امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

مادرم روزت مبارک

1391/2/23 7:08
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

روزتون مبارک.چه خبرا؟ما که کادویی نگرفتیم،شما رو نمیدونم؟نیشخندکادویی هم نخریدیمنگران

دیشب مای مادرم ترکوند.عمو و عمه هامو با بچه هاشونو دعوت کرد مزرعه و براشون آش رشته مخصوص خودشو پخت .حلوا هم درست کرده بود برای اموات .کیک هم درست کرده بود برای زنده ها تا بخورن و شاد باشن.


دمش گرم همشو خودش تنهایی مثه همیشه پخته بود.منم که تنبل حتی نرفتم بالا بپرسم مادر کاری باری داری یا نه.دخترم دخترای قدیمآخ


چون تو مزرعه آب قطع بود ،دخترا اونجا قِصِر در رفتن از شستن ظرفا.به مامانم گفتم ببرین خونه بزارین تو حیاط ،تا من بشورم از خود راضیالبته با ماشین ظرفشویی.


چون جناب مادر شوهر هوس کرده بودن برن خونه داداششون ،از مزرعه رفتیم خونه دایی همسر محترم .


به همین خاطر دیر رسیدیم خونه و مامانم همه ظرفارو شسته بود.اَه خیلی عذاب وجدان دارم،من که گفته بودم بزار میشورمناراحت


مامانم معرکه است یه دونه است،حرف نداره.واقعا بهشت زیر پای مامان منهمژهایشالا خدا حفظش کنه .من اصلا دختر خوبی براش نیسم .من با مامانم یه دنیا فرق دارمناراحت


بسه دیگه سرزنش کردن خودم.وسط مجلس آش خورون بابام پا شده اومده وسطه خانما و اس ام اس روز زن اما به نفع آقایون خوند برامون.برای اینکه از خانما حمایتم رو اعلام کنم پا شدم رفتم سمته آقایون 2 تا اس ام اس کوبنده و به نفع خانما خوندم براشون ،کفشون بریداز خود راضی


راسی یه اعتراف بکنم تا حالا تو روی مامانم بهش نگفتم چقد دوسش دارم .دستشم نبوسیدم.آخه خجالت میکشم.اما اینجا هم میگم دوستت دارمقلببغل ولی نمیشه دستت رو بوسید.بیخیال بوسیدنچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان رها
23 اردیبهشت 91 7:31
سلام عزیزم خوبی خوشی
روزت مبارک باشه به مامان مهربونت هم از طرف من روزش رو تبریک بگو
به مادر شوهری هم از طرف من روزش رو تبریک بگو
ایشالله سال های سال مادر خوبی برای امیرمون باشی


ایشالا.منم تبریک میگم عزیزم
مامان رها
23 اردیبهشت 91 7:35
2 روزیه بد جور سرما خوردم و بی حالم و بهتون سر نزدم
الانم به زور نشستم
ولی به عشق شما
ولی رهادیروز یکسره میومد و بغلم منو و بی جهت مبی بوسید و بغلم می کرد
حالا نمی دونم می خواست روزم رو تبریک بگه یا احساس کرده بود که مریضم بغلم می کرد تا باهام همدردی کنه منم که مجبور بودم طردش کنم چون خیلی حالم بده و می ترسم مریض شه


آخی.خدا بد نده.ایشالا بهتر بشی.همون میخواسه روزتو تبریک بگه
مامان رها
23 اردیبهشت 91 7:44
به یاد می آورم لحظه های فراز را که : صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .
مامان مريم گلي
23 اردیبهشت 91 8:39
نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست گلها همه به نام تو مشهورند آیینه های از انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم روزت مبارک
محمد
23 اردیبهشت 91 9:20
ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ومادر برشما مبارک باد
دختر خاله
23 اردیبهشت 91 11:15
روزتان مبارک
مامان اميرحسين كوچولو
23 اردیبهشت 91 11:43
مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک
مامان سامان
23 اردیبهشت 91 11:46
فکر نکنم عذاب وجدان گرفته باشی خوشحالم شدیماهم تا الان چیزی نگرفتیم
مامان سمیرا
23 اردیبهشت 91 12:24
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید مادرم جـــــونم فـدات برم قــــربــون چشات تو اگــــــــه نگام کنی جون میدم واس نگات سلام عزیزم روزت مبارک مامان مهربون
مامان ساقی و محمد
23 اردیبهشت 91 14:23
سلام.چه مامان خوبی داری.خدا حفظش کنه.منم روم نمیشه دست مامانم رو ببوسم.
راستی این کامنتی که گذاشتی دستم خورد حذف شد.ببخشید.


