امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

دندون درد!

1391/1/9 17:45
1,444 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

سلام نفسم

امروز یه لینک تکونی اساسی کردم که نگو و نپرس.آخه دیدم به بعضی از لینکام که سر میزنم من تو لینک دونیشون نیستم.گفتم ای بابا این که رسمش نیست.دیگه منم دست به کار شدم.یه ذره لینکام سبک تر شد،خیلی شلوغ پلوغ شده بود.

از این حرفا گذشته،امیر علی ما الان ١-٢ روزی هست که داره دندون در میاره و نمیتونه غذا بخوره .تا یه چی میزاره دهنش میزنه زیره گریه.کی بشه این دندونا تموم بشن.حتی شیر هم میترسه بخوره،تا این حد اوضاع وخیمه تو خونه ما.

کماکان عاشق خرگوشه و بیچاره رو وحشتناک میگیره و با خودش اینور و اونور میبره.

تو حرف زدن هم برا خودش استاد شده.هزار ماشالا...

راسی یادم رفت بگم که جناب خرگوش یک بار دختر خاله مرضیه رو مورد لطف خود قرار دادن و تو بغلش جیش کردن اساسی.

زندایی و دایی محسن هم تا هفته دیگه برمیگردن از خوی.خیلی وقته ندیدمشون از پارسال تا حالانیشخند

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین
بعدا نوشت:
شبی هم رفته بودیم خونه بی بی روضه.موقع برگشتن رفتیم و برا خرگوش هویج و کاهو گرفتیم .همین که رسیدیم سریع گفتی کاهو و دنبال خرگوش گشتی تا بهش بدی.این صندلی هم که اوراقه ماله دوران طفولیتِِ خاله محبوبه است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ترنم
9 فروردین 91 23:45
عزیز دلم با افتخار لینکتون کردم عزیزم شما تو سایت قبلی ملینا خانومم هم لینک هستید امیر علی نازمونم ببوسسسسس
امیدوارم هر چه زودتر مروارید هایه قشنگشم در بیاد


آره اونجا لینک بودم.چون داشتم لینک تکونی میکردم.میخواستم تو لینکدونیم باشی .برا همین گفتم لینکم کنی.شرمنده ها
مامان رها
10 فروردین 91 8:57
عزیزم خسته نباشی عجب لینک تکونی اساسی کردی باریکلا
واقعا خسته نباشی
عسلم رو می بینید چقدر مهربونه و چه جوری به خر گوش به به می ده فداش بشم
ایشالله دندونت زودتر بیاد و راحت بشی قربونت برم


آره خدا کنه.رها هم اذیت شد برا دندون کرسیاش؟
لیلیوم
10 فروردین 91 10:10
ببخشید که تو این مدت سر نزدم
چون دیگه اخره عیده منم یادم رفته به شما تبریک عید بگم
الان میگم عیدتون مبارک
ان شائالله که روزای خوبی برای خودتون و خونواده ی گلتون در پیش باشه مخصوصا امیر علی جون


عید شما هم مبارک
خاله ی امیرعلی
10 فروردین 91 11:02
سلام عزیز دلـم
واااااای قربون امیرعلی برم که درد داره آخه خدا جون نمیشد دندونای کوچولوهامون بدون درد درمیومدن؟
بیچاره دختر خاله مرضیه!!!هه هه هه آخه خرگوش تو بغلش چیکار میکرد که...!!!
بچه ها وقتی حرف میزنن و شیرین زبونی میکنن خوردنی تر میشن قربون امیرعلی برم که هزارماشالاه برا خودش تو حرف زدن استاد شده


