدن معروف نشد با داشتن -با داشتن وحشی بافقی و شیخ محمد تقی ها معروف نشد
ولی فکر کنم آنقدر لهجه بافقی شیرین و دلنشین باشد که حالا همه میخوان بدونن
فکر کنم شما بافق رو معروف کنید چون اکثر بازدیدکنندگان شما غیر بافقی هستند نظرات رو هم که خوندم خیلی ها پرسیده بودن هماروس یعنی چی؟اینجوری اسم بافق شاید در بره هورا

خودمونیم ولی لهجه مون خیلی شیرین هست مثل عسل نه؟؟؟؟؟


من تو این زمینه بیشتر تلاش میکنم تا بافقمون رو سر شناس کنم.لهجمون معرکه است .من که عاشقشم
مامان ساقی و محمد
11 خرداد 91 13:50
سلام.اول از شورت آموزشی بگم که من هم یه چند تایی برای ساقی گرفتم.تو این گرما بچه رو میسوزونه.ساقی تو زمستون میپوشید.البته بگم که جیش ازش بیرون هم میاد.
دوم اینکه ایول دوچرخه.
ما هم مثل شما تا لنگ ظهر میخوابیم.


امیر توش جیش کرد.منم در آوردمو شستم.فقط صبحا پاش میکنم.چیکارش کنم اصلا تو لگنش جیش نمیکنه.شاید 4-5 بار بردمش برا جیش .آخرشم تو شورتش جیش کرد
مامان سامان
11 خرداد 91 14:48
خودمون بافقی میحرفیم بسه.تو رو خدا دیگه بافقی ننویس.یادته


هماروس که باحاله.من نمیدونستم جاهای دیگه نمیدونن هماروس چیه!ها یادمه لُنج رو میگی!
مامان مهنا
11 خرداد 91 16:48
چ بامزه هماروس
تازه چ شیرینی های خوشملی


جالبه که!
جدی خوشکلن؟!
مامان ساقی و محمد
11 خرداد 91 20:09
همین که امیر بدونه به جیش و لگن داری اهمیت میدی حساس میشه و نمی کنه.من 3 ماه با ساقی در جنگ بودم.زمانی یاد گرفت که من کاملا" ازش ناامید شده بودم.براش کتاب "مامان بیا جیش دارم"رو بگیر از شکوه قاسم نیاست.من اینترنتی خریدم.خیلی تاثیر داشت.
خاله جون
11 خرداد 91 21:13
با شوهرو پسرت باید افتخار کنن با این همسر و مامان هنرمند کم کم داری هنراتو رو میکنی
مامان آیدین
12 خرداد 91 1:42
سلام خانومی .بابا هنرمند ماشالا بگم چشم نخوری .همه از شیرینی های خوشگلت تعریف کردن ما که نخوردیم نان گندم ولی دیدیم دست مردم این یه ضرب المثله نوش جونتون
مامان سمانه
12 خرداد 91 2:18
ماشالا چه پسر شیرین با نمکی دارین خدا براتون نگه داره چه با نمک مطلب میزارین وب با نمکی دارین ممنون که بهمون سر زدین
مامان سامان
12 خرداد 91 11:26
yes
مامان زهرا
12 خرداد 91 11:28
خوشحال میشیم ما را هم لینک کنید


چشم
مامان رومینا
12 خرداد 91 12:12
ایول به مامان کدبانو.شما هم مثل من لابد بدجور شیفته آشپزی شدی


تازگیا جو گیر شدم.
مامان ریحان عسلی
12 خرداد 91 12:19
خصوصی
مامان ساقی و محمد
12 خرداد 91 13:30
سلام گلم.امروز صبح میخواستم یه پست بزارم که بابای بچه ها ماهی خرید نشستم و اونا رو پوست گرفتم.بعدازظهر میریم دریا اومدم مینویسم.مرسی که به ما سر میزنی.


