امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

پُستی آبَکی!

1391/2/1 21:07
737 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام امیرعلی خان!

132.gif

نمیخواسم پُست جدید بزارم ،میخواسم به پُسته قبلیم اضافه کنم.گفتم بیخیال مجانیه که بزار هی پُست اضاف کنیم.نیشخند

114.gif

تازگیا به مامان و بابا و آقا یه (لِه) اضافه میکنی.مثلا ماماله،باباله،آقاله.علتشو نمیدونم شاید یه فحشه ،شایدم یه صفته خوبه.خلاصه بزرگ شدی ازت میپرسم.

162.gif

الان ساعت 9 شبه و شما یه ساعتی هست که خوابی خدا رو شکر.بابا رفته یه جلسه مهم وقتی برگشت قراره بریم پارک.

36.gif

به علت اینکه این پُست بسیار آبکی تشریف داره.یه دو تا عکس میچسبونیم تَنگِش،تا شاید کمتر ناسزا بگویدنیشخند

28.gif

رنگ لبات منو کُشته،دخترکُش

164.gif

اینجا هم داری آموزش تصویری و عملی استفاده از ریش تراش رو از بابایی یاد میگیرینیشخند

23.gif


اسم نصف بیشتری حیوونات رو بلدی،همه رو برات چینده بودم ازت میپرسیدم این چیه ؟تو میگفتی کاگائو:کانگرو،ایل:فیل،آهو،و اِلا آخر که من یادم نیستنیشخند

140.gif

تازه تو هم از من میپرسیدی.میخواسی بگی این چیه میگفتی چی ایهنیشخندبعد من یه حیوونو اشتباهی میگفتم تو درستشو یادم میدادینیشخند

138.gif

دیشب هم تو پارک کلی سرسره سواری کردی و واسه خودت حرفه ای شده بودی.از پله ها بالا میرفتی .نمیذاشتی بگیرمت.خلاصه مردی شدی واسه خودت

136.gif

یه جا هم یه پسره هلت داد نزدیک بود با مُخ بیای زمین.که همون موقع مامان بزرگ رسیدو پسررو دعواش کرد تازه مامانشم بودا.بسیار پروو تشریف داشتن

102.gif

 



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان اميررضا
1 اردیبهشت 91 21:28
اخي چه پسرنازي داري ماماني.خدابرتون حفظش كنهبا افتخارلينك شدين
مامان ریحان عسلی
2 اردیبهشت 91 0:47
سلام
حالا فعلا مامان کش شده تا دختر کش خداییش چقدر ضعفشو کردی با دیدن این عکس
با عکس آخری هم کلی خندیدم وروجک بلا


دخترا براش سر و دست میشکونن.مامانشم که حلاکشه.
محمد
2 اردیبهشت 91 8:25
واقعا پست الکی یا آبکی بود ؟


نمیدونم شما چی فکر میکنید
رضا
2 اردیبهشت 91 10:34
باسلام وبلاگ من به روز شد منتظر قدوم سبزشمام http://bafq.blogfa.com
مامان زینب
2 اردیبهشت 91 10:43
چقدرم با ادب نشسته داره نگاه میکنه!


آره میبینی.به مامانش رفته
مامان علی خوشتیپ
2 اردیبهشت 91 10:52
قربون اون لبات بشه خاله له امیر علی جون له
میگم خواهر جون له برای روضه بیام دنبالتون؟


اگه میای نرم و آهسته بیا تا ترک نخورد شیشه احساس.یه چیزی تو همین مایه ها.نه قربونت جای ما شام بزنین ما همینجا به فکرتونیم.حالا شام چی هست؟
مامان رها
2 اردیبهشت 91 11:12
وای لب آتیشی با اون لبات چه کردی و
خوشگل من قربونت برم بزرگ شدیا همه چیزا رو هم که بلدی بگی


لباش خداییه.
مامان رها
2 اردیبهشت 91 11:14
خاله قربونت برم وقتی تو پارک خودتون این ور و اون ور میرید ما مامانا کلی کیف می کنیم و می فهمیم بزرگ شدید و مستقل
رها که دست یکی دیگه رو هم می گیره با خودش می بره بالا


رها دیگه خیلی مستقله.امیر ما تازه 1 ماه آزادش گذاشتم برا این کارا.هنوز اول راهه
مامان سونیا
2 اردیبهشت 91 11:32
عزیزم چه پسر نازی خدا براتون نگهش داره این گل پسررو
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


مرسی بهمون سر زدی.حتما میام
دختر خاله
2 اردیبهشت 91 12:21
ب لبای پسرمون چی زدی مامان خانم؟


هیچی .میدونی که من اصل رژ مُژ نیسم
دختر خاله
2 اردیبهشت 91 12:22
خوبه ک خودتم اعتراف میکنی پستات آبکین


گفتم این پُستم.طرفدارام خفت میکننا.حال میکنی اعتماد به نفسو.
راسی خوش اومدی دختر خاله به وبلاگم
خاله ي اميرعلي
2 اردیبهشت 91 12:26
سلام مامان مهربوووون
اي جوووونم چه عكس قشنگي گرفتي از اميرعلي جون واقعا دختر كشه اين نازدونه
خانومي اميرعلي ما قبلن به آب ميگفت آب ولي حالا ميگه آبووو
كلا فرهنگ لغات بچه ها هرازگاهي تغيير ميكنه


دقیقا.قبلا به چایی میگفت آچی حالا میگه دایی
کلکسیونی از ایده های نو
2 اردیبهشت 91 12:27
واییییییییییییییی چه لبایی *


**
حسام
2 اردیبهشت 91 16:25
تیریپش منو کشته تیریپش منو کشته

بابا خوشتیپ


خوشتیپی از خودتونه
دختر خاله
2 اردیبهشت 91 18:20
manzore man az postat hameye postaeie ke mizari na faghat in post


بیخیال .جدی نگیر!
مناء
2 اردیبهشت 91 18:35
واااااااااااااای چه لبایی داری امیر علی

بخورمت عروســـــــــــــــــــک
چه ژستیم گرفته بلا


حرفه ایه
مامان متین
3 اردیبهشت 91 16:37
عزیز دلم چرا ابی ؟کلی مطلب باحال نوشتی که
قربون لبات برم من که اینقده خوشگل مامانش براش برق لب که نزدی


نه به مولا.خداییه
مامان پریسا
3 اردیبهشت 91 21:10
همچین ابکی هم نبود هاااااا. مخصوصا با اون عکس دختر کش
مامان له میگم برا پست بالا نظر گذاشتم و رمز طلب کردم. موادبانه . ولی نمیدونم ارسال شد یا نه؟


پس آبکی نبود
سحر مامان آراد
4 اردیبهشت 91 11:18
نه عزیزم همچینم آبکی نبود
جیگگگگگگر پسر ناناسی


پس چرا خودم فکر کردم آبکیه
چاپ دوم!!!
4 اردیبهشت 91 20:22
ما نبودیم چه پیشرفتای داشته این گل پسر
ببخشید چند روزه که سرعت نتم پایینه و از همه اینا بدتر من کمی مشغول تشرف داشتم به هر حال ببخشید که نتونستم زودتر بیام.
حالا یه چیزی درباره این پست بگم و اون اینه که چه با دقت امیر علی نشسته داره آموزش میبینه


بچم از بس ریز بینه