بیخیال
خاله ي اميرعلي
23 اردیبهشت 91 14:47
زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:25
مامان مهربون روز قشنگت مبارک
منا
23 اردیبهشت 91 23:50
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روز زن مبارک . . .
مامان ریحان عسلی
23 اردیبهشت 91 23:59
سلام روزتون مبارک خصوصی
بافق مظلوم
24 اردیبهشت 91 7:03
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم(بویژه شما وبلاگ نویس محترم) مبارک باد . . .http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif
زهره(مامان نازنین زهرا)
24 اردیبهشت 91 8:53
سلام. روزتون مبارک. ایشالله هزار سال سایه سر امیر علی جون باشید و هزار سال مادرتون سایه سرتون باشه. منم از ظرف شستن بیرون متنفرم و همیشه در میرم. .راستی شما از your baby can read راضی هستید؟ فارسی هم داره ؟من انگلیسیم اصلا خوب نیست و نمیفهمم. اصلا تاثیر داره؟ راستی آپ کردم منتظرتونم. شاد باشید و عاشق. بازم روزتون مبارک
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█


به مولا اصلا باهاش کار نکردم.فقط خریدم و انداختم یه گوشه.ماله من فقط آموزش انگلیسیه
مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 10:39
روز خودت و مامانت و مامان همسرت ...

مبارک باشه.

این چیزا رو اینجا ننویس هم برای دیگران بد امزی داره هم برای امیر .ایشالله بعد که میخونه یاد میگره هاااااااااا تازه بعد ترش هم باز بده میدونی اگر عروست بخونه اون دیگه بد تره اااااا

آینده نگری رو میبینی


اینا رو برا درس عبرتش مینویسم
دختر خاله
24 اردیبهشت 91 11:54
هنوز کادو نگرفتی که بیایی شرح بدی؟؟


نگرفتم وقتی گرفتم که رو شاخشه بیام بگم مفصل
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:53
مريم مامان آريا
24 اردیبهشت 91 17:58
سلام روزتون مبارک با اجازه لينکتون کردم
مامان علي خوشتيپ
24 اردیبهشت 91 19:58
بازم روزت مبارك و روز مامان عزيزت كه چنين دختر باحال و مهربوني تربيت كرده
اون 2 اس ام اس از اس ام اساي منم بود؟


باید نگاه کنم ببینم کدومو خوندم.
مامانم خودشم مهربونو و باحاله
علی
25 اردیبهشت 91 10:52
لطفا بجای استفاده از کلمه مِمه بنویسید شیر دادن


با اجازتون مِمه نیستو مَه .همونی که امیر میگه من مینویسم.معذرت شما نمیپسندین
همکلاسی
25 اردیبهشت 91 10:57
سلام مرا به آقای عباس کریمیان برسانید ایشان در دوره راهنمایی هم کلاس من بودند خیلی وقت بود که زیارتشون نکرده بودم.



حتما
مامان علی خوشتیپ
26 اردیبهشت 91 9:22
من کاری نکردم.اونا خودشون خوبن


ایول
لطفافیلتر نفرمایید!!!
27 اردیبهشت 91 10:26
آره ولا دختر هم دخترای قدیم
راسی منم روز ماد رو به شما و مامان شوهر مامان جان و مامانای دیگه فامیلتون تبریک میگم
ایشالا سایه مامانا همیشه بای سر بچه ها شون باشه
راسی سلام


حالا من یه شعاری دادم شما جدی نگیر!
مرسی روز مامانه شما و مامامنه خانمتون هم مبارک.
راسی سلام علیکم