وای ماهی.من عاشقشم.اگه 100 کیلو ماهی بزارن جلون تنهایی همشو پاک میکنم.البته با جناب همسری.سلام منو هم به دریا جونم برسون.بگوش دل زهرا برات یه ذره شده
نایسل
12 خرداد 91 16:44
ایشالا عزیزدلم کاری باباجونت درست شه تو ام مشغول به کار شی
مامان رها
12 خرداد 91 16:50
اومدن هم عاروس مبارک جدا با هم خوبید
اول که می خوندم فکر می کردم خوب نیستید جدا به خاطرش همه کارات و برنامه هات رو ول کردی ای ول بابا خیلی خوبی
باید هم عاروست رو ببینم و بهش بگم که قدرت رو بدونه


من با همه خوبم.بعضی وقتا آتیشی میشم یه چیزی مینویسم همش به خاطر کودکه درونمه.
مامان رها
12 خرداد 91 16:50
خیلی خوشحالم پست جدید گذاشتی بابا پست جدید بزاری خیلی بهتره
راستی چه شیرینی های خوشگلی بابا هنر مند


چه کنیم
مامان یسنا
12 خرداد 91 20:15
سلام مرسی بابت رأی که به یسنا دادی


خواهش میکنم
خاله ي اميرعلي
13 خرداد 91 0:48
سلام
عاشقتم به مولا
حالا چي شده خواهر شاكي هستي از دستم؟چرا دق مرگ؟


ما بیشتر...
خوب تند تند مثه قدیما آپ بزن .حال کنیم
مامان پریسا
13 خرداد 91 10:25
ما هم همون هم عروس یا جاری میگیم

ولی اخه اینجا نوشتی هماروس!!!
نمیدونم شاید من بی سوادم
اخه عروس به ع نوشته میشه!!!!!!!

خوب حالا بی خیال

پس داری تلافی در میاری؟؟؟
دستت درد نکنه

بابای پریسا چند روز قبل برای خودش کادوی روز پدر رو گرفت و زحمت من کم شد

اهان یه چیزی از کامنت قبلی یادم اومد.
گفته بودم بابای امیر علی کمکت میکنه ؛ بعد هی اس ضد روز مرد میفرستی؟

همشونو جمع میکنم میارم میذارم کف دست بابای امیر علی. ببینم باز میاد کمکت ماهی پاک کنه؟؟؟؟؟؟


مُچ گیر شدیا.خودش عاشقه ماهیه.کلا دوس داره به خانمش کمک کنه.یه ذره زی زیه.
حالا چی خریده واسه خودش این بابای پریسا.
آخه ما اینجوری تلفظ میکنیم هماروسو آخه
مناء
13 خرداد 91 10:58
```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
````آپـــــــــــــــــــــــــم...بدو بیا...دیر شد...همه اومدن،فقط تو موندی!``````````````````````````````````````````````

سلام عزیزم
ببین تو خیلی باحالی من همه ی حرفاتو دوس دارم بخونم
عکسا با اینکه کم بود ولی خیلی باحال بود فکر کنم واسه خاطر حرفاییه که میزنی
خلـــــــــــــــــــــــــــــاصه
خیلی باحالی
دوستتون داریم


منم دوست دارمو عاشقتم.حتما میام پیشت
مامان ساقی و محمد
13 خرداد 91 12:20
سلام زهرا جونم.چطوری.دیروز جای همتون خالی بود.ولی باور کن 7 یا8 سالی میشه که پامو تو آب نزاشتم.من اصلا" به دریا علاقه ندارم چون برام عادی شده.از روزی که چشم باز کردم جلو خونمم آب دیدم.
باقلی خورش با سیر سرخ شده وپاچ باقلی و کمی شوید و تخم مرغ و نمک و فلفل درست میشه.


آره دیگه شما قدر دریا رو نمیدونید.ما که وسط کویریم قدرشو میدونیم.
چه چیزایی تو این باقالی خورشه.!چه جالب.حتما خوشمزه اس دیگه
مامان یاس
13 خرداد 91 19:21
. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶ سلام و صلوات خوشحال میشم همسایه وبلاگ نی نی ما باشید به ما یه سر بزنید نظر یادتون نره حتما آدرس وبلاگتون را هم بذارید تا همیشه بهتون سر بزنم.
مامان زینب
13 خرداد 91 19:27
بابا هرمند بابا هنر پنهان هنر آشکار!
خیلی قشنگه ای زبورا مزشم خوبه؟

چقد پستات پر مطلبه م همیشه میموم برا کدوم قسمتش بگم!
الان ازو قیمت شرته بگم که منم جاخوردم از خوونه مهر بگم یا ...........................


