امیــــــــــــرعلیامیــــــــــــرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
حلــــــــــما خانومحلــــــــــما خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

♡ امیرعلی و حلــــــما ، عشـــــــــــــقِای مامان ♡

پیج ما رو در اینستاگرام دنبال کنید instagram : @zahrakhajebafqi

ریگزار

1390/12/20 15:59
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام پسرگلم

دیروز برا اینکه یه ذره حال و هوامون عوض بشه بابایی موقع برگشتن از سرکار ،زنگ زد که آماده بشیم بریم ریگزار.جاتون خالی بسیار صفا داد.هوا آفتابی با نسیم خنک.کاملا بهاری.مامان بزرگ هم باهامون اومد.خیلی شلوغ بود چنتا اتوبوس از دبیرستان و دانشگاه های شهرهای دیگه اومده بودن.کلی تتر(شتر) دیدیم.اما سوار نشدیم.فقط تو و بابایی سوار موتور شدین.من و مامانم هم هی چایی میریختیم و میخوردیم.

شما هم در حال کیف و حال بودین با ریگ ها.

انیمیشن میکی موس

هی وای من.سوار همین موتور شدین.

انیمیشن میکی موس

ای خدا کی بشه وضعیت اقتصادی ما هم روزی از زیر صفر به بالای صفر صعود کند و بلاخره دوربین آدم وار بخریم.(همه با هم الهی آمین)نیشخند

انیمیشن میکی موس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمد
21 اسفند 90 9:16
جاتون خالی ما هم جمعه رفتیم ریگهای پتکستون .پشت روستای مبارکه . بد نبود
راستی نوه خواهر خانمم هم اسمش رو گذاشتیم امیرعلی .



پس به شما هم مثه ما خیلی خوش گذشته.به به ،به سلامتی
u957
21 اسفند 90 14:12
ey vay az in bipoli...


دقیقا همه باهاش مشکل دارن یه جورایی
مامان زهره
21 اسفند 90 14:21
خوش به حالت خاله حسابی کیف کردی.جای محمد سپهر هم بازی می کردی.کاش می شد ما هم بیایم اونجا!


خاله جان خوب پاشین بیاین اینجا.آدرسمون سر راسته.
مامان محمد مانی
21 اسفند 90 14:30
سلام خاله
من خیلی وقت پیش لینکت کردما ولی شما هنوز منو لینک نکردی
منم دلم ریگزار می خواد. ولی ما نداریم فقط دود و ترافیک داریم.


عزیز من ،من نمیتونم بیام وبلاگت بهم اخطار میده.آدرست رو بهم دقیق بده من با سر میام.خوب پاشین بیاین اینجا.
مامان متین
21 اسفند 90 16:28
خوش بحالتون منم دوست دارم بیام ریگزار ولی نمیشه. به جای ما همیشه خوش بگذرونید.


خوب خاله جون شما جاهای بهتر از ریگزار دارین
مادر کوثر و علی
23 اسفند 90 14:37
چه جای جالبی خوشبحالتون