آره ایکاش این دندونا درد نداشتن.مرضیه هم حقش بود.هزار بار گفتم بغل نکن خرگوشو ،امیر یاد میگیره .گوش نکرد.خرگوشه تلافیشو کرد.
چاپ دوم!!!
10 فروردین 91 20:15
الا ماشالله یعنی لینک تکونی کردی این هواااااااااا لینک داری؟؟ بابا خوشبحالت به خدا پر طرفدار
میگم چرا تو خونه خرگوش نگهداری میکنید؟؟
در جریان هستید که مو ریزی خرگوش میتونه عامل به وجود اومدن آسم باشه؟؟
به نظر من الان که امیر علی عزیز توی سن رشد تا میتونید اونو از خرگوش دور کنید..........
در ضمن بعضی حضرات!! هم اعتقاد دارن که موی خرگوش نجسه و اگه موی اون به لباس نمازگذار بچسبه نماز اون باطله باور نداری یه سر به سایت مرجع تقلیدت بزن


جدی آسم میاره.نمیدونستم.
فکر نکنم نجس باشه چون گیاهخواره.گربه و سگ موهاشون نجسه چون گوشتخوارن.
آخی تازه بچم عاشق خرگوشه شده.چون شما گفتین میندازمش بیرون خرگوشرو.راسی بی خانمان میشه بدبخت
بافقی
10 فروردین 91 21:21
ببخشید اشتباه شده :

لطفا لينک ها رو تغییر بدید:

بازديد مجازي درياچه آهنشهر بافق :
http://360v.ir/ahanshahr.html

بازديد مجازي امامزاده عبدالله بافق :
http://360v.ir/emamzade.html

بازديد مجازي بهشت الحسين بافق :
http://360v.ir/behesht.html

مجري تورهاي مجازي :
http://360v.ir



حتما سر فرصت درست میکنم.مرسی بابت معرفی
مامان رومینا
11 فروردین 91 2:16
آخی امیرعلی داره دندون در میاره بسلامتی.


آره در اومد
مامان زینب
11 فروردین 91 11:26
میگم فکر کردم همون اول لینک منو پاک میکنی!!
دیدم نه !هستش!
من فکر کردم خرگوشت عروسکه!
ای ول بابا با شجاعتت...من که حسابی از جک و جونورا میترسم


اختیار دارینا .شما دوست قدیمی وبلاگمون هستین ناسلامتی.
خرگوش که ترس نداره...
حنانه السادات
11 فروردین 91 13:49
سلام:
مرسی از راهنماییتون حتما اگر مشکلی داشتم بی زحمت نمیذارمتون
نه نمیشناسم
ولی شما اول اومدین تو وبم و من را لینک کردید:


هی وای من .شما که اول اومدین گفتین بیام بهتون سر بزنم که.بیخیال .میشه معرفی کنید خودتونو
مامان علي خوشتيپ
12 فروردین 91 1:51
سلام دوست جونم.ما چند روزي نبوديم .ببخشيد دير جواب دادم
براي اون مورد قسمت اسكريپام قاطي شدن به وبلاگ خودش يه سري بزن تو يكي از پستاش گذاشته.
در مورد آلودگي خرگوش من هم يه چيزايي شنيدم.كلا نگهداري هر حيووني تو خونه بي ضرر نيست.منم به خاطر علي هيچ حيووني تو خونه نيوردم...هر چند عاشق اين كارام


اشکال نداره از خودش میگیرم.دیشب میخواسم خرگوش رو بندازم بیرون .باباش گفت گناه داره.قرار شد ببریمش خونه مادر شوهر
مامان رها
14 فروردین 91 7:24
رها بیشتر برای دندوناش درد نداره یا تب نمی کنه فقط یه بدی که داره اینه که پاهاش جوش می زنه و قرمز میشه و طوری که وقتی جیش می کنه از سوزش گریه می کنه و داد می زنه ولی این هم بد جور اذیتش می کنه


آخی .الهی بگردم.میدونی چرا چون آب دهنش رو قورت میده.ولی امیر من آب دهنش همیشه آویزونه.برا همین پاهاش هیچ وقت نمیسوزه
چاپ دوم!!!
17 فروردین 91 0:31
عجب کلاس مشاوره ای گذاشتین ها..!!
khale mahboobe
19 فروردین 91 21:43
khale jon kheili khoshhalam ke kharghoshe raft akhe ham to kheili aziiatesh mikardi ham inke kheili poro bod


khodeto koshti ba nazaret