امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

بهترین آرزوها، برای بهترین پسر دنیا

1390/12/25 1:31
2,229 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

  سلام همه وجودم

اومدم آخر سالی آخرین پستم رو بزارم و برات یه عالمه آرزو کنم.

اینو بدون عاشقتم وحشتناک.

بزار اول برا بقیه دعا کنم بعد برا خودمون.

امیدوارم همه دوستام مخصوصا دوستای نی نی وبلاگی به همه آرزوهای قشنگشون برسن .

حالا دیگه نوبت خودمون:

اگه بعضی وقتا سرت داد میزنم ،تقصیر خودته و عصبانیم میکنی.شرمنده.سعی میکنم تو سال جدید این کارم رو ترک کنم.

امیدوارم که سال 90 رو یکی از بهترین سالهای زندگیت بدونی.تقریبا همه خاطرات امسال رو برات نوشتم .

بازم امیدوارم سالی که پیش رو داریم بازم یکی از بهترین سالهای زندگیت و زندگیمون باشه.

امیدوارم تو سال 91 بعد از 6 سال زندگی مشترک صاحب خونه خودمون بشیم.

امیدوارم که زود بزرگ بشی و بتونی خودت به آرزوهات برسی.

امیدوارم که بتونم بهترین مامان دنیا باشم برات.

از طرف بابا هم بزار یه چیز بگم:امیدوارم که بابا هم برات بهترین بابای دنیا باشه و همه نیازات رو برآورده کنه.

امیدوارم تو سال 91 هیچکدوم از عزیزانمون رو از دست ندیم و به جاش یه عالمه نی نی جدید بهمون اضافه بشه(برا خودمون نه برا بقیه)

آرزو میکنم که سایه پر مهر پدر و مادر عزیزم و مادر شوهر خوبم همیشه بالا سرمون باشه.

امیدوارم تو سال 91 بتونم تو رو از شیر بگیرم و دیگه هم مای بیبی نشی(در کل مستقل بشی یه جورایی)

فعلا همینا...(اما بازم ادامه داره)

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

 
اینم از آخرین عکسای سال 90 ،شاید بازم اضافه بشه.

اینجا بابایی داشت یه چیزی لحیم میکرد این سه راهی با پیچ گوشتیا رو داد دستت ،تا سراغش نری.

 

اینجا هم رفته بودیم نمایشگاه خرید آخر سال،یه کیسه  پف فیل خریدیم .که الان هم داری نوش جان میکنی .وحشتناک دوست داشتیا.

 

 

 


بابایی پاکتای شیر رو از جعبه اش در آورد،بعد شما رفتی تو جعبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

محمد
25 اسفند 90 10:36
بهار بهترین بهانه برای آغاز و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارک
مامان متین
25 اسفند 90 10:56
ایشالله به همه ارزوهای خوبتون برسید .دوستای گلم و امیر خوشگلم .اگه عمری بود سال اینده هم بهتون سر میزنم .مواظب خودتون باشید .دوستتون دارم.


ایشالا عزیزم سایه پر مهرت بالا سر متین نازمون تا سالیان سال باشه.
محمد
25 اسفند 90 12:13
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باورکنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستندپیشاپیش نوروز 1391 بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد
مناء
25 اسفند 90 14:18
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . .
.

پیشاپیش عیدتان مبارک



عید شما هم مبارک
مامان رها
25 اسفند 90 15:47
وای عزیزم قبل از هر چیز ممنون از ارزو ها و دعا هایی که در حق هممون کردی ایشالله که برا اورده بشه
ایشالله که با همون دل صافت به هر چی که می خوای برسی و ما رو فراموش نکنی
راستی امیر جون رو هم از طرف ما ببوسش


فدات عزیزم.
دختر خاله
25 اسفند 90 20:55
manam baraton behtarina ro arezo mikonam, omid varam hamishe dar kenare ham khobo khosho salamat bashid....


وای دختر خاله دلم برات تنگیده بودا.مرسی عزیزم.شما ها هم همینطور.راسی تو نرفتی مشهد؟
خاله ی امیرعلی
26 اسفند 90 1:06
سلام عزیز دلم
مرسی بابت آرزوهای قشنگی که برای ما گفتی
انشالاه در سال جدید به هرچی که گفتی و میخوای برسی عزیزم
عزیزم شما تو چه سنی ازدواج کردی؟ 17 سالگی؟ خب چه اشکالی داره یه نی نی به نی نی شما هم اضافه بشه؟ بالاخره امیرعلی جون هم خواهری برادری هم بازی ای دلش میخواد دیگه


آره 17 سالم بود.نه تو رو خدا همین امیر علی هم از سرمون زیادیه.
مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 1:14
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . . .
مامان علي خوشتيپ
26 اسفند 90 1:14
با عكساي تولد علي آپم


چه عجب...
ایمانab70
26 اسفند 90 11:52
سلام.....وبتون خیلی خوشکله...خوشحال میشم به منم بسری....


مرسی.حتما
مامان نیایش
26 اسفند 90 19:42
برای همه آرزوها و دعاهای قشنگت آمین گفتم الهی که سالم باشه پسر گلت و شاد باشید همیشه عیدتون مبارک


مرسی عزیزم .همیشه به ما لطف داری
علی
26 اسفند 90 22:57
با سلام: وبلاگ علی بافق با مطلبی با نام (دانلود اشعار وحشی بافقی) بروز هست. درضمن سال نو شما هم مبارک. منتظر حضور پر مهرشما هستیم.
مامان علي خوشتيپ
27 اسفند 90 0:20
خيلي دوستون دارم


ما بیشتر
مامان امیر علی
27 اسفند 90 9:45
اخه نازی از این ارزوهای قشنگت مخصوصا گفتی نی نی دار بشن اما خودم نه وای کلی خندیدم .از دست تو دختر بامزه .
ممنون عزیزم بهترین ها را برای شما ارزومندیم


منم برا شما بهترین آرزوها رو دارم عزیزم
دختر خاله
27 اسفند 90 11:45
na azizam, ogheyatesh nabod ke beram.



ایشالا موقعیتش جور میشه
چاپ دوم!!!
27 اسفند 90 18:54
سلام ایشالا همه این آرزوها براورده بشه بگو ایشالا....


ایشالا
مامان رها
28 اسفند 90 8:54
وای خدای من په قده ما با هم تفاهم داریم شایدم چون بپه هامون تقربا یه سنن اینقده نزدیکیم
اخه تو این روزا که بابایی رها هم یا داره پنکه درست می کنه یا هود یا کولر رها هم میاد پیچ کوشتی ها رو کش میره و هر جا که پیچ می بینه می ره سراغشو و مهندسی میکنه
وای که عجب کارایی می کنن واقعا په پیزایی به عقلشون می رسه
تازه موقع کار کردن هم کلی حرف می زنه که من نمی فهمم چی میگه فکر کنم می گه که نگران نباش الان درستش می کنم مامانی [hr









کلا همه بچه ها علاقه دارن به این کارا.ایول به رها خانومی که مهندسی