امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

عنوان قبلی این مطلب فیلتر شد!!!

1390/12/28 16:51
1,863 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عشق مامان

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

چطوری عسلم؟امروز میخوام یه مطلب بزار داغ داغ ،که همه حال کنن.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

هر روز که میگذره داریم به سال 91 نزدیک میشیم و از سال 90 دور دورتر.آخی عجب سال خوبی بود سال 90.سال 90 بدون که هیچوقت فراموشت نمیکنیم.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

بریم سر اصل مطلب.من یه برادر شوهر دارم که الان 25 سالشه .همه میخوان دومادش کنن جز خودش.خونه داره ماشین هم داره.من نمیدونم چرا نمیخواد دوماد بشه.اگه کیس مناسبی سراغ دارین ،خبرم بدین.نیشخند

 شکلکهای جالب و متنوع آروین    

این امیر آقای ما استاد سر کار گذاشتنه.از مامانش هم استاد تره.مثلا خوابیدم جلو تی وی دارم فیلم میبینم به زور میاد لباسم رو میکشه که پاشو باهام بیا کارت دارم.منم هی پاسش میدم به باباش که اصلا راضی نمیشه و حتما باید خودمو بلند کنه.فکر نمیکنه من چقدر باید انرژی بسوزونم تا از جام پاشم.خلاصه مطلب پا میشیم میریم پشت سرش .آقا هی از اینور اطاق به اونور اطاق.خوب مادر جان بگو چی میخوای.نه بابا چیزی نمیخواد ،فقط میخواد بنده هیکل کم کنم.چجور نون باباشو هدر میده.مادر اسرافه این کارا.به خرجش نمیره.

    شکلکهای جالب و متنوع آروین      

بلاخره دیشب بعد از 26 روز رفتیم خونه دوستم وحیده.چون زایمان کرده به سلامتی مامان شده.فقط امیدوارم مثه خودم یه مامان نمونه باشه.نیشخنداسم نی نیشم سامان.فتوکپی ننه اشه.ولی ننه اش میگی مثه باباشه.راسی 20تومن هم پیاده شدیم،ای روزگارچشمکخدا خیرتون بده کمتر آمار زیاد کنید.فکر جیب مردم هم باشیدزبان

شکلکهای جالب و متنوع آروین    

تو ادامه مطلب کلی عکس منتظرتونه.

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

اینم جناب امیر آقا و سامان خان(راسی براش وبلاگ ساختم خواستین بهش سر بزنین،اینم آدرسشhttp://saman_khan.niniweblog.com/)لینک هم خواستین بکنین.بعد بگین تا اونجا لینکتون کنم.آفرین مامانای خوبچشمک

امیرعلی خوشتیپ

عشق من!

نفس مامانش.اگه دقت بکنین سر زانو شلوارش یه لکه است.با همین شلوار رفته خونه دوستم.بهش نگینا.

اینم حیاط خونه ما.راسی به جزئیات زیاد دقت نکنید.

الان یه هفته است که جوونه زده درخت توت.

 

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

وای اینم از باغ جلوی خونمون.اون درخت رو میبینید که شکوفه

سفید زده.عشقه منه.وقتی میبینمش کلی انرژی میگیرم

 

امیرعلی در حال عشق کردن.

اینم از گوگه های جدید.اون بلدرچینا خیلی کثیف کاری داشتن.ایندفعه براش دو تا فنج خوشگل و مامانی گرفتیم.الان اینجا میخواسته جای آبشون رو در بیاره که باباش دعواش کرد.به خاطر همین این شکلی شده صورت امیر خان

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

اینم نمایی از تلاش جناب پدر برای سیر کردن شکم خانواده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان گیلاس
28 اسفند 90 16:50
با سلام . در آستانه فرا رسیدن ” عید نوروز باستانی ” و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی ، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی ، عزت و کامیابی را آرزومندیم . فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم . برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم . باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید .
مامان ریحانا
28 اسفند 90 16:51
سلام عزیزم
خانمی من اصا شما رو لینک نکرده بودم که بخوام حذفتون کنم اما
.
.
.
.
.
.
.
.
شما به جمع دوستان خوبم پیوستید


هی وای من.سوتی دادم دوباره.تو لینکدونی من هسی؟
حسام
28 اسفند 90 19:07
بابا خیلی تو تصویری که با پیرهن+شلوار قهوه ای(بنده که قهوه ای دیدم شما ها رو میدونم)خوشتیپ

هیچ وقت فکر نمی کردم به این اندازه خوشتیپ باشه.
واسه روز عید حتما این لباس رو تنش کنید.