مرسی.مزه اش عالی بود.
قیمته شورته که نچومی بود.خونه مهرم که کشتن ما رو ....
دفعه دیگه راجع به بقیش بگو...
خاله ي اميرعلي
13 خرداد 91 20:47
عزيزم ايشالاه بعد از نتايج راي گيري تن تن مطلب ميذارم
راستي شورت آموزشي كار ساز شد؟


نه بابا آخرش جیش کرد توش
مامان یاس
13 خرداد 91 21:22
با صلوات لینک شدید


ایول بابا!
مامان یاس
13 خرداد 91 21:31
چه جالب بود خاطراتت خیلی زیاد نوشته بودی یه دفعه آپ کردی ها
منم خیلی دلم میخواد ازاین کارهای هنرمندانه انجام بدم ولی وقتم خیلی کمه وفعلا درس دارم و کارهای فرهنگی که ریخته روی سرم ولی اگه خدا کمک کرد ورفتم سر خونه زندگی خودم حسابی سرم را خلوت میکنم.خوش به حالتون که میرید شیراز من مدتهاست نرفتم یعنی وقتی هفت سالم بود رفتم
الهی فدای گل پسر بشم که میگه چی شد؟ خیلی بانمک بود این یکی
راستی لحجه شما باید قشنگ باشه از این واژه ها بیشتر بذار جالب بودن.



ایشالا شما هم برید سر خونه زندگی خودتون و سرتون یه ذره خلوتتر بشه.
ایشالا شیراز هم میرین.یادتون میکنم حتما.
کلا خیلیا با لهجه من حال میکنن!یکیش شما!
حسام
14 خرداد 91 2:59
سلام همشهری جان به آدرسی که براتون دادم برید تا آخرش هم رو بخونید.اگه زشت بود مسخرم نکنید دیگه توان ما بیشتر از این نیست.http://www.shereno.com/22019/20280/177299.html راستی با سایت بافق فردا آشنایی داشتید هر خبر مهمی که تو بافق این سایت میندازه به آدرس:www.bafghfarda.com
خاله ي اميرعلي
14 خرداد 91 21:16
ميگما يه چند وقتيه هي ميخوام يه چيزي بهت بگم آخر سر يادم ميره
ميخواستم بگم اين شكل ماوس كه گذاشتي همون هندونه رو ميگم خيلي باحاله مث خودت انقد خندم ميگيره وقتي ميبينمش خيلي خوشم مياد هههههههه


الهه دستت درد نکنه.کور رنگی هم که داری نا سلامتی.
این گیویه مثلا.
حالا وجه تشابهش با من چی هست.
یعنی من اینقد گردم؟!
دختر خاله
17 خرداد 91 14:13
ننه چیه بی ادب مامان!
من مامانت و ندیدم


جدی ندیدیش.از دست در رفت.
ایشالا سفر بعدی.اینا اینجور که بوش میاد زیاد میان تهرون
دختر خاله
18 خرداد 91 19:22
خیر باشه, خبری ک از این ب بعد قرار زیاد بیان؟؟


چه خبری؟
ثمین
21 خرداد 91 12:10
گلم عکس شیرینی تون رو گزاشتم تو همون پست شیرینی زنبوری با اسم و لینک وبلاگتون!
اون شیرینی گل رو هم گزاشتم.
اگه بازم با استفاده از آموزش های دنیای نفیس درست کردین حتما خبرم بدید!


وای لان اعتماد ب نفسم 100 برابر شدشا.
مرسی.باشه...
بافق مظلوم
23 خرداد 91 19:52
مشکل مسکن مهر را دوباره گذاشتم تو وبلاگم ضمنا امروز در این رایطه با مسئولش صحبت کردم قولهای دادند انشاالله عملی بشهhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif


واقعا ممنون.بازم شما اگه پیگیر باشین.