خطاب به امیرعلی: امیرعلی جان چشم شور از تو معصوم بدور(الهی آمین)


مرسی همشهری.چشماتون خوشتیپ میبینه.


راسی مرسی از دعای قشنگتون
مامان رومینا
29 اسفند 90 0:51
ایول داره والا (تلاش آقای پدر امیررعلی)(نمیدونم تیکه چه برنامه ای بود یهو یادم اومدشما جنوبی ستید که شهرتون نخل داره؟


حتما بفرمایید شام بوده.ما بچه مرکز ایرانیم.یزدی هستم
یزدی که نه بافقی
مامان رومینا
29 اسفند 90 1:13
منم بوشهریم.خوشحالم از آشنایی تون.بااجازه تون لینکتون میکنم


خوشبختم.با افتخار لینک شدید
مامان ریحانا
29 اسفند 90 2:20
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک
خاله ی امیرعلی
29 اسفند 90 12:15
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد نوروز مبارک
خاله ی امیرعلی
29 اسفند 90 12:18
سلام عزیزم
کگفتین آقا دوماد چند سالشونه؟ من 21 سالمه!!!!
هههههه این جزئیات تو همه ی حیاطا بدون استثنا موجوده
دم عیدی و هی خرجی های بیخود تل و کادوی دوست و .... بیچاره همسری
شما که میگفتی تخم مرغ و سیب زمینی میخوریم پس چی شد؟


بابا ایول .چرا خودم حواسم نبود.آقای دوماد 25-26 سالشه.اگه حله آدرس بگیرم.میبینی همه چی دست به دست هم داده
نایسل
29 اسفند 90 14:41
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

مریم مامان درسا
29 اسفند 90 17:07
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هر آن خواهی برایت آن بماند برایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند سلام...............$$$...............................................$$$ ...........$$$...............................................$$$ .................................................................... ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$ ...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$ ...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$ .................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$ ...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$ ......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$ ..................................... ....................................$ .....................................$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.........................$ ...............................$$......................$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ .........................$$$................$$$
مامان متین
1 فروردین 91 0:14
عزیزم چقدر مرد شدی .دستاتم گذاشتی توی جیبت خیلی خوشتیپ شدی.
چه حیاط دوست داشتنی دارید .خوشبحالتون بجای ما هم از بودن کنار درختای زیبا لذت ببرید.
راستی
بی اجازت دفتر ۳۶۵ برگ جدیدت رو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

نوروز 91 مبارک


فدات خاله مینا.سال خوبی داشته باشی ایشالا
مناء
1 فروردین 91 1:12
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
مامان رومینا
1 فروردین 91 13:34
سال نو مبارک.امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزی باشد که آرزو دارید
دختر خاله
4 فروردین 91 13:41
che aksae ghashangi gozashie khosasan on akse amir ke dastesh to jibeshe
amir ba ye alame ghashangie bishtar shabihe daieshe


مرسی دختر خاله.
مامان رها
10 فروردین 91 8:32
وای عزیزم قدم نو رسیده مبارک ایشالله همیشه شاد و خندون باشید خوب امیری هم یه دوست به نام سامان پیدا کرده چه قشنگ بغلش کرده الهی خاله قربون اون محبت کردنت بشم
وای عزیزم ژست و تیپت من کشته وای که چه مامان با سلیقه ای داری
عاشق اون عکست شدم که دست کردی تو جیبت مثل یه مرد شدی مرد کوچولوی من
وای حیاط خونت هم خیلی قشنگه خوش بحالت که بهار رو تو حیاط خونه دیدی
چه عجب امیری یه بار اومدی تو حیاط بابا ما گفتیم حتما حیاط نداری
راستی گوگه های نو هم مبارک باشه


خاله تو حیاط میومد ولی دوربین دمه دستم نبود تا عکس بگیرم.
تا این خرگوشه اومد دیگه تحویل گوگه هاش نمیگیره.
منم عاشقه اون عکسشم
mahboobe
15 فروردین 91 13:11
asheghete khale
وحید
24 اسفند 92 17:24
چه بچه قشنگی دارید تبریک می گم پیشاپیش عید را در صورت تمایل با هم تبادل لینک داشته